belgacom boost het internet opnieuw

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 mar 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Abusimbal schreef:Als mensen slim zijn kunnen veel downgraden.


Dat vind jij. Die ene Mbit meer upload en onbeperkt volume is het mij wel waard.
Moest ik willen besparen heb je gelijk.
Buzz3r
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 aug 2010, 16:56

Weet er iemand wat er vanaf 1 september met de volumepacks gaat gebeuren ?
Het volumepack voor "favorite" zal verdwijnen omdat dit abonnement onbeperkt downloaden krijgt.
Maar hoe zit het met de volumepacks voor internet "start" en "comfort" ? (is nu 1€ voor 1Gb)
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Volume Pack Unlimited: € 7,50/maand (optie onbeperkt volume voor Internet Start- en Comfort-klanten)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

xenne schreef:verschil tussen Intense en Favorite is wel heel klein aan het worden, behalve het prijskaartje dan wel


Misschien wordt de intense ook nog geüpgraded binnenkort?? Immers heel wat mensen zitten al op 50Mbit dus de internetsnelheid kan perfect naar 50Mbit
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

zoals reeds gezegd fvhbrugge, 't zal wel de bedoeling zijn van intense op te trekken naar 50mbit, maar blijkbaar durven ze het nu nog niet aan. de tests met de beste lijnen zijn nog bezig.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Buzz3r
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 aug 2010, 16:56

Heronic schreef:
Volume Pack Unlimited: € 7,50/maand (optie onbeperkt volume voor Internet Start- en Comfort-klanten)


Voor het volume pack unlimited zit je vast voor een jaar.
Wat ik bedoel zijn de pakketten waarmee je extra down/uploadcapaciteit kan bijkopen, naargelang je behoefte.
Worden die groter of zouden die wijzigen in prijs?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Belgacom heeft destijds Scarlet overgenomen om een 'prijsbreker'in huis te hebben,maar nu ineens komen de (nieuwste) aanbiedingen van Belgacom dicht bij Scarlet te liggen,alleen is er bij Scarlet altijd ongelimiteerd downloaden.
En de tech.van Scarlet & Belgacom is inderdaad hetzelfde.
Ik verwacht toch nog duidelijk 'iets' van het Scarlet aanbod.(Om nog verder Telenet van antwoord te dienen,en prijsbewuste klanten aan te trekken,want niet iedereen is een voetbalfan.)
Messchien naar het jaareinde toe?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat komt omdat Favorite en Intense geen snelheidsboost hebben gekregen. Als zij die wel krijgen later in het jaar, dan zal het verschil tussen Scarlet (snelheden van Favorite) en Belgacom opnieuw groter worden (en ook de alternatieve providers.)
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

En ik zit hier met m'n 4.6 Mbit :( Nog altijd geen VDSL2 of zelfs ADSL2 beschikbaar...
Enige alternatief is telenet met hun smallband, laat dan maar...
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Dat is het tragische bij de koper technologie dat er nog altijd mensen uit de boot vallen met doodgewone ADSL lijntjes. Hun enige alternatief is Belgacom (en zijn dochters) de deur wijzen en tijdelijk overstappen naar de kabel. Met de hoop dat de euro valt ginder in Brussel.

Maar de koperaar is op dit moment goed bezig en zal door het verlies van het voetbal heel creatief uit de hoek komen de komende 3 jaar. Wat enkel en alleen maar toegejuicht en met massaal handgeklap verwelkomd kan worden.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

SplinterByte schreef:En ik zit hier met m'n 4.6 Mbit :( Nog altijd geen VDSL2 of zelfs ADSL2 beschikbaar...
Enige alternatief is telenet met hun smallband, laat dan maar...

