Pagina 3 van 10

Geplaatst: 30 sep 2005, 08:24
door Ofloo
poohbeer schreef:
Ofloo schreef:dat heb ik ook al gehad en dat van die packet loss ook.. heb het daarjuist gelezen.. ik denk dat het een belgacom ding is want telkens als het is bel ik dan uiteindelijk gaan ze belgacom bellen dan krijg ik een return dat ze zeggen dat alles in orde is en als ik dan kijk is het inorde .. raar vinde ni ??


Het lijkt me zéér sterk dat Belgacom de oorzaak is van packetloss op een realdsl adsl lijn die beheert wordt door Telenet.
Véél waarschijnlijker is dat realdsl dankbaar gebruik maakt van alle negatieve verhalen in de media om Belgacom als pispot voor al hun problemen/tekortkomingen te gebruiken. Trouwens, bij al die negatieve verhalen ooit al gehoord dat Belgacom een slechte verbinding levert? Nee, altijd dat ze te traag reageren. Tel daarbij nog eens op dat een groot deel van specifiek 1 provider gezeik heeft en je weet genoeg denk'k.


hmm ja idd maar het een is belgacom en het ander is telenet ip transit is van telenet .. als ik het goed versta en naar horen hebben die zulke problemen.. als ik het goed voor heb

Geplaatst: 30 sep 2005, 08:29
door poohbeer
Ofloo schreef:hmm ja idd maar het een is belgacom en het ander is telenet ip transit is van telenet .. als ik het goed versta en naar horen hebben die zulke problemen.. als ik het goed voor heb


Het maakt eigenlijk ook niet uit wiens schuld het is. Realdsl gaat het contract met ons aan en hoort dus gewoon te zorgen voor een fatsoenlijke dienst. Zij hebben ook de keuze bij het selecteren van hun partners en kunnen dus de schuld wel bij hun partners gaan leggen maar daar hebben wij in feite totaal geen boodschap aan.
Uitzondering is natuurlijk Belgacom waar ze wél aan vast zitten. En ik zeg weer: vind je't raar dat ze Belgacom als pispot gebruiken? :)

Geplaatst: 30 sep 2005, 09:12
door Ofloo
hmm.. wel .. ik denk dat het bij telenet ligt en ben het volkomen eens.. dat het inorde moet zijn wat ze aanbieden haha snelheid is terug normaal blijkbaar is het alleen 's ochtends 100kb/s bij mij

het mag varieren eh.. het is tenslote geen gegarandeerde snelheid .. zolang het binnen de defenitie breedband blijft natuurlijk..

Geplaatst: 30 sep 2005, 09:35
door flakey
dat heb ik ook al gehad en dat van die packet loss ook.. heb het daarjuist gelezen.. ik denk dat het een belgacom ding is


Hm ja, ik denk het niet. Kom juist over van Euphony ook via Belgacom en daar had ik dat nooit voor en iedereen hier bij rdsl heeft dit probleem dus dat kan geen toeval zijn.

Geplaatst: 30 sep 2005, 16:30
door inter
en zo was het ook bij A2F ... toen was het ook iedereen zijn schuld behalve van hen

Geplaatst: 30 sep 2005, 16:58
door dopke
Ik denk dat het traag zijn van realdsl de schuld is van BGC , ze gaan nooit toestaan dat een paar realdsl klanten , die 24/7 leechen als een gek , de volledige bandbreedte van een lokale telefooncentrale ( die echt niet veel aankan hoor ) opgebruiken. Ook zal TN er voor iets tussen zitten hoor :lol: . Ik herinner me nog de begindagen , lokaal verkeer telde niet mee , en was toen ook 10/10 mbit, nie da die dhcp modem da aankon maarja . Maar doordat ze zoveel klanten hadden was je al blij dat je kon downloaden aan 150 a 200 kb/s. Als ze nu na zoveel jaar die servers enzo nog niet geupdated hebben , weten we ook ineens war m'n 60 € per maand heen gaan , Een bodemloze put , vol zakkenvullers :lol: .

Geplaatst: 30 sep 2005, 20:35
door nickxbe
Limburg vrijdag avond:

NIET MEER DAN 30KB download, geen reacties op mail ook niet. Ga denk ik toch verder kijken maar waar? Scarlet of maar weer belgacom zucht.

