nieuwe decoders op de markt belgacom

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
Bedankt: 250 keer
Provider
Te Koop forum

Trojan schreef:Mond op mond reclame zegt u niet veel zeker?
Da's wel erg persoonlijke reclame :lol: (tot) :wink:

Als die zoepa-doepa decoder er komt, dan hoop ik dat we de gehuurde exemplaren mogen inruilen want de zaptraagheid is zeker nog niet verbeterd. Ik heb de indruk dat het icoontje van een zender bij iedere zapbeurt opnieuw gedownload wordt - in ieder geval duurt het vaak even voordat het tevoorschijn floept.

Enkele jaren geleden was er eens een enquête over wat de beste manier is om de overheid en de burger wat dichter bij mekaar te brengen. Eén van de opties voor een "elektronisch loket" was het aanbieden van overheidsdiensten via digitale TV. Misschien zit er op dat vlak ook wat druk achter het doorontwikkelen van de digiboxen?
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Woops, Freudian slip.

Toen ze afgekomen zijn met die HD decoders kon je de oude tilgin en mood decoder kosteloos ruilen iirc. Maar of ze dat met deze generatie ook gaan toelaten weet ik niet, het hardware verschil is niet van die aard dat de oude versie iets ontbreekt, het is enkel wat trager.

Maar dat is voer voor onze marketing afdeling.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Goh, de mijne zal dan opeens niet meer willen opstarten...
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

miij is verteld dat het huren van zo een decoder wel 1 a 2 euro duurder zou zijn !
Als het ware zou je uw hardware kunnen kiezen :banana:
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
bschelst
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Trojan schreef:Binnen dit en enkele maanden komt er een nieuwe firmware dewelke de prestaties gevoelig zou moeten verbeteren.

Vraag me niet achter een datum, die kan ik u niet geven. Maar volgens hetgeen ik hoor zijn ze er vrij lovend over.
Geloof jij dat zelf nog?
Is dat niet wat ze vorig jaar zeiden, over de huidige software? Welke dan maanden vertraging opgelopen had...
En welke dan bijna langs geen kanten werkt, waardoor ze veel dingen moeten wegnemen?
'Binnenkort nieuwe functies bij Belgacom TV'.. gewoon pvr die verandert was.. en die nu langs geen kanten vooruit gaat. (maar de dingen die wegvallen melden ze niet)
Een pvr die niet eens omweg kan met '00:00'..
Een pvr die niet eens toont wat je reeds bekeken hebt...
Een pvr die niet eens uw locatie bewaard...
Een pvr die niet meer werkt als het kanaal verdwijnt...
Maar geen nood, de mensen kunnen de help functie gebruiken...oh, dat is juist..werkt ook al 6 maand niet meer.
Dna maar gewoon tv kijken.. lap, kei traag..
dan maar wat fotos bekijken via btv... lap... blauw scherm na het inloggen...
zucht...dan maar muziek beluisteren... klote... enkel de nationale zenders, ook genen vetten..
ale..tv dan maar uitzetten
Dan maar via pc kijken... lap.. ze hebben dit nu ook geblokkeerd..waarschijnlijk om mensen binnenkort te dwingen om hun pc software te gebruiken, welke uiteraard enkel op windows zal draaien.

Slechte,amateuristische software blijft slecht, ook na patching, en ook na vervanging van decoder!

Zowieso zal het toch al te laat zijn voor Belgacom TV.. mensen geloven belgacom al lang niet meer. En je ziet veel mensen hun btv opzeggen de laatste maanden, ook na de farce door zenders weg te nemen en te vervangen door franse hd zenders..

Trojan, uw zin:
"extra functionaliteit te bieden die bij telenet niet mogelijk is of toch zeer moeilijk."
Zullen we eens vermelden wat er bij Telenet mogelijk is , en wat niet mogelijk is bij Belgacom? Dan zullen we een tijd bezig zijn hoor!
Trojan
Elite Poster
Elite Poster

