Pagina 3 van 6

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 26 feb 2025, 14:22
door Goztow
Ik bekijk het momenteel even pragmatisch. Ik ben goedkoper af en ze geven enige support op Ub.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 26 feb 2025, 14:25
door Dizzy
Een mediaoorlog is overdreven, iedereen kan tegenwoordig nieuws aanbrengen en dat kan je dus ook over concurrenten. Het is echter geen mediaoorlog omdat het probleem wel degelijk bestaat en omdat het ook bij andere providers al aandacht kreeg, terecht overigens. Een mediaoorlog is meer als men één speler viseert en anderen gespaard worden, dat is hier niet het geval. Digi moet net als de rest voldoen aan de geldende regels.

De klachten zijn toch ook niet georkestreerd maar komen van hun klanten, net zoals de Telenetklanten ook al veel geklaagd hebben en onlangs men ontevreden was over de mailperikelen bij Scarlet. Het is beter dat deze bedrijven de problemen aanpakken en oplossen ipv naar de concurrentie te wijzen of excuses als complotten gebruiken.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 12:05
door Fallschirmjaeger

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 12:06
door bollegijs
Edit: zelfde post als bovenstaand, 30 seconden later :-D

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 12:25
door Kun
Dit is zeer spijtig. Als dit blijft doorgaan gaan ze echt België moeten verlaten en misschien alles aan Citymesh verkopen.

Zijn ze misschien van plan om België te verlaten en alles gaan verkopen aan Citymesh?

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 12:37
door Marre
Ze hebben zich dus vergaloppeerd aan hun eigen ambities. Ik denk niet dat Citymesh zelf de middelen heeft om het groeitraject of de prijzenpolitiek alleen verder te zetten.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 12:43
door Kun
Misschien gaat DIGI hun deel aan Orange verkopen en dan zullen ze dat onder hun Hey! Telecom takje plaatsen. Lijkt me de 2de beste scenario als DIGI wilt vertrekken.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 12:56
door selder
Fallschirmjaeger schreef: 4 maanden geleden Eerder vroeg dus.

https://www.hln.be/binnenland/crisis-bi ... ~ac0ac56a/
Hahahaha "told you"' 😀

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 12:58
door dragonflo
Marre schreef: 4 maanden geleden Ze hebben zich dus vergaloppeerd aan hun eigen ambities. Ik denk niet dat Citymesh zelf de middelen heeft om het groeitraject of de prijzenpolitiek alleen verder te zetten.
cegeka is/was mede eigenaar van citymesh. Via hun zijn er mogelijks wel middelen.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 13:07
door woutervh
Digi is zelf een grote groep.
Ze zullen wel nog niet op zwart zaad zitten. 5 van de 11 directieleden aan de deur zetten zal al een hele besparing op zich zijn :-D (Geen idee waarom 11 directieleden uberhaubt zouden nodig zijn).
Goztow schreef: 4 maanden geleden Ik bekijk het momenteel even pragmatisch. Ik ben goedkoper af en ze geven enige support op Ub.
Dit dus

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 13:23
door satsurfer
Nee satsurfer, fake MSN. Jullie bashen nieuwe operator. Je liegt, (ex)medewerkers ook, framing... boontje komt om zijn loontje :banana:

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 15:05
door Joop
Ik ben benieuwd....

https://datanews.knack.be/nieuws/teleco ... ator-digi/

Is eigenlijk wel raar want Proximus doet niet anders dan onderaannemers te gebruiken die niet eens Nederlands spreken.
Ook Telenet doet dit. Dus zo vreemd is het niet dat Digi dit ook doet.

Noem eens 1 bedrijf dat die niet doet die veel werkvolk nodig heeft. Vrachtwagens vol rijden er rond :-)

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 15:14
door Petrikske
Joop schreef: 4 maanden geledenIs eigenlijk wel raar want Proximus doet niet anders dan onderaannemers te gebruiken die niet eens Nederlands spreken.
Ook Telenet doet dit. Dus zo vreemd is het niet dat Digi dit ook doet.
Is eigenlijk ook niets vreemd aan om buitenlandse werknemers in dienst te hebben zelfs al zijn die niet allemaal de Nederlandse taal machtig.
Wat wel belangrijk is en zeker ook voor die mensen is het feit dat aan de wettelijke arbeidsvoorwaarden word voldaan.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 16:20
door Zorba
Net telefoon gehad van Digi of ik tevreden was en of er niemand uit mijn omgeving interesse had om ook klant te worden.
Mocht dat zo zijn was dat al wel gebeurd en ik kan die telefoontjes eigenlijk niet waarderen.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 17:12
door glda19

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 17:38
door Tomby
glda19 schreef: 4 maanden geleden Dit net binnen gekregen via mail
Wow... wij hebben dat enkele uren geleden gewoon al hierboven gelezen...

