Pagina 3 van 3

Geplaatst: 22 jul 2008, 11:57
door broli
Mss moeten ze hun helpdesk outsourcen :lol: .

Geplaatst: 22 jul 2008, 11:59
door InnerDrive
meon schreef:Zijn hier eigenlijk mensen die wél ooit door raken op de helpdesk van dommel? Ik hoor hier enkel maar mensen roepen dat ze er NIET doorheen raken...
Nope, ben nog altijd niet binnen geraakt, homeconnect doos nu 8 dagen in mijn bezit en nog nooit iemand van dommel kunnen bereiken voor activatie ervan.

Geplaatst: 22 jul 2008, 12:00
door GunSmoke007
Ik geraak er wel steeds binnen, maar ik bel wel meestal smorgendsvroeg, smiddags of savonds rond half 6. Ze nemen dan op soms duurt het wel eventjes.
Maar wat bij mij het geval is, ik ben al 2 weken aan het wachten tot ze mijn Homeconnect activatiebrief sturen, elke week beloven dat de brief zal vertrekken en heb nog steeds niet ontvangen. Vorige vrijdag heb ik dan weer gebeld, en toen zei die persoon ik zal er persoonlijk voor zorgen dat uw brief vandaag zal vertrekken. Want ze hadden blijkbaar nog steeds niets gedaan, het enige wat ik te horen kreeg was: U heeft een fictieve lijn bij belgacom en geen actieve, kheb daar op geantwoord dat ze dat al 4 keer gezegd hadden tegen mij en dat ze gingen zorgen om het dan via de Raw Copper lijn te laten werken. Maar elke keer krijg ik wel diezelfde uitleg! Met gevolg, nog steeds NIETS ontvangen.
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen, moest ik die Modem nog niet hebben gekocht ik zou allang iets anders hebben gezocht maarja je kan toch moeilijk 129€ zomaar wegsmijten.
Dus als jullie nog een idee hebben, altijd welkom.

Geplaatst: 22 jul 2008, 12:01
door The ghostbuster
inde voormiddag gebeld ( 10.00 uur) op het nieuw nummer; binnen na 10 min , vlot verder geholpen.

b.

Geplaatst: 22 jul 2008, 12:03
door dietervanb
Ik zou proberen de modem terug te dragen en je geld terug te vragen.
Je hebt een totaalpakket gekocht : modem + gratis activatie + 1 maand gratis homeconnect.
Vermits 2 voorwaarden niet vervuld zijn, voldoet het toestel niet.
Is te proberen.

Geplaatst: 22 jul 2008, 12:03
door dr.trimble
The ghostbuster schreef:inde voormiddag gebeld ( 10.00 uur) op het nieuw nummer; binnen na 10 min , vlot verder geholpen.

b.
Hmmm, na 15 minuten wordt ik er steeds afgegooid met de melding dat dit nummer de oproep niet beantwoord en dat ik later opnieuw moet bellen.

Geplaatst: 22 jul 2008, 13:04
door GunSmoke007
dietervanb schreef:Ik zou proberen de modem terug te dragen en je geld terug te vragen.
Je hebt een totaalpakket gekocht : modem + gratis activatie + 1 maand gratis homeconnect.
Vermits 2 voorwaarden niet vervuld zijn, voldoet het toestel niet.
Is te proberen.
Dat is idd een goede argumentatie als ik ze volgende keer nogmaals contacteer. Ik heb ze tot nu vrijdag gegeven dus we zullen zien :)

Geplaatst: 22 jul 2008, 13:07
door gr4vity
broli schreef:Mss moeten ze hun helpdesk outsourcen :lol: .
Goed plan, dan mag je ineens 10€ extra/maand betalen om de helpdesk te betalen ;)

Geplaatst: 22 jul 2008, 16:34
door GunSmoke007
L-army schreef:
broli schreef:Mss moeten ze hun helpdesk outsourcen :lol: .
Goed plan, dan mag je ineens 10€ extra/maand betalen om de helpdesk te betalen ;)
Dat die je nu al, als je alle kosten opteld van de 070 nummer :p

Geplaatst: 22 jul 2008, 17:26
door heezy
Daarstraks gebeld naar het nieuwe nummer. Na 20' kwam er iemand aan de lijn. Persoon was zeer vriendelijk en heeft me verder geholpen. Als het goed is, mag het ook gezegd worden.

Geplaatst: 22 jul 2008, 17:55
door silencer
edit:

Geplaatst: 22 jul 2008, 17:56
door ljd
Als je belt rond 12.45 heb je meestal wel snel iemand. Ik heb al elke keer rond deze tijd gebeld.

