Trojan schreef:Binnen dit en enkele maanden komt er een nieuwe firmware dewelke de prestaties gevoelig zou moeten verbeteren.
Vraag me niet achter een datum, die kan ik u niet geven. Maar volgens hetgeen ik hoor zijn ze er vrij lovend over.
Geloof jij dat zelf nog?
Is dat niet wat ze vorig jaar zeiden, over de huidige software? Welke dan maanden vertraging opgelopen had...
En welke dan bijna langs geen kanten werkt, waardoor ze veel dingen moeten wegnemen?
'Binnenkort nieuwe functies bij Belgacom TV'.. gewoon pvr die verandert was.. en die nu langs geen kanten vooruit gaat. (maar de dingen die wegvallen melden ze niet)
Een pvr die niet eens omweg kan met '00:00'..
Een pvr die niet eens toont wat je reeds bekeken hebt...
Een pvr die niet eens uw locatie bewaard...
Een pvr die niet meer werkt als het kanaal verdwijnt...
Maar geen nood, de mensen kunnen de help functie gebruiken...oh, dat is juist..werkt ook al 6 maand niet meer.
Dna maar gewoon tv kijken.. lap, kei traag..
dan maar wat fotos bekijken via btv... lap... blauw scherm na het inloggen...
zucht...dan maar muziek beluisteren... klote... enkel de nationale zenders, ook genen vetten..
ale..tv dan maar uitzetten
Dan maar via pc kijken... lap.. ze hebben dit nu ook geblokkeerd..waarschijnlijk om mensen binnenkort te dwingen om hun pc software te gebruiken, welke uiteraard enkel op windows zal draaien.
Slechte,amateuristische software blijft slecht, ook na patching, en ook na vervanging van decoder!
Zowieso zal het toch al te laat zijn voor Belgacom TV.. mensen geloven belgacom al lang niet meer. En je ziet veel mensen hun btv opzeggen de laatste maanden, ook na de farce door zenders weg te nemen en te vervangen door franse hd zenders..
Trojan, uw zin:
"extra functionaliteit te bieden die bij telenet niet mogelijk is of toch zeer moeilijk."
Zullen we eens vermelden wat er bij Telenet mogelijk is , en wat niet mogelijk is bij Belgacom? Dan zullen we een tijd bezig zijn hoor!