opgebeld worden 's nachts sinds TELE2allin

Plaats reactie
gvh
Starter
Starter

Zijn er nog TELE2allin abonnees bij wie soms 's nachts de telefoon rinkelt sinds de aanluiting?
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

gvh schreef:Zijn er nog TELE2allin abonnees bij wie soms 's nachts de telefoon rinkelt sinds de aanluiting?

... yep, maar dit heb ik bij mij kunnen oplossen door die @##|#@{#@|{ !!! voice-mail uit te schakelen. Kan je doen vanuit je "mijn Versatel" statuspagina.
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Zelfs na het uitschakelen van voice mail heeft mijn telefoon nog een paar keer 'snachts gerinkeld.
Een klacht bij de politie en een brief dat per keer dat het nog gebeurde ik 1 euro in mindering ging brengen op hun factuur heeft alles opgelost.

Als er echter iemand mij wil bellen en ik ben in gesprek, dan krijg die de boodschap dat de berichtendienst is uitgeschakeld i.p.v. een gewone bezettoon.
Degene die me opbelt is dus altijd een verbinding kwijt.
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb dit nu toch ook al een paar keer voor , zéér vervelend want ik slaap veel te graag :-D

Is daar nu al een oplossing voor, of moet je effectief zo radicaal gaan door die voice te gaan uitzetten ? 'k Vind dat eigenlijk wel handig die voicemail, ma niet als ze er mij voor wakkerbellen! :evil:
FST
Pro Member
Pro Member

Als da belt, en ge pakt op, hebde dan geen nieuwe message ? (zo is het bij mij toch)
kaween
Elite Poster
Elite Poster

FST schreef:Als da belt, en ge pakt op, hebde dan geen nieuwe message ? (zo is het bij mij toch)

Zou logisch zijn, nietwaar ? Maar ik werd per dag zo'n 20 keer gebeld met de doodleuke melding dat ik GEEN boodschappen had. Horendol werd je ervan. En dan sloot dat bandje nog af met "dank U voor het bellen VAN Tele2".... Pure Kafka.
Computerleek
Member
Member

Is het niet mogelijk voice mail uit te zetten(dat kan,heb ik zelf al gedaan) en als je iemand beld niet dat berichtje te krijgen dat de berichten dienst is uitgeschakeld,gewoon een bezet toon te krijgen :???:
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster

Vannacht was het weer prijs. 00:43 telefoon ging.
Mail naar TELE2 :
Het was weer prijs vannacht : om 00:43 ging mijn telefoon weer. Op het display stond "out of order". Internet opstarten ging niet, enkel een reset van de modem gaf een oplossing.
Dat is al bijna de 10e keer. En het is niet alleen bij mij. Lees er de diverse fora maar op na. Mijn berichtendienst is gedeactiveerd.
IK HEB JULLIE VOLDOENDE VERWITTIGD !! Wie niet luisteren wil moet maar voelen en van jullie volgend factuur zal ik dan ook 1 euro in mindering brengen.
Zie ook mijn andere mails + klacht bij politie en ombudsdienst voor telecom.

Hun reactie :
Deze problemen zijn reeds bekend bij onze technische dienst.
Zij zijn daarom nu werken aan het uitvoeren om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wat uw vraag tot tegemoetkoming betreft, dit is op het moment niet mogelijk om dat deze problemen nog steeds bestaande zijn.
Van zodra dat alles opgelost is, zullen wij een aanvraag indienen bij de facturatiedienst.

mijn antwoord :
De problemen zijn al maanden bekend bij uw technische dienst. Waarom zijn ze nog niet opgelost ?
Het leek een tijd in orde (kan ook zijn omdat we onze telefoon 'snachts niet meer durven opladen omdat we het beu zijn wakker gebeld te worden), maar het in onaanvaardbaar !!!!!!
De tegemoetkoming die ik stel is geen vraag, maar een vaststelling. Beschouw het als en motivatie om er wat harder aan te werken.
Ik heb jullie in vorig schrijven genoeg er op gewezen.
Als ik geen ander bericht krijg wordt uw volgend factuur met 1 euro per telefoon die ik 'snachts krijg verminderd. U geeft zelf toe in dit schrijven dat het uw fout is.

