Vraag i.v.m. limiet verhoging 1 juli

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Als ze maar niet denken dat we die 75gig vergeten zijn :p

Zo zie je dat ze er wel met bezig zijn. Waarschijnlijk is het tegen de volgende reset ofzo
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 mar 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

ik denk dat het tijd is om een mailtje te sturen :-D
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

broli schreef:Er is al EEN verandering gekomen...

dit had perkele hierboven ook al geschreven :wink:
nu gewoon wachten op de 75GB, hopelijk is dat in orde bij mijn volgende reset :-)
witte!
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 okt 2004, 15:10

Vandaag reset gehad en ze zijn het vergeten volgens mij :???: :-(
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

De verhoging van de limiet is tot nader order uitgesteld. :lol: :lol: :lol2:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ketter schreef:De verhoging van de limiet is tot nader order uitgesteld.


:lol: :lol: :lol:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ditCh schreef:
ketter schreef:De verhoging van de limiet is tot nader order uitgesteld.


:lol: :lol: :lol:


ditCh jij trapt hier toch ook weer niet in :smash2:

slimmeke :lol:

:offtopic: Dat bij jou de kraan dichtgedraaid gaat worden staan wel vast hé.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ketter schreef:
ditCh schreef:
ketter schreef:De verhoging van de limiet is tot nader order uitgesteld.


:lol: :lol: :lol:


ditCh jij trapt hier toch ook weer niet in :smash2:

slimmeke :lol:

:offtopic: Dat bij jou de kraan dichtgedraaid gaat worden staan wel vast hé.
ouch, dat moet pijn doen :lol:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ketter schreef:ditCh jij trapt hier toch ook weer niet in :smash2:

slimmeke :lol:

:offtopic: Dat bij jou de kraan dichtgedraaid gaat worden staan wel vast hé.


Haja ? Dan weet jij precies meer als mij ... ik heb nog nergens iets gelezen over limieten die ingevoerd worden ...

Wat ik wel lees is dat Dommel hun belofte niet nakomt ... ;)
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Ditch, Dommel is geen kwékbedrijf zoals telenet en zal zijn 75gieg zeker nakomen, het is een klein bedrijfje, dus heb maar even geduld.

Ik heb ook al gelezen bij de reacties op een tweakers.net artikel dat de limieten na het verlof gelijk zouden gesteld worden, oficieel is het niet, maar waar rook is is vuur.
En ik denk dat telenet de telefoontjes niet leuk vindt van mensen die ook geen limiet willen zoals oud chello gebruikers maar die net buiten de rand wonen.
Telenet kennende willen ze op deze slinkse manier nog rap wat extra klantjes binnentrekken ervan uitgaande dat als ze 1maal op rantsoen(12 gieg) staan toch niet zullen veranderen want GVD je kunt niet veranderen op kabel !

Dat moet wel vies aankomen denk ik ? dat pruttelige overroepen dommel dat de helft van jou telenet abo kost en waar je vele malen meer mag downloaden ? oja, maar limiet is niet belangrijk voor je, je download maar 250 gieg (heb je zelf gezegd in een ander topic) maar snelheid is voor je belangrijk, maar wat ben je met een Ferrari als je er maar 500 m mee mag racen ? dikke zever !
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Coop schreef:Ditch, Dommel is geen kwékbedrijf zoals telenet en zal zijn 75gieg zeker nakomen, het is een klein bedrijfje, dus heb maar even geduld.

Ik heb ook al gelezen bij de reacties op een tweakers.net artikel dat de limieten na het verlof gelijk zouden gesteld worden, oficieel is het niet, maar waar rook is is vuur.
En ik denk dat telenet de telefoontjes niet leuk vindt van mensen die ook geen limiet willen zoals oud chello gebruikers maar die net buiten de rand wonen.

Dat moet wel vies aankomen denk ik ? dat pruttelige overroepen dommel dat de helft van jou telenet abo kost en waar je vele malen meer mag downloaden ? oja, maar limiet is niet belangrijk voor je, je download maar 250 gieg (heb je zelf gezegd in een ander topic) maar snelheid is voor je belangrijk, maar wat ben je met een Ferrari als je er maar 500 m mee mag racen ? dikke zever !


Alle hup ... het begint weer, de user bashen die een beter abonnement heeft ;).

Dommel is dus geen kwèk bedrijf zeg je ? Ze kondigden anders nogel snel na het uitkomen van de ADSL2+ abonnementen bij de concurenten aan dat ze de limieten gingen verhogen, maar tot op heden dus nog niets van gezien ...

