Het grote Homeconnect topic - deel 1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
ccke500
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 aug 2008, 13:49
Locatie: Hasselt

frado schreef:
ccke500 schreef:dat is me nu wel het toppunt van ......
na al 2 maanden overgeschakeld te zijn van netconnect naar homeconnect, na talloze telefoontjes en bla bla, vandaag nog maar eens gebeld te hebben ( was voorheen nog betaald bellen ook, koste me meer dan ... ) waarom ze me de netconnect blijven verder factureren, weet er een leukerd me te vertellen dat ik nog een aangetekende brief moet sturen om die netconnect op te zeggen .......... maak dat mee, terwijl dat al lang vermeld was in de briefwisseling, dat al lang voor alle duidelijkheid me telefonisch verzekerd was dat dat allemaal in orde was .... besluit, zorg ervoor dat je niets teveel betaald want dan komen ze met een smoes om het toch maar niet hoeven terug te betalen .....
trouwens, heeft al iemand die beloofde snelheidsverhoging op homeconnect ?

huh wtf. Bij mij is de opzeg door hen gebeurd alleszins hoor. T'is meerdere keren gecontroleerd geweest. En die domilciliering van netconn heb ik gwon geannuleerd.


ja ok domicilering heb ik nu ook geannuleerd, maar ze hebben we wel al 3 maanden teveel factureerd, en wijs je hun er op komen ze met zo een rotsmoes af, was allemaal noteerd op aanvraag etc, tel verzekerde men me dat alles in orde was toen en bla bla, iemand die weet wat er nu aan te doen ?
ps, ben nog steeds niet tel bereikbaar door belgacom of telenet abonnees
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

GunSmoke007 schreef:
broli schreef:Zuttasoxx, als je weet dat je telefoon belangrijk is dan ga je toch niet overschakelen naar iets waar weinig mensen succes mee hebben dat is gewoon vragen voor problemen.

En je hebt de vraag van icekiller2k6 niet beantwoord. Brandt het voip lampje of niet, kan je bellen en/of gebelt worden naar/door bgc of niet. Heb je een temp adsl account of niet. Wanner heb je je geactiveerd. Wees graag volledig met je informatie om geholpen te worden.


Wat voor zever is dat nu?? Niet iedereen zit 24/24 op het internet om te kijken of het product dat hij koopt wel OK is. Normaal als je iets koopt of aanschaft ga je er vanuit dat het ook daadwerkelijk deftig werkt. Wat in het geval van Homeconnect duidelijk niet blijkt te zijn.


Dit zijn geen smoesje om dommel's incompetentie te rechtvaardige, wat dommel doet is onjuist en ze moeten zich schamen aan hoe ze de situatie aanpakken.

Maar mss heeft hij en jij ook een nieuwe lessje geleerd in het ding dat we leven noemen. Als ik iets aankoop dan zoek ik eerst het internet voor reviews en ervaring. Als bij hem telefonie zo belangrijk is dan moet hij toch wel verdomd zeker van zijn dat wat hij koopt wel voldoet aan zijn verwachtingen. Magischerwijs heeft hij dit forum ontdekt na de problemen, hij kon even goed eerst dit forum ontdekt hebben nadat hij meer meningen wou lezen van andere gebruikers.

Dus hou je flame voor jezelf jochie want eigen schuld dikken bult. Degene die terecht kwaad moeten zijn de eerste klanten die van niets afwisten. En niet degene die nu aansluiten terwijl de minste google search je naar dit forum zou verwijzen.
Jeanke
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 aug 2008, 13:12

broli schreef:
GunSmoke007 schreef:
broli schreef:Zuttasoxx, als je weet dat je telefoon belangrijk is dan ga je toch niet overschakelen naar iets waar weinig mensen succes mee hebben dat is gewoon vragen voor problemen.

En je hebt de vraag van icekiller2k6 niet beantwoord. Brandt het voip lampje of niet, kan je bellen en/of gebelt worden naar/door bgc of niet. Heb je een temp adsl account of niet. Wanner heb je je geactiveerd. Wees graag volledig met je informatie om geholpen te worden.