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 18:27
door Renshi
Zorba schreef: 4 maanden geleden Net telefoon gehad van Digi of ik tevreden was en of er niemand uit mijn omgeving interesse had om ook klant te worden.
Mocht dat zo zijn was dat al wel gebeurd en ik kan die telefoontjes eigenlijk niet waarderen.
Dat hoort nu eenmaal bij hun takenpakket vrees ik en dat zal ook niet uitsluitend bij DIGI gebeuren. :?
Ik heb decennia lang een simpele pay&go gehad en ik kreeg om de zoveel tijd ook telefoontjes om te vragen of ik niet wou overstappen naar een vast abonnement. Zoals jij al aangeeft, als ik daar zin in had dan had ik daar wel de nodige acties voor ondernomen :-D Zeer vervelend maar uiteindelijk doen die mensen ook maar wat er van hen gevraagd wordt.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 18:54
door Joop
Ik zit nog steeds op bewijzen van HLN en VTM te wachten dat hun claims staaft. Want ze wat ze beweren zijn zware aantijgingen, maar waar zijn de cijfers ZWART-OP-WIT ?
Lijkt me toch dat als je zo stellig bent dat je het kan bewijzen?

Ik zie nergens iets, enkel dat ze steeds naar DPG wijzen met hun beweringen. Heeft iemand ergens BEWIJS gezien? We zien zelfs geen foto van de bewering dat de servers in een washok staan. Al zie ik het probleem van een washok met UPS en Fiber niet echt als een probleem. Een datacenter is ook niet meer dan een parkeergarage met veel leidingen. Waarom zou dat beter zijn dan en washok?

Mijn probleem is en blijft.....kom eens met keiharde bewijzen. Ik heb Digi en het werkt perfect. Geen verschil met Proximus.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 19:01
door thomasdb
nog geen digi klant, maar als digi verlaagde 512 kbps snelheid invoert /ipv harde datalimiet (als dat kan bij hen?), of bijbetalen per gb, doe ik mijn orange surf extra card weg en neem ik ook een 5 € abbo. het is sowieso een tweede sim als backup. ik las eerder dat dit cappen in een later tariefplan zou gebeuren, dat verstond ik uit dit forum alleszinds. dus ik wacht wat af. dan heb ik ineens zekerdere (gsm betalings bestellings) backup via een ander netwerk dan orange in geval van geen bereik, en data(s) reeds op, ook

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 19:17
door bralm
Joop schreef: 4 maanden geleden Ik heb Digi en het werkt perfect. Geen verschil met Proximus.
Ik heb Digi en het werkt perfect. Geen verschil met Proximus.

(1) Roaming instellingen die verdwijnen.
(2) Tijdens het roamen stel ik vast dat bepaalde roaming partners er na één maand er al zijn mee opgehouden. Wat moet ik daarvan denken? Mogelijks hun factuur niet betaald? En dat gaat het niet om roamen in exotische landen, maar in buurlanden.
(3) Ondanks dat ik ervoor gekozen heb om mijn factuur met domiciliëring te betalen is deze nog niet van mijn rekening gegaan.
Dit noemt ik niet perfect.

Ook geen VoLTE, VoWiFi, voicemail, 5G, ... akkoord, dit communiceert Digi wel duidelijk. Maar ik zou niet zeggen dat dat er geen verschil is.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 19:38
door Stroper
Joop schreef: 4 maanden geleden Al zie ik het probleem van een washok met UPS en Fiber niet echt als een probleem. Een datacenter is ook niet meer dan een parkeergarage met veel leidingen. Waarom zou dat beter zijn dan en washok?
Een computer(server) waarbij je fysiek toegang hebt is nu eenmaal makkelijker te hacken dan een die via het internet benadert.
En bij een "parkeergarage" kan je relatief makkelijk securitymensen, camera's,... zetten, ik denk niet dat ze daar een buitenwipper bij het washok gezet hebben.
Laten we daarbij niet vergeten dat Telecom bedrijven, omwille van het afschaffen van de anonieme sim-kaarten, over zeer privacy-gevoelige data beschikken(Rijksregisternummer, adres, naam, bankrekening en/of bankkaarten).