en dan zij weer :
U zal de factuur helemaal moeten betalen, nadat alles opgelost is zal de facturatiedienst uw dossier bekijken om een eventuele tegemoetkoming te voorzien.
Alles is doorgegeven aan de technische dienst, meer kunnen wij van de klantendienst helaas niet voor u doen
.
En dan ik ondertussen kwaad geworden :
NEEN !!!
Ik heb u voldoende gewaarschuwd !!!
Denkt u nu echt dat u er gaat blijven mee rammelen ?????
Ik krijg helemaal geen perfecte service, dus betaal ik het factuur ook niet helemaal !!!!
Denkt u nu echt dat in zo dom en naief ben ??? "nadat alles opgelost is zal de facturatiedienst uw dossier bekijken om een eventuele tegemoetkoming te voorzien." HAHAHA, na maanden is er nog niets opgelost en ik zou moeten geloven dat ik iets zou krijgen ????

Jullie hebben kansen genoeg gehad om het in orde te zetten. Tientallen mails en telefoons, klacht bij politie, klacht bij de ombudsdienst voor telecommunicatie en jullie kunnen al die maanden niets beter verzinnen dan
"we geven het door aan de technische dienst".
Elke keer dat mijn telefoon 'snachts gaat wordt het factuur met 1 euro verminderd.
Als het nog veel gebeurd zal ik opnieuw klacht indienen bij de politie met burgelijke partijstelling en eis in een vergoeding van 100 euro per keer dat ik wakker gebeld wordt.
Ik laat die telefoonterreur mij niet meer welgevallen.
Voor alle zekerheid er nog bijvoegen dat dit alles gebeurd ZONDER enig nadelig gevolg voor mij, dat u geen recht heeft op geen enkele vergoeding en dat dit schrijven geen enkele voor mij nadelige erkentenis bevat.
"U zal de factuur helemaal moeten betalen"
U moet mij een perfecte service verlenen.

U doet niet wat u moet doen, waarom zou ik dat dan wel moeten doen ???????
Laatst gewijzigd door dietervanb 06 maa 2006, 19:00, in totaal 2 gewijzigd.
Sinvraal
Member
Member

Hola, rustig blijven :-D
Doe gelijk mij: opzeggen die handel, dat zal ze leren :!:
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster

Hoe kan je rustig blijven ???
Zelf was ik nog wakker om 00:42, maar ik heb ook 2 kinderen.
Een maand geleden ging mijn dochter van 12 speciaal vroeg slapen omdat ze een zware toets had de dag nadien. Om 23u30 werden we allemaal wakker gebeld.
Zelf kan ik tegen veel tegen, maar niet als mijn kids er last van hebben.
Heb nu, met verwijzing naar het grote opzegtopic, hen voorgesteld om alles kosteloos op te zeggen.
Wel bij vermeld dat ik alles op papier wil, want dat ik hen niet vertrouw en bewijzen wil. Ze kunnen aan de telefoon zeggen wat ze willen.

Heb ook al Belgacom gecontacteerd : kan genieten van gratis aansluiting en 2 maand gratis abo, maar alleen als je een nieuw nummer neemt.
kaween
Elite Poster
Elite Poster

Ik begrijp je volkomen. Ik ben een weekje lang geterroriseerd geworden door de Tele2 voicemail, en na zo'n week heb je echt veel zin om die hele rommel gewoon uit de muur te rukken.

Laat zeker weten hoe de zaak verder gaat, Dieter, en alvast veel sucees.
Sinvraal
Member
Member

dietervanb schreef:Heb ook al Belgacom gecontacteerd : kan genieten van gratis aansluiting en 2 maand gratis abo, maar alleen als je een nieuw nummer neemt.

Da's raar, BGC zei me dat nummeroverdracht gewoon gaat. D'er was geen sprake van wegvallen van 2 maand gratis abo.
Heb zelfs dat formulier al thuis liggen. Hiermee zal BGC Tele2 vragen mijn nummer terug over te dragen, en eerlijk gezegd heb ik daar niet veel vertrouwen in. Het zal zowieso een nieuw nummer worden
dicamillo
Starter Plus
Starter Plus

Ik hoop echt dat je problemen opgelost geraken dietervanb, je hebt er echt al van in het begin last van é :? Bij mij is alles opgelost geraakt na de uitbreidingswerken rond 18 januari. Good luck
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”