Vergelijk betamax tarieven

StinkyPanda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 10 keer

Bedankt.
Het is voor op mijn smartphone btw ;)
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Freedays zijn 120 dagen bij Internetcalls. Kwaliteit is dezelfde bij alle Betamax/Finarea/Dellmont-aanbieders. Ze gebruiken dezelfde infrastructuur.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

We gebruiken hier Voipstunt, en de kwaliteit is via hun mobiele App via Android toch zeer duidelijk merkbaar.
Via 12voip op smartphone was het geluid zo helder als iets.
Met voipstunt is het geluid via smartphone echt bagger. VIa de computer is het wel beter.

Dus ik vind het wat raar, maar ik denk dat de ene programma toch net iets beter is dan de andere (al dan niet bewust gedaan).
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

De kwaliteit kan van veel factoren afhangen. Mijn zoon was onlangs op reis in de USA. Hij belde ons 2 keer via hotel-wifi met zijn smartphone via Internetcalls. Ik ben bij Weepee. Kwaliteit was perfect.

Hij belde ook 2 keer een ander familielid bij Belgacom. Telkens heel slechte verbinding ! 1 keer daar zelfs in het zelfde hotel als toen hij mij belde. Waar zit dan het probleem ? Moeilijk te zeggen.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Wie weet er nog alternatieven aan betamax, waarmee je goedkoop kan bellen naar gsm's minder dan 10cent/min met een wat betere kwaliteit.

Zou tof zijn mocht VikingTalk via SIP werken, kon ik die eens testen op mijn Gigaset.

20 euro voor onbeperkt naar gsm voor 30 dagen (max 180min/dag).
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

MarkDM schreef:De kwaliteit kan van veel factoren afhangen. Mijn zoon was onlangs op reis in de USA. Hij belde ons 2 keer via hotel-wifi met zijn smartphone via Internetcalls. Ik ben bij Weepee. Kwaliteit was perfect.

Beter uw zoon een -gratis- weepee-account laten aanmaken. gewoon Csipsimple en 'on-net' bellen naar elkaar. Rechtstreekser kan niet (dus weinig kans op slechte kwaliteit, tenzij sleche verbinding). Bovendien kan je een paar snelnummers in weepee client invoeren, zodat vb. 'papa' bellen....gewoon '20' tikken is...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

heb mij deze nacht een OVH accountje aangemaakt.
laatste week was het huilen met de pet op bij internetcalls. Familielid (bgc) verstond mij niet aan de telefoon....zoveel delay....ik hoorde haar perfect.
daags voordien...bellen naar garage...hoorde bij het bellen al mijzelf in echo (alsof in een kerk), dus dat beloofde niet veel goeds...
1' later, plots 'peut-peut-peut'....lijn afgebroken.
Ook merkte ik een vertraging op dat mensen duidelijk 1 sec. later antwoorden dan bij normaal gesprek.
heb een 30 MB down/5,3 MB up op speedtest, dus daar kan het niet aan liggen...

Nu eventjes met OVH testen. (enkel outgoing)

Als het dan niet lukt, zit ik met de handen in het haar.....(weepee is gewoon veel te duur voor outgoing, neem ik nog liever een BGC telefoonabbo van 18 € met happy time of zo of pakket internet+telefonie)
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

ReLoad schreef:Wie weet er nog alternatieven aan betamax, waarmee je goedkoop kan bellen naar gsm's minder dan 10cent/min met een wat betere kwaliteit.

Probeer Localphone eens http://www.localphone.com. Geen Betamax maar 'slechts' 4,8cent/min incl.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
StinkyPanda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 10 keer

@VOiD

Geeft dit dezelfde of betere kwaliteit dan Betamax ? (smartphone)
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Ik gebruik het enkel op m'n Gigaset, niet op m'n smartphone maar ik vind de kwaliteit beter dan Betamax.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 594
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 58 keer

@satsurfer

satsurfer schreef:laatste week was het huilen met de pet op bij internetcalls. Familielid (bgc) verstond mij niet aan de telefoon....zoveel delay....ik hoorde haar perfect.
daags voordien...bellen naar garage...hoorde bij het bellen al mijzelf in echo (alsof in een kerk), dus dat beloofde niet veel goeds...
1' later, plots 'peut-peut-peut'....lijn afgebroken.
Ook merkte ik een vertraging op dat mensen duidelijk 1 sec. later antwoorden dan bij normaal gesprek.
heb een 30 MB down/5,3 MB up op speedtest, dus daar kan het niet aan liggen...



snelheid heeft er niks mee te maken.
Ik zit vrijwel iedere maand enkele dagen op smalband bij Telenet, (192kb/s en up 64 kilobit/s), wat eigenlijk een bedrijf onwaardig is, maar
dat is een ander topic. Toch zijn mijn gesprekken altijd uitstekend.

