Gaat Microsoft maandag een iPad-killer aankondigen?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

iceke schreef: of denk je dat ze morgen overal ms stores gaan opendoen en mensen in rijen voor de deur gaan zetten ?


dat doen ze bij ms inderdaad ook zo.

http://www.seattlepi.com/business/slide ... -31587.php

http://windowsphonethoughts.com/news/sh ... tures.html
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

jackho schreef:Ja je bent inderdaad de pleznaste thuis zeker :P Je kan toch direct afleiden dat het een drukfout is zeker de pro versie met dure processor en OS Win8 pro
de goedkoopste jaja dat zal wel de IPad killer worden als het zo is :lol: :lol:

Maar wat verder stond te lezen dat had je dan weer niet gezien zeker !!

Code: Selecteer alles

Update:

Prijzen zijn uitgelekt, Surface met ARM-processor voor 599 dollar in de winkels liggen,
 terwijl de Surface met Ivy Bridge-processor 999 dollar zou kosten.
 De versie die met de iPad moet beconcurreren is exact hetzelfde geprijsd als de Apple-tablet met 32 GB.


Ik heb dit hier al meerdere malen opgemerkt dat er altijd kritiek komt als je maar durft verwijzen naar dit Belgacom Forum, hoe is het mogelijk ik ben beschaamd :oops: in jullie plaats.

Maar 't is mooi weer vandaag en we zullen maar beter daar aan denken en van profiteren dan gans de dag op het forum te zitten :beerchug:

ik kan wel tussen de regels lezen ze ;) vond het gewoon een heel opvallende en grappige fout en kweet heus wel dat ze niet zo bedoelt was. Mn opmerking was ook niet omdat het op het Belgacomforum was ofzo, daar heb ik 1) niet op gelet, 2) kheb niks tegen dat forum, ik lees daar ook.
Niettemin, de gelekte prijzen die ik heb opgevangen zijn 499 en 799. Zolang de prijzen dus niet van Microsoft komen geloof ik er niks van :)
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Zand er over,
ik dacht ja weeral van da, 'k heb weer eens een verwijzing gemaakt naar het bgc forum en ze kunnen er hier weer niet tegen wat ik hier al herhaldelijk heb meegemaakt.

Gelukkig zijn er nog anderen ook :beerchug:

en laat ons maar verder naar de iPad-killer zoeken :wink:

mvg.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Om 18:30 wordt wellicht de galaxy nexus tab voorgesteld.
Live te volgen op http://www.zdnet.be/news/140909/volg-go ... n-met-ons/
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

En wat voor een tab. :eek:
Voor 200$ hebt ge een zeer snelle tablet (voorlopig sneller dan elke samsungtablet en wellicht zelf sneller dan de ipad3 omdat de nexus ook een lagere resolutie heeft.)

tegra 3 quad-core 1300Mhz, 1GB ram, frontcamera, nieuwste os Jellybean, wifi, 7" ips LCD 1280x800, 8 of 16GB , 340gram

Een rechtstreekse concurrent voor de ipad is het niet maar prijs kwaliteit is dit de nieuwe standaard :beerchug:

review:
http://androidcommunity.com/google-nexu ... -20120628/
Laatst gewijzigd door Gray op 28 jun 2012, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

De voorstelling van de Google Glass was nice :P
Voor $200 heb je inderdaad een tablet, maar ze voelt ook aan als een $200 tablet. Men heeft er ook alles aan gedaan om op bepaalde zaken te besparen, geen hdmi out bvb, geen sd slot. Tblijft een goede tablet voor die prijs wel :P Een goedkoper model van Tegra 3 ook bvb. Op Tweakers hebben ze hem al getest.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

En waar is de HDMI out + SD slot op de iPad?
Nexus 7 is schitterend toestel, en de prijs maakt hem nog veel interessanter. Ik schaf hem alleszins aan.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Waar zeg ik dat dat op de iPad wel zit :roll: Ik vermeld enkel dat het duidelijk is waar ze op besparen. Het zijn zaken die ik verwacht in een Android toestel vanwege de openheid van Android en omdat het op de overgrote meerderheid van de Android toestellen zit. Daarom is dat een kleine tegenvaller. In hun Nexus toestellen zit trouwens ook geen SD kaart en ik blijf dat een rare keuze vinden van Google.
In het geval van de iPad is het met een adaptertje trouwens wel allemaal aan te sluiten als je deze er perse in wil betrekken. Trouwens compleet zinloos de iPad erbij te betrekken, het is geen concurrent voor de iPad maar gewoon een degelijke tablet tegen een goede prijs.
For Google, this is a land grab
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Het hangt er ook een beetje van af wat je allemaal met je tablet wil aanvangen zo is het ook met de surface en surface pro als je hem wilt gebruiken om nog oude software te kunnen op draaien dan zal je ook best de surface pro bvb kiezen boven de gewone surface al is hij een pak duurder, het zelfde met hdmi enz.... ik persoonlijk heb daar geen behoefte aan en daaraan zie je dat wat voor de één belangrijk is weer voor de andere totaal niet.
En dit is hier ook weer mijn persoonlijke mening en die van een ander zal wel weer anders zijn ;-)

mvg.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Kvraag me af wat een 7" android toestel met WIndows surface te maken heeft ?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

tja, hierboven zijn ze toch begonnen met galaxy nexus en google glass...

nexus 7 is kleine ipad killer (zeker qua prijs) :-D
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

tss, 't is al dood voor dat het geboren is dus ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”