bschelst schreef:Geloof jij dat zelf nog?
Moest ge hte niet weten, ik werk voor belgacom, mijn bronnen zijn vrij betrouwbaar.
Zowieso zal het toch al te laat zijn voor Belgacom TV.. mensen geloven belgacom al lang niet meer. En je ziet veel mensen hun btv opzeggen de laatste maanden,
En ik zie evenveel klanten overstappen van telenet naar belgacom, uw punt is waardeloos.
ook na de farce door zenders weg te nemen en te vervangen door franse hd zenders..
Alsof telenet niet constant zenders weg neemt om in een appart pakket te steken, ze hebben het jaren geleden geflikt door schandalig veel analoge zenders weg te nemen en ze enkel digitaal beschikbaar te maken, om zo mensen te "dwingen" over te stappen. Allemaal onder het mom van "ruimte vrij te maken voor digitale kanalen."
Trojan, uw zin:
"extra functionaliteit te bieden die bij telenet niet mogelijk is of toch zeer moeilijk."
Zullen we eens vermelden wat er bij Telenet mogelijk is , en wat niet mogelijk is bij Belgacom? Dan zullen we een tijd bezig zijn hoor!
Begin maar, ik wacht met vol ongeduld.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Trojan schreef:En ik zie evenveel klanten overstappen van telenet naar belgacom, uw punt is waardeloos.
De vraag is hoelang ze daar zullen blijven... wat mij betreft kan BGC TV me nog altijd niet overtuigen (ondanks het feit dat er ook bij TN op gebied van digitale TV nog veel voor verbetering vatbaar is).
Trojan schreef:ze hebben het jaren geleden geflikt door schandalig veel analoge zenders weg te nemen en ze enkel digitaal beschikbaar te maken, om zo mensen te "dwingen" over te stappen.
Schandalig veel... je bedoelt die 7 of waren het nu 8 zenders waarvan vermoedelijk niemand de naam nog weet. Trouwens je kon gratis (enkel borg) een digitale ontvanger krijgen van TN indien je toch een grote fan was van de betreffende zenders. Het begrip "overstappen" is trouwens ook bizar... analoge en digitale TV zitten in hetzelfde abonnement (je hoeft dus niet over te stappen of meer te betalen).
Trojan schreef:Begin maar, ik wacht met vol ongeduld.
- analoge TV
- meer dan 2 toestellen
- opname van series (ook van volgende seizoenen)
- meerdere simultane opnames (kan dacht ik ondertussen wel, maar kan je dan ook nog een 3e bekijken)
- HD opname en deze ondertussen bekijken
- programmeren via internet
- kwaliteit (alle demo's die ik gezien heb van BGC TV - in BGC shops ! - waren rampzalig, zelfs de HD kanalen)
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

r2504 schreef:- kwaliteit (alle demo's die ik gezien heb van BGC TV - in BGC shops ! - waren rampzalig, zelfs de HD kanalen)
persoonlijk vind ik het beeld van Belgacom wel prima, zeker de HD - verschil met SD is wel tamelijk groot imho... en dit bekeken op mijn nieuwe tv
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

r2504 schreef: - analoge TV
- meer dan 2 toestellen
- opname van series (ook van volgende seizoenen)
- meerdere simultane opnames (kan dacht ik ondertussen wel, maar kan je dan ook nog een 3e bekijken)
- HD opname en deze ondertussen bekijken
- programmeren via internet
- kwaliteit (alle demo's die ik gezien heb van BGC TV - in BGC shops ! - waren rampzalig, zelfs de HD kanalen)
Alsof de kwaliteit van Telenet DigiTV veel beter is dan die van BGC TV. :roll:
Dat is trouwens puur persoonlijk.
meerdere simultane opnames van op één decoder kan niet. (ja, twee opnames, maar je kan dan maar op die twee kanalen kijken)

In essentie zijn beide producten gelijk hoor.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 97 keer
Provider

r2504 schreef: - kwaliteit (alle demo's die ik gezien heb van BGC TV - in BGC shops ! - waren rampzalig, zelfs de HD kanalen)
Als ik BgcTV ga installeren bij klanten die overstappen van telenet digital tv naar BgcTV laat ik altijd de twee zien
Nog nooit heb ik een klant horen praten over dat rampzalig beeld en niemand die enig verschil ziet.

Het is maar beter voor telenet dat BgcTV maar met 2 tv's werkt want anders had telenet nog een paar 100.000 klanten minder.

Maar ja, we moeten dit soort commentaar ook begrijpen, nergens ter wereld staat de kabel zo onder druk dan in ons land.
Alle praatjes zijn goed he.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

redman schreef:Maar ja, we moeten dit soort commentaar ook begrijpen, nergens ter wereld staat de kabel zo onder druk dan in ons land. Alle praatjes zijn goed he.
Echt zwak als je je zo moet verdedigen (trouwens als ik de TN fanboys moet geloven ben ik dan weer anti-TN).