Het is veeleer de "latency" of pingsnelheid die belangrijk is. Deze zit, als ik test altijd onder de 10 ms bij mij (gemiddeld 7 a 8 ). Ik zit ook bij internetcalls
Je internetprovider, maar ook oude kabels, slecht verzorgd netwerk kunnen je latency verhogen .... In een lang verleden had ik adsl op 4km, toen had ik ook
soms gesprekken zoals U beschrijft. Nu nooit meer
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

zeer goede ping waarde, zit rond de 34 ms. wat volgens weepee geen probleem mag opleveren voor goede voip gesprekken. satelliet voip to 350 ms. en dat lukt ook nog....
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Terwijl ik dacht dat het moeilijk was onder de prijs van Internetcalls te gaan voor belgische GSM (0,02EUR), blijkt het toch mogelijk. Via FreeVoipDeal (een provider die ik reeds in gebruik had voor enkel internationale bestemming: € 0.005 per minuut, zonder connectiekost!
Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

wow ....
binnenkort nog gratis naar "Belgium mobile" ? :-D
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

idd....en zonder addertjes onder het gras.... thx, zal na internetcalls deze nemen om te bellen naar gsm... :-D
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Ik zou om te beginnen met een niet al te groot bedrag herladen (10EUR via een reseller voor 10.50EUR kopen of zo).
Want ik twijfel er sterk aan dat deze tarieven lang zullen stand houden (maar ja, dat dacht ik ook van internetcalls, dus wie weet... ;) )
Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

doe ik altijd 10 € herladen via boss.voip :-D
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 jan 2010, 11:51
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

2Flip schreef:Ik zou om te beginnen met een niet al te groot bedrag herladen (10EUR via een reseller voor 10.50EUR kopen of zo).
Want ik twijfel er sterk aan dat deze tarieven lang zullen stand houden (maar ja, dat dacht ik ook van internetcalls, dus wie weet... ;) )



Misschien doe je er dan beter aan om dit soort zaken niet op een internetforum te posten. Ze doen zoiets dikwijls om een pak klanten aan te trekken en vervolgens verhogen ze hun tarieven. Toch een thumbs up dat je dit hier toch gepost hebt, dit wordt mijn volgende VOIP provider als ze tegen dan nog die tarieven hebben.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Mobile Viking schreef:Ze doen zoiets dikwijls om een pak klanten aan te trekken en vervolgens verhogen ze hun tarieven

De Betamax tarieven worden hier al jaren besproken, er zijn talloze internetsites die deze publiceren, en ook vind je hierover info op heel veel (buitenlandse) Fora. Daarvoor dient een Forum.

Heb jij voorbeelden om te bewijzen dat "ze" hiermee klanten aantrekken en vervolgens hun tarieven (drastisch) verhogen ?
Zoniet is dit weer een nodeloze insinuatie :eek:
Ik gebruik ze al jaren, en heb niet die indruk (buiten enkele aanpassingen af en toe).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

tsss, hoe naïef kan je zijn ?
Moest men dit al doen om klanten te lokken, dan heeft men er baat bij om dit op zoveel mogelijk fora te posten.
Verder moet ik den eerste betamax provider nog tegenkomen die zijn prijzen drastisch verhoogt (en dan gaat het niet over een paar centen).
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Zelfs een verdubbeling van de kost (0.5 eurocent/min naar 1 eurocent/min) is mijn inziens nog steeds acceptabel.
't Is zowat het verschil tussen supergoedkoop en spotgoedkoop. 8)
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 32 keer

Mobile Viking schreef:Misschien doe je er dan beter aan om dit soort zaken niet op een internetforum te posten. Ze doen zoiets dikwijls om een pak klanten aan te trekken en vervolgens verhogen ze hun tarieven.


Sorry maar dat is nu net het soort informatie wat ik (o.a) van dit Forum verwacht. Het heeft in de loop der jaren mijn telefoonrekening dramatisch doen dalen. Van die zogenaamde prijsverhogingen heb ik nog maar weinig gezien. Ik heb meteen een account aangemaakt voor FreeVoipDeal naast bestaande Internetcalls, Voipstunt, Jumblo en Weepee . In mijn FB7390 even de dialing rules aanpassen voor GSM Belgie en klaar. Zowat 5 a 6 jaar geleden had ik helemaal geen VOIP en betaalde maandelijks +/- 120 Euro aan Belgacom (weliswaar inclusief internet). Veel buitenlands telefoonverkeer en naar GSM netwerken zat daar voor veel tussen. Nu helemaal geen koper meer in huis maar alles Telenet Fibernet 60. Mijn telefoonkosten zijn dramatisch gedaald, zowat een factor 10, en dat heb ik vooral te danken aan dit soort berichten in dit forum. (en aan mijn FritzBox natuurlijk). Nu is het wél zo dat ik hoofdzakelijk thuis zit en dus heel zelden GSM gesprekken direct via het GSM netwerk doe. Vandaar dat onze GSM's Mobile Vikings gebruiken zonder vast maandelijks abonnement. Zowel vaste toestellen als FritzFon als 3 Android's werken hier allemaal feilloos via de FB7390 en die zoekt automatisch de goedkoopste weg via dialing rules.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

