Na het lezen van uw talrijke negatieve opmerkingen heb ik me in verbinding gesteld met tele2. Ik had de idee om een abonnement "all in" te nemen
maar ik stel het toch nog maar even uit.
Ziehier hun antwoord :
Geachte heer,
Wij danken u voor uw email die wij goed hebben ontvangen.
Hier het antwoord op uw mail.
Momenteel zijn wij upgrades aan het uitvoeren op ons netwerk, deze gebeuren
om de snelheid en stabiliteit te verbeteren. Deze werken nemen nog enkele
dagen in beslag.
Wij hopen dat u hiervoor begrip heeft en danken u voor u geduld.
Hebt u nog een vraag ,aarzel niet om contact op te nemen met onze technische
dienst op het nummer 02/6080600 van Maandag tot Zaterdag van 08.00 tot 22.00
uur en op Zondag van 10.00 tot 18.30 uur.
TELE2 dankt u voor het vertrouwen.
Jos
Klantendienst
België
tele2
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Ah Jos.rona schreef:Na het lezen van uw talrijke negatieve opmerkingen heb ik me in verbinding gesteld met tele2. Ik had de idee om een abonnement "all in" te nemen
maar ik stel het toch nog maar even uit.
Ziehier hun antwoord :
Geachte heer,
Wij danken u voor uw email die wij goed hebben ontvangen.
Hier het antwoord op uw mail.
Momenteel zijn wij upgrades aan het uitvoeren op ons netwerk, deze gebeuren
om de snelheid en stabiliteit te verbeteren. Deze werken nemen nog enkele
dagen in beslag.
Wij hopen dat u hiervoor begrip heeft en danken u voor u geduld.
Hebt u nog een vraag ,aarzel niet om contact op te nemen met onze technische
dienst op het nummer 02/6080600 van Maandag tot Zaterdag van 08.00 tot 22.00
uur en op Zondag van 10.00 tot 18.30 uur.
TELE2 dankt u voor het vertrouwen.
Jos
Klantendienst
België
Inmiddels bekend en berucht bij iedere Tele2 gebruiker.

Dat wat je daar gekregen hebt is een van de variaties op het standaard antwoord. Bij jouw staat er "nemen nog enkele dagen in beslag". Mijn antwoord gisteren was nagenoeg identiek, maar met de zinsnede "Wij kunnen u jammer genoeg geen datum geven voor de stijging van de snelheid. Onze excuses daarvoor."
De "nemen nog enkele dagen in beslag" had ik namelijk 2 maanden geleden OOK al een paar keer gehad. Ik neem aan dat het afhangt wat je "enkele dagen" wil noemen. 365 zijn ook "enkele dagen". Evenals "een getal" evengoed kan beschreven worden als "een limiet naderend aan oneindig".

Mijn advies : loop NU heel hard weg, ga even naar Dommel kijken. Is voor nieuwe abo's financieel en technisch veel interessanter, zeker als je ook voor telefonie wil kiezen.