Oei je bent redelijk nieuw zeker hier ? dan zal je tegen een stootje moeten kunnen, want ik ben nog één van de braafste hierB__V schreef:kerel die mensen zullen wel betalen voor een 4.6mbit en efectief 2.5mbit halen is toch niet moeilijk te verstaan hePatje schreef:B__V ik weet niet hoe je bepaalde waarden interpreteerd, maar een 2,5mbit bij dommel bestaat niet.B__V schreef:ik ben aan één van die huizen gaan aanbellen en vroeg voor de snelheid eens te meten en ja 2.9 mbit halen die mensen
met dan ook nog ne brol router ik daar in tegen heb ne topper van cisco systems ( speciaal voor afstanden tot 10 km )
nu gingen ze bij dommel overleggen om mij te upgraden naar een 2.5mbit
Er bestaan waarden (profielen) van 1,1 __ 2,2 __ 3,3 en 4,6 Mb.
en hoe bestaat er een modem/router tot 10km ? terwijl adsl maar tot rond de 7km is ..... tssss volgens mij sla je achter de vliegen.
en ten tweede dat tot 7 is al lang verleden tijd tegenwoordig gaat het tot 10 km
dommel heeft speciaal voor zeer lange afstanden een optie beschikbaar maar uw modem moet het ondersteunen vandaar dak dien cisco had gekocht .
de naam van de optie is iets met leech maar kan er nu ni direct opkomen
ps: schoon muil hebde gij op moet ik zeggen
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
schoon muil is meer bedoeld voor jou denk ik (heb je de smiley niet gezien, wil zeggen dat je er niet te zwaar moet aan tillen)
Blijkbaar heb je een speciale attitude
wat ik vervelend vind _ dat ze hier maar dingen vertellen die totaal uit de lucht gegrepen zijn (zwanzen) en dan nog in vetgedrukt blauw om op te vallen, wat is er mis met de gewone zwarte kleur?
B__V schreef: dat moet je tegen de administrator zeggenik gebruik gewoon de opties op het forum die beschikbaar zijn.
je kan maar eens proberen in het rood ......
Lees mss eens het regelment