Ik kan alléén zeggen wat ik zie, en heb dit in het verleden nogmaals geschreven... de kwaliteit van BGC-TV in de Belgacom winkel in het Wijnigem shopping center is om mee te wenen ! Ik begrijp niet dat men dit aan mensen wil tonen, want zelfs de HD zenders waren daar gewoon rampzalig. Als het dus bij jou thuis prima is, des te beter...
tomw
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 10 keer

r2504 schreef:
redman schreef:Maar ja, we moeten dit soort commentaar ook begrijpen, nergens ter wereld staat de kabel zo onder druk dan in ons land. Alle praatjes zijn goed he.
Echt zwak als je je zo moet verdedigen (trouwens als ik de TN fanboys moet geloven ben ik dan weer anti-TN).

Ik kan alléén zeggen wat ik zie, en heb dit in het verleden nogmaals geschreven... de kwaliteit van BGC-TV in de Belgacom winkel in het Wijnigem shopping center is om mee te wenen ! Ik begrijp niet dat men dit aan mensen wil tonen, want zelfs de HD zenders waren daar gewoon rampzalig. Als het dus bij jou thuis prima is, des te beter...
In de Saturn van Kortrijk kan je nu BGC TV , telenet digitale tv en tv vlaanderen, vlak naast elkaar zien op hetzelfde tv toestel. Eergisteren ben ik er nog langsgeweest en dan was net een WK wedstrijd bezig in HD op alledrie de tv's. Ik moet zeggen dat ik geen verschil heb kunnen zien van kwaliteit tussen belgacom en telenet.
De kwaliteit van tvvlaanderen was wel een pak minder.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:

Dat zal dan wel aan het tv toestel gelegen hebben.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

tom waren dit op 3 dezelfde merken en types van tv
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

bschelst schreef:....veel geblaat....
Deze keer is het wel degelijk menens. Maar je moet mij écht niet geloven hoor ....
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Provider

Deze - op zich zeer interessante topic - is terug eens verwaterd in een zinloze welles-nietes discussie tussen BGC-fans en Telenet-fans.

Op zich niets verkeerd om (alle) voor- en nadelen van beide decoders en systemen met elkaar objectief te vergelijken. Maar de actieve participatie van Belgacom medewerkers (zowel werknemers als onderaannemers) geeft hier toch een tikkeltje vermoeden van subjectiviteit :-(

Pas op: ik vind het fantastisch leuk dat BGC medewerkers of techniekers actief zijn op dit Forum. Hoewel ze niet "aangesteld" zijn als officiele vertegenwoordigers van BGC, geven ze ons veelal correcte informatie, oplossingen voor problemen, en soms in-side primeurs. Maar ik vind dat BGC medewekers zich moeten onthouden van deze Telenet-versus-Belgacom discussies wegens niet-objectief. Jullie voelen zich veel te veel persoonlijk aangevallen, als iemand eens kritiek heeft op Belgacom, vandaar jullie (veel te) defensieve reacties.

Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster

Dus eigenlijk moeten wij vanop de zijlijn toekijken hoe jullie onze werkgever besmeuren met incorrecte en biased argumenten?
tomw
Premium Member
Premium Member

proximusboyke schreef:tom waren dit op 3 dezelfde merken en types van tv
Inderdaad, was telkens dezelfde tv.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Trojan schreef:Dus eigenlijk moeten wij vanop de zijlijn toekijken hoe jullie onze werkgever besmeuren met incorrecte en biased argumenten?
Mijn concreet voorbeeld is één dat door iedereen kan gecontroleerd worden, en zelfs in een Belgacom shop. Ik denk dat je dit dan toch moeilijk "biased" argumenten (welke dan wel volledig in handen van BGC zelf liggen) kan noemen. Nu wil ik Tomw zijn uitleg ook best geloven, maar dan is het aan Belgacom om de perceptie weg te nemen (misschien was er gewoon iets fout met de decoder in Wijnigem) dat hun product ondermaats is.

Maar laat ons terugkeren naar de oorspronkelijke vraag (wat blijkbaar spreken een aantal posters elkaar tegen)... moet een BGC decoder in staan zijn een opname te tonen vanaf HDD terwijl je een HD opname maakt ? Misschien kan iemand van BGC dan ook vermelden wat officieel zou mogelijk moeten zijn.
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

Trojan schreef:Dus eigenlijk moeten wij vanop de zijlijn toekijken hoe jullie onze werkgever besmeuren met incorrecte en biased argumenten?
Misschien toch wel een beetje .... om volgende redenen:
a) Belgacom is "groot genoeg" om zelf te reageren, indien ze denken dat ze onterecht "besmeurd" zijn. Ik denk niet dat jullie het mandaat hebben gekregen van jullie werkgever, om haar hier - in haar naam - te komen verdedigen. Hun officiële spreekbuis in dit Forum is "Eva_van_Belgacom" [*] (die we jammer genoeg niet veel meer horen de laatste tijd).
b) Jullie kunnen natuurlijk als privé personen in de discussies deelnemen, gesterkt door jullie technische kennis en in-house informatie (die we ten zeerste appreciëren). Maar tracht dit dan te doen in persoonlijke naam, en zonder het al te duidelijk te maken dat je "bij (of voor) Belgacom" werkt .... want dit kan de perceptie geven dat jullie niet neutraal zijn.
Nogmaals, ik apprecieer jullie kennis van zaken en de geboden hulp, maar ik vond sommige recente bijdragen in de welles-nietes Telenet-BGC discussie zonder veel toegevoegde waarde.
Maar neem mijn kritiek niet persoonlijk, juist een reflectie....