Er komt bij mij niets vies aan ... ik heb ( nog ) geen bericht gekregen dat men limieten gaat invoeren. Ja, het klopt dat Dommel maar de helft van mijn abonnement kost, so what ? Voor dat geld ben ik 5 keer zo snel met downloaden ( om nog maar te zwijgen over mijn 2 Mbit upload ) & kan ik zoveel down / uploaden als ik wil.

Oh ja ... ik heb er al aan gedacht naar welke provider ik zou gaan hoor, "moest" Telenet mijn abonnement afvoeren ( wat idd 99% zeker wel zo zal zijn ), en Dommel Netconnect Plus lijkt voor mij een goed alternatief ( ga je me nu ook bashen omdat ik 59 euro -> wat ik nu betaal, wil betalen voor een abonnement bij Dommel ? ).
kabouter007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 mar 2007, 18:51

Kmoet zeggen: leuk forum, zowat elk topic draait in bashen op ofwel een user ofwel een isp :?

De 75GB limiet zal er wel komen, gewoon wat geduld :)
daarbij gaat vannacht mss iemand meer dan 50GB downloaden? :P
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Niet luisteren naar Ditch, die verdedigde zelfs RealDSL.
Ditch rijmt trouwens op bitch :wink:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Perkele schreef:Niet luisteren naar Ditch, die verdedigde zelfs RealDSL.
Ditch rijmt trouwens op bitch :wink:


Excuseer ? Ik werkte in de tijd voor RealDSL, en mij hier een beetje boertig liggen uitschelden is wel zeer laag ...
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

ditCh schreef:Oh ja ... ik heb er al aan gedacht naar welke provider ik zou gaan hoor, "moest" Telenet mijn abonnement afvoeren ( wat idd 99% zeker wel zo zal zijn ), en Dommel Netconnect Plus lijkt voor mij een goed alternatief ( ga je me nu ook bashen omdat ik 59 euro -> wat ik nu betaal, wil betalen voor een abonnement bij Dommel ? ).


De keuze is aan jouw als jij 59 euro wil betalen :) .
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ljd schreef:De keuze is aan jouw als jij 59 euro wil betalen :) .


My point exactly ... maar blijkbaar wil men mij hier afrekenen omdat ik € 59 betaal voor mijn Chello abonnement ...
Laatst gewijzigd door ubremoved_983 op 03 jul 2007, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

ditCh schreef:
ljd schreef:De keuze is aan jouw als jij 59 euro wil betalen :) .


My point exactly ... maar blijkbaar wil men mij hier afrekening omdat ik € 59 betaal voor mijn Chello abonnement ...


Ik zou ook 59 euro betalen voor chello als ik een FUP krijg :roll:
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

alle dan zullen ze binnen de kortste keren ook mij uitschelden, ik heb ook nog goed gesproken over RealDSL
ik begrijp niet dat je ineens op iemand zijn kap kan zitten (zoals bij ditCh) en dat die persoon zelf (naar mijn weten toch) dat zelf nog nooit gedaan heeft
maar ik denk dat we een beetje offtopic aan het gaan zijn

btw: ik heb trouwens al veel gehad aan de meeste posts van ditCh

mijn meter bij dommel is nu wel heel nauwkeurig precies (of is dat maar een gedacht)

Code: Selecteer alles

total traffic downloaded in broadband: 49.91 gb
(traffic downloaded between 01.00 and 13.00 is only counted for 50%)
remaining : 0.090000000000003 gb

dat kan mss ook gewoon toeval zijn :P
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

nachtsurfen is bij mij ook naar 50% gegaan. Limiet is wel nog 50. Niet dat dat voor mij veel uitmaakt.
snakeboots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
Locatie: Vottem
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

BBB schreef:mijn meter bij dommel is nu wel heel nauwkeurig precies (of is dat maar een gedacht)

Code: Selecteer alles

total traffic downloaded in broadband: 49.91 gb
(traffic downloaded between 01.00 and 13.00 is only counted for 50%)
remaining : 0.090000000000003 gb

dat kan mss ook gewoon toeval zijn :P


Nee had ik ook te zondag aan de hand. Vond het toen ook grappig :p
Afbeelding
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Jongens . . zo een gezever en geklaag.
Bij de introductie van het boostpack was Dommel ook een week of 10 dagen te laat maar het kwam er toch van. Het zal nu niet anders zijn.
Ik maak me geen zorgen, die extra volume krijgen we wel deze maand.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

ditCh schreef:Alle hup ... het begint weer, de user bashen die een beter abonnement heeft ;).