Wat voor zever is dat nu?? Niet iedereen zit 24/24 op het internet om te kijken of het product dat hij koopt wel OK is. Normaal als je iets koopt of aanschaft ga je er vanuit dat het ook daadwerkelijk deftig werkt. Wat in het geval van Homeconnect duidelijk niet blijkt te zijn.


Dit zijn geen smoesje om dommel's incompetentie te rechtvaardige, wat dommel doet is onjuist en ze moeten zich schamen aan hoe ze de situatie aanpakken.

Maar mss heeft hij en jij ook een nieuwe lessje geleerd in het ding dat we leven noemen. Als ik iets aankoop dan zoek ik eerst het internet voor reviews en ervaring. Als bij hem telefonie zo belangrijk is dan moet hij toch wel verdomd zeker van zijn dat wat hij koopt wel voldoet aan zijn verwachtingen. Magischerwijs heeft hij dit forum ontdekt na de problemen, hij kon even goed eerst dit forum ontdekt hebben nadat hij meer meningen wou lezen van andere gebruikers.

Dus hou je flame voor jezelf jochie want eigen schuld dikken bult. Degene die terecht kwaad moeten zijn de eerste klanten die van niets afwisten. En niet degene die nu aansluiten terwijl de minste google search je naar dit forum zou verwijzen.


Klopt broli alleen is het wel vervelend als je op inet leest dat je isp(telenet indertijd) heel moeilijk deed/doet met het afsluiten van je account... dus wat was hier het geval ik stuur de aangetekende opzegging optijd op en 2 weken later, boem bats zonder telefoon en internet...
daar sta je dan... veel opzoeken kan je dan niet meer e;)
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

Jeanke schreef:
broli schreef:
GunSmoke007 schreef:
broli schreef:Zuttasoxx, als je weet dat je telefoon belangrijk is dan ga je toch niet overschakelen naar iets waar weinig mensen succes mee hebben dat is gewoon vragen voor problemen.

En je hebt de vraag van icekiller2k6 niet beantwoord. Brandt het voip lampje of niet, kan je bellen en/of gebelt worden naar/door bgc of niet. Heb je een temp adsl account of niet. Wanner heb je je geactiveerd. Wees graag volledig met je informatie om geholpen te worden.


Wat voor zever is dat nu?? Niet iedereen zit 24/24 op het internet om te kijken of het product dat hij koopt wel OK is. Normaal als je iets koopt of aanschaft ga je er vanuit dat het ook daadwerkelijk deftig werkt. Wat in het geval van Homeconnect duidelijk niet blijkt te zijn.


Dit zijn geen smoesje om dommel's incompetentie te rechtvaardige, wat dommel doet is onjuist en ze moeten zich schamen aan hoe ze de situatie aanpakken.

Maar mss heeft hij en jij ook een nieuwe lessje geleerd in het ding dat we leven noemen. Als ik iets aankoop dan zoek ik eerst het internet voor reviews en ervaring. Als bij hem telefonie zo belangrijk is dan moet hij toch wel verdomd zeker van zijn dat wat hij koopt wel voldoet aan zijn verwachtingen. Magischerwijs heeft hij dit forum ontdekt na de problemen, hij kon even goed eerst dit forum ontdekt hebben nadat hij meer meningen wou lezen van andere gebruikers.

Dus hou je flame voor jezelf jochie want eigen schuld dikken bult. Degene die terecht kwaad moeten zijn de eerste klanten die van niets afwisten. En niet degene die nu aansluiten terwijl de minste google search je naar dit forum zou verwijzen.


