Dat vind jij. Die ene Mbit meer upload en onbeperkt volume is het mij wel waard.Abusimbal schreef:Als mensen slim zijn kunnen veel downgraden.
Moest ik willen besparen heb je gelijk.
Dat vind jij. Die ene Mbit meer upload en onbeperkt volume is het mij wel waard.Abusimbal schreef:Als mensen slim zijn kunnen veel downgraden.
Volume Pack Unlimited: € 7,50/maand (optie onbeperkt volume voor Internet Start- en Comfort-klanten)
Misschien wordt de intense ook nog geüpgraded binnenkort?? Immers heel wat mensen zitten al op 50Mbit dus de internetsnelheid kan perfect naar 50Mbitxenne schreef:verschil tussen Intense en Favorite is wel heel klein aan het worden, behalve het prijskaartje dan wel
Voor het volume pack unlimited zit je vast voor een jaar.Heronic schreef:Volume Pack Unlimited: € 7,50/maand (optie onbeperkt volume voor Internet Start- en Comfort-klanten)
Ik heb dit ook meegemaakt,was klant bij Scarlet,(tel + internet) ook aan 4.6 Mbit (al meer dan 5 jaar)SplinterByte schreef:En ik zit hier met m'n 4.6 MbitNog altijd geen VDSL2 of zelfs ADSL2 beschikbaar...
Enige alternatief is telenet met hun smallband, laat dan maar...
En het toegelaten aantal pc's? Gaan ze dit ook aanpassen? Volgens de Belgacom website zijn dat er 2 (twee)? 'k Heb hier 2 pc's, 2 laptops en 1 pda... Favorite heeft een volume van 100 GB (Bij mijn huidige provider is dit 500 GB en geen "gezaag" over het aantal pc's...)xenne schreef:zoals reeds gezegd fvhbrugge, 't zal wel de bedoeling zijn van intense op te trekken naar 50mbit, maar blijkbaar durven ze het nu nog niet aan.
Heb ik ooit gezegd dat Telenet het van het is? Neen.titanium schreef: Jij vind telenet het van het, maar ik ken veel mensen die ook niet liever doen dan telenet afbreken. Daar schiet niemand mee op. Kicken op geadverteerde snelheid aan 100 per second die niet altijd gehaald wordt, tijdens de rode uren zo "stabiel" is dat deze soms zakt tot 30% en bij shaping zelfs tot +80% van de totale 100... Zoals je ziet afbreken is niet moeilijk ook al zijn dit harde feiten... Maar ik help er niemand mee. De noden van de mensen vind ik een belangrijker gegeven dan altijd een provider af te zeiken. Ze hebben beide hun nadelen en ik kies liever voor een stabiele lijn 24/7 en andere kiezen liever voor geadverteerde snelheden die drastisch kunnen tegenvallen.
5000 (afgerond naar boven) op 3 maand stelt NIKS voor, weet je ook wel.Ze hebben 5000 "nieuwe" klanten.
Zefs bij shaping zit je dan nog hoger dan de snelheid bij Belgacom, toon je zelf mooi aan in uw voorbeeld.100 per second die niet altijd gehaald wordt, tijdens de rode uren zo "stabiel" is dat deze soms zakt tot 30% en bij shaping zelfs tot +80% van de totale 100
Heb ik uw ego nu gekwetst,omdat uw Belgacom toch niet perfect is?philippe_d schreef:Van alle posts die jij de laatste paar maanden op Userbase plaatste, bestaan de meeste bijdragen gewoon uit het afbreken van Belgacom.
Ik heb ze vandaag ook gecontacteerd via de livechat maar ze ontwijken iedere vraag over de nieuwe formules van Belgacom !!!Lord Utopia schreef:Ik heb edpnet gecontacteerd. Ik verwacht antwoord maandag en zal het hier vlug zeggen!
Er zijn inderdaad genoeg alternatieve operatoren. En wat gebruiken die operatoren? Juist...de lijnen van Belgacom.tommos schreef:spoedig.. belgacom hun betekenis spoedig is 20 "ans"!
Belgacom is aan het leeglopen, en hopen zo de leegloop wat tegen te houden. Bewijst de kleine 5000 'nieuwe' klanten op 3 maand, voor heel belgie
Maar mensen zullen hierdoor niet blijven, want de alternatieve providers leveren hetzelfde aan goedkopere prijzen.
Ik heb eigenlijk hetzelfde voor, maar dan wel de andere kantphilippe_d schreef: Enkel en alleen voor de poorten > 1024 ?
Misschien interessant om te vermelden: bij EDPnet VDSL2 is er een disconnect van 96 uur ipv 36krisken schreef:Overigens : die 36u disconnect kan je makkelijk veranderen in een 24u disconnect. Talloze topics hierover op UB!