Geplaatst: 30 sep 2005, 21:09
door Perkele
dopke schreef:Ik denk dat het traag zijn van realdsl de schuld is van BGC ...
Ook zal TN er voor iets tussen zitten hoor ...

Maakt niet uit wie de schuld heeft aan de problemen, aangezien we een contract hebben met RealDSL, zijn zij er verantwoordelijk voor, maar ze doen er *niks* aan.

FTP en POP3 ligt voor de zoveelste keer weer eens plat, newsserver komt niet terug denk ik, hoewel ze voor mijn inschrijving via mail toezegden dat ze die met een paar TB gingen vergroten...

Geplaatst: 01 okt 2005, 00:19
door Wanderer
nickxbe schreef: Scarlet of maar weer belgacom zucht.


'k ben content van Scarlet, zolang je maar niet naar de hulplijn moet bellen... :eek:

Geplaatst: 01 okt 2005, 01:01
door Perkele
Wanderer schreef:'k ben content van Scarlet, zolang je maar niet naar de hulplijn moet bellen... :eek:

Is die ook enkel op werkdagen tussen 9u00 en 17u00 bereikbaar en bemand door 1 persoon? :twisted:

Geplaatst: 01 okt 2005, 01:02
door soul
Ik heb nog nooit problemen gehad met snelheid, alleen soms is internet down zoals bij iedereen, ik heb geekdsl abo en woon in w-vlaanderen.

speed test:
Your current download speed:
2495kbit/s
or
312kbyte/s
Your current upload speed:
411kbit/s
or
51kbyte/s

Geplaatst: 01 okt 2005, 02:13
door Robbe
soul schreef:Ik heb nog nooit problemen gehad met snelheid, alleen soms is internet down zoals bij iedereen, ik heb geekdsl abo en woon in w-vlaanderen.

speed test:
Your current download speed:
2495kbit/s
or
312kbyte/s
Your current upload speed:
411kbit/s
or
51kbyte/s


dito, en ongeveer aan dezelfde snelheden als dat ge hier meegeeft
't Zou mischien is interessant zijn om de zones of gemeentes waar het ni deftig werkt in kaart te zetten of al die mensen zitten iets te ver van de centrale :???:

'k Weet dage da in NL kunt checken, maar of er zoiets voor BE bestaat :?

Geplaatst: 01 okt 2005, 08:50
door Ofloo
bij mij word het later in de ochtend sneller alleen 's morgens is het traag .. rara.. volgens mij cappen ze het 's nachts zodat de leechers niet te gek kunnen doen..

Code: Selecteer alles

"Date","kByte/s","kbit/s"
"2005-10-01 08:29","98,7","808,9"
"2005-09-30 10:46","297,4","2436,0"
"2005-09-30 10:34","299,6","2454,3"
"2005-09-30 10:28","202,9","1662,2"
"2005-09-30 10:21","270,1","2212,3"
"2005-09-30 10:20","241,5","1978,2"
"2005-09-30 10:19","297,2","2434,5"
"2005-09-30 10:00","296,0","2424,7"
"2005-09-30 08:59","240,6","1971,4"
"2005-09-30 08:30","265,0","2170,7"
"2005-09-30 08:04","263,2","2156,3"
"2005-09-30 07:07","101,1","828,2"
"2005-09-29 10:01","93,5","766,0"
"2005-09-29 08:04","101,5","831,3"
"2005-09-29 07:59","84,2","689,4"
"2005-09-29 07:57","101,9","835,0"
"2005-09-29 07:52","94,5","774,2"
"2005-09-29 07:50","111,2","910,7"
"2005-09-28 15:50","295,4","2419,8"
"2005-09-28 15:31","291,0","2383,6"
"2005-09-28 15:29","262,4","2149,3"
"2005-09-28 15:25","178,9","1465,9"
"2005-09-28 15:24","264,3","2165,4"
"2005-09-28 15:23","276,9","2268,5"
"2005-09-28 15:22","289,2","2369,5"
"2005-09-28 15:17","286,5","2347,3"
"2005-09-26 17:26","253,8","2079,5"
"2005-09-26 17:12","261,1","2138,8"
"2005-09-26 17:10","229,4","1879,6"


dit is getest met dat program van op de koop toe.

meestal kan ik downloaden tegen een snelheid van een newsserver in nl tegen 320kb/s of zoiets.. neemd tussen de 200 - 350kb/s

http://www.providertest.be/

Geplaatst: 01 okt 2005, 09:11
door Ofloo
Perkele schreef:Ik wil gewoon weten waar het fout loopt, sommigen halen altijd de volle snelheid, anderen zoals ik komen amper aan 50kByte/sec. Na de downtime van vorige week donderdag heeft het even normaal gewerkt, wss omdat er minder man was ingelogd, sinds maandagmorgen is't weer triestig.