Klopt broli alleen is het wel vervelend als je op inet leest dat je isp(telenet indertijd) heel moeilijk deed/doet met het afsluiten van je account... dus wat was hier het geval ik stuur de aangetekende opzegging optijd op en 2 weken later, boem bats zonder telefoon en internet...
daar sta je dan... veel opzoeken kan je dan niet meer e;)


Veel groot gelijk vind ik daar niet, dan zou je bij alles wat je koopt eerst moeten gaan rondneuzen of het wel de moeite is dat je het koopt. Als je een wagen koopt zullen er ook altijd fora zijn die pro zijn en forum die contra zijn. En meestal is het alleen het slechte wat veel online word gezet. Dus ook al lees je op voorhand dat homeconnect niet zo goed zou zijn. Ten eerste zou dit niet mogen en ten 2de is dit de fout van dommel. Maar dat wil VERRE VAN zeggen "jochie" dat je voor alles wat je koopt het internet moet afschuimen

En een apparaat dat niet goed werkt (bv garantie) duurt altijd wel even voordat je weer het correcte in handen krijgt. Meestal geven ze zelfs na enkele dagen of weken een nieuw toestel in de plaats.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

broli schreef:Zuttasoxx, als je weet dat je telefoon belangrijk is dan ga je toch niet overschakelen naar iets waar weinig mensen succes mee hebben dat is gewoon vragen voor problemen.


naja kwas een maand op reis terwijl de documenten al ingediend waren. Ik kon ook niet echt veel op interne top reis en toen was dommel nog minst van mijn zorgen

broli schreef:En je hebt de vraag van icekiller2k6 niet beantwoord. Brandt het voip lampje of niet, kan je bellen en/of gebelt worden naar/door bgc of niet. Heb je een temp adsl account of niet. Wanner heb je je geactiveerd. Wees graag volledig met je informatie om geholpen te worden.


icekiller2k6 schreef:
als voip lampje nog niet brand kun je niemand bellen en ook niet gebeld worden. Dan moet je is naar Dommel bellen en vragen wanneer ze dit kunnen doen. hoelang is eht algeleden? minder als 16 uur? wacht dan nog ff.. en verander uw wachtwoord niet


Als ik dit lees dan veronderstel ik dat hij refereerde dat ik zelf moest nadenken, want hij gaf de antwoorden al voor eender antwoord

En om op uw vraag te antwoorden. Bij mijn account staat er als username [email protected]
en een paswoord die ik niet kan zien en zelf niet eens ken
Ik veronderstel dat dit geen temporary account is of wel?

Momenteel kan ik niet bellen noch gebeld worden door een ieder.

voip lampje brandt nog niet, account zelf was al geactiveerd 24 juli. Maar effectief draaiende met internet maar geen voip 3 augustus
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Zuttasoxx schreef:En om op uw vraag te antwoorden. Bij mijn account staat er als username [email protected]
en een paswoord die ik niet kan zien en zelf niet eens ken
Ik veronderstel dat dit geen temporary account is of wel?

Momenteel kan ik niet bellen noch gebeld worden door een ieder.

voip lampje brandt nog niet, account zelf was al geactiveerd 24 juli. Maar effectief draaiende met internet maar geen voip 3 augustus

Same here, ik heb alvast een mailtje gezonden. Ik hoop dat er effectief iets verandert volgende week, bij hun 'update'. Indien niet ben ik ook niet van plan ook maar iets te betalen voordat het in orde is.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

normaal hoeven we toch niet te betalen voor een onvolledig product of wel?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

dat moet je ook zeggen he; bij mij zeiden ze als voip niet direct werkte, dit aangepast zou worden op volgende facturen. Ben benieuwd
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

MAnman nu nog beter. Heb deze middag weer eens aan de lijn gehangen ivm men VOIP, gelukkig lees ik dit forum want nog niemand had me van dommel gemeld dat als je de modem wisselt je ook de code moet meegeven die op de envelope staan in de doos. Mss moeten de helpdeskers eerst even een tutorial doornemen op userbase voor ze de dag beginnen ipv de gazet :roll:

Aan deze snelheid vraag ik me af of ik ooit nog zal kunnen bellen.