Ik heb dit ook meegemaakt,was klant bij Scarlet,(tel + internet) ook aan 4.6 Mbit (al meer dan 5 jaar)
Alhoewel er reeds een 15 tal maanden reeds VDSL in de straat was,wilde men mij abbo niet upgraden.
Maar bij een nieuw tel. kontakt hebben ze mij duidelijk gemaakt dat:
Dat ze wel VDSL wilden instaleren als ik het nieuwe One nam,met dig.TV erbij,en dit is nu gebeurd.
Deze situatie is niet overal zo,maar wel op de buiten.
Ik wil maar zeggen,je moet de moed niet verliezen,het zal er wel eens van komen.
ulixes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 sep 2002, 22:46
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Pff mooie actie maar twijfel twijfel :?
Downgraden naar comfort dat qua volume ruim volstaat en een dikke 120€ besparen.
Of toch maar aan de heerlijke favorite-snelheden blijven downloaden.
Koelreuteria
Pro Member
Pro Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 6 keer

xenne schreef:zoals reeds gezegd fvhbrugge, 't zal wel de bedoeling zijn van intense op te trekken naar 50mbit, maar blijkbaar durven ze het nu nog niet aan.

En het toegelaten aantal pc's? Gaan ze dit ook aanpassen? Volgens de Belgacom website zijn dat er 2 (twee)? 'k Heb hier 2 pc's, 2 laptops en 1 pda... Favorite heeft een volume van 100 GB (Bij mijn huidige provider is dit 500 GB en geen "gezaag" over het aantal pc's...)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Dat aantal PC's, dat is puur marketing.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Eigenlijk als ze zeggen 4 computers zou je in staat moeten zijn om 4 ip's te krijgen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Mooie actie van Belgacom. Ik vraag mij alleen af waarom ze Scarlet hebben overgenomen als ze toch zelf op het prijsaspect beginnen spelen. Ofwel gaat Scarlet volledig op in Belgacom ofwel gaat er bij Scarlet ook wat bewegen ...
Trivial
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 apr 2008, 23:28
Bedankt: 4 keer

Die "onbeperkt" op favorite en intense, dat blijft een soft limiet van 500GB veronderstel ik ?
Je zal dus nog steeds per 20GB blok moeten verhogen eens je die 500GB bereikt hebt? Of verdwijnt dit? (dat zou pas top zijn!)
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ik heb in begin 4000GB aan volumeblokken bijgeplaatst via een Macro die hier te vinden is. De overschot gaat altijd mee over, dus als je via de macro er genoeg bijzet kan je even voort :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Trivial
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 apr 2008, 23:28
Bedankt: 4 keer

Hey,

Thx voor die tip van die macro, wist ik niet!
Straks eens proberen :-)

:wink:
tommos
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 mei 2007, 08:33
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 156 keer

titanium schreef: Jij vind telenet het van het, maar ik ken veel mensen die ook niet liever doen dan telenet afbreken. Daar schiet niemand mee op. Kicken op geadverteerde snelheid aan 100 per second die niet altijd gehaald wordt, tijdens de rode uren zo "stabiel" is dat deze soms zakt tot 30% en bij shaping zelfs tot +80% van de totale 100... Zoals je ziet afbreken is niet moeilijk ook al zijn dit harde feiten... Maar ik help er niemand mee. De noden van de mensen vind ik een belangrijker gegeven dan altijd een provider af te zeiken. Ze hebben beide hun nadelen en ik kies liever voor een stabiele lijn 24/7 en andere kiezen liever voor geadverteerde snelheden die drastisch kunnen tegenvallen.


Heb ik ooit gezegd dat Telenet het van het is? Neen.
Het zijn enkel die Belgacom medewerker die alle mensen die negatieve dingen over Belgacom zeggen mensen in een 'pro telenet' hoekje duwen.
Zelfs als Belgacom 500€ per maand zou vragen voor 1Kb / s , dan zou het nog goed zijn voor die mannen.

Ze hebben 5000 "nieuwe" klanten.

5000 (afgerond naar boven) op 3 maand stelt NIKS voor, weet je ook wel.

100 per second die niet altijd gehaald wordt, tijdens de rode uren zo "stabiel" is dat deze soms zakt tot 30% en bij shaping zelfs tot +80% van de totale 100


Zefs bij shaping zit je dan nog hoger dan de snelheid bij Belgacom, toon je zelf mooi aan in uw voorbeeld.
tommos
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 mei 2007, 08:33
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 156 keer

philippe_d schreef:Van alle posts die jij de laatste paar maanden op Userbase plaatste, bestaan de meeste bijdragen gewoon uit het afbreken van Belgacom.