De meest drastische tariefwijziging die ik meegemaakt hebt, is dat een Betamax-kloon België schrapte uit de Freedays-landen. Maar da's gewoon pech hebben.
Als je krediet op is, duurt het maximum een kwartier om de tarieven te vergelijken en eventueel een nieuwe account aan te maken, je nummer als caller-id te verifiëren en je fritzbox ofzo aan te passen.

Omdat we met onze gsm ook via de fritzbox om bellen en de juiste caller-id willen meegeven, gebruik ik wel slechts 1 provider, voor zowel vaste als gsm-nummer.

Ik heb een paar maanden geleden eens berekend hoeveel het ons zou kosten om gewoon via vaste lijn en gsm te bellen. We zijn nu 50 EUR / maand goedkoper uit, dus een fritzbox is na 4 à 5 maanden al terugverdiend (Zelfs sneller als je een goedkoper model dan de 7390 neemt en enkel de meerprijs tov een standaard router meetelt).
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 32 keer

johcla schreef:Omdat we met onze gsm ook via de fritzbox om bellen en de juiste caller-id willen meegeven, gebruik ik wel slechts 1 provider, voor zowel vaste als gsm-nummer.


Mis ik hier iets ???
Ik heb 4 betaclones en die geven allemaal (naar keuze) mijn GSM of vaste lijn nummer mee. Iedere clone heeft zo zijn speciale voordelen voor bepaalde landen en dat zit hem allemaal in de dial rules. Ik begrijp daarom niet waarom je uzelf limiteerd tor 1 provider. Het meegeven van uw nummer regel je toch voor iedere provider in zijn eigen settings interface.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@bobsys1: Hier kunnen we voordeliger bellen via 1 provider, omdat de freedays wel geldig zijn, maar je moet er geld blijven op zetten dat je ook moet opbellen. Daarom een zo voordelig mogelijke gekozen die af en toe kan verdanderen (zoals nu). Zo geraakt ook het geld op, of nog trager op FreeVoipDeal :-)

Zoals ik zie bij FreeVoipDeal zijn de gratis bestemmingen maar 4 uur per herlaadbeurt beschikbaar? Dus veel kleine herladingen van minimmaal 10 euro dus.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

@bobsys1: je mist niks, ik was enkel beknopt in mijn uitleg omdat het off-topic is. Mijn vrouw en ik kunnen met onze gsm gratis bellen naar huis, dus voor andere oproepen bellen we ook eerst naar huis, die dan worden doorgestuurd via de call-through optie van de fritzbox. Maar als ik bijvoorbeeld met mijn gsm naar jou bel, wil ik dat je mijn gsm-nummer als oproeper ziet. En als mijn vrouw belt, zie je haar gsm. Dat gaat via een app op onze gsm's (Android), waarin je aan de fritzbox meegeeft welke voorgedefinieerde provider hij moet kiezen, waarin dan de juiste caller-id is ingesteld. Als je dat niet meegeeft, zal de fritzbox inderdaad de dailing rules gebruiken, maar dan wordt de caller-id bepaald door de bestemmeling en niet door de oproeper. En dat wil ik dus vermijden.
Voor oproepen met de vaste toestellen thuis kan je inderdaad nog de dialing rules gebruiken.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

2Flip schreef:Terwijl ik dacht dat het moeilijk was onder de prijs van Internetcalls te gaan voor Belgische GSM (0,02EUR), blijkt het toch mogelijk. Via FreeVoipDeal (een provider die ik reeds in gebruik had voor enkel internationale bestemming: € 0.005 per minuut, zonder connectiekost!


Dank u :)

Internet calls is ondertussen al naar 2,5 cent/min gegaan.
Zal nu ook FreeVoipDeal proberen, ziet er goed uit.
Ik had al eens een voip provider gezien met deze prijs, maar deze bood geen sip aan (mobyler).

