Voeding

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Hallo,

Ik heb me vandaag op de computerbeurs dit voedingske aangeschaft,
http://www.hipergroup.com/English/produ ... 4k580.html
iemand een mening of ervaring hiermee??
Ik heb ze reeds in gebruik en het modulair plaatsen van de kabels valt echt goed mee, geen verwarde nest van kabeltjes meer maar mooie zwart ingepakte roundcables.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Echt prachtig! Dat wordt mijn volgende voeding! En de reviews zien er goed uit. http://www.hipergroup.com/English/reviews.html

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Weetgraag schreef:Hallo,

Ik heb me vandaag op de computerbeurs dit voedingske aangeschaft,
http://www.hipergroup.com/English/produ ... 4k580.html
iemand een mening of ervaring hiermee??
Ik heb ze reeds in gebruik en het modulair plaatsen van de kabels valt echt goed mee, geen verwarde nest van kabeltjes meer maar mooie zwart ingepakte roundcables.

Greetz

heb ze ook zien ligge, alleen wat duur :s

btw ik vond de beurs dit jaar echt s****, niet veel originele dingen meer, echt gewoon puur verkoop en dat zelfs aan een normaal prijsje... zucht...
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Ik heb die voeding eens vergeleken qua prijs en op de beurs was ze toch een 15 € goedkoper dan in de winkel. De beurs zelf heeft de laatste 2 jaar heel veel van zijn waarde verloren, iets nieuws hoef je niet te verwachten en als je een uitleg vraagt over een bepaald product is het over het algemeen uit het boekje verteld.

Greetz
"Carpe Diem"
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Weetgraag schreef:als je een uitleg vraagt over een bepaald product is het over het algemeen uit het boekje verteld.

Greetz

Tis net dat dat zo jammer is vind ik.
Vroeger had je 'freaks' tussen de standjes (in positieve zin)
die je nog mooi iets konden bijleren. En waarvoor er intresse was.
Nu is het puur verkoop van de 'lokale' winkel aan beursprijzen.

Trouwens netwerk stuff was NERGENS te bespeuren :s (allez ja wel van die onbekende chineese merken aan dumping prijzen) maar iets deftig.

Allez ja tis de laatste keer ;) dan was ik liever naar fosdem geweest :p

En binnekort CeBIT he
FST
Pro Member
Pro Member

en volk dat er was !! ge kon nergens es rustig aan ne stand ff gaan kijken, overal doorwringen en al, bah.. volgende keer ga ik naar een van de kleinere beurzen... en idd, kheb die voeding ook zien staan (bij de forcom stand) voor "maar" 94 euro

er zijn wel veel koopjes te doen maar dno of dat gemindert is de laatste jaren, was al heel lang geleden dat ik nog eens naar een beurs geweest ben...
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

FST schreef:en volk dat er was !! ge kon nergens es rustig aan ne stand ff gaan kijken, overal doorwringen en al, bah.. volgende keer ga ik naar een van de kleinere beurzen... en idd, kheb die voeding ook zien staan (bij de forcom stand) voor "maar" 94 euro

er zijn wel veel koopjes te doen maar dno of dat gemindert is de laatste jaren, was al heel lang geleden dat ik nog eens naar een beurs geweest ben...

Volk?? Ik ben zondag geweest en kon overal zo doorlopen, een jaar of twee geleden was het pas drummen, dan had je van de bulkverkopen voor een prikje en ja de tijd van de "freaks" zoals Prodata schrijft is gedaan. Zelfs bij Forcom werken er nu mensen die het verschil niet kennen tussen AGPkaart en een SLI, tot 2maal een agpkaart gevraagt en 2 maal een SLI gekregen en het staat er dan nog met koeien van letters op. Misschien moeten de freaks onder ons op die standen gaan staan ;-)
Greetz

PS: de voeding draait als een lier en heel stil
"Carpe Diem"
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Weetgraag schreef:Misschien moeten de freaks onder ons op die standen gaan staan ;-) :wink:

PS: de voeding draait als een lier en heel stil
Dat is idd een mooi afgewerkt product, echt professioneel.
Ik herinner me dat je schreef een goede PC aangeschaft te hebben, nu nog dit sterkere voedingsblok...
Dan kan je nog meer uitbreiden met kaarten of HD's.

:thumbs:
FST
Pro Member
Pro Member

Ik ben zaterdag geweest. Ik vroeg aan mijne maat (die ook al lang geleden niet geweest was) of het zondag ook zo is en hij dacht van wel, niet dus! goed dat ik het nu weet...

Misschien moeten de freaks onder ons op die standen gaan staan
Ik zou dit wel eens willen doen... :)
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”