ja ok domicilering heb ik nu ook geannuleerd, maar ze hebben we wel al 3 maanden teveel factureerd, en wijs je hun er op komen ze met zo een rotsmoes af, was allemaal noteerd op aanvraag etc, tel verzekerde men me dat alles in orde was toen en bla bla, iemand die weet wat er nu aan te doen ?frado schreef:huh wtf. Bij mij is de opzeg door hen gebeurd alleszins hoor. T'is meerdere keren gecontroleerd geweest. En die domilciliering van netconn heb ik gwon geannuleerd.ccke500 schreef:dat is me nu wel het toppunt van ......
na al 2 maanden overgeschakeld te zijn van netconnect naar homeconnect, na talloze telefoontjes en bla bla, vandaag nog maar eens gebeld te hebben ( was voorheen nog betaald bellen ook, koste me meer dan ... ) waarom ze me de netconnect blijven verder factureren, weet er een leukerd me te vertellen dat ik nog een aangetekende brief moet sturen om die netconnect op te zeggen .......... maak dat mee, terwijl dat al lang vermeld was in de briefwisseling, dat al lang voor alle duidelijkheid me telefonisch verzekerd was dat dat allemaal in orde was .... besluit, zorg ervoor dat je niets teveel betaald want dan komen ze met een smoes om het toch maar niet hoeven terug te betalen .....
trouwens, heeft al iemand die beloofde snelheidsverhoging op homeconnect ?
ps, ben nog steeds niet tel bereikbaar door belgacom of telenet abonnees