Mobile Vikings lanceert unlimited data abonnement voor €29

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer

fendtje schreef: Zou al erg zijn dat wanneer men het driedubbele betaald de service niet beter zou zijn.
Natuurlijk als bvb een werkgever px aanbied is het makkelijk bashen ( op een provider) op een iemand die dat voordeel niet heeft.
Ik begrijp niet goed waar je de reactie van driedubbel betalen vandaan haalt?

Het gaat gewoon over een provider die 29€ aanrekend voor een service die in theorie gelijk aan de andere Belgische providers staat, en daar is niets verkeerd aan, dit kan je alleen maar toejuichen. Maar... deze kostenbesparing zit in de serieuze data beperking (11Gb) en het minder efficiëntie gebruik ervan in de overige EU landen.

Je krijgt voor je 29€ wel een evenwaardig data gebruik aan de drie grote spelers in België om op te souperen in eigen land, en waarschijnlijk gaat de meerderheid van MV gebruikers hierom best tevreden zijn.
Helaas, een kleinere groep gebruikers die op regelmaat één van de EU landen aandoet met dit abonnement van MV gaat die beperking voelen en hard ook.
Ik maakte dus deel uit van dit kleine groepje die als hoofdreden net daarom MV vaarwel hebben gezegd en een andere Belgische provider onder de arm genomen heeft (die mij nu wel echt niet driedubbel laat betalen) maar mij wel eenzelfde kwaliteitsvolle service (data & bereikbaarheid) aanbiedt ook in een ander EU land.

Nogmaals ik kan alleen maar het nieuwe abonnement toejuichen wat MV op de markt gooit, maar ook hierover zou er best met klare taal moeten gesproken worden. Niet zoals iedere provider het woordje "onbeperkt" inpast zoals het hun het beste uitkomt.
ghostboy1993 schreef:Mijn papa is sinds vorige week viking en heeft de onbeperkt abo van hun en hij is sinds vandaag in hongarije en tot nu toe heeft hij daar geen klachten , smssen , internetten en zelfs bellen lukt top !
Ben zelf een beetje aant twijfele over te schakelen eerlijk gezegt , 11 euro per maand uitsparen is altijd leuk :angel:
Volle akkoord hierover, en de netwerkproblemen in een ander EU land zijn er ook niet voor mij, als ik als voorwaarde mij dan wel begeef in drukkere bevolkte gebieden of steden. Alleen ben ik soms voor wat langere tijd echt landelijk gelokaliseerd, en dan is die ene provider waar MV een overeenkomst mee heeft, net deze met een slecht bereik daar.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
jonka
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 mei 2019, 03:40
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

Ik was jaren Viking maar in december vorige jaar begon ik zeer vaak problemen te krijgen. Sms'en die zeer laat toekwamen en de verbinding die soms helemaal uitviel ("enkel noodoproepen"), terwijl ik op dezelfde plaats net ervoor gewoon perfect kon surfen.
Heb tientallen keren contact gehad met hun, maar ze kwamen nooit met een oplossing. Steeds maar: "kan u een recenter voorbeeld geven?" of "dat was een tijdelijk probleem dat ondertussen is opgelost". Tja, als ik continue tijdelijke problemen heb zijn deze misschien toch niet zo tijdelijk…
Veranderen van gsm hielp niet en toen de problemen ook op het Orange-netwerk bleven aanhouden ben ik gewoon naar Proximus overgestapt.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is, hun technische ondersteuning trekt op niks, of toch in mijn geval. Ik betaal liever 10 euro meer voor "unlimited" bij een provider waarvan het netwerk wel werkt.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

timmermc schreef: Alleen ben ik soms voor wat langere tijd echt landelijk gelokaliseerd, en dan is die ene provider waar MV een overeenkomst mee heeft, net deze met een slecht bereik daar.
Over welk land en welke providers hebben we het hier eigenlijk? Telenet/BASE heeft ook niet met alle providers overeenkomsten. Zo geraak ik in Frankrijk ook nooit op het Free netwerk. Soms is dat ook de enige met dekking in een bepaald gehucht.
MichaelVdV
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 jan 2013, 14:32
Bedankt: 1 keer

Is er een website waarop je kan zien met welke providers ze samenwerken in het buitenland (niet alleen voor MV)?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

bij MV was die lijst vroeger te raadplegen op de website maar nu kan ik 'm ook niet 1-2-3 terugvinden.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Ik had gehoopt dat mv nog is de promo van afgelopen jaar zou lanceren, dat je je Belkrediet kan gebruiken om je abonnement te betalen. Was ook vorige zomer denk ik maar niets ...
Gebruikersavatar
henkdee
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 jun 2019, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 1 keer

zat hier met 4 gsms bij Orange, niks mis mee maar nu ga ik toch eens proberen bij MV met 1 abo van 15€ voor 5 gig :)
Wigo 25
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”