Sandman schreef:ik heb vandaag een snelheidsboost. Niet stabiel weliswaar, maar toch komen bepaalde files singlethreaded aan 100kb/sec in.
100 kb/s ... da's amper 12 KB/s
Sandman schreef:ik heb vandaag een snelheidsboost. Niet stabiel weliswaar, maar toch komen bepaalde files singlethreaded aan 100kb/sec in.
bubbs schreef:Nog altijd dezelfde lamlendige snelheden... Vraag me trouwens af waarom A2F de klagers niet laat vertrekken, aangezien het volgens hen toch maar om een zeer beperkt aantal klanten met problemen gaat. De negatieve publiciteit van deze (volgens A2F slechts enkele) ontevredenen zal hen al heel wat potentiële klanten gekost hebben...
Sasuke schreef:Zoals reeds meerdere malen gezegd kan Webvisie u niet "zomaar" laten gaan. Zij moeten dan ook een verbrekingsvergoeding aan Scarlet betalen voor het vroegtijdig beëindigen van uw contract ... wat dacht ge, dat dat nu echt zo'n klootzakken waren dat die u laten blijven gewoon om u te pesten ? Sommige bedrijven kunnen u al wel eens in het zak zetten, maar nu zo erg is het nog niet zene !!
Grtz,
Sasuke
Kurt schreef:net zoals ik wacht ieder in spanning de week af en zullen we zien hoe het evolueert, wordt het nog slechter dan vrees ik het ergste voor A2F
r2504 schreef:Denken jullie nu echt dat dit nu plotseling in een week tijd zal opgelost worden ? Dergelijke netwerkaanpassingen zullen weken, zoniet maanden duren.
Ondertussen zwijgt A2F trouwens als de dood op zijn website over de huidige problemen, en zijn toekomstige limieten. Het neemt dus nog iedere dag klanten aan tegen "unlimited" voorwaarden !
Sasuke schreef:En dat Webvisie nog steeds klanten aanneemt tegen "unlimited" voorwaarden is vrij normaal hé
Sasuke schreef:Aangezien we hier dan toch allemaal "theoretisch" bezig zijn, want zowel jij als ik weten de ware toedracht niet, zal ik even een andere theorie geven.
Sasuke schreef:r2504 schreef:Denken jullie nu echt dat dit nu plotseling in een week tijd zal opgelost worden ? Dergelijke netwerkaanpassingen zullen weken, zoniet maanden duren.
Ondertussen zwijgt A2F trouwens als de dood op zijn website over de huidige problemen, en zijn toekomstige limieten. Het neemt dus nog iedere dag klanten aan tegen "unlimited" voorwaarden !
r2504,
De aanpassingen zouden normaal gezien vrij snel moeten gebeuren. Ik verwacht de eerste resultaten in de 2de helft van mei
(interne info, niet van webvisie)
En dat Webvisie nog steeds klanten aanneemt tegen "unlimited" voorwaarden is vrij normaal hé ... het is pas vanaf 15 mei 2004 dat nieuwe contracten gelimiteerd worden. Dus nieuwe contracten tot dan zullen nog altijd NIET gelimiteerd zijn tot de volgende contractvernieuwing.
Grtz,
Sasuke
RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd
Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?
r2504 schreef:RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd
Inderdaad... proficiat ermee.
Gezien je dit forum leest weet je ook waar je voor staat, en is het dus je eigen beslissing.
RaDa schreef:Snelheden waren de laatste maanden echt soms heel zwak, alle dagen zat ik x aantal keren zonder verbinding.
r2504 schreef:RaDa schreef:Snelheden waren de laatste maanden echt soms heel zwak, alle dagen zat ik x aantal keren zonder verbinding.
Heb je daar ooit met TN contact over gehad ? Mijn ervaring is dat wanneer je echt zonder internet zit (modem leds branden niet meer, duidelijk een technisch defect), je haast dezelfde of de volgende dag een technieker aan je deur hebt als je dit meldt.
Jean-Luc schreef:Rada
voor uw aanvraag voor A2F kan ik maar 1 ding zeggen
Stommekloot
RaDa schreef:Helpdesk van telenet zuigt, enige wa ze doen is het probleem op de klant steken, en ze weten der zelf geen reet van!
Tae schreef:Ze verzwijgen dat ze problemen hebben met hun netwerk dat in mijn inziens toch een inbreuk is in de wet van verborgen gebreken (neem me niet kwalijk ik ben geen rechter dus ken ook niet al mijn rechten en plichten lol).
Ook sluiten ze klanten aan die van niets afweten dat het gedaan is na 15 mei met ongelimiteerd internet Dit zijn toch verkoopspraktijken die niet door de beugel kunnen Ik vraag mij af of ze dit ook zeggen bij aansluiting van een nieuwe klant ?
Spacekiek schreef:Kan iemand dit expliceren:
Ik zit meestal op range 98.* -> crappy snelheden ...
Als ge dan belt of TT voor een linereset zetten ze mij vaak op 112.* -> Speeds !! Waw ... Tegen de 250KB/s ... Daarmee ben ik al héél blij!
Nu HEEL toevallig hou ik deze IP range niet langer vast dan 12u ... Elke keer springt dat terug op 98.* en dat IP hou ik dan voor een aantal dagen!!
r2504 schreef:RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd
Gezien je dit forum leest weet je ook waar je voor staat, en is het dus je eigen beslissing.
AnD schreef:r2504 schreef:RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd
Toen ik ADSL2Fit had bestelt wist ik ook dat er problemen waren met de snelheid en er waren er ook veel die zeiden dat ik A2F beter niet kon nemen, maar mij interesseert die snelheid niet, het gaat me vooral om de andere zaken die zij aanbieden en wat andere ISP's niet hebben.
Anonymous schreef:- IP : 81.89.99.** --> speed 5 K/s
- Line Reset
- IP :81.89.118.** --> Speed 40 - 50K/s
- Pc Restart
- IP : 81.89.99.** --> Speed 5 K/s
I this Normal ?
RaDa schreef:AnD schreef:r2504 schreef:RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd
Toen ik ADSL2Fit had bestelt wist ik ook dat er problemen waren met de snelheid en er waren er ook veel die zeiden dat ik A2F beter niet kon nemen, maar mij interesseert die snelheid niet, het gaat me vooral om de andere zaken die zij aanbieden en wat andere ISP's niet hebben.
voila
eindelijk lees ik een verstandige reply