Geplaatst: 22 jul 2008, 18:47
door InnerDrive
heb ook iemand aan de lijn gehad !!!
na 8 dagen eindelijk , nu is het afwachten hoe lang het gaat duren eer ik werkelijk een verbinding heb.

Geplaatst: 23 jul 2008, 13:19
door a3ke
Tiens tiens , vandaag ok na 12 minuten al ! binnengeraakt op de 011 nummer deze keer

Op men eerste (ik heb dus 2 netconnects op 2 verschillende adressen) netconnect gingen in mei toen beloofd direct aanpassingen gebeuren (boostpack opzeggen ivm de BCG verhoging van toen wat boostpack onbruikbaar maakte voor me) , wat dus niet gedaan is uiteraard gezien de toestanden afgelopen tijd al

met als gevolg 2 deels betaalde proforma's (zonder boostpakc betaald) ; met als gevolg dat dat account sinds maandag (feestdag!) ineens suspended is

nu bij binnengeraken te horen gekregen volgende :

Boostpack kan men binnen de eerste 12 maanden niet opzeggen (en na uitdrukkelijk aandringen en wijzen op dommel die zelf heeft aangekondigd dit te kunnen doen kosteloos ivm de BCG aanpassingen van toen) ging hij dit navragen en me persoonlijk mailen ergens de komende dagen

Om men account terug actief te zetten moest ik dus die 6 en 7 € te weinig betalen (laatste 6+1 € omdat de domicilieering niet was overgedragen naar men nieuwe rekeningnummer) wat ik dus weiger mits sorry hoor ; mijn probleem niet is maar dat dommel 2.5 maand en meer nodig heeft om een paar nummerkes te veranderen en buttons te klikken

Reactie hierop was dus van af te wachten op zijn mail

Vind wel goed geholpen geweest te zijn met redelijke inzet (wetende dat een helpdeskmedewerker toch geen beslissingskracht heeft meestal) , hij heeft me ook zen naam meegegeven voor later eventueel uit deze impasse te geraken , ik weet niet of ik er goed aan doe zijn naam hier te zetten maar indien Sandra of Bart of "zijn" chef dit wil , +1 evaluatie toch hier van mij en +2 als alles naar wens in orde komt :)

Uit nieuwsgierigheid ook maar even gevraagd naar cityconnect hier mechelen centrum maar daar wist ie niks van buiten erop standaard te antwoorden : u checkt dit best even via crm of de website :P
Maar na wat prutsen heb ik losgekregen dat een collega toch het project reeds heeft opgestart

Ik heb me direct aangeboden als beta-tester :D , geen reactie op :P

Geplaatst: 23 jul 2008, 14:09
door gr4vity
a3ke schreef:Ik heb me direct aangeboden als beta-tester :D , geen reactie op :P
En wat wil je dan beta testen :p?

Geplaatst: 23 jul 2008, 14:25
door a3ke
L-army schreef:
a3ke schreef:Ik heb me direct aangeboden als beta-tester :D , geen reactie op :P
En wat wil je dan beta testen :p?
Stabiliteit en snelheid van de soon to be installed Dommel DSLAM Mechelen :twisted:

Geplaatst: 23 jul 2008, 14:29
door chridarl
heezy schreef:Daarstraks gebeld naar het nieuwe nummer. Na 20' kwam er iemand aan de lijn. Persoon was zeer vriendelijk en heeft me verder geholpen. Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
Spijtig dat we nu al moeten zeggen dat als we na 20 minuten binnen raken : als het goed, is mag het ook gezegd worden. :eek:

Geplaatst: 23 jul 2008, 14:30
door Maglor
Beter dan helemaal niet binnen geraken natuurlijk. Je kan je ook afvragen hoe dat nu ineens komt. Geven de mensen het op en bellen ze gewoon niet meer, of hebben ze toch eindelijk nieuw volk kunnen inzetten? ;)

Geplaatst: 23 jul 2008, 14:58
door silencer
Maglor schreef:Beter dan helemaal niet binnen geraken natuurlijk. Je kan je ook afvragen hoe dat nu ineens komt. Geven de mensen het op en bellen ze gewoon niet meer, of hebben ze toch eindelijk nieuw volk kunnen inzetten? ;)
ziekte, vakantiedagen opnemen,...

