thamar schreef:Het verwondert mij eerlijk gezegd niet dat 't weer een loze belofte was...
Dat zal wéér de schuld wel zijn,van den één of andere pippo ,zeker ?
thamar schreef:Het verwondert mij eerlijk gezegd niet dat 't weer een loze belofte was...
Fireblade schreef:De 31ste december 2009 misschien meer geluk, zeker?
cumme schreef:We zijn 1/1/09, geen snelheidsverhoging, geen overdracht van mijn telenet telefoonnummer, niets, NADA !!!! Dames en Hederen, dit is nu Dommel !
Yargo schreef:Blijkbaar momenteel problemen met internet zone 09. De helft van de websites kan em niet meer vinden Nog iemand het probleem. Vb ebay gaat niemeer etc.
EDIT: nu gaat het weer precies, raar
broli schreef:Ben ik de enige die tot nu toe nog niet is gefactureerd voor telefonie? Misschien zijn ze dat vergeten te programmeren in hun facturatiesysteem . Of ze hebben er gewoon geen zin in omdat te doen wat typisch dommel is.
Aspharanx schreef:Bij deze dan ook de vraag, zijn er al acties ondernomen en welke vruchten hebben dit afgeworpen? Uiteindelijk wacht ik nu al 7 maand op een product, waarvoor ik nota bena voor betaal, dat ik niet krijg. Ik heb dus al 349,65 euro betaald voor 12 Mbps internet dat ik niet heb, in feite heb ik kwa snelheid maar een netconnect start, die kost 17,95 euro per maand. Ik heb dus op die 7 maand tijd al 224 euro te veel betaald. Ik neem aan dat de kans klein is dat Dommel eindelijk het product gaat leveren dat ze beloofd hebben, dat ze op hun site hebben geplaatst en waarvoor ik getekend heb? Ik neem aan dat de kans kleiner is dat dommel een creditnota zal opstellen of het geld alleszins terugbetalen?
Uiteindelijk was ik beter bij netconnect gebleven en had ik gewoon die speedupdate genomen, dan was ik nu al beter gesteld geweest en nog goedkoper ook. Dus wat zijn de mogelijkheden? Of moet ik hier nog eens voor naar Dommel bellen, benieuwd wat men dan zal zeggen.
Gent32m schreef:Aspharanx schreef:Bij deze dan ook de vraag, zijn er al acties ondernomen en welke vruchten hebben dit afgeworpen? Uiteindelijk wacht ik nu al 7 maand op een product, waarvoor ik nota bena voor betaal, dat ik niet krijg. Ik heb dus al 349,65 euro betaald voor 12 Mbps internet dat ik niet heb, in feite heb ik kwa snelheid maar een netconnect start, die kost 17,95 euro per maand. Ik heb dus op die 7 maand tijd al 224 euro te veel betaald. Ik neem aan dat de kans klein is dat Dommel eindelijk het product gaat leveren dat ze beloofd hebben, dat ze op hun site hebben geplaatst en waarvoor ik getekend heb? Ik neem aan dat de kans kleiner is dat dommel een creditnota zal opstellen of het geld alleszins terugbetalen?
Uiteindelijk was ik beter bij netconnect gebleven en had ik gewoon die speedupdate genomen, dan was ik nu al beter gesteld geweest en nog goedkoper ook. Dus wat zijn de mogelijkheden? Of moet ik hier nog eens voor naar Dommel bellen, benieuwd wat men dan zal zeggen.
Hoi, je prijsvergelijking is een beetje kort door de bocht
Voor slechts 5 euro meer heb je en onbeperkt downloaden en telefonie (gratis bellen naar alle vaste lijnen). Op die 7 maand tijd heb jij dus maar 7 * 5 = 35 euro teveel betaald. Hierover kun je niet echt klagen.
Maar ik snap je frustratie. Had je dit geweten, had je idd beter bij netconnect gebleven en die boostpack genomen. Die koste je dan wel 100 euro extra en had je nog geen unlimited mee (zoals nu).Is Dommel dan fout in zijn reklame ? Ja en Nee.Maar ik snap je frustratie. Als die snelheid voor jou echt zo belangrijk was, had je dit beter niet genomen. Aangezien Dommel voor die 12 Mbps in zijn HomeConnect formule zeker niet gratis voor jou aan Belgacom zal betalen, heb je denk ik maar 3 keuzes:
1) Tevreden zijn met Unlimited aan 4,6 Mbps (tot Dommel met zijn HomeConnect je GRATIS overschakelt naar 12 Mpbs)
2) Eens bellen naar de Helpdesk van Dommel, met de vraag of eventueel geen speedpack op een HomeConnect abbo genomen kan worden ? Mits bijbetaling (van 100 euro). Dommel is daar momenteel wel niet op voorzien. Maar misschien kunnen ze dit aanbieden. Je kan het alvast maar vragen. Dan betaal je eenmalig 100 euro meer en kun je veel downloaden en snel surfen. Ofwel blijf je nog wat wachten.
