amazon nu ook met .nl domein

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
tom35
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Ik heb amazon prime de maar koop even goed op de nl, fr, es, it... site. Zelfde producten die van de ene op de andere site veel goedkoper zijn, zelfs met transport. Meestal is de. De wel goedkoper voor de producten die ik koop
Voor prime maakt het niet uit want of je nu via. de of nl gaat, je krijgt sowieso hetzelfde aanbod. Prime is regionaal maw waar je woont als abonnee telt voor het aanbod.
In het begin had amazon me aangegeven dat je prime kon nemen op elke site maar dat klopt niet.. Zodra je een andere prime aktiveert vervalt de andere..

Tom
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

tom35 schreef: In het begin had amazon me aangegeven dat je prime kon nemen op elke site maar dat klopt niet.. Zodra je een andere prime aktiveert vervalt de andere.
Ik denk dat je enkel .de en .nl niet kan combineren omdat de .nl AFAIK gewoon een front is van de .de (weliswaar werkt Prime van de ene niet op de andere).

Maar je kan wel bv .fr en .de combineren.
novie
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 6 keer

svermassen schreef:Support is daar nu al een ellende.
Ik dien mijn tickets altijd in het Engels in.
Om een of andere reden veel sneller geholpen.
Zelfde ervaring hier: support is een regelrechte ramp.
Meest recente ervaring levering met Colis Privé.
Pakket zogezegd aangegeven als geleverd, niets gehad, Amazon vraagt om een politie rapport in te dienen voor een pakket van 7euro..
Hoe belachelijk maak je je dan wel niet als webwinkel.
Weigeren terugbetaling..dus claim bij krediet kaart ingediend en geld teruggekregen...maar de administratie daarrond...frustratie tot en met.
Nee dank u ik bestel daar niet meer.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Je kan zowel op nl en de gelijktijdig prime hebben. Je betaald dan twee keer. Ik was .de klant, activeerde de nl ( .de werd geannuleerd) ik betaalde .de opnieuw en was op beiden prime klant.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

De toekomst... Afhaalpunt lijkt geen optie te zijn (tenzij in die email met meer mogelijkheden).

Merk op de link om een veilige plaats aan te geven https://www.amazon.de/addresses is 404.

https://www.amazon.de/-/en/a/addresses werkt wel en die opties vind je dan in de link Add delivery instructions onder je adres.

Noot ik vermoed dat AMZL niet exclusief gaat bezorgen, bpost (en Colis Privé?) zal ook nog wel blijven bezorgen. In de VS gebruiken ze ook nog USPS in gebieden waar ze met AZML actief zijn.

Edit: De Tijd is een week later ook mee.

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”