Je weet goed genoeg dat ik chello zijn formule nog beter vindt dan dat van Dommel, maar voor gans Vlaanderen vindt ik Dommel een superproduct leveren, dat van chello is maar voor een handvol mensen omdat jullie toevallig in dat gat wonen.
Dommel is dus geen kwèk bedrijf zeg je ? Ze kondigden anders nogel snel na het uitkomen van de ADSL2+ abonnementen bij de concurenten aan dat ze de limieten gingen verhogen, maar tot op heden dus nog niets van gezien ...

Ja en ik zeg dat je even geduld moet hebben, en vergeet niet dat wat er bij komt ongeveer het zelfde is als jij kunt opsouperen als je 1maal op je telenetlijntje zit.
Er komt bij mij niets vies aan ... ik heb ( nog ) geen bericht gekregen dat men limieten gaat invoeren. Ja, het klopt dat Dommel maar de helft van mijn abonnement kost, so what ? Voor dat geld ben ik 5 keer zo snel met downloaden ( om nog maar te zwijgen over mijn 2 Mbit upload ) & kan ik zoveel down / uploaden als ik wil.

Gij gaat daar serieus van afzien ! wees daar eerlijk in, door alle topics kunnen we lezen wat voor super abonnement je hebt, zelfs nu kon je het niet laten het nog eens te vertellen.
ditCh schreef:My point exactly ... maar blijkbaar wil men mij hier afrekenen omdat ik € 59 betaal voor mijn Chello abonnement ...


Heb je het al die tijd nog niet door ?
Voor mijn part betaal je 200€ voor uwe internet, scheelt mij de ballen.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ditCh schreef:
ljd schreef:De keuze is aan jouw als jij 59 euro wil betalen :) .


My point exactly ... maar blijkbaar wil men mij hier afrekenen omdat ik € 59 betaal voor mijn Chello abonnement ...


ditCh maar wat heeft de prijs van je abbo er toch steeds mee te maken ?
Dat vraag ik me toch altijd af als je daar weer over begint.
Zoals coop voor de zoveelste keer herhaald heb (had) jij geluk dat jij chello kon nemen maar dit was maar voor een heel klein aantal mensen.
Dommel is in bijna gans vlaanderen te verkrijgen en bij Dommel betaal je zeker niet teveel voor wat ze leveren als je ziet wat veel anderen vragen en geven. Vanaf het mom dat er een bericht kwam dat telenet chello zou overnemen wist je voor 99% zeker dat het mooi liedje gedaan raakt.Zo jammer dat het voor jullie ook is maar daar verander je niks aan.

Dus je bent welkom bij Dommel en tegen dan zal de limiet verhoging er wel zijn. :wink:
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Please don't !
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ketter schreef:ditCh maar wat heeft de prijs van je abbo er toch steeds mee te maken ?
Dat vraag ik me toch altijd af als je daar weer over begint.


Ik ga er zelf niet eens op antwoorden, Coop heeft al voor mij gedaan ...

Coop schreef:Dat moet wel vies aankomen denk ik ? dat pruttelige overroepen dommel dat de helft van jou telenet abo kost en waar je vele malen meer mag downloaden ?


Daarom dus ... ( en niet weer ... haal anders maar eens aan waar ik nog eens over die prijs heb ).

En nogmaals ... ik HEB nog steeds het geluk Chello Extreme te hebben,

Coop schreef:Gij gaat daar serieus van afzien ! wees daar eerlijk in, door alle topics kunnen we lezen wat voor super abonnement je hebt, zelfs nu kon je het niet laten het nog eens te vertellen.


Waarom ? Omdat ik nu 250 Gb / maand download ? Als ik volgende week nog maar een limiet heb van 10 gig ga ik gewoon wel even naar het datacenter waar ik aan gigabit download hoor ;)

Coop schreef:Heb je het al die tijd nog niet door ?
Voor mijn part betaal je 200€ voor uwe internet, scheelt mij de ballen.


Blijkbaar scheelt het jou wel de ballen want je haalt het steeds maar aan dat je minder betaald ( waarbij te trouwens wel telkens je Belgacom abonnement in rekening vergeet *g* ).
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

ditCh schreef:Blijkbaar scheelt het jou wel de ballen want je haalt het steeds maar aan dat je minder betaald ( waarbij te trouwens wel telkens je Belgacom abonnement in rekening vergeet *g* ).


Ik haal dat aan omdat jij telkens als Dommel geprijsd wordt dommel wat komt zwart maken en komt vertellen wat jij wel niet kunt met je chello.