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 19:41
door devilkin
Joop schreef: 4 maanden geleden Een datacenter is ook niet meer dan een parkeergarage met veel leidingen. Waarom zou dat beter zijn dan en washok?
Vermoedelijk nog nooit in een echt datacenter geweest?
Koeling, electriciteit, redundancy in alles, connectiviteit, beveiliging (zowel intern als extern), branddetectie en preventie, logistiek (levering van hardware, racking),...

Dat is geen parkeergarage met veel leidingen.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 20:02
door satsurfer
Joop schreef: 4 maanden geleden .....kom eens met keiharde bewijzen. Ik heb Digi en het werkt perfect. Geen verschil met Proximus.
Ik koop bij goedkoop bij amazon A-merken, thuisgeleverd. Werkt perfect. Geen verschil met in België te kopen.

Ik steek mijn kop in het zand, en geloof al lang niets meer van wat er in de media komt. Ik zit op X en ontkracht alles wat je zegt. Als jij zegt dat de zon geel is, dan zeg ik dat hij blauw is.

Afbeelding

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 20:04
door Joe de Mannen
Constructiegewijs is het natuurlijk ook gewoon een bedrijfshal, een garage of een hangaar zo je wil. Al de rest wordt er "bijgezet".
koeling= leidingen
electriciteit=leidingen
redundancy in alles = meer leidingen
beveiliging=meer leidingen of personeel, dat kan je ook in het waskot.
branddetectie=leidingen en sensoren, dat kan je ook in het waskot, er is zelfs bluswater (lol)
de blusinstallatie ben je vergeten, maar ook dat zijn leidingen
brandpreventie = niks wat je niet in een waskot kan
logistiek is niet exclusief voor een datacenter, vele zijn er zelfs niet zo geweldig in.

Dus is het een parkeergarage met veel leidingen, ergens wel.
J.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 20:46
door Kun
@Joop staan de afbeeldingen misschien achter de paywall van HLN?

Het feit dat meerdere ex-directieleden de problemen hebben bevestigd zegt toch meer dan genoeg over de problemen van DIGI?

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 27 feb 2025, 22:32
door stefan1234
heist_175 schreef: 4 maanden geleden Het gaat niet over "steun" of "niet duur". Het gaat over selectieve verontwaardigheid.
Als Telenet, Proximus, Orange of Fiberklaar onderaannemers gebruiken, is dat "normaal". Doet DIGI dat, komt er een groot artikel in een grote reclamekrant.
Dus natuurlijk moet de sociale inspectie daar controleurs op afsturen, maar de wet geldt niet enkel voor DIGI, maar ook voor de andere ISP's. Ik ga er vanuit dat de overheid dan ook zichzelf gaat controleren, door ook sociale inspectie naar de onderaannemers van Proximus en de rest van de telecommarkt te sturen?
En dus natuurlijk moet er reactie komen op het sturen van klantengegevens naar Witte Gids. Of daar een boete bijhoort, moet de GBA maar uitmaken. En ook daar: Proximus is ook al op de vingers getikt door de GBA én al veroordeeld geweest met een boete.
En er zijn klachten over DIGI, oa ook op dit forum, maar als je de klachtenlast vergelijkt tussen DIGI en de duopolisten, dan is de conclusie voorlopig toch pijnlijk voor de dure duopolisten.
Ik kan alleen vaststellen dat DPG een groot artikel wijdt aan de onvolkomenheden en fouten van de nieuwe speler, maar de context met het duopolie "vergeet". Bij DPG zijn ze amateuristisch genoeg om daar zelfs geen bewuste beschadigingsoperatie achter te zoeken.
OK maar dit is dus gewoon een bewering in het luchtledige die het vooral moet hebben van dysfemistische framing. Wat is bv. de baseline voor hoeveel een medium hoort te berichten over vermeende wantoestanden bij een bedrijf? Mogen ze niet negatief berichten over bedrijven die op een of andere manier concurrenten zijn van hun eigenaar? Moeten ze extra soft zijn t.a.v. een nieuwe speler? Expliciet zeggen als je dat denkt. Een deel van de mensen heeft vanaf het begin, en ook in andere draden, geprobeerd een politieke verklaring te promoten van al wat niet meteen goed was bij DIGI. Dat is wat ik naar refereer met de uitdrukking "samenzweringsdenken als de standaard intellectuele stijl".

