![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
al wie op dit aanbod inschrijft zal er kunnen blijven van genieten, er is echter een limiet van 5,000 inschrijvingenOfloo schreef:En dan een 2de punt is dit een promotie, .. voor een maand of is dit een echt aanbod, .. dat permanent zo blijft.
Dit is squash van de bovenste plank.wied schreef:en of je gelijk hebt, had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Bovendien mag MV blijvend beloond worden voor hun correcte manier van dienstverlening...
Niets weerhoudt ze ervan om dit stop te zetten tenslotte is dit geen contract, .. maar prepayed, .. niet dat ik liever contract heb, maar het garandeert niks. Terwijl MV dit al enige tijd aanbied.xenne schreef:al wie op dit aanbod inschrijft zal er kunnen blijven van genieten, er is echter een limiet van 5,000 inschrijvingenOfloo schreef:En dan een 2de punt is dit een promotie, .. voor een maand of is dit een echt aanbod, .. dat permanent zo blijft.
te vergelijken met het "generation internet" aanbod van indertijd
Is dat met proximus op EDGE?q-tec schreef:
Snel genoeg om te surfen op het net....geen youtube of dergelijke.
stabiliteit valt inderdaad nog mee, 't probleem zit hem toch wel in de kwaliteit van het netwerk...skynetbbs schreef:tzal dan puur op snelheid zijn die argumentering want de stabiliteit van het 3G/Edge netwerk bij Mobile vikings is al stabiel sinds 8 september http://status.mobilevikings.com/ ... 13 keer een storing...kleine 28h in totaal en meestal opgelost binnen het uur
het enige spijtige is dat Base zijn netwerk niet met 1 druk op de knop op 3G snelheid kan brengen
Ik geloof dat er vorige week nog een probleem was op hun netwerk "Due to bad weather" zogezegdskynetbbs schreef:tzal dan puur op snelheid zijn die argumentering want de stabiliteit van het 3G/Edge netwerk bij Mobile vikings is al stabiel sinds 8 september http://status.mobilevikings.com/ ... 13 keer een storing...kleine 28h in totaal en meestal opgelost binnen het uur
het enige spijtige is dat Base zijn netwerk niet met 1 druk op de knop op 3G snelheid kan brengen
'k Denk als je die van proximus ziet dat je ook zal schrikken denk nu niet dat die geen storingen hebben. 'k Ga niet beweren dat proximus netwerk slecht is, maar dat het beter is en dat jij dat beter gaat ervaren, zit volgens mij toch maar tussen jouw oren ze. Of wel heb je data connectie en anders niet punt, .. en of dat nu 200kb/s is, of 2mb/s dat verschil ga jij op je telefoontje niet merken.Jordy1990 schreef:Ik geloof dat er vorige week nog een probleem was op hun netwerk "Due to bad weather" zogezegdskynetbbs schreef:tzal dan puur op snelheid zijn die argumentering want de stabiliteit van het 3G/Edge netwerk bij Mobile vikings is al stabiel sinds 8 september http://status.mobilevikings.com/ ... 13 keer een storing...kleine 28h in totaal en meestal opgelost binnen het uur
het enige spijtige is dat Base zijn netwerk niet met 1 druk op de knop op 3G snelheid kan brengen. MV zet dus niet alle storingen op die site. Zou uiteraard mensen afschrikken...
Ik heb niet gezegd dat Proximus geen problemen kent heOfloo schreef: 'k Denk als je die van proximus ziet dat je ook zal schrikken denk nu niet dat die geen storingen hebben. 'k Ga niet beweren dat proximus netwerk slecht is, maar dat het beter is en dat jij dat beter gaat ervaren, zit volgens mij toch maar tussen jouw oren ze. Of wel heb je data connectie en anders niet punt, .. en of dat nu 200kb/s is, of 2mb/s dat verschil ga jij op je telefoontje niet merken.
Dit probleem ondervind ik ook op het netwerk van Proximus. Plots gaat hij van 2/4 balkjes HSDPA naar Edge, zonder dat de antenne geblokkeerd wordt of ik mijn gsm verplaats. Het kan ofwel aan uw gsm liggen of aan de voorkeursinstellingen van Proximus. Maar aangezien jij niet de enige bent die dit merkt, vermoed ik eerder de voorkeursintellingen van Proximus. Btw welke gsm gebruik je?Jeroentje1991 schreef:Ik heb thuis matig HSDPA bereik met Proximus (1-2/4 balkjes). Opzich geen probleem want de data connectie wordt gewoon gemaakt.
Maar op het moment dat ik het internet "echt" ga gebruiken (bijvoorbeeld streaming radio, Youtube, etc) dan switcht het netwerk continu tussen HSDPA en Edge, erg vervelend. Ik laat de GSM steeds op dezelfde plaats liggen zodat het signaal constant blijft, maar niets helpt.
en hier is het eerste topic al hah http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=77&t=32222wied schreef:het zou pas erg zijn moest het duurste netwerk van het land niet het beste blijken te zijn! Bovendien gaat de discussie hier te veel tussen believers en non-believers wat betekent dat intelligente argumenten niet veel aan bod komen...
Heb ik net getest, hij blijft zijn verbinding houden. Het is dus niet het geval dat mijn gsm zijn signaal verliest en daardoor overschakelt op Edge. De speedtest komt best goed uit voor weinig bereik te hebben. 400 kbps down en ook zoiets up.Goztow schreef:Wat doet hij als je hem verplicht enkel 3G te gebruiken?
Toevallig heb ik ook een HTC HD2 draaiende op een MIU ROM met Tytung r 12.4 (geloof ik) als kernel misschien ligt de fout bij het toestel zelf, maar bij MV heb ik hier ook geen problemen mee gehad. Maarja het probleem is niet énorm vervelend (merk het niet veel op..)Jeroentje1991 schreef:Ah ben blij dat ik dus niet de enige ben! Ik heb een HTC HD2. Als ik force op 3g, geen problemen en prima snelheid, het kan dus wel... Vrees dat het iets van Proximus zelf is, hmf continu switchen om gsm wel/niet te forcen is ook irritant. Tot nu toe de enige tegenvaller van mijn wissel naar Proximus.