Hiervoor was de setup:
Standaard internetcalls voor gsm. (2,2c/min)
Indien telefoongesprek wss langer ging zijn dan 20 min, voipblazer (2c/min + 4c connectie, scheelt toch 13c per lang gesprek :D)

Ik heb ondertussen ook gemerkt dat bij VoipBlazer/internetcalls het gesprek wordt beëindigt na exact 1u30m1sec.
Vervelende hier bij is na de obvious van beëindigt gesprek, is dat dit gebeurt op een nieuwe minuut, ik betaal dus voor 1u31min, maar die laatste minuut gebruik je eigenlijk nooit (max 1sec).
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Excuses om even off-topic te gaan maar kent er iemand een goedkope site (zonder al te veel kosten) vouchers te kopen of een betrouwbare reseller ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

dellmont_belgium
10 EUR credits = 10.75 EUR

gewoon overschrijving doormailen en soms na 15', soms na 2 u. staat krediet op uw account :-D
Laatst gewijzigd door satsurfer op 13 sep 2012, 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Je kan trouwens gewoon geld herladen naar freevoipdeal als je internetcalls reseller bent...
pina
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 jul 2008, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

is het eigenlijk intussen al mogelijk om zo'n voip nummer aan te vragen? Mijn ouders wonen in het buitenland maar kerel 2x per jaar terug naar belgie voor een paar maanden. Het zou handig zijn dat zij altijd eenzelfde nummer hebben, waar ze zich ook bevinden. Om te bellen en gebeld te worden...
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Voor eenmalig 18 EUR kan je een voip nummer kopen bij weepee.
Voor 1,18 EUR/maand kan je een voip nummer nemen bij OVH, inclusief gratis bellen naar vaste nummers.
Meer info vind je wel in andere topics op dit forum, er is een uitgebreide voip-tutorial.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

http://dutch.ircfast.com/lv/group/view/ ... _Stunt.htm

heeft daar iemand ervaring mee ?
Is dit dan ook naar belgische gsmnrs voor 5 euro onbeperkt ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
NielsH
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 07 nov 2011, 18:15
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 9 keer

Yet Another Betamax-ding...

Volgens mij is 5euro de laagste oplaadwaarde, niet?

Als je bij Rates kijkt, staan de prijzen voor BEL Mobiel er bij: 20,5 cent/minuut (btw ex).

Internetcalls is vanzelfsprekend beter dan 2,5 cent/minuut.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

is een betamax cloon zoals een ander....
tijdens de free days kan je gratis bellen naar vaste lijnen in bepaalde landen, naar gsm zal niet gratis zijn
tarieven van deze cloon staan op http://www.voipstunt.com/
bij deze clonen komt het er op aan ze met elkaar te vergelijken en deze te nemen met de voor jou interessantste tarieven : http://backsla.sh/betamax
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

proximusboyke schreef:http://dutch.ircfast.com/lv/group/view/kl40575/Voip_Stunt.htm
heeft daar iemand ervaring mee ?
Is dit dan ook naar belgische gsmnrs voor 5 euro onbeperkt ?

Met wat kom jij hier nu af? Die link is 5 jaar oud :-) .
En neen dit is geen 5 euro naar belgische gsmnrs onbeperkt (zoals alle Betamax clonen is gratis alleen naar vaste lijnen)

[Edit] samengevoegd met de bestaande Betamax topic]
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 mar 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 14 keer

Tim.Bracquez schreef:
Zoals ik zie bij FreeVoipDeal zijn de gratis bestemmingen maar 4 uur per herlaadbeurt beschikbaar?


Waar haal je die informatie ? Ik zie staan 300 minuten per week.
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

http://www.freevoipdeal.com/free.html

Once you have exceeded your 4 hours of free calling you can either decide to again buy 4 hours of free calling or buy a little credit to call these destinations at low costs
Pico
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 mar 2007, 19:56
Locatie: Belgium
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 25 keer

Dit staat bij hun 'Terms of Use' :

Free calls with FreeVoipDeal

New users can try FreeVoipDeal out for free for a total of 60 minutes. During this trial period you can only call the destinations marked as free. Register your account by buying credit in order to extend your free calls.

Registered users get max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days and per unique IP address. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the normal rates apply. During your Freedays you can call all destinations listed as 'Free' for free. When you have run out of Freedays, the normal rates apply. You can get new Freedays by buying credit.

http://www.freevoipdeal.com/terms_of_use
(zie helemaal langs onder)

Als je inlogt op je account en je klikt aan om bvb 10 euro te herladen via bancontact, verschijnt er wel degelijk 120 freedays.

Maar krijg je eigenlijk freedays als je herlaad via een reseller?
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Ja, als reseller zet je bv. 500€ op je account die je dan per 10€ kan overzetten naar een Betamax username. De user krijgt dan gewoon zijn 10€ en z'n Freedays.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”