Zo zie je dat ze er wel met bezig zijn. Waarschijnlijk is het tegen de volgende reset ofzo
ketter schreef:De verhoging van de limiet is tot nader order uitgesteld.
ditCh jij trapt hier toch ook weer niet inditCh schreef:ketter schreef:De verhoging van de limiet is tot nader order uitgesteld.![]()
![]()
ouch, dat moet pijn doenketter schreef:ditCh jij trapt hier toch ook weer niet inditCh schreef:ketter schreef:De verhoging van de limiet is tot nader order uitgesteld.![]()
![]()
![]()
slimmeke
Dat bij jou de kraan dichtgedraaid gaat worden staan wel vast hé.
Haja ? Dan weet jij precies meer als mij ... ik heb nog nergens iets gelezen over limieten die ingevoerd worden ...ketter schreef: ditCh jij trapt hier toch ook weer niet in![]()
slimmeke
Dat bij jou de kraan dichtgedraaid gaat worden staan wel vast hé.
Alle hup ... het begint weer, de user bashen die een beter abonnement heeftCoop schreef:Ditch, Dommel is geen kwékbedrijf zoals telenet en zal zijn 75gieg zeker nakomen, het is een klein bedrijfje, dus heb maar even geduld.
Ik heb ook al gelezen bij de reacties op een tweakers.net artikel dat de limieten na het verlof gelijk zouden gesteld worden, oficieel is het niet, maar waar rook is is vuur.
En ik denk dat telenet de telefoontjes niet leuk vindt van mensen die ook geen limiet willen zoals oud chello gebruikers maar die net buiten de rand wonen.
Dat moet wel vies aankomen denk ik ? dat pruttelige overroepen dommel dat de helft van jou telenet abo kost en waar je vele malen meer mag downloaden ? oja, maar limiet is niet belangrijk voor je, je download maar 250 gieg (heb je zelf gezegd in een ander topic) maar snelheid is voor je belangrijk, maar wat ben je met een Ferrari als je er maar 500 m mee mag racen ? dikke zever !
Excuseer ? Ik werkte in de tijd voor RealDSL, en mij hier een beetje boertig liggen uitschelden is wel zeer laag ...Perkele schreef:Niet luisteren naar Ditch, die verdedigde zelfs RealDSL.
Ditch rijmt trouwens op bitch
De keuze is aan jouw als jij 59 euro wil betalenditCh schreef: Oh ja ... ik heb er al aan gedacht naar welke provider ik zou gaan hoor, "moest" Telenet mijn abonnement afvoeren ( wat idd 99% zeker wel zo zal zijn ), en Dommel Netconnect Plus lijkt voor mij een goed alternatief ( ga je me nu ook bashen omdat ik 59 euro -> wat ik nu betaal, wil betalen voor een abonnement bij Dommel ? ).
My point exactly ... maar blijkbaar wil men mij hier afrekenen omdat ik € 59 betaal voor mijn Chello abonnement ...ljd schreef: De keuze is aan jouw als jij 59 euro wil betalen.
Ik zou ook 59 euro betalen voor chello als ik een FUP krijgditCh schreef:My point exactly ... maar blijkbaar wil men mij hier afrekening omdat ik € 59 betaal voor mijn Chello abonnement ...ljd schreef: De keuze is aan jouw als jij 59 euro wil betalen.
Code: Selecteer alles
total traffic downloaded in broadband: 49.91 gb
(traffic downloaded between 01.00 and 13.00 is only counted for 50%)
remaining : 0.090000000000003 gb
Nee had ik ook te zondag aan de hand. Vond het toen ook grappigBBB schreef: mijn meter bij dommel is nu wel heel nauwkeurig precies (of is dat maar een gedacht)
dat kan mss ook gewoon toeval zijnCode: Selecteer alles
total traffic downloaded in broadband: 49.91 gb (traffic downloaded between 01.00 and 13.00 is only counted for 50%) remaining : 0.090000000000003 gb
Je weet goed genoeg dat ik chello zijn formule nog beter vindt dan dat van Dommel, maar voor gans Vlaanderen vindt ik Dommel een superproduct leveren, dat van chello is maar voor een handvol mensen omdat jullie toevallig in dat gat wonen.ditCh schreef: Alle hup ... het begint weer, de user bashen die een beter abonnement heeft.
