Het is voor op mijn smartphone btw

Beter uw zoon een -gratis- weepee-account laten aanmaken. gewoon Csipsimple en 'on-net' bellen naar elkaar. Rechtstreekser kan niet (dus weinig kans op slechte kwaliteit, tenzij sleche verbinding). Bovendien kan je een paar snelnummers in weepee client invoeren, zodat vb. 'papa' bellen....gewoon '20' tikken is...MarkDM schreef:De kwaliteit kan van veel factoren afhangen. Mijn zoon was onlangs op reis in de USA. Hij belde ons 2 keer via hotel-wifi met zijn smartphone via Internetcalls. Ik ben bij Weepee. Kwaliteit was perfect.
Probeer Localphone eens http://www.localphone.com. Geen Betamax maar 'slechts' 4,8cent/min incl.ReLoad schreef:Wie weet er nog alternatieven aan betamax, waarmee je goedkoop kan bellen naar gsm's minder dan 10cent/min met een wat betere kwaliteit.
snelheid heeft er niks mee te maken.satsurfer schreef:laatste week was het huilen met de pet op bij internetcalls. Familielid (bgc) verstond mij niet aan de telefoon....zoveel delay....ik hoorde haar perfect.
daags voordien...bellen naar garage...hoorde bij het bellen al mijzelf in echo (alsof in een kerk), dus dat beloofde niet veel goeds...
1' later, plots 'peut-peut-peut'....lijn afgebroken.
Ook merkte ik een vertraging op dat mensen duidelijk 1 sec. later antwoorden dan bij normaal gesprek.
heb een 30 MB down/5,3 MB up op speedtest, dus daar kan het niet aan liggen...
2Flip schreef:Ik zou om te beginnen met een niet al te groot bedrag herladen (10EUR via een reseller voor 10.50EUR kopen of zo).
Want ik twijfel er sterk aan dat deze tarieven lang zullen stand houden (maar ja, dat dacht ik ook van internetcalls, dus wie weet...)
De Betamax tarieven worden hier al jaren besproken, er zijn talloze internetsites die deze publiceren, en ook vind je hierover info op heel veel (buitenlandse) Fora. Daarvoor dient een Forum.Mobile Viking schreef:Ze doen zoiets dikwijls om een pak klanten aan te trekken en vervolgens verhogen ze hun tarieven
Sorry maar dat is nu net het soort informatie wat ik (o.a) van dit Forum verwacht. Het heeft in de loop der jaren mijn telefoonrekening dramatisch doen dalen. Van die zogenaamde prijsverhogingen heb ik nog maar weinig gezien. Ik heb meteen een account aangemaakt voor FreeVoipDeal naast bestaande Internetcalls, Voipstunt, Jumblo en Weepee . In mijn FB7390 even de dialing rules aanpassen voor GSM Belgie en klaar. Zowat 5 a 6 jaar geleden had ik helemaal geen VOIP en betaalde maandelijks +/- 120 Euro aan Belgacom (weliswaar inclusief internet). Veel buitenlands telefoonverkeer en naar GSM netwerken zat daar voor veel tussen. Nu helemaal geen koper meer in huis maar alles Telenet Fibernet 60. Mijn telefoonkosten zijn dramatisch gedaald, zowat een factor 10, en dat heb ik vooral te danken aan dit soort berichten in dit forum. (en aan mijn FritzBox natuurlijk). Nu is het wél zo dat ik hoofdzakelijk thuis zit en dus heel zelden GSM gesprekken direct via het GSM netwerk doe. Vandaar dat onze GSM's Mobile Vikings gebruiken zonder vast maandelijks abonnement. Zowel vaste toestellen als FritzFon als 3 Android's werken hier allemaal feilloos via de FB7390 en die zoekt automatisch de goedkoopste weg via dialing rules.Mobile Viking schreef: Misschien doe je er dan beter aan om dit soort zaken niet op een internetforum te posten. Ze doen zoiets dikwijls om een pak klanten aan te trekken en vervolgens verhogen ze hun tarieven.
Mis ik hier iets ???johcla schreef: Omdat we met onze gsm ook via de fritzbox om bellen en de juiste caller-id willen meegeven, gebruik ik wel slechts 1 provider, voor zowel vaste als gsm-nummer.
Dank u2Flip schreef:Terwijl ik dacht dat het moeilijk was onder de prijs van Internetcalls te gaan voor Belgische GSM (0,02EUR), blijkt het toch mogelijk. Via FreeVoipDeal (een provider die ik reeds in gebruik had voor enkel internationale bestemming: € 0.005 per minuut, zonder connectiekost!
Met wat kom jij hier nu af? Die link is 5 jaar oudproximusboyke schreef:http://dutch.ircfast.com/lv/group/view/ ... _Stunt.htm
heeft daar iemand ervaring mee ?
Is dit dan ook naar belgische gsmnrs voor 5 euro onbeperkt ?
Waar haal je die informatie ? Ik zie staan 300 minuten per week.Tim.Bracquez schreef:
Zoals ik zie bij FreeVoipDeal zijn de gratis bestemmingen maar 4 uur per herlaadbeurt beschikbaar?
Once you have exceeded your 4 hours of free calling you can either decide to again buy 4 hours of free calling or buy a little credit to call these destinations at low costs