Als Belgacom gewoon doorverbindt naar het datacenter van RealDSL zou iedereen eenzelfde lage snelheid hebben. Loopt het dan fout tussen de plaatselijke Belgacom centrale en het datacenter? Ik heb via mail vernomen dat Telenet het netwerk moet upgraden, verzorgen zij dan de verbinding tussen Belgacom en het RealDSL datacenter?


nee wat hij zei is dit

Code: Selecteer alles


                                              -----------------
<thuis>----------------------------------------|  datacenter |----<internet>
             `-<fysieke lijn van belgacom>    -----------------        `-<telenet>
                                                     `-<realroot>




maw wij ik krijg internet via telenet, dus van binladen, misschien kan je een opzeg doen wegens moreele reden lol

Geplaatst: 01 okt 2005, 09:18
door Ofloo
weet je wat ik raar vind is dat de download acteruit gaat maar dat de upload met een paar kilobytjes er op vooruit gaat wat ik dus helemaal niet erg vind..

Geplaatst: 01 okt 2005, 14:03
door poohbeer
dopke schreef:Ik denk dat het traag zijn van realdsl de schuld is van BGC , ze gaan nooit toestaan dat een paar realdsl klanten , die 24/7 leechen als een gek , de volledige bandbreedte van een lokale telefooncentrale ( die echt niet veel aankan hoor ) opgebruiken. Ook zal TN er voor iets tussen zitten hoor :lol: . Ik herinner me nog de begindagen , lokaal verkeer telde niet mee , en was toen ook 10/10 mbit, nie da die dhcp modem da aankon maarja . Maar doordat ze zoveel klanten hadden was je al blij dat je kon downloaden aan 150 a 200 kb/s. Als ze nu na zoveel jaar die servers enzo nog niet geupdated hebben , weten we ook ineens war m'n 60 € per maand heen gaan , Een bodemloze put , vol zakkenvullers :lol: .


Alsof Belgacom het ene jota intresseert hoeveel wij over dien koper pompen. Zij betalen die traffiek niet hoor, da's realdsl en een stukje telenet. Maar telenet zal dat ook niet erg vinden want wees maar zeker dat die fatsoenlijke contracten hebben met realdsl.

De enige schuldige moet vrijwel zeker realdsl zijn. 't Is de enige in de groep die een relatief klein groepje totaal niet kan opvangen en dit mogelijk verkeerd heeft ingeschat. De andere 2 partijen zijn ook vast en zeker door SLA's gebonden jegens rdsl.

Anyway, ik begin het stillekes aan erg beu te worden.
Dat vast ip is handig maar meer ook niet. En ik surf nu al tijden aan 1Mbps terwijl ik wel voor 3 betaal. Moet zeggen dat versatel erg leuk klinkt.


http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 873 kbit/s or 109 kbyte/s
- Upload speed : 409 kbit/s or 51 kbyte/s
Sat Oct 1 2005 at 14:10:29 UTC+0200

Geplaatst: 01 okt 2005, 14:37
door Perkele
Ofloo schreef:dit is getest met dat program van op de koop toe. http://www.providertest.be/

Die test draaide ik al heel de maand september:

Code: Selecteer alles

Downstream 
Datum            kByte/s    kbit/s
2005-09-30 16:27  65,8       539,2
2005-09-30 11:16  48,8       399,8
2005-09-29 15:26  52,9       433,2
2005-09-29 14:55  49,4       404,5
2005-09-29 14:25  44,1       361,1
2005-09-29 13:53  44,1       361,4
2005-09-29 13:22  42,3       346,8
2005-09-29 12:45  44,7       365,9
2005-09-29 02:55  50,6       414,5
2005-09-28 11:44  131,7     1078,6

Snelheid is al 6 weken gans de dag traag, max 1Mbit soms 0, dus zoals bij Poohbeer die in dezelfde stad woont. Upload is zo goed als normaal.