Ja en ik zeg dat je even geduld moet hebben, en vergeet niet dat wat er bij komt ongeveer het zelfde is als jij kunt opsouperen als je 1maal op je telenetlijntje zit.Dommel is dus geen kwèk bedrijf zeg je ? Ze kondigden anders nogel snel na het uitkomen van de ADSL2+ abonnementen bij de concurenten aan dat ze de limieten gingen verhogen, maar tot op heden dus nog niets van gezien ...
Gij gaat daar serieus van afzien ! wees daar eerlijk in, door alle topics kunnen we lezen wat voor super abonnement je hebt, zelfs nu kon je het niet laten het nog eens te vertellen.Er komt bij mij niets vies aan ... ik heb ( nog ) geen bericht gekregen dat men limieten gaat invoeren. Ja, het klopt dat Dommel maar de helft van mijn abonnement kost, so what ? Voor dat geld ben ik 5 keer zo snel met downloaden ( om nog maar te zwijgen over mijn 2 Mbit upload ) & kan ik zoveel down / uploaden als ik wil.
Heb je het al die tijd nog niet door ?ditCh schreef: My point exactly ... maar blijkbaar wil men mij hier afrekenen omdat ik € 59 betaal voor mijn Chello abonnement ...
ditCh maar wat heeft de prijs van je abbo er toch steeds mee te maken ?ditCh schreef:My point exactly ... maar blijkbaar wil men mij hier afrekenen omdat ik € 59 betaal voor mijn Chello abonnement ...ljd schreef: De keuze is aan jouw als jij 59 euro wil betalen.
Ik ga er zelf niet eens op antwoorden, Coop heeft al voor mij gedaan ...ketter schreef: ditCh maar wat heeft de prijs van je abbo er toch steeds mee te maken ?
Dat vraag ik me toch altijd af als je daar weer over begint.
Daarom dus ... ( en niet weer ... haal anders maar eens aan waar ik nog eens over die prijs heb ).Coop schreef: Dat moet wel vies aankomen denk ik ? dat pruttelige overroepen dommel dat de helft van jou telenet abo kost en waar je vele malen meer mag downloaden ?
Waarom ? Omdat ik nu 250 Gb / maand download ? Als ik volgende week nog maar een limiet heb van 10 gig ga ik gewoon wel even naar het datacenter waar ik aan gigabit download hoorCoop schreef: Gij gaat daar serieus van afzien ! wees daar eerlijk in, door alle topics kunnen we lezen wat voor super abonnement je hebt, zelfs nu kon je het niet laten het nog eens te vertellen.
Blijkbaar scheelt het jou wel de ballen want je haalt het steeds maar aan dat je minder betaald ( waarbij te trouwens wel telkens je Belgacom abonnement in rekening vergeet *g* ).Coop schreef: Heb je het al die tijd nog niet door ?
Voor mijn part betaal je 200€ voor uwe internet, scheelt mij de ballen.
Ik haal dat aan omdat jij telkens als Dommel geprijsd wordt dommel wat komt zwart maken en komt vertellen wat jij wel niet kunt met je chello.ditCh schreef: Blijkbaar scheelt het jou wel de ballen want je haalt het steeds maar aan dat je minder betaald ( waarbij te trouwens wel telkens je Belgacom abonnement in rekening vergeet *g* ).
Ook als ik meer dan 4km van de centrale woon ?Coop schreef:Dommel heeft iets dat voor iedereen toegankelijk is en ja, luistert naar wat de klant wilt en daar zo goed als mogelijk aan probeert te voldoen.
Waar hemel ik Telenet op ? Ik hemel mijn hemels abonnement op ja ... verder ook niet. En waar geef ik kritiek op Dommel ? Lees deze draad anders maar eens goed door, het enige wat ik doe is wat smileys typen (:lol: -> : l o l :, en jullie insinueren dat ik kritiek geef ... )Coop schreef: Ik geef dat dus gewoon toe, jij zit telenet wat op te hemelen en owe als je kritiek kunt geven op Dommel kom je weer af met, o maar dat mag ik niet zeggen, de dommel groupies hier en daar.