3) Je jaar uitzitten en naar een andere ISP op de markt uitkijken.
P.S. Als je belt naar Dommel en hiervoor eens informeert. Laat ons dan alvast weten of zo een speedpack mogelijk is (of zou kunnen zijn). Best mogelijk dat binnen 6 maanden iedereen met Homeconnect hier aan 12 Mbps zit. Maar misschien ook niet. Dan zou zo een speedpack (voor de snelle vogels onder ons) best handig kunnen zijn
ceurrrix schreef:Gent32
Volgens u is het weeral de klant zijn eigen schuld (had je dit beter niet genomen)
Mag hij niet klagen(Hierover kun je niet echt klagen.)
En heeft hij 3 keuzes
1. Er zich bij neerleggen dat hij opgelicht is
2. 100 euro bijbetalen voor iets dat hij misschien nooit zal zien
3. Blijven betalen tot hij weg kan .
Wel hij heeft nog een 4é keuze,: hij kan Dommel in gebreke stellen,buiten gooien en een andere isp nemen.
Het aanbod is sinds hij home connect heeft genomen,véééééél verbéééterd
Lord Utopia schreef:Homeconnect een nieuw product, dat vind ik overdreven. Als ge ziet dat dommel er al een jaar over geresearcht heeft voordat het op de website kwam. Dat wil dus zeggen ontwikkeld in 2007, we zijn ondertussen 2009 en het werkt nog steeds niet. Dat gaat er over bij mij.
Gent32m schreef:ceurrrix schreef:Gent32
Volgens u is het weeral de klant zijn eigen schuld (had je dit beter niet genomen)
Mag hij niet klagen(Hierover kun je niet echt klagen.)
En heeft hij 3 keuzes
1. Er zich bij neerleggen dat hij opgelicht is
2. 100 euro bijbetalen voor iets dat hij misschien nooit zal zien
3. Blijven betalen tot hij weg kan .
Wel hij heeft nog een 4é keuze,: hij kan Dommel in gebreke stellen,buiten gooien en een andere isp nemen.
Het aanbod is sinds hij home connect heeft genomen,véééééél verbéééterd
Lol, daar is onze pessimist weer van dienst. Opgelicht ? Misschien nooit zal zien ? Weg kan ?
Jij bent buitengesmeten door Dommel (vermoedelijk door je houding).
Gent32m schreef:Het verbaast me ceurrrix, dat je daar nog niet over hebt gezeurd bij Scarlet. Dat ze hun producten zo verwarrend prijzen. Dat je niet echt duidelijk in één oogopslag op hun website kunt zien waarvoor je nu betaald en wat niet. Wat er nu in zit (bv nieuwsgroepen, onbeperkt bellen, etc) en wat niet. Als je echt tot de letter over alles wilt zeuren, moet je dit ook maar eens aanpakken, vind ik. Of je bent niet meer correct in je eigen principes
Gent32m schreef:Lord Utopia schreef:Homeconnect een nieuw product, dat vind ik overdreven. Als ge ziet dat dommel er al een jaar over geresearcht heeft voordat het op de website kwam. Dat wil dus zeggen ontwikkeld in 2007, we zijn ondertussen 2009 en het werkt nog steeds niet. Dat gaat er over bij mij.
- In welke zin werkt het bij jou niet ? (bij mij is het volledig operationeel)
- Nieuw product is voor mij niet langer dan een jaartje op de markt. Vanaf juli 2009, is het (voor mij) niet nieuw meer. Dan kunnen we al één kaarsje uitblazen
De kritiek op de 12 Mbps is alvast terecht. Daar had een (*) moeten bijstaan. Inzake opleverbaarheid.
Zambo schreef:Kan je ondertussen al:
1) bellen van Dommel naar Dommel?
2) rekening al in orde of gekregen voor telefoneren naar mobiele nummers (van de voorbije maanden ...)?
3) bellen naar de hulpdiensten?
4) Nummer weergave?
-...
Als dit in orde is dan is het product uit de ontwikkelingsfase.
Gent32m schreef:Het verbaast me ceurrrix, dat je daar nog niet over hebt gezeurd bij Scarlet. Dat ze hun producten zo verwarrend prijzen. Dat je niet echt duidelijk in één oogopslag op hun website kunt zien waarvoor je nu betaald en wat niet. Wat er nu in zit (bv nieuwsgroepen, onbeperkt bellen, etc) en wat niet. Als je echt tot de letter over alles wilt zeuren, moet je dit ook maar eens aanpakken, vind ik. Of je bent niet meer correct in je eigen principes
THDBASED schreef:broli schreef:Hun praktijken zijn wel een beetje schandalig maar dat zijn we ondertussen gewend van dommel.
24/3 ongelimiteerd voor 34€/maand, de rotzakken...