Heb ik uw ego nu gekwetst,omdat uw Belgacom toch niet perfect is?
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Het gaat er hem om dat je krijgt wat je betaalt.

Vandaar tegen TN op vlak van traffic shaping.
Vandaar tegen BC wat betreft "snelheid afhankelijk van de afstand", alhoewel dit bij de meerderheid geweten is door te controleren.

Zelf zou ik eerder geneigd zijn om VDSL2 te kiezen boven de kabel.
De hoofdreden is dat je alles zelf onder controle kan houden (fritzbox als modem), en natuurlijk de gunstigere prijs/kwaliteit
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Lord Utopia schreef:Ik heb edpnet gecontacteerd. Ik verwacht antwoord maandag en zal het hier vlug zeggen!


Ik heb ze vandaag ook gecontacteerd via de livechat maar ze ontwijken iedere vraag over de nieuwe formules van Belgacom !!!
Ik heb gevraagd of er bij edpnet ook een aanpassing komt van hun prijzen enz.
Steeds hetzelfde antwoord ! Geef je adres dan kunnen we nakijken of je aansluitbaar bent :bang:
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Wat verwacht je nu zelf dat zij jouw als enige in hun kaarten laten kijken?
Ik ben ook héél benieuwd naar wat Scarlet in petto heeft, maar dat wordt gewoon afwachten :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ik ben uiteraard ook nieuwsgierig wat telenet hier gaan tegenover plaatsen . Hopelijk vervallen de download limieten bij sommige abonnementen . :wink:
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

tommos schreef:spoedig.. belgacom hun betekenis spoedig is 20 "ans"!
Belgacom is aan het leeglopen, en hopen zo de leegloop wat tegen te houden. Bewijst de kleine 5000 'nieuwe' klanten op 3 maand, voor heel belgie
Maar mensen zullen hierdoor niet blijven, want de alternatieve providers leveren hetzelfde aan goedkopere prijzen.

Er zijn inderdaad genoeg alternatieve operatoren. En wat gebruiken die operatoren? Juist...de lijnen van Belgacom.
Het blijven de particulieren hoor die verhuizen. En waarom zouden ze het niet doen? Als je wat prijsbewust bent doe je dat toch altijd? Zelfs ik, als BGC technicus, zit niet bij BGC voor mijn vaste telefonie! Alles zit sinds kort bij WeePee. Mijn internetlijn is Belgacom, en als tweede lijn EDPnet. En als er morgen een provider opstaat die digitale tv met de gewenste zenders kan geven (uiteraard stabiel en deftig werkende) aan de helft van de prijs van BGC ga ik ook naar daar gaan! Dus wat je zet in je andere post van 500 euro voor 1kb/s is ook zever hé.

We moeten realistisch blijven : als we kijken naar de grootheden telenet/belgacom hebben ze beiden voordelen en nadelen! Belgacom kan niet iedereen op VDSL2 zetten momenteel en als VDSL2 mogelijk is, is een 30 profiel ook niet voor iedereen. Bij telenet heb je dan weer de kleurenboek, geen exacte cijfers hoeveel je mag downloaden, youtubeproblemen en capping bij torrents.

Kort gezegd : als "gewone" huis/tuin/keuken gebruiker zijn ze beiden gelijkwaardig. Als je veel wilt downloaden ga je naar Belgacom, als je snel wilt downloaden ga je naar telenet.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
bschelst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 06 mei 2006, 20:44
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

philippe_d schreef: Enkel en alleen voor de poorten > 1024 ?


Ik heb eigenlijk hetzelfde voor, maar dan wel de andere kant :-D (poorten boven 1024 vind ik nogal rare statement)
Poorten die open zijn ONDER (dus <) 1024 is voor mij de enige reden waarom ik nog bij Belgacom blijf.
Klinkt mss belachelijk dat ik enkel daarvoor blijf, maar voor mij is dit heel belangrijk. En Belgacom ergert mij mateloos de laatste maanden. Nu, over internet alleen heb ik niet te klagen bij belgacom, buiten die vervelende 36u disconnect doet het zijn ding wel (alhoewel ik ook zon 16Mb-20Mb geval ben).