Geplaatst: 23 jul 2008, 15:11
door ljd
Maglor schreef:Beter dan helemaal niet binnen geraken natuurlijk. Je kan je ook afvragen hoe dat nu ineens komt. Geven de mensen het op en bellen ze gewoon niet meer, of hebben ze toch eindelijk nieuw volk kunnen inzetten? ;)
Neen waarschijnlijk beginnen de problemen van Homeconnect zich op te lossen en krijgt de helpdesk terug wat meer tijd.

Geplaatst: 23 jul 2008, 15:14
door Wentie
Ik blijf de faxtoon krijgen, nu op al hun nummers, dus ik kan niemand van dommel contacteren om te vragen wat ik moet doen. help :(

Geplaatst: 23 jul 2008, 15:34
door chridarl
ljd schreef:
Maglor schreef:Beter dan helemaal niet binnen geraken natuurlijk. Je kan je ook afvragen hoe dat nu ineens komt. Geven de mensen het op en bellen ze gewoon niet meer, of hebben ze toch eindelijk nieuw volk kunnen inzetten? ;)
Neen waarschijnlijk beginnen de problemen van Homeconnect zich op te lossen en krijgt de helpdesk terug wat meer tijd.
Hier is het probleem anders nog groot genoeg :evil:

1. Ik geraak maar niet binnen op de helpdesk (zeker al 2u laten rinkelen vandaag)
2. Ik heb geen internet en telefonie meer: ik zit reeds bij homeconnect (van begin juli ergens) en op 22 juli liep mijn netconnect teneinde, wel vanaf 22 juli helemaal geen internet meer! Ze hebben mij volledig afgesloten.

PS: gisteren ben ik binnen geraakt bij het 0800-nummer en daar wisten ze mij te vertellen dat ik voor een dergelijk probleem (zie hierboven) contact diende op te nemen met de technische helpdesk... :evil: :evil:

Geplaatst: 23 jul 2008, 15:35
door chridarl
Wentie schreef:Ik blijf de faxtoon krijgen, nu op al hun nummers, dus ik kan niemand van dommel contacteren om te vragen wat ik moet doen. help :(
Wat is uw probleem?
Kunt u niet inloggen, hebt u geen internet,...

Geplaatst: 23 jul 2008, 16:40
door GunSmoke007
Mijn vriendin heeft gisteren ook enkele keren geprobeerd op de 011 nummer tot ze rond 5 uur ook binnengeraakte. Ik had de week voordien ook al een paar keer gebeld. Ze gingen mij op Raw Copper zetten, maar enkel de zaakvoorder kon hier over beslissen en mijn dossier lag bij hem. Kweet niet wat ik daar van moet geloven maarja. Ondertussen zit ik mijn 4de wachtweek op een brief :) "Hoop doet leven zeggen ze dan"

Ik durf eigenlijk al niet meer te bellen, die mensen moeten volgens mij steeds nieuwe uitvluchten zoeken!

Geplaatst: 23 jul 2008, 16:42
door Wentie
chridarl schreef:
Wentie schreef:Ik blijf de faxtoon krijgen, nu op al hun nummers, dus ik kan niemand van dommel contacteren om te vragen wat ik moet doen. help :(
Wat is uw probleem?
Kunt u niet inloggen, hebt u geen internet,...
Mijn probleem kan u vinden in het speciaal daarvoor gemaakte topic (zo moet ik andere topics niet bevuilen). maar daar komt geen reactie op.

Ik wil gewoon weten hoe ik mijn voicemail bij dommel kan instellen. hoe het komt dat ik altijd de faxtoon krijg, en waarom mensen mij nog altijd niet kunnen bellen op mijn vaste telefoon.

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19976

Geplaatst: 24 jul 2008, 10:03
door xenne
chridarl schreef: 2. Ik heb geen internet en telefonie meer: ik zit reeds bij homeconnect (van begin juli ergens) en op 22 juli liep mijn netconnect teneinde, wel vanaf 22 juli helemaal geen internet meer! Ze hebben mij volledig afgesloten.

PS: gisteren ben ik binnen geraakt bij het 0800-nummer en daar wisten ze mij te vertellen dat ik voor een dergelijk probleem (zie hierboven) contact diende op te nemen met de technische helpdesk... :evil: :evil:
da's wel een serieus probleem.... zwak van dommel dat ze u doorverwijzen naar een ander nummer en niet meteen de fout herstellen. 't is te hopen dat niet meer mensen die overgestapt zijn binnenkort worden afgesloten

Geplaatst: 24 jul 2008, 13:21
door gr4vity
xenne schreef:zwak van dommel dat ze u doorverwijzen naar een ander nummer en niet meteen de fout herstellen.
Dat doen ze normaal nergens.