Ik schrijf niet dat dat per se onmogelijk is hé, maar allez komaan... moet ik nu echt geloven dat jij of wie dan ook hier volgens een onderzoeksopzet dat aan alle vereisen van de sociaal-wetenschappelijke methodiek voldoet, een exhaustief onderzoek gedaan hebt naar de berichtgeving van de populaire nieuwsmedia t.a.v. de verschillende Belgische providers? En dat jullie dan uit dit 100% neutraal onderzoek besloten hebben dat er een bias tegen DIGI is, en op basis daarvan dit allemaal aankaarten?

Niet zwansen hé. De in de praktijk operatieve logica is dat DIGI momenteel op UB een van de goede merken is omdat men hoopt dat ze het snode duopolie op termijn pijn zullen kunnen doen. Ingewikkelder dan dat is het hier echt niet. Da's ook geen ramp, maar laten we dan ook niet ontkennen dat de lat voor bewijzen à la tête du client heel hoog of heel laag gelegd wordt, en dat mensen daar blind voor zijn zodat ze zich kunnen "opdraaien" met hun theorietjes.

HLN is geen rechtbank en ik maak er dus ook geen drama als sommige zaken misschien wat nuance verdienen. Dat is voor controle-organen en echte rechtbanken. Persoonlijk ben ik al content als de helft van wat HLN bericht heeft relevant en ernstig is, en niets onwaar of zwaar overdreven. Als je zit te focussen op een detail hier of daar dat misschien wat meer nuance verdient of niet super-relevant is, dan is dat eigenlijk een criterium voor journalistiek dat zo restrictief is dat je de journalistieke controlefunctie onmogelijk maakt t.a.v. merken waar je sympathie voor hebt. En nogmaals, ik zie geen reden om aan te nemen dat HLN bewust DIGI harder aanpakt. Met onwetenschappelijke anecdotes van mensen die al van in het begin a décharge op de politieke interpretatie liggen te hameren, houd ik geen rekening.

Ten slotte, er wordt hier nu in all caps "ZWART-OP-WIT" bewijzen geëist van HLN. Ik neem aan dat die hun journalistieke processen wel voldoende kunnen documenteren voor als ze gedagvaard zouden worden door DIGI. Met random leden van een hobbyïsten-community die teleurgesteld zijn dat een merk waarvoor ze hoge verwachtingen hebben negatief in het nieuws komt, deelt een bedrijf normaal hun interne keuken niet. Extreme procedurele eisen stellen t.a.v. een orgaan dat iets doet dat ge niet graag hebt, is een manier om uzelf en anderen op te draaien met het idee dat er stront aan de knikker is. Opnieuw die samenzweringsdenkerlogica dus die steeds meer in de lucht hangt. Want wat als HLN uw eis niet inwilligt? Dan is dat voor de mensen het bewijs dat HLN deel uitmaakt van het vermeende complot, voilà zie.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 10:11
door glda19
Mijn ingestuurd link komt wel niet van HLN. Maar van techpulse. Waar zij de informatie halen weet ik niet.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 10:13
door boulder
bralm schreef: 4 maanden geleden (1) Roaming instellingen die verdwijnen.
Ik ben in Zuid-Amerika geweest, en ik had het blaadje van DIGI mee met de instellingen.
De tarieven leken goedkoper dan een e-sim te nemen van Airalo, zolang ik onder de 2,5 Gb verbruik zat.
Ik moest inderdaad die instellingen hebben, want anders kon ik niet surfen, het ging niet automatisch.
Toen het werkte, kon ik effectief surfen, maar het metertje van het verbruik op de mydigi site bewoog niet, ik zag dus enkel het binnenlands verbruik, wat natuurlijk niet veranderde, vermits ik in het buitenland was.
Ik hield mijn hart vast voor de rekening, maar tot hiertoe is er geen spoor van mijn roaming verbruik te zien op mijn factuur.
Ben benieuwd of het er de volgende keer opstaat, of dat dat zo maanden later opduikt.
Ik betaal ook met domiciliëring en er is nog niets van mijn rekening gegaan.
Op zich allemaal niet erg, maar als je zo slordig met je middelen omgaat, moet het niet verwonderen dat je rap in de problemen komt.
Als zij effectief niet betalen aan roaming partners, de domiciliëringen niet op orde krijgen, slordig omspringen met het betalen aan leveranciers, dan gaat dat liedje niet lang blijven duren.

