Ik begrijp niet goed waar je de reactie van driedubbel betalen vandaan haalt?fendtje schreef: Zou al erg zijn dat wanneer men het driedubbele betaald de service niet beter zou zijn.
Natuurlijk als bvb een werkgever px aanbied is het makkelijk bashen ( op een provider) op een iemand die dat voordeel niet heeft.
Het gaat gewoon over een provider die 29€ aanrekend voor een service die in theorie gelijk aan de andere Belgische providers staat, en daar is niets verkeerd aan, dit kan je alleen maar toejuichen. Maar... deze kostenbesparing zit in de serieuze data beperking (11Gb) en het minder efficiëntie gebruik ervan in de overige EU landen.
Je krijgt voor je 29€ wel een evenwaardig data gebruik aan de drie grote spelers in België om op te souperen in eigen land, en waarschijnlijk gaat de meerderheid van MV gebruikers hierom best tevreden zijn.
Helaas, een kleinere groep gebruikers die op regelmaat één van de EU landen aandoet met dit abonnement van MV gaat die beperking voelen en hard ook.
Ik maakte dus deel uit van dit kleine groepje die als hoofdreden net daarom MV vaarwel hebben gezegd en een andere Belgische provider onder de arm genomen heeft (die mij nu wel echt niet driedubbel laat betalen) maar mij wel eenzelfde kwaliteitsvolle service (data & bereikbaarheid) aanbiedt ook in een ander EU land.
Nogmaals ik kan alleen maar het nieuwe abonnement toejuichen wat MV op de markt gooit, maar ook hierover zou er best met klare taal moeten gesproken worden. Niet zoals iedere provider het woordje "onbeperkt" inpast zoals het hun het beste uitkomt.
Volle akkoord hierover, en de netwerkproblemen in een ander EU land zijn er ook niet voor mij, als ik als voorwaarde mij dan wel begeef in drukkere bevolkte gebieden of steden. Alleen ben ik soms voor wat langere tijd echt landelijk gelokaliseerd, en dan is die ene provider waar MV een overeenkomst mee heeft, net deze met een slecht bereik daar.ghostboy1993 schreef:Mijn papa is sinds vorige week viking en heeft de onbeperkt abo van hun en hij is sinds vandaag in hongarije en tot nu toe heeft hij daar geen klachten , smssen , internetten en zelfs bellen lukt top !
Ben zelf een beetje aant twijfele over te schakelen eerlijk gezegt , 11 euro per maand uitsparen is altijd leuk