Chello is de beste, dat geef ik grif toe, dat is een superabonnement, maar Dommel heeft iets dat voor iedereen toegankelijk is en ja, luistert naar wat de klant wilt en daar zo goed als mogelijk aan probeert te voldoen.
Je kunt niet verwachten dat dommel hetzelfde geeft als chello, dat is onmogelijk, maar ze komen in de buurt met hun limiet.

Ik geef dat dus gewoon toe, jij zit telenet wat op te hemelen en owe als je kritiek kunt geven op Dommel kom je weer af met, o maar dat mag ik niet zeggen, de dommel groupies hier en daar.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Coop schreef:Dommel heeft iets dat voor iedereen toegankelijk is en ja, luistert naar wat de klant wilt en daar zo goed als mogelijk aan probeert te voldoen.


Ook als ik meer dan 4km van de centrale woon ? ;)

Coop schreef:Ik geef dat dus gewoon toe, jij zit telenet wat op te hemelen en owe als je kritiek kunt geven op Dommel kom je weer af met, o maar dat mag ik niet zeggen, de dommel groupies hier en daar.


Waar hemel ik Telenet op ? Ik hemel mijn hemels abonnement op ja ... verder ook niet. En waar geef ik kritiek op Dommel ? Lees deze draad anders maar eens goed door, het enige wat ik doe is wat smileys typen (:lol: -> : l o l :, en jullie insinueren dat ik kritiek geef ... )
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ditCh schreef:
Coop schreef:Dommel heeft iets dat voor iedereen toegankelijk is en ja, luistert naar wat de klant wilt en daar zo goed als mogelijk aan probeert te voldoen.


Ook als ik meer dan 4km van de centrale woon ? ;)

Coop schreef:Ik geef dat dus gewoon toe, jij zit telenet wat op te hemelen en owe als je kritiek kunt geven op Dommel kom je weer af met, o maar dat mag ik niet zeggen, de dommel groupies hier en daar.


Waar hemel ik Telenet op ? Ik hemel mijn hemels abonnement op ja ... verder ook niet. En waar geef ik kritiek op Dommel ? Lees deze draad anders maar eens goed door, het enige wat ik doe is wat smileys typen (:lol: -> : l o l :, en jullie insinueren dat ik kritiek geef ... )
Chello ophemelen is Telenet ophemelen nu he ;)
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ditCh schreef:Waar hemel ik Telenet op ? Ik hemel mijn hemels abonnement op ja ... verder ook niet.


:funny: Hoe lang nog ?? :funny:
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Ook als ik meer dan 4km van de centrale woon ? ;)

Dommel probeert zeg ik, wonderen moet je er niet van verwachten.
Waar hemel ik Telenet op ?

In het verleden heb je dat zeker al gedaan.
Ik hemel mijn hemels abonnement op ja ...

Idd, tot vervelens toe, we weten het ondertussen, en je zou het niet zo dikwijls moeten herhalen, want niemand anders kan het krijgen.

En waar geef ik kritiek op Dommel ? Lees deze draad anders maar eens goed door, het enige wat ik doe is wat smileys typen (:lol: -> : l o l :, en jullie insinueren dat ik kritiek geef ... )


ditCh, ik heb het nu niet over dit draadje.
Ik heb het over uw algemene manier van deelnemen op het forum.
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

Ditch en Coop, kunnen jullie dit aub afsluiten of een apart vechttopic starten voor jullie 2. Ik probeer hier een conversatie te volgen en ik moet constant jullie posten hiertussen lezen hoe jullie mekaar zitten uit te kafferen.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

ditCh schreef:
Perkele schreef:Niet luisteren naar Ditch, die verdedigde zelfs RealDSL.
Ditch rijmt trouwens op bitch :wink:


Excuseer ? Ik werkte in de tijd voor RealDSL, en mij hier een beetje boertig liggen uitschelden is wel zeer laag ...

Jou uitsxhelden? Waar doe ik dat dan?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Perkele schreef:Jou uitsxhelden? Waar doe ik dat dan?


Wat wil je anders insinueren met "Ditch rijmt trouwens op bitch" ? *sigh*

Coop schreef:In het verleden heb je dat zeker al gedaan.


Nog eens .. WAAR ?!? En kom niet af met Chello ...

Coop schreef:Idd, tot vervelens toe, we weten het ondertussen, en je zou het niet zo dikwijls moeten herhalen, want niemand anders kan het krijgen.