Chello ophemelen is Telenet ophemelen nu heditCh schreef:Ook als ik meer dan 4km van de centrale woon ?Coop schreef:Dommel heeft iets dat voor iedereen toegankelijk is en ja, luistert naar wat de klant wilt en daar zo goed als mogelijk aan probeert te voldoen.
Waar hemel ik Telenet op ? Ik hemel mijn hemels abonnement op ja ... verder ook niet. En waar geef ik kritiek op Dommel ? Lees deze draad anders maar eens goed door, het enige wat ik doe is wat smileys typen (:lol: -> : l o l :, en jullie insinueren dat ik kritiek geef ... )Coop schreef: Ik geef dat dus gewoon toe, jij zit telenet wat op te hemelen en owe als je kritiek kunt geven op Dommel kom je weer af met, o maar dat mag ik niet zeggen, de dommel groupies hier en daar.
Dommel probeert zeg ik, wonderen moet je er niet van verwachten.Ook als ik meer dan 4km van de centrale woon ?![]()
In het verleden heb je dat zeker al gedaan.Waar hemel ik Telenet op ?
Idd, tot vervelens toe, we weten het ondertussen, en je zou het niet zo dikwijls moeten herhalen, want niemand anders kan het krijgen.Ik hemel mijn hemels abonnement op ja ...
ditCh, ik heb het nu niet over dit draadje.En waar geef ik kritiek op Dommel ? Lees deze draad anders maar eens goed door, het enige wat ik doe is wat smileys typen (:lol: -> : l o l :, en jullie insinueren dat ik kritiek geef ... )
Jou uitsxhelden? Waar doe ik dat dan?ditCh schreef:Excuseer ? Ik werkte in de tijd voor RealDSL, en mij hier een beetje boertig liggen uitschelden is wel zeer laag ...Perkele schreef:Niet luisteren naar Ditch, die verdedigde zelfs RealDSL.
Ditch rijmt trouwens op bitch
Wat wil je anders insinueren met "Ditch rijmt trouwens op bitch" ? *sigh*Perkele schreef: Jou uitsxhelden? Waar doe ik dat dan?
Nog eens .. WAAR ?!? En kom niet af met Chello ...Coop schreef: In het verleden heb je dat zeker al gedaan.
Hey ... das nie waar, ik ken nog mensen op Userbase met Chello ( Extreme ).Coop schreef: Idd, tot vervelens toe, we weten het ondertussen, en je zou het niet zo dikwijls moeten herhalen, want niemand anders kan het krijgen.
Ik heb enkel kritiek op hoe dat jullie Dommel ophemelen en zien als de heilige graal en GEEN tegenspraak dulden, want er kan in jullie ogen geen betere provider zijn dan Dommel.Coop schreef: ditCh, ik heb het nu niet over dit draadje.
Ik heb het over uw algemene manier van deelnemen op het forum.
Idd!ditCh schreef:Hey ... das nie waar, ik ken nog mensen op Userbase met Chello ( Extreme ).Coop schreef: Idd, tot vervelens toe, we weten het ondertussen, en je zou het niet zo dikwijls moeten herhalen, want niemand anders kan het krijgen.
Seconded!eldiablo schreef:Ditch en Coop, kunnen jullie dit aub afsluiten of een apart vechttopic starten voor jullie 2. Ik probeer hier een conversatie te volgen en ik moet constant jullie posten hiertussen lezen hoe jullie mekaar zitten uit te kafferen.
Inderdaad, net zoals toen de boostpacken een week of zo vertraging hadden opgelopen, alleen zijn er nu weer een pak nieuwe bijgekomen.Prutske schreef:Wat een gekanker hier...
Heeft er iemand trouwens al de moeite genomen om eens te bellen met Dommel, heb me er zelf nog niet aan gestoord, maar als het me zo moest ergeren had ik allang de telefoon genomen en me afdoende geïnformeerd...