duizend schreef:Vaganzza schreef: Het is niet voor niets dan momenteel van alle iOS gebruikers 86% op iOS 10 zit tegenover 6% op Android 7 (dan heb ik het nog niet over subrelease 7.1.2). Dit laatste heb ik van de Keynote van Apple vorige maandag, 6% ligt trouwens al hoger dan de voorgaande jaren.
Oh als apple het in zijn keynote zegt, dan is dat zeker en vast correct
Ik zei het er expliciet bij (open goal om te bashen), maar jij geeft geen andere cijfers, ook geen andere bron, dus wat is je punt nu? Gewoon wat afbreken zonder iets in de plaats te stellen komt echt niet over hoor... Graag jouw cijfers met de bronvermelding graag!
duizend schreef:
Ben benieuwd hoe hoog het percentage voor ios 11 is binnen pakweg een maand ...
Binnen een maand? Nou, zo'n 0,005% gok ik. Er is nu enkel een developper versie beschikbaar, eind deze maand eerste publieke beta. Echte release is wrs ergens eind september of oktober. Het is duidelijk dat jij niet weet waar je het over hebt en je enkel op Apple bashing uit bent zonder meer.
duizend schreef:Of voor android 6 ...
Android 6 is gereleased in oktober 2015, da's dus vergelijkbaar met iOS 9. Vermits 86% van de iOS apparaten nu al iOS10 draaien, snap ik ook hier je punt totaal niet, integendeel het bewijst net dat Android apparaten een gigantisch update probleem hebben.
duizend schreef:En als je eerlijk wil vergelijken mag je dit enkel met de google toestellen doen natuurlijk.
Dan is de vergelijking:
- prijs zelfde (zie Pixel vs iPhone 7)
- iOS min. 2 jaar langer officieel ondersteund: 5 jaar iOS vs Android 2 jaar (en dat willen ze naar 3 jaar brengen)
Dus ook hier: wat je punt?
PS: het gaat hier inderdaad over Android tout court, niet over Google Phones. Dus ik ben nog zeer vriendelijk om jouw vergelijking met je laatste stelling apart te maken.