Ni moeilijk dat het gratis is. Kunnen mss ineens zeggen ook naar mobiele nummers en betaalnummers.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

GunSmoke007 schreef:
broli schreef:Zuttasoxx, als je weet dat je telefoon belangrijk is dan ga je toch niet overschakelen naar iets waar weinig mensen succes mee hebben dat is gewoon vragen voor problemen.

En je hebt de vraag van icekiller2k6 niet beantwoord. Brandt het voip lampje of niet, kan je bellen en/of gebelt worden naar/door bgc of niet. Heb je een temp adsl account of niet. Wanner heb je je geactiveerd. Wees graag volledig met je informatie om geholpen te worden.


Wat voor zever is dat nu?? Niet iedereen zit 24/24 op het internet om te kijken of het product dat hij koopt wel OK is. Normaal als je iets koopt of aanschaft ga je er vanuit dat het ook daadwerkelijk deftig werkt. Wat in het geval van Homeconnect duidelijk niet blijkt te zijn.

lol
welcome to life
Wentie
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:40

GunSmoke007 schreef: dan zou je bij alles wat je koopt eerst moeten gaan rondneuzen of het wel de moeite is dat je het koopt.


Ik doe dit dus wel, om zeker te zijn dat het product goed werkt, wat er mis kan gaan, en om zeker te zijn dat ik geen kat in de zak koop.
Ik vind dat iedereen dat toch wel zou moeten doen.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Alsi k iets koop dat meer dan 100 euro kost, doe ik dat toch ook wel. Beetje op het net rondneuzen naar ervaringen en zo. Of hier komen vragen ;).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

Vanaf nu als het over een Dommel-product gaat zal ik dit ook doen, of met aankopen die je vooraf moet kopen om daarna actief te krijgen. Eigenlijk betaal ik nog liever 50€ aan een technieker en dat alles op die moment actief is dan met die gratis foefkes van Dommel, maar nu is er geen weg meer terug offcorse.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

nuja gunsmoker normaal gaat alles vrij vlot, als je al een belgacom koper lijn hebt, dan is het niet zo moeilijk

Maar probleem bij dommel is imo hun voip. Want internet werkt bij de meeste toch direct en perfect. En khad ze daarnet aan de telefoon en men verzekerde me dat het begin volgende week in orde zou komen
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Zuttasoxx schreef:nuja gunsmoker normaal gaat alles vrij vlot, als je al een belgacom koper lijn hebt, dan is het niet zo moeilijk

Maar probleem bij dommel is imo hun voip. Want internet werkt bij de meeste toch direct en perfect. En khad ze daarnet aan de telefoon en men verzekerde me dat het begin volgende week in orde zou komen

Voor iedereen of voor jou?
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

ik veronderstel voor iedereen, want em zei dat het een algemeen probleem is en den systeemadmin endergelijke weer natuurlijk.. naja we zullen zien zeker.


Ze krijgen nu wel de deksel op hun neus omdat ze innoverend willen zijn.
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

Wel dan snap ik niet waarom mijn geval zo verschillend is dan anderen. Bij mij is het blijkbaar wel een probleem om mijn lijn actief te zetten. Zo moeilijk zelfs dat ik al 5 weken wachtende ben. Tmoet verschrikkelijk moeilijk zijn dan hé. Is het dan ook zo moeilijk om belgacom te contacteren en te zeggen deze persoon wacht ondertussen wel al even kan je hier wat spoed achter zetten? Ik heb geduld maar geen 5 weken dat is mijn probleem, en ter info die voip hoeft zelfs voor mij nog niet. Ik wil enkel ADSL.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

pff begin volgende week maar in orde :s . Welke bende luiaars zijn dat eigenlijk. 3 weken nodig om voip, 50% van hun product, een probleempje op te lossen; En tis wrs weer zo'n simpel probleem eh. Alez, ene dat in 1 dag gefixt kan worden mits werken
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

ik zeg et das bart en sandra die da moeten doen en die zitten nu met hun lamme reet te zonnen in het buitenland :evil:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

malinwa001 schreef:ik zeg et das bart en sandra die da moeten doen en die zitten nu met hun lamme reet te zonnen in het buitenland :evil:
En jij weet dat omdat... ?
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Omdat hij ze stalkt :p.