Hey ... das nie waar, ik ken nog mensen op Userbase met Chello ( Extreme ).

Coop schreef:ditCh, ik heb het nu niet over dit draadje.
Ik heb het over uw algemene manier van deelnemen op het forum.


Ik heb enkel kritiek op hoe dat jullie Dommel ophemelen en zien als de heilige graal en GEEN tegenspraak dulden, want er kan in jullie ogen geen betere provider zijn dan Dommel.
Genghis
Pro Member
Pro Member
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 dec 2003, 21:32

ditCh schreef:
Coop schreef:Idd, tot vervelens toe, we weten het ondertussen, en je zou het niet zo dikwijls moeten herhalen, want niemand anders kan het krijgen.


Hey ... das nie waar, ik ken nog mensen op Userbase met Chello ( Extreme ).


Idd!
Ik heb Chello eXtreme, en betaal er 39 EUR voor.

Mij kan het ni schelen hoelang het nog gaat duren, ma ondertussen hebbik het wel, en heb ik tot nader order nix anders gehoord.
Telenet biedt de chello klanten gewoon de mogelijkheid hun diensten via chello kabel-tv af te nemen, thats about it.

Trouwens, als ge unlimitted wilt, en ni wilt verhuizen naar Leuven, neem dan Dommel unlimitted... Ge moet er wel voor willen betalen natuurlijk.
Geostigma
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2007, 10:05

wat een hoop gezever zeg ! kom eens terug ontopic !!!

waarom zou dommel het nacht downloaden al veranderen en de gigs niet ? konden ze toch ook in 1 baan doen ?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Dat zal waarschijnlijk meer programmatuur zijn denk ik.
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Hangt jullie leven er echt nu van af of je 25GB extra of niet krijgt?

Het nachttarief is al in orde, die gigs komen er ook heus wel en komen ze niet... ah ja, tis ook niet iets wat in mijn contract stond toen ik het ondertekende. Dit is een cadeau'tje. Als die cadeau'tje er nu komt of niet, dan kan ik mij als klant misschien bekocht voelen en volgend jaar naar een andere provider overstappen, maar zelfs al komen ze er niet, dan zie ik niet in bij welke andere provider ik beter zou zitten.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

en voor de mensen die over de streep waren getrokken door die 75GB of 150GB en daarom voor dommel kozen?

bij yabu krijg je 60 en de zelfde extratjes, ik ben ergens wel blij dat ik maar geen antwoord krijg.
Prutske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:24

Wat een gekanker hier...

Heeft er iemand trouwens al de moeite genomen om eens te bellen met Dommel, heb me er zelf nog niet aan gestoord, maar als het me zo moest ergeren had ik allang de telefoon genomen en me afdoende geïnformeerd...
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

eldiablo schreef:Ditch en Coop, kunnen jullie dit aub afsluiten of een apart vechttopic starten voor jullie 2. Ik probeer hier een conversatie te volgen en ik moet constant jullie posten hiertussen lezen hoe jullie mekaar zitten uit te kafferen.

Seconded!
Ik ben dat gebikker ook beu.
Langs beide kanten. Je mag trots zijn op Dommel om wat ze voor hun klanten trachten te doen, en anderen er ook op wijzen, maar dat is iets anders dan een pissing-contest houden om te zien wiens ISP de "de grootste" heeft.
En Chello Extreme was een verdraaid goed product maar was jammer genoeg zeer beperkt (tov heel Vlaanderen) beschikbaar. En zal nu verpest worden door Telenet (willen geen password veranderingen meer toestaan, mailboxen zullen veranderen tegen... was het 2009 dat er op de site stond? => ze zullen bestaande klanten proberen het zo lastig te maken dat ze een nieuw abo bij Telenet moeten nemen).


Prutske schreef:Wat een gekanker hier...

Heeft er iemand trouwens al de moeite genomen om eens te bellen met Dommel, heb me er zelf nog niet aan gestoord, maar als het me zo moest ergeren had ik allang de telefoon genomen en me afdoende geïnformeerd...


Inderdaad, net zoals toen de boostpacken een week of zo vertraging hadden opgelopen, alleen zijn er nu weer een pak nieuwe bijgekomen.

Rustig is zageventen, Dommel komt zijn beloftes steeds na, al kan het iets later dan gepland zijn wegens zaken die ze niet voorzien hadden.
Niets houd u tegen om wat vriendelijke druk op de ketel te houden dooàr een belletje of mailtje te sturen he, maar ik zou pas bezorgd beginnen worden over 10 dagen - twee weken.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”