Probleem met draadloze modem (ZyXEL 660HW-61)

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
trax
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 maa 2006, 08:36

Gisteren wou ik eindelijk mijn nieuwe modem testen. Ik heb de ZyXEL 660HW-61. Ik doe exact wat er in de handleiding beschreven staat en maak alle hardware connecties. Maar als ik de modem aanzet kan deze blijkbaar niet 'booten' omdat het lampje van PWR/SYS blijft knipperen (in de handleiding staat dat de modem dan aan het rebooten is).

Wat er exact gebeurd: het lampje PWR/SYS knippert, dan flitsen alle 4 de LAN lampjes in oranje en dan flits het lampje van WLAN nog een keer heel snel. Ik heb de modem al enkele keren gereset, maar ook dit bracht geen veranderingen aan.

Verder heb ik ook de stroom en DSL kabels een tijdje uitgetrokken en even later terug geprobeerd en een keer zéér lang gewacht, maar ook dit alles resulteerde in niets dan een dode modem. Wat kan ik nu doen om dit toch wel heel vervelende voorval uit de weg te ruimen en mijn (nieuwe!) modem aan de praat te krijgen?

Alvast erg bedankt!
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

trax schreef:Verder heb ik ook de stroom en DSL kabels een tijdje uitgetrokken en even later terug geprobeerd en een keer zéér lang gewacht, maar ook dit alles resulteerde in niets dan een dode modem. Wat kan ik nu doen om dit toch wel heel vervelende voorval uit de weg te ruimen en mijn (nieuwe!) modem aan de praat te krijgen?


Is het niet beter om te gaan klagen bij de verkoper, ipv via dit forum? Want het lijkt echt wel een hardwareprobleem, en dan zal uw garantie wel gelden.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Gewoon ticket aanmaken bij EDPnet en vragen of ze die modem terug kunnen ophalen of terugsturen met portkosten voor de bestemmeling :)

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”