Ik zou wel is daar graag langskomen om te zien hoe daar alles draait. Ik durf ervoor te wedden dat ik al jullie problemen zou kunnen oplossen 8).
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Het antwoordapparaat met de stem van Bart die zegt: "Wij zijn momenteel niet bereikbaar omdat wij, ik en mijn vrouw Sandra, met onze luie poep liggen te zonnebaden".

Hard to believe :p
Jeanke
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 aug 2008, 13:12

*zucht* eerste factuur in de bus en heb nog steeds geen telefoon :( :|
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Ik hoop dat Dommel gauw komt met die 12 mbit.. want soms is het echt wel wat traag nu :-(
To download or not to download, that's the question.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

dat ze eerst maar voip in orde brengen.. Die snelheid komt op 2e plaats(hoewel dat er ook al lang moest geweest zijn ma goe)
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

frado schreef:dat ze eerst maar voip in orde brengen.. Die snelheid komt op 2e plaats(hoewel dat er ook al lang moest geweest zijn ma goe)


hangt blijkbaar van belgacom af.. En ook belgacom activeert het blijkbaar maar regio per regio
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

De vacatures al gezien op hun site :-) :-) :-) :-)
Live life to the Max
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

staan er toch al lang? Maar nu zijn der nog een paar bijgekomen. Ze hebbbe veel volk nodig blijkbaar :D
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

Ma hoe zit het nu eigenlijk (voip). Volgende week moet er een oplossing komen ofwa of tenminse toch een verklaring...
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

laat dat 2e hopelijk maar achterwege. Als begin volgende week die oplossing nie komt, ga ik weet niet wat doen.. Kzit al een week zonder telefoon(sommigen veel langer), en dus mag dat eindelijk eens opgelost worden. Maandag bel ik om een update.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

chessboxing schreef:Ma hoe zit het nu eigenlijk (voip). Volgende week moet er een oplossing komen ofwa of tenminse toch een verklaring...


Lol een verklaring zijn we niets. Het moet gewoon werken. + die kerel zei het tegen mij dat begin volgende week het moest werken. Dus als het niet zo is krijgen ze weer de volle vlaag aan de telefoon (ik krijg al medelijden met de kerels aan de telefoon die toch maa rhun werk doen)
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

En die eigenlijk toch zeer vriendelijk zijn ;)

uitgaande gesprekken lukt toch al bij iedereen neem ik aan hé?
Is het eigenlijk de bedoeling dat die homeconnect software je modem configureerd?
Ik heb zelf de gegevens in de modem gezet, en derna heeft dommel er de voip gegevens in gedownload.
maar die homeconnect software weigert deftige dienst . could not connect to server is nogal logisch zonder gegevens in de router hé?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Fluppeke schreef:En die eigenlijk toch zeer vriendelijk zijn ;)

uitgaande gesprekken lukt toch al bij iedereen neem ik aan hé?
Is het eigenlijk de bedoeling dat die homeconnect software je modem configureerd?
Ik heb zelf de gegevens in de modem gezet, en derna heeft dommel er de voip gegevens in gedownload.
maar die homeconnect software weigert deftige dienst . could not connect to server is nogal logisch zonder gegevens in de router hé?

neen bij mij gaat er niets. Ik heb nl bij voip: geen accounts.
Kheb eerst via software geconfigureerd, en dan zelf de vaste itnernet account erin gezet. De stap waar ze bij jou dan voip downloaden, gebeurt bij mij niet eens...
Soit, ik hoop dat er wat mensen morgen proberen te bellen om een update. Ik zal ook bellen, maar dat garandeert ofc nie dat je binneraakt;). En ik bel enkel maar meer op de 0800, theeft al genoeg gekost(enkel gsm meer dus ja)
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

En met gsm geraak je moeilijk binnen.. bij base 'rinkelt' de telefoon immers maar 3.5 minuut tot base beslist dat de correspondent niet antwoord...
Een vaste lijn blijft langer rinkelen.. spijtig maar mijn ervaringen is dat je beter binnengeraakt met een vaste lijn.

