leuk verhaal .... ik zal beginnen bij het begin;
Kameraad van mij uit brasschaat is ooit in een ver verleden klant geweest bij tiscali; dat is al 2 of 3 jaar niet meer zo, en hij zit al 3 jaar bij belgacom voor adsl.
Tijdje terug kreeg hij ineens van scarlet een factuur voor een adsl verbinding in het jaar 2005. Gebeld naar scarlet; en ze vonden geen gegevens terug dat hij klant was. dus zo gelaten. Even later stond een deurwaarder aan de deur; van scarlet; met die factuur + inningskosten.
Verhaal is nu nog steeds bezig .... afloop onbekend
Nu ben ik zelf nooit klant geweest bij tiscali of scarlet; wel jaaaaaren terug bij wanadoo ( toen tiscali en nu dus scarlet geworden)....
Vandaag kom ik thuis, brief van scarlet; een betalingsherhinnering ... voor een factuur van periode 17-1-2005 tem 03-1-2006 , voor een bedrag van 22,58 euro.
Er staat niet eens op welke dienst ze hebbe geleverd; of zitten geen facturen bij; gewoon een betalingsherhinnering.
Dus ik bel nr scarlet , en rara; ze vinden geen klant terug op mijn naam .
Ik vraag me echt af wat voor een marginaal volk daar eigenlijk zit bij scarlet ... wel facturen sturen, maar niet kunnen zegge waarvoor; en al helemaal geen klanteninfo vinden ... m a r g i n a a l ....
scarlet factureert zomaar in het wilde weg ?
-
- Pro Member
- Berichten: 286
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
- Locatie: Oostende
- Contacteer:
Nee ik zou ook niet betalen, ze moeten hunnen boekhouding maar te goei doen vanaf in het begin. Misschien beginnen met bekwaam personeel aan te werven! Ik heb juist mijn contract opgezegd bij scarlet, khopp da ze da nu is vanaf de eerste keer te goei kunnen afsluiten!!!!
Gr No Name
Gr No Name
-
- Pro Member
- Berichten: 402
- Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
- Locatie: Belgie
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
vroeger toen ze nog planet internet waren, ook miserie mee gehad.
Had es een abonnement voor 1 jaar INbelverbinding. (iets van 9000Bfr/jaar in die tijd denk'k).
Dan stopgezet volgens correcte wijze.
Jaar erop kreeg ik rekening voor een jaar abonnement (nooit betaald, niets van gehoord) , en jaar erop terug voor een jaar.
Dan maar es gebeld en bewijs van 2 jaren ervoor doorgefaxed.
Enigste excuus dat ik van hen kreeg is dat ze plots telefoon toesmeten en zwegen (dus everybody happy )
Maar ja is al jaaaren geleden nog in 56K verleden (of was het 33.6?)
Had es een abonnement voor 1 jaar INbelverbinding. (iets van 9000Bfr/jaar in die tijd denk'k).
Dan stopgezet volgens correcte wijze.
Jaar erop kreeg ik rekening voor een jaar abonnement (nooit betaald, niets van gehoord) , en jaar erop terug voor een jaar.
Dan maar es gebeld en bewijs van 2 jaren ervoor doorgefaxed.
Enigste excuus dat ik van hen kreeg is dat ze plots telefoon toesmeten en zwegen (dus everybody happy )
Maar ja is al jaaaren geleden nog in 56K verleden (of was het 33.6?)
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik kreeg onlangs een SMS van Proximus dat m'n factuur nog vereffend moest worden. Hier de SMS:
Ik heb daarna eens gebeld naar dat nummer en bleek dat ik nog een openstaande factuur uit 2003 had. Ik heb gevraagd of ze die eens zouden opsturen. Weekje later krijg ik die factuur in de brievenbus. Tot op heden nog geen tijd gehad om de originele factuur terug te vinden. Ik krijg wel per week één zo'n SMSje 'k Zal morgen trouwens eens een kijkje nemen in '2003' en de rekeningafschriften van die en de volgende maand.Afz.: 32477200120
Info Proximus: cher client, il semble que vous ayez oublié de payer votre facture. Merci de bien vouloir faire le nécessaire. Info; 02 205 49 33.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)