tele2
Geplaatst: 08 maa 2006, 11:47
Na het lezen van uw talrijke negatieve opmerkingen heb ik me in verbinding gesteld met tele2. Ik had de idee om een abonnement "all in" te nemen
maar ik stel het toch nog maar even uit.
Ziehier hun antwoord :
Geachte heer,
Wij danken u voor uw email die wij goed hebben ontvangen.
Hier het antwoord op uw mail.
Momenteel zijn wij upgrades aan het uitvoeren op ons netwerk, deze gebeuren
om de snelheid en stabiliteit te verbeteren. Deze werken nemen nog enkele
dagen in beslag.
Wij hopen dat u hiervoor begrip heeft en danken u voor u geduld.
Hebt u nog een vraag ,aarzel niet om contact op te nemen met onze technische
dienst op het nummer 02/6080600 van Maandag tot Zaterdag van 08.00 tot 22.00
uur en op Zondag van 10.00 tot 18.30 uur.
TELE2 dankt u voor het vertrouwen.
Jos
Klantendienst
Belgiƫ
maar ik stel het toch nog maar even uit.
Ziehier hun antwoord :
Geachte heer,
Wij danken u voor uw email die wij goed hebben ontvangen.
Hier het antwoord op uw mail.
Momenteel zijn wij upgrades aan het uitvoeren op ons netwerk, deze gebeuren
om de snelheid en stabiliteit te verbeteren. Deze werken nemen nog enkele
dagen in beslag.
Wij hopen dat u hiervoor begrip heeft en danken u voor u geduld.
Hebt u nog een vraag ,aarzel niet om contact op te nemen met onze technische
dienst op het nummer 02/6080600 van Maandag tot Zaterdag van 08.00 tot 22.00
uur en op Zondag van 10.00 tot 18.30 uur.
TELE2 dankt u voor het vertrouwen.
Jos
Klantendienst
Belgiƫ