Onlangs had ik opnieuw iemand aan de lijn die mij zei dat het leek alsof ik van mijlenver belde, een enorm slechte verbinding.
Ze hebben nog veel werk bij DIGI.
Ik hoop echt dat ze erin slagen, want het Belgisch telecomlandschap mocht wel eens opengebroken worden.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 13:10
door Matt555
Wel .... :!: als Digi mij in het Antwerpse deze snelheden kan leveren ( is eigenlijk zelfde als Orange mij levert ) en dan aan hun 10 eurootjes mag de DPG groep schrijven wat ze willen .... :nana: en schakel ik over naar Digi voor internet :thumbs:
Ze hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat PLOTS Hey naar 5 euro duikelde voor mobiel small :beerchug:

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 13:25
door iamborg
Het rommelt bij Digi: Helft van de directie is ontlsagen....

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/02/27 ... ontslagen/

P.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 13:37
door Kun
https://nieuwsblad.be/cnt/dmf20250228_92911567
Digi Communications, het Roemeense moederbedrijf van de nieuwe Belgische telecomoperator Digi Belgium, heeft vrijdag jaarcijfers vrijgegeven zonder iets te zeggen over de eerste resultaten in België.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 13:44
door on4bam
iamborg schreef: 4 maanden geleden Het rommelt bij Digi: Helft van de directie is ontlsagen....
Dat werd hier al meermaals gepost..

viewtopic.php?p=1019786#p1019786
viewtopic.php?p=1019776#p1019776
viewtopic.php?p=1019739#p1019739

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 13:58
door Matt555
iamborg schreef: 4 maanden geleden Het rommelt bij Digi: Helft van de directie is ontlsagen....

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/02/27 ... ontslagen/

P.
wat verwacht je anders van de huidige poenpakkers en gedeeltelijke staatsgesteunde bedrijven ..... "KILL DIGI" Actie is ingezet met ALLE media middelen , VRT incluis :angel:

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 14:07
door Petrikske
Matt555 schreef: 4 maanden geleden"KILL DIGI"
DIGI KILLS DIGI bedoel je? :lol:

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 14:26
door woutervh
Wat je zelf doet, doe je beter
De winst voor intresten, belastingen, afschrijvingen en waardeverminderingen steeg met 15,8 procent tot 685 miljoen euro.
Ze zijn nog niet direct failliet dus :angel:

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 14:27
door Dizzy
Lijkt wel de slogan van een vibratormerk :)

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 14:33
door Matt555
Petrikske schreef: 4 maanden geleden
Matt555 schreef: 4 maanden geleden"KILL DIGI"
DIGI KILLS DIGI bedoel je? :lol:
Toch niet , mijn origineel blijft ,,,,,(alhoewel ik weet dat je graag veel draait naar je eigen geloof ... :lol: )
de "underdog "heeft altijd mijn vertrouwen /steun :wink: was idem zo voor "je beste vriend "Trump :lol:

Misschien vind Digi wel een "Belgische "Elon ....dat helpt geweldig .....dat weet je nu al wel dacht ik :angel:

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 14:38
door devilkin
Gelieve politiek uit deze thread te houden.

Re: “Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 14:57
door Matt555
Ach dat ene kleine zinnetje teveel ....OEPS beloof op mijn ex kommuniezieltje dat niet meer te doen , ws. was de herinnering te pijnlijk :wink:

“Vroeg of laat loopt dit fout af”

Geplaatst: 28 feb 2025, 15:17
door buthead
Niets abnormaals , digi komt in slecht media daglicht ( hoe of wat maakt zelfs niet uit ).

Hiervoor moeten er koppen rollen in dit geval dus bestuur dat waarschijnlijk veel verdient en te veel kosten met zich meebrengt.

Die taken zullen ze wel overnemen vanuit RO wat logisch lijkt.

11 leden voor bestuur totaal overbodig op dit moment.

Werk in bedrijf met in BE 600+ mensen zie ook maar 10 mensen ongeveer maar voornamelijk door vele departementen dat ze er zijn dat elk departement een stem heeft.

HR , technisch directeur ofz, Sales en dan de lokale CEO.
Hier heb je genoeg aan. Kom op 4. Eventueel nog wat postjes die we allemaal wel kennen politiek.

Rome was ook niet op 1 dag gebouwd.
Zelfde met netwerken kijk naar de andere ze bouwen dagelijks nog steeds bij fiber,coax en zelfs vdsl2.

Wees vooral dankbaar dat iemand dat werk wilt doen tegen deze prijzen meeste hier in BE zouden nog niet willen beginnen eraan.
Voetjes op de grond en geef ze een kans ze begonnen van 0 in BE.