Ofloo schreef:nee wat hij zei is dit

Code: Selecteer alles


                                              -----------------
<thuis>----------------------------------------|  datacenter |----<internet>
             `-<fysieke lijn van belgacom>    -----------------        `-<telenet>
                                                     `-<realroot>



Dan mag jij eens verklaren waarom sommige streken op dit moment wel een snelle verbinding hebben. 6 weken geleden haalde ik nog 250 kByte/sec, meer heb ik nooit gehaald.
'k Heb ondertussen meermaals gebeld, ze lijken me gewoon niet te geloven, een technieker langssturen om de vaststellingen te doen, doen ze precies niet. Ik zal een aangetekende brief moeten sturen met een ingebrekestelling wegens niet geleverde diensten, of ergens een lezersbrief plaatsen, misschien dat ze dan in actie vliegen.

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 431 kbit/s or 54 kbyte/s
- Upload speed : 353 kbit/s or 44 kbyte/s
Sat Oct 1 2005 at 14:51:31 UTC+0200

Geplaatst: 01 okt 2005, 15:13
door netdata
poohbeer schreef:Alsof Belgacom het ene jota intresseert hoeveel wij over dien koper pompen. Zij betalen die traffiek niet hoor, da's realdsl en een stukje telenet. Maar telenet zal dat ook niet erg vinden want wees maar zeker dat die fatsoenlijke contracten hebben met realdsl.

De enige schuldige moet vrijwel zeker realdsl zijn. 't Is de enige in de groep die een relatief klein groepje totaal niet kan opvangen en dit mogelijk verkeerd heeft ingeschat. De andere 2 partijen zijn ook vast en zeker door SLA's gebonden jegens rdsl.


Ik had et dus ook niet beter kunnen verwoorden waarvoor mijn dank.

Telenet heeft inderdaad in het verleden al beweze zeer betrouwbaar te zijn...
Dus de zwakste schakel is realDSL...

En wat belgacom betreft inderdaad die gaan er echt niet wakker van liggen wat je over hun koper stuurt zij betalen er toch niet voor.

Geplaatst: 01 okt 2005, 18:03
door DaNi0
Hmm ik denk er ineens aan.

Mijn vriend die een blok van me woon (Oostende, West-Vlaanderen) en heeft een Skynet abo die dacht ik normaal ook 3mbps aan kon. Vlotjes met de newsserver van een Nederlandse provider (die van Belgacom zelf heeft enkel incompletes :evil: ) loopt vlotjes binnen en de laatste weken geraakt hij echter niet meer boven 1mbps meestal is het maar de helft daarvan...
Terwijl ik met Telenet (EN, 5mbps) van diezelfde server wél de volle 5mbps haal (soms ietsje meer zelfs).

Nu ik weet niet of het er iets mee te maken heeft of niet maar ik dacht dat ik het toch maar even post. Ook voor een halve minuut ofzo durft de snelheid wel eens zakken naar 0kbps.

Geplaatst: 01 okt 2005, 18:30
door poohbeer
Perkele schreef:
Ofloo schreef:dit is getest met dat program van op de koop toe. http://www.providertest.be/

Die test draaide ik al heel de maand september:

Code: Selecteer alles

Downstream 
Datum            kByte/s    kbit/s
2005-09-30 16:27  65,8       539,2
2005-09-30 11:16  48,8       399,8
2005-09-29 15:26  52,9       433,2
2005-09-29 14:55  49,4       404,5
2005-09-29 14:25  44,1       361,1
2005-09-29 13:53  44,1       361,4
2005-09-29 13:22  42,3       346,8
2005-09-29 12:45  44,7       365,9
2005-09-29 02:55  50,6       414,5
2005-09-28 11:44  131,7     1078,6

Snelheid is al 6 weken gans de dag traag, max 1Mbit soms 0, dus zoals bij Poohbeer die in dezelfde stad woont. Upload is zo goed als normaal.


Zo erg is het hier niemeer hoor. Ik deed 250 - 280kB/sec in het begin. Dan een weekje die 0 tot 50kB/sec. Nu zit'k alweer een hele tijd aan zo'n 100kB/sec.