Geplaatst: 24 jul 2008, 13:48
door chaoske
L-army schreef:
xenne schreef:zwak van dommel dat ze u doorverwijzen naar een ander nummer en niet meteen de fout herstellen.
Dat doen ze normaal nergens.
hehe :twisted:

doet me wel pijn om dommel zo achteruit te zien gaan, een dik jaar geleden waren ze "de revolutionaire" ISP, binnen een maand verhuis ik en maak ik terug de balans op... een ISP zonder helpdesk, en -zeker- bij homeconnect, is spijtig genoeg niet veel waard :(

pray for better times :)

Geplaatst: 25 jul 2008, 03:35
door silencer
chaoske schreef:
L-army schreef:
xenne schreef:zwak van dommel dat ze u doorverwijzen naar een ander nummer en niet meteen de fout herstellen.
Dat doen ze normaal nergens.
hehe :twisted:

doet me wel pijn om dommel zo achteruit te zien gaan, een dik jaar geleden waren ze "de revolutionaire" ISP, binnen een maand verhuis ik en maak ik terug de balans op... een ISP zonder helpdesk, en -zeker- bij homeconnect, is spijtig genoeg niet veel waard :(

pray for better times :)
Ik heb ze anders al zeker 6 keer aan de lijn gehad, bijna altijd vrij vlot.

Geplaatst: 25 jul 2008, 08:46
door gr4vity
Jup, zelf ook nooit problemen gehad om ze te contacteren. Alle mensen die ik persoonlijk ken kunnen ook vlot bij hun binnen.

Geplaatst: 25 jul 2008, 09:04
door GunSmoke007
Het binnengeraken is meestal niets "mits een beedje geduld", het enige probleem is dat ze teveel leugens vertellen. Zelf word ik al 4 weken aan het lijntje gehouden voor een simpele activatie. Ze moeten zogezegd de Raw Copper aanvragen en blijkbaar duurt dat eeuwen.

Geplaatst: 25 jul 2008, 15:28
door Lord Utopia
GunSmoke007 schreef:Het binnengeraken is meestal niets "mits een beedje geduld", het enige probleem is dat ze teveel leugens vertellen. Zelf word ik al 4 weken aan het lijntje gehouden voor een simpele activatie. Ze moeten zogezegd de Raw Copper aanvragen en blijkbaar duurt dat eeuwen.
Dat is niet liegen, als ze liegen dan doen ze dat met opzet.

Geplaatst: 25 jul 2008, 20:37
door nonkie
Lord Utopia schreef:
GunSmoke007 schreef:Het binnengeraken is meestal niets "mits een beedje geduld", het enige probleem is dat ze teveel leugens vertellen. Zelf word ik al 4 weken aan het lijntje gehouden voor een simpele activatie. Ze moeten zogezegd de Raw Copper aanvragen en blijkbaar duurt dat eeuwen.
Dat is niet liegen, als ze liegen dan doen ze dat met opzet.
Die raw copper, moet belgacom dat niet connecteren. Dan kan het zijn dat het zolang duurt hoor. Als je een product van hun neemt zijn ze vlugger. Ik heb ook ongeveer een kleine maand moeten wachten. Dit ligt niet aan dommel maar aan belgacom volgens mij.

Geplaatst: 25 jul 2008, 23:39
door liger
nonkie schreef:
Lord Utopia schreef:
GunSmoke007 schreef:Het binnengeraken is meestal niets "mits een beedje geduld", het enige probleem is dat ze teveel leugens vertellen. Zelf word ik al 4 weken aan het lijntje gehouden voor een simpele activatie. Ze moeten zogezegd de Raw Copper aanvragen en blijkbaar duurt dat eeuwen.
Dat is niet liegen, als ze liegen dan doen ze dat met opzet.
Die raw copper, moet belgacom dat niet connecteren. Dan kan het zijn dat het zolang duurt hoor. Als je een product van hun neemt zijn ze vlugger. Ik heb ook ongeveer een kleine maand moeten wachten. Dit ligt niet aan dommel maar aan belgacom volgens mij.
Ik kan ook moelijk geloven dat gewone raw copper bestelling moet door de baas :goedgekeurd" worden of iets dergelijk

Geplaatst: 26 jul 2008, 11:00
door dietervanb
Ik vraag me af of voor Digitel klanten dit 011 nummer gratis is, daar in de tarieven staat dat bellen naar Dommel-lijn 0 euro kost.