[*] laatste bijdrage van Eva_van_Belgacom dateert van 11 februari: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 88#p314088

Philippe.
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 97 keer
Provider

philippe.deleye schreef: Ik denk niet dat jullie het mandaat hebben gekregen van jullie werkgever, om haar hier - in haar naam - te komen verdedigen
Die mensen hebben ook niet het mandaat gekregen om hier technische informatie te geven zoals andere al veel voor jouw hebben gedaan.
( of dat nu in naam van Belgacom is of in Persoonlijke naam)
Maar ik zie je daar nooit over klagen.
tomw
Premium Member
Premium Member

Zitten hier eigelijk moderators op dit forum? Bijna ieder in ieder topic wordt nu offtopic gereageerd.
Ik zit nog niet zo lang veel op dit forum, maar op deze manier is het echt niet aangenaam.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster

Als het zo zit, so long and thanks for all the fish.
quistnix
Erelid
Erelid

Trojan schreef:Als het zo zit, so long and thanks for all the fish.
Laat je niet gaan beste Trojan, ik weet ondertussen hoe het voelt. Feit is dat de Belgacom decoders (tot nu toe) niet krachtig genoeg waren om HD goed en wel te kunnen behandelen. De hardware is er soms niet toe geschikt (zit op bepaalde momenten aan zijn limiet). Ik vermoed anderzijds dat ook de TN decoders zo zijn gemaakt om de prijs/kwaliteit zo goed mogelijk te maken.

Voor Belgacom is de keuze voor een bepaald type er één geweest van marketing. Dus, the cheaper, the better. Zoals steeds is het nadien aan de techneuten om te tweaken en weet ik veel alles te doen om met de beperkte hardware toch een zo goed mogelijke "User Expience" te verkrijgen.

Ondertussen heeft de marketing begrepen dat de technische limieten zijn bereikt (ik spreek hier enkel over HD). Het resultaat is een totaal nieuwe decoder met genoeg processorkracht en genoeg geheugen.

Ik post dit zonder enige voorkeur te willen geven tussen de decoders van Telenet en Belgacom. Ik was er mij ten andere totaal niet van bewust dat dit topic over een pro TN, versus anti BGC of vice versa ging. Ik heb het enkel en alleen gehad over de Belgacom decoders ...

@philippe.deleye: ik denk dat je op dit moment een tikkeltje overdrijft, ik kan me uiteraard vergissen ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

quistnix schreef:Ik was er mij ten andere totaal niet van bewust dat dit topic over een pro TN, versus anti BGC of vice versa ging.
Dat was het in essentie ook niet, maar als iets wat los staat van de bandbreedte bij de ene provider wel lukt, en bij de andere niet, tja dan gaan mensen vergelijken en zich vragen stellen wat volgens mij ook normaal is. Sommigen zien daar dan meteen pro-X of anti-Y in, maar dit zijin gewoon objectieve feiten.
quistnix schreef:Ondertussen heeft de marketing begrepen dat de technische limieten zijn bereikt (ik spreek hier enkel over HD). Het resultaat is een totaal nieuwe decoder met genoeg processorkracht en genoeg geheugen.
En dat was het enige antwoord (trouwens mooi van je zo oprecht te antwoorden als BGC medewerker) waarnaar we op zoek waren... al komt nu de vraag wanneer iedereen die nieuwe decoder zal krijgen ?
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

Trojan schreef:Als het zo zit, so long and thanks for all the fish.
quistnix schreef:@philippe.deleye: ik denk dat je op dit moment een tikkeltje overdrijft, ik kan me uiteraard vergissen ...
Mijn excuses aan allen die zich door mijn opmerkingen gekwetst voelen, het was niet de bedoeling :oops: .
En blijf vooral niet weg van dit Forum, jullie technische kennis en hulp worden ten zeerste geapprecieerd.
Philippe.
quistnix
Erelid
Erelid