Geplaatst: 02 okt 2005, 12:15
door Fra
Sinds kort wouwden wij ook overstappen op Real-dsl
nu hebben we de lijn enzo al liggen,alles is goed zeggen ze bij Rdsl.
maar wij kunnen geen contact krijgen met de ppoe m.o.w
het internet lampje van de modem brandt niet, en we krijgen telkens een time out
we hebben het passwoord en alles al ingesteld maar dat wilt niet helpen.

en we hebben verschillende keren naar hun gebelt en ze zijden altijd dat ze zouden trugbellen, maar dat gebeurde maar 1 op de 4 keer
dus moesten we hun altijd bellen,dat kost ook geld hoor :roll:

nu hoop ik dat jullie van rdsl snel een oplossing voor dit probleem zullen vinden, anders zullen wij trug stappen op onze oude provider.
en dat is dan weer een klant minder.

vriendelijke groeten,
Maes

Geplaatst: 02 okt 2005, 12:56
door nickxbe
Welke modem heb je en vanaf welke provider ben je.

Welke lampjes branden wel of niet. Is er bij jou een buurman of iets in de straat die ook bij je oude provider is aangesloten zo ja probeer eens of je online kunt komen met die gegevens.

welke gegevens vul je in in de modem niet @realdsl want dat moet niet.

meer info is welkom pas dan kan ik misschien iets.

Geplaatst: 02 okt 2005, 14:17
door Robbe
Fra schreef:Sinds kort wouwden wij ook overstappen op Real-dsl
nu hebben we de lijn enzo al liggen,alles is goed zeggen ze bij Rdsl.
maar wij kunnen geen contact krijgen met de ppoe m.o.w
het internet lampje van de modem brandt niet, en we krijgen telkens een time out
we hebben het passwoord en alles al ingesteld maar dat wilt niet helpen.

en we hebben verschillende keren naar hun gebelt en ze zijden altijd dat ze zouden trugbellen, maar dat gebeurde maar 1 op de 4 keer
dus moesten we hun altijd bellen,dat kost ook geld hoor :roll:

nu hoop ik dat jullie van rdsl snel een oplossing voor dit probleem zullen vinden, anders zullen wij trug stappen op onze oude provider.
en dat is dan weer een klant minder.

vriendelijke groeten,
Maes


Dat klinkt nogal neig, als een ander geval van : "Er moet nog iets worden aangepast in uw lokale centrale."

& altijd zelf terugbellen naar RealDSL, dan hebde vele rapper updates :P

Lijkt uw foutmelding op zoiets ? :

Code: Selecteer alles

pppd 2.4.1 started by root, uid 0
Connecting PPPoE socket: 00:02:3b:02:41:2f 8022 nas0 0x1000d2b7
Connect: ppp0 {--} nas0
CHAP authentication failed
Failed to Authenicate
Connection terminated.
Doing disconnect

Geplaatst: 02 okt 2005, 15:46
door SpoBo
Ping statistics for 212.71.30.162:
Packets: Sent = 50, Received = 27, Lost = 23 (46% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 13ms, Maximum = 135ms, Average = 33ms


Zucht. Dat dees maar snel beterd want surfen zo is zoals een stekelvarken knuffelen .... pijnlijk :/

edit: (17:30) chance .. het is net weg. Terug deftige pings 15 gemiddeld en geen loss. Dat die ping of death maar wegblijft :s

edit2: (18:15) tis weer is volledig om zeep. Absoluut onhoudbaar... eneuhm als iemand mijn advies wilt om over te schakeln .. doe gerust als ge ni van plan zijt te surfen :/

Ping statistics for 212.71.30.162:
Packets: Sent = 50, Received = 23, Lost = 27 (54% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 13ms, Maximum = 179ms, Average = 54ms

en last but not least :

Ping statistics for 212.71.30.162:
Packets: Sent = 50, Received = 23, Lost = 27 (54% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 13ms, Maximum = 179ms, Average = 54ms

De eerste keer dat het zo slecht is :/

edit3: (18:55) ge ziet .. ik amuseer mij hier te pletter :p Tis weer in orde .. zou het nu enkel bij mij liggen of hebben nog meer mensen hier af en toe last van ? Ik moet eerlijk toegeven .. ik heb heel mijne infrastructuur is afgezet en weer opgezet en het is precies weer in orde. Toeval of niet ? Dunno ... lets hope its just me eh :)

Geplaatst: 02 okt 2005, 21:46
door Fra
ik heb een speedtoutch 530
en als ik een connectie via windows zelf maak, netwerk locaties etc...
en daar men login en pass ingeef
dan probeert ie in te loggen, maar ie zegt dat de remote computer niet reageert

en op de modem brandt het apenstaartje niet
http://www.clubic.com/photo/00033023.jpg
het onderste knopje brand niet
dus ik denk dat het aan belgacom ligt?