Nuja gelukkig is bijna alles in orde nu.. enkel de inkomende gesprekken.. maar dat is hopelijk enkel een kwestie van wat tijd.
Eerlijkheid gebied me ook om te zeggen dat ik door problemen met belgacom steeds naar dommel moest bellen (zij hadden geen tijd meer om langs te komen op mijn activatiedatum... , op de 2 de afspraak daagden ze gewoon niet op) en aangezien ik zelf contact heb gehad met de dienst kabelaansluitingen van belgacom weet ik dat het echt niet aan dommel lag.

Maar goed:) hopelijk geraken jullie problemen opgelost.. Voor mij is het een deja vue.. ik heb de beginperiode van scarlet one ook meegemaakt:)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Ik ben zelf ook nog niet geactiveerd in het Dommel avontuur...

De mensen van Belgacom zijn in onze nieuwe woonst voor activatie langsgeweest.

Ze hebben 2u zitten zoeken/testen (binnen en buiten). Waarna ze ons doodleuk wisten te zeggen, dat alles klaar ligt. Maar ze de lijn (nog) niet kunnen activeren, omdat de internet-lijn van de vorige eigenaar nog actief is.

Ik heb naar de vorige eigenaar gebeld, die had zijn internet-lijn via aangetekend schrijven al twee maand geleden opgezegd.

Daarna naar Dommel gebeld. Die vonden de reactie van Belgacom ook raar. Want ze moesten een nieuwe lijn leggen. En niet een bestaande lijn hergebruiken...

Enfin, ik ben zelf geen Belgacom technieker. Maar ze hebben ons toch maar mooi bij ons pietje. Nu maar hopen op een tweede afspraak. Zodat ze eindelijk die lijn (willen) activeren...

P.S. Die mensen van Belgacom waren overigens niet al te gelukkig met mijn keuze voor Dommel. Het is raar, dat je bij de concurrentie moet aankloppen voor hulp ivm je ADSL lijn. Dat netwerk zou 'dringend' in handen van een neutrale beheerder moeten komen... Tenzij dit de telefoon-kosten teveel in de hoogte zou jagen. Dan maar hopen op de "goodwill" van Belgacom in deze materie...
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

ja liefst de naam dommel niet vermelden voor belgacom mensen..
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Hmm ik ken anders ook wel een BGC werknemer die op Dommel zit. Puur vanwege downloadlimiet.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Goztow schreef:Hmm ik ken anders ook wel een BGC werknemer die op Dommel zit. Puur vanwege downloadlimiet.
Banes? :p
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Just gebeld naar de gratis 0800, en de persoon zei dat ze VANDAAG BEGONNEN zijn met het voip probleem op te lossen. Dit zou door een extern bureau moeten gedaan worden, die vandaag pas begonnen zijn. VOIP problemen zouden alleszins tegen eind deze week moeten opgelost zijn.

Nieuwe software zijn ze aan aan't werken, en zou release voor deze of volgende week worden(inderdaad,weer een week erbij).
ADSL2+ is afhankelijk van een extern bedrijf(Belgacom mogen ze niet meer zeggen denk ik), en dit zal opgeleverd worden wanneer het kan.
Ik had weer de praatgraage Limburger aan de lijn :D ( had'm vorige week ook ergens, die gast praat wel veel en geeft aan alles een uitleg;))
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Lord Utopia schreef:
Goztow schreef:Hmm ik ken anders ook wel een BGC werknemer die op Dommel zit. Puur vanwege downloadlimiet.
Banes? :p
Uhm neen :P. Hij zit niet op userbase, afaik.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gesloten

Terug naar “Dommel”