Op dat vlak , en dus op dit moment , vind ik dus de concurrentie op de telecom markt niet goed genoeg, want eigenlijk heb je maar keuze tussen Belgacom & Telenet als een een full pack bij dezelfde provider wil.
dus zit ik ook vast bij Belgacom.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Voor full kan je ook gaan naar Scarlet, EDPnet, Mobistar, ...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
bschelst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 06 mei 2006, 20:44
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Scarlet = belgacom, dus daar hetzelfde gezever. Dus dezelfde Belgacom tv 'shit'.
EDPNet & Mobistar zijn satelliet, en is geen optie hier , zoals bij vele mensen.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

En welke problemen heb je dan met BGC tv? Of met satelliet?
Overigens : die 36u disconnect kan je makkelijk veranderen in een 24u disconnect. Talloze topics hierover op UB!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
bschelst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 06 mei 2006, 20:44
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

het moet een 'never disconnect' worden :)

problemen met Belgacom TV? De storage van de userbase server is hier niet groot genoeg voor ;)
Denk dat de andere topics hier genoeg duidelijkheid over brengen.
Satelliet & huur app/woning gaan nooit goed samen...

soit, we zijn hier ferm aan het afwijken.
bc547
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 jan 2008, 15:38
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 4 keer

krisken schreef:Overigens : die 36u disconnect kan je makkelijk veranderen in een 24u disconnect. Talloze topics hierover op UB!


Misschien interessant om te vermelden: bij EDPnet VDSL2 is er een disconnect van 96 uur ipv 36
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

dat geld niet enkel voor vdsl maar ook adsl ! een disconnect is een disconnect punt het had niet mogen zijn.

Trouwens Belgacom boost het internet niet, maar de connecties naar het internet, .. beetje .. mijn kinderen refereren ook naar de browser als het internet, .. maar men dochter is wel 6 !
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Je onderschat onze servers serieus!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
bschelst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 06 mei 2006, 20:44
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Thanks bc547!

@Goztow: u onderschat mijn gezaag teksten ;)
Gebruikersavatar
vuurvos
Erelid
Erelid
Berichten: 978
Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 208 keer
Contacteer:

Ik heb zowat alle reacties gelezen en wat me opvalt is dat er eigenlijk vooral negatief gereageerd wordt. Ik ben noch voor of tegen Belgacom, TN, etc. maar ik vind het persoonlijk toch goed nieuws.

Direct moet er worden geschreven dat:

- het verschil in prijs tussen Intense en Favorite te groot is voor het verschil in snelheid
- de upgrade van de snelheden niet voor iedereen is omdat VDSL2 niet beschikbaar is voor iedereen
- als je een downgrade doet, je voor een jaar klant bent

Dit ziin dan nog maar de meest aangehaalde zaken.

Voor de duidelijkheid, ik ben wel klant bij Belgacom (maar ben al elders geweest), maar dat maakt me nog geen fan. Ik heb een Favorite en ben zeer tevreden dat die 100 GB drempel geheel wegvalt.

Ik denk eerlijk gezegd dat als het gratis zou zijn er toch nog klachten zouden binnenkomen. Dan denk ik bvb. aan "'t is al goed dat het gratis is maar heb in het laatste jaar wel 2 keer zonder internet gezeten, wat een slechte service is dat !!
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Give it a try...ben benieuwd naar je gezaagteksten. Vooral naar de ervaringen die je hebt met bgctv en wat je hieraan hebt proberen doen (lees : wat zei de KD etc).

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
bschelst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 06 mei 2006, 20:44
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

@krisken, zal dit eens in een andere topic doen. Op voorwaarde dat er geen battle anti belgacom/anti telenet/pro belgacom/pro telenet komt.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

bschelst : dat waardeer ik. Onze mods zullen er over waken dat er geen scheldpartijen en dergelijke van komen, wees gerust!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
samsung
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:50
Locatie: Oudenaarde
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Alles wat erbij komt is goed meegenomen. Ik heb Intense. Ben al blij dat de prijs ongewijzigd blijft. Intense zal ook wel verhogen in snelheid want de kloof is idd te klein geworden tgo favorite, het zal een kwestie van tijd zijn, geduld is toch zo'n mooie deugd :-)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”