Zoals ik al zei "ik kan me uiteraard vergissen ..." No problem Phillipe, we blijven :wink:
quistnix
Erelid
Erelid

Er is begonnen met de uitrol van de nieuwste software, de officiële details worden naar de klanten gestuurd per 1 Juli.
tomw
Premium Member
Premium Member

weet je ook wanneer de streek rond ieper aan de beurt is?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

ik heb ze naast elkaar staan en kan ze gemakkellijk vergelijken !!
ik noem ze digibrol en belgabrol
ik heb in februari telenet genomen omdat ik die beter vond, maar sinds hun updates met hun doorspoelen en hun black wall vind ik dit bijzonder irriterend !
ik vind ze beiden even slecht of even goed tezien als je het positief of negatief wilt bekijken :-D
Moet wel zeggen ik heb wel hoge verwachtingen van de nieuwe belgacomdecoder en als hij 1€ extra kost zal ik dat graag ervoor over hebben !
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

1 € extra, ofte een stijging met 17 %... :bang:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

proximusboyke schreef:maar sinds hun updates met hun doorspoelen
Verklaar je nader ?
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 300 keer

Goztow schreef:1 € extra, ofte een stijging met 17 %... :bang:
Er zijn er nog altijd die in de tuin een ezeltje hebben die geld schijt en zolang dit het geval is zal men verder gretig hun klanten uit persen tot de laatste druppel. Ze krijgen het signaal dat het allemaal nog niet duur genoeg is, er kan altijd wel nog wat bij ... omgekeerde marktwerking "hoever kan ik gaan om de klanten het leven zuur te maken"
quistnix
Erelid
Erelid

Muziekbos schreef:
Goztow schreef:1 € extra, ofte een stijging met 17 %... :bang:
Er zijn er nog altijd die in de tuin een ezeltje hebben die geld schijt en zolang dit het geval is zal men verder gretig hun klanten uit persen tot de laatste druppel. Ze krijgen het signaal dat het allemaal nog niet duur genoeg is, er kan altijd wel nog wat bij ... omgekeerde marktwerking "hoever kan ik gaan om de klanten het leven zuur te maken"
Wie verplicht er je deze te nemen ? Indien het klopt dat er 1 € meer zou worden gevraagd, is dat facultatief. Wie verplicht er je Belgacom klant te zijn ? Zo negatief reageren op iets wat niet eens vast staat (of heb jij betere bronnen) vind ik niet kunnen. Nu ja, ieder zijn mening zeker ?
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

jah wat moet je dan zegen van tvv daar kan je gemakkellijk 500€ betalen voor een decoder.
En zoals ezegd niemand verplicht u.
Je kan altijd kiezen voor basic
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

quistnix schreef:Er is begonnen met de uitrol van de nieuwste software, de officiële details worden naar de klanten gestuurd per 1 Juli.
Vandaag stonden beide decoders hier na het aanzetten terug op dat registratiescherm waar je uw telnr. en standaard pincode moet ingeven om de decoder te activeren.

Zou dat hiermee iets te maken kunnen hebben?
quistnix
Erelid
Erelid

jack the ripper schreef:
quistnix schreef:Er is begonnen met de uitrol van de nieuwste software, de officiële details worden naar de klanten gestuurd per 1 Juli.
Vandaag stonden beide decoders hier na het aanzetten terug op dat registratiescherm waar je uw telnr. en standaard pincode moet ingeven om de decoder te activeren.

Ja, normaal wel. Maar check eens of je software nu op he30.mpp2.rel2-59 staat. Dat is de laatste nieuwe.
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

quistnix schreef:
jack the ripper schreef:

Ja, normaal wel. Maar check eens of je software nu op he30.mpp2.rel2-59 staat. Dat is de laatste nieuwe.
ja, dat is het dacht ik.
In elk geval zijn de PVR-instellingen van 5min voor en 15min na vervangen door 10min voor en 30min na.
In het menu met nieuwigheden staan nu ook die nieuwe functies.

Ik heb overigens de indruk dat de decoder iets sneller reageert in de PVR en in de tvgids.
tomw
Premium Member
Premium Member

Onze decoder gaat nu sinds een week ook veel sneller, zelfs met de oude software.
Ik heb zo het vermoeden dat iets veranderd is in het achterliggend netwerk of server die nu sneller is.
quistnix
Erelid
Erelid

Er zijn deze keer zeer veel nieuwigheden. Het zappen bvb. is terug gebracht naar onder de seconde. Probeer maar eens uit. Ook kan je programmas die elkaar opvolgen (zoals 24 op 2BE) nu zonder confict programmeren. Al de nieuwigheden in detail komen er officieel zeer snel aan.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”