Geplaatst: 03 okt 2005, 02:52
door Perkele
Fra schreef:ik heb een speedtoutch 530
...
en op de modem brandt het apenstaartje niet
dus ik denk dat het aan belgacom ligt?

Als dat lampje niet brandt, is er nog geen DSL signaal op je telefoonlijn gezet of de telefoonstekker steekt niet in :wink:

In de gebruiksaanwijzing die bij de modem zit, staat uitgelegd wat de verschillende standen van de lampjes betekenen (groen/oranje al of niet knipperend) De pdf van de gebruiksaanwijzing vind je hier.

Geplaatst: 03 okt 2005, 16:39
door Fra
het brandt idd niet,
volgens mij werkt/steekt alles in
ook de splitter is in orde
maar het lampje wilt gewoon niet branden :s
nu hebben we vandaag gebelt(me pa)
en ze gingen kijken mja ......

Geplaatst: 03 okt 2005, 17:51
door nickxbe
Dit probleem doet zich wel vaker voor bij BGC. Dit was bij mij ook het probleem. ik denk ook dat RDSL hier niets aan kan doen.

Geplaatst: 03 okt 2005, 18:05
door Vieten
Probeer eerst eens of het wel wil synchroniseren daar waar de telefoonlijn binnen komt met de binneninstallatie er af gekoppeld.
Als er een belgacomtechnieker moet komen en de fout zit bij jou binnen zijn de kosten voor jou.

Geplaatst: 03 okt 2005, 19:55
door Fra
alles staat in de kelder
de router(gebruiken we nog niet
de modem
de kabel komt daar ook binnen
dus daar licht het niet aan..
en we hebben nogaltijd telenet en die werkt nog :roll:

Geplaatst: 04 okt 2005, 11:37
door deej
Fra schreef:dus daar licht het niet aan..


Doe uw licht dan uit want dat verbruikt veel te veel ;).

Geplaatst: 04 okt 2005, 13:28
door -nickx-
Heren,

Heb net karel aan de lijn gehad. Ze hebben een nieuwe voice responder in gebruik genomen, komt profesioneel over.

Ik heb de trage verbindingen gemeld en kennelijk is Telenet hier nu mee bezig, thans het eea uit te zoeken. Ik geef hen de kans en wacht op verbetering niet te lang maar zoiets kost natuurlijk ook tijd denk ik.

Nickx

Geplaatst: 04 okt 2005, 18:37
door rsca
Ben ik het of heeft realdsl een nieuwe site?

Geplaatst: 04 okt 2005, 18:40
door netdata
rsca schreef:Ben ik het of heeft realdsl een nieuwe site?


denk dat jij het bent :wink:

nee ziet er mij de oude uit hoor...

Maar heb je mss een linkje?

dus not www.realdsl.be

Geplaatst: 04 okt 2005, 18:47
door rsca
Ik ben namelijk geabboneerd op realdsl:) Ik doe zoals gewoonlijk de readsl site open voor naar de status te kijken en plotseling kreeg een site waar ik mijn login en pass moet ingeven.

Geplaatst: 04 okt 2005, 18:51
door netdata
rsca schreef:Ik ben namelijk geabboneerd op realdsl:) Ik doe zoals gewoonlijk de readsl site open voor naar de status te kijken en plotseling kreeg een site waar ik mijn login en pass moet ingeven.


Ben ook realdsler...

denk dan dat da een foutje was..

Geplaatst: 04 okt 2005, 18:55
door rsca
hier een image :-D

Geplaatst: 04 okt 2005, 19:09
door netdata
rsca schreef:hier een image :-D


ah die :wink:

nee die bestaat al lang hoor, die werkt alleen niet...

Geplaatst: 04 okt 2005, 19:15
door rsca
ow wist ik niet en waarom werkt het niet..
waar is die gewone site naar toe dan 8)

Geplaatst: 04 okt 2005, 19:23
door netdata
rsca schreef:ow wist ik niet en waarom werkt het niet..
waar is die gewone site naar toe dan 8)


refresh je DNS eens

start - uitvoeren - cmd

ipconfig /flushdns

ik geraak namelijk zonder prob op de normale site...

Waarom het niet werkt?

Ik vermoed dat die software nog niet ten volle geconfigureerd is om samen te werken me de netwerk quote software alsook met de PPP server


kan Dtich mss vertelle als hij zin heeft...