100 kb/s ... da's amper 12 KB/sSandman schreef:ik heb vandaag een snelheidsboost. Niet stabiel weliswaar, maar toch komen bepaalde files singlethreaded aan 100kb/sec in.
ADSL2fit vragen/klachten/...
-
ubremoved_539
- Deel van't meubilair

- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
BIj mij schommelt het ook langszaam aan naar omhoog ... ik duik nog regelmatig onder de 10Kbyte maar af en toe zie ik al eens snelheden tot 30Kbyte en dat is voor mij momenteel 3x zo veel dus dat merkt ge wel 
Aan dit tempo nog een maandje of 3 wachten en we zitten bijna op snelheid
't è moa e graptjen é Pol
Aan dit tempo nog een maandje of 3 wachten en we zitten bijna op snelheid
't è moa e graptjen é Pol
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
- spacekiek
- Elite Poster

- Berichten: 1205
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik lees merkelijk minder klachten de laatste dagen ?!
Is de snelheid bij de meeste van jullie ook gebeterd ?!
Ik zit al bijna een week steady op 200KB/s en soms 300KB/s !!
Hopelijk blijft het zo 
Is de snelheid bij de meeste van jullie ook gebeterd ?!
Ik zit al bijna een week steady op 200KB/s en soms 300KB/s !!
-
Limburg
- Elite Poster

- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Niet beter hier, eerder slechter.
Overdag nooit beter dan max 40kByte/s, 'savonds tussen de 13 en 25kByt/s.
Terwijl naar de webvisie servers (USERBASE) tegelijkertijd wel 250kByt/s gehaald wordt! (bovendien prima sync 512/4096)
Verder in afwachting (zoals, denk ik, velen, vandaar dat het stil is) van het nieuws dat A2F beloofd heeft te brengen.
We wachten maar af......... zucht.....
Overdag nooit beter dan max 40kByte/s, 'savonds tussen de 13 en 25kByt/s.
Terwijl naar de webvisie servers (USERBASE) tegelijkertijd wel 250kByt/s gehaald wordt! (bovendien prima sync 512/4096)
Verder in afwachting (zoals, denk ik, velen, vandaar dat het stil is) van het nieuws dat A2F beloofd heeft te brengen.
We wachten maar af......... zucht.....
- alfadude
- Elite Poster

- Berichten: 771
- Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Hier is het ook niet beter.
Een 2tal weken geleden zat ik zelfs 's avonds aan 100KB.
Nu mag ik overdag al blij zijn met 40KB/s.
Ik kijk met spanning uit naar het officiële bericht. ( en nog meer naar de officiële oplossing)
Een 2tal weken geleden zat ik zelfs 's avonds aan 100KB.
Nu mag ik overdag al blij zijn met 40KB/s.
Ik kijk met spanning uit naar het officiële bericht. ( en nog meer naar de officiële oplossing)
-
bubbs
- Pro Member

- Berichten: 234
- Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
- Locatie: ergens in de noorderkempen
Nog altijd dezelfde lamlendige snelheden... Vraag me trouwens af waarom A2F de klagers niet laat vertrekken, aangezien het volgens hen toch maar om een zeer beperkt aantal klanten met problemen gaat. De negatieve publiciteit van deze (volgens A2F slechts enkele) ontevredenen zal hen al heel wat potentiële klanten gekost hebben...
- Sasuke
- userbase crew

- Berichten: 5719
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Zoals reeds meerdere malen gezegd kan Webvisie u niet "zomaar" laten gaan. Zij moeten dan ook een verbrekingsvergoeding aan Scarlet betalen voor het vroegtijdig beëindigen van uw contract ... wat dacht ge, dat dat nu echt zo'n klootzakken waren dat die u laten blijven gewoon om u te pesten ? Sommige bedrijven kunnen u al wel eens in het zak zetten, maar nu zo erg is het nog niet zene !!bubbs schreef:Nog altijd dezelfde lamlendige snelheden... Vraag me trouwens af waarom A2F de klagers niet laat vertrekken, aangezien het volgens hen toch maar om een zeer beperkt aantal klanten met problemen gaat. De negatieve publiciteit van deze (volgens A2F slechts enkele) ontevredenen zal hen al heel wat potentiële klanten gekost hebben...
Grtz,
Sasuke
-
bubbs
- Pro Member

- Berichten: 234
- Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
- Locatie: ergens in de noorderkempen
Of het al dan niet klootzakken zijn wil ik mij hier niet over uitspreken. Naar vervluidt hebben ze al mensen voor minder een proces willen aansmerenSasuke schreef:Zoals reeds meerdere malen gezegd kan Webvisie u niet "zomaar" laten gaan. Zij moeten dan ook een verbrekingsvergoeding aan Scarlet betalen voor het vroegtijdig beëindigen van uw contract ... wat dacht ge, dat dat nu echt zo'n klootzakken waren dat die u laten blijven gewoon om u te pesten ? Sommige bedrijven kunnen u al wel eens in het zak zetten, maar nu zo erg is het nog niet zene !!
Grtz,
Sasuke
Het punt dat ik probeerde te maken is dat veel mensen die mogelijkerwijze voor a2f gekozen zouden hebben, nu afgeschrikt worden en naar een andere provider gaan, wat op lange termijn negatiever voor a2f zou kunnen uitvallen dan nu enkele ontevreden klanten te laten vertrekken.
-
Darkrapist
- Starter

- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 apr 2004, 10:44
Gebruikers "laten vertrekken" = korte pijn maar geen oplossing. Ze zouden beter zich inzetten om hun contractuele verplichtingen na te komen en hun gebruikers te voorzien van een werkende internetverbinding, zonder limieten.
Daar betaal je tenslotte voor.
De beste manier om klanten te houden/winnen is niet een selectie maken van degenen die je graag wil en de klagers buitenwerken. De beste manier is nog altijd: een deftige dienst leveren tegen een aantrekkelijk tarief, en er voor zorgen dat gebruikers geen reden hebben om te klagen. Daar zit het probleem
En ok, het is niet altijd even makkelijk als "isp" om je beloftes na te komen en de overeengekomen diensten op een stabiele manier te blijven leveren maar je gebruikers op de hoogte houden (of een telefoon opnemen, hah!) is nu ook zo moeilijk weer niet.... Toch?
Daar betaal je tenslotte voor.
De beste manier om klanten te houden/winnen is niet een selectie maken van degenen die je graag wil en de klagers buitenwerken. De beste manier is nog altijd: een deftige dienst leveren tegen een aantrekkelijk tarief, en er voor zorgen dat gebruikers geen reden hebben om te klagen. Daar zit het probleem
Hallo,
de voorbije week haal ik niet meer dan:
(www.speedtest.nl)
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 18.3 KByte/sec
(=146 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 45.8 KByte/sec
(=366 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 0.0 Conn/min
Zijn er nog mensen in Leuven met dit probleem?
:edit:

de voorbije week haal ik niet meer dan:
(www.speedtest.nl)
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 18.3 KByte/sec
(=146 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 45.8 KByte/sec
(=366 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 0.0 Conn/min
Zijn er nog mensen in Leuven met dit probleem?
:edit:
-
Kurt
Ik zit al 6 maanden bij A2F en ik ben nog nooit met dat rood lijntje boven de 1,1 Mbit gekomen, dus daar lig ik niet wakker van,
waarom is het hier zo stil:
zo simpel,
net zoals ik wacht ieder in spanning de week af en zullen we zien hoe het evolueert, wordt het nog slechter dan vrees ik het ergste voor A2F
wanneer is A2F eigenlijk opgestart?
Kurt
waarom is het hier zo stil:
zo simpel,
net zoals ik wacht ieder in spanning de week af en zullen we zien hoe het evolueert, wordt het nog slechter dan vrees ik het ergste voor A2F
wanneer is A2F eigenlijk opgestart?
Kurt
-
ubremoved_539
- Deel van't meubilair

- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Denken jullie nu echt dat dit nu plotseling in een week tijd zal opgelost worden ? Dergelijke netwerkaanpassingen zullen weken, zoniet maanden duren.Kurt schreef:net zoals ik wacht ieder in spanning de week af en zullen we zien hoe het evolueert, wordt het nog slechter dan vrees ik het ergste voor A2F
Ondertussen zwijgt A2F trouwens als de dood op zijn website over de huidige problemen, en zijn toekomstige limieten. Het neemt dus nog iedere dag klanten aan tegen "unlimited" voorwaarden !
-
Kurt
Zo effe speedtest gedaan
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 0 kbit/s or 0 kbyte/s
- Upload speed : 232 kbit/s or 29 kbyte/s
Tue May 4 2004 at 10:45:48 UTC+0200
De downloadfile start niet eens meer
Ze zijn goed bezig daar
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 0 kbit/s or 0 kbyte/s
- Upload speed : 232 kbit/s or 29 kbyte/s
Tue May 4 2004 at 10:45:48 UTC+0200
De downloadfile start niet eens meer
Ze zijn goed bezig daar
Heb gewoon wat geduld.
Bij mij is het fel verbeterd,soms is het nog wat onstabiel,maar de meeste tijd heb ik goede snelheden.
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2478 kbit/s or 310 kbyte/s
- Upload speed : 319 kbit/s or 40 kbyte/s
Tue May 4 2004 at 12:44:03 UTC+0200
Bij mij is het fel verbeterd,soms is het nog wat onstabiel,maar de meeste tijd heb ik goede snelheden.
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2478 kbit/s or 310 kbyte/s
- Upload speed : 319 kbit/s or 40 kbyte/s
Tue May 4 2004 at 12:44:03 UTC+0200
- Sasuke
- userbase crew

- Berichten: 5719
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
r2504,r2504 schreef: Denken jullie nu echt dat dit nu plotseling in een week tijd zal opgelost worden ? Dergelijke netwerkaanpassingen zullen weken, zoniet maanden duren.
Ondertussen zwijgt A2F trouwens als de dood op zijn website over de huidige problemen, en zijn toekomstige limieten. Het neemt dus nog iedere dag klanten aan tegen "unlimited" voorwaarden !
De aanpassingen zouden normaal gezien vrij snel moeten gebeuren. Ik verwacht de eerste resultaten in de 2de helft van mei
(interne info, niet van webvisie)
En dat Webvisie nog steeds klanten aanneemt tegen "unlimited" voorwaarden is vrij normaal hé ... het is pas vanaf 15 mei 2004 dat nieuwe contracten gelimiteerd worden. Dus nieuwe contracten tot dan zullen nog altijd NIET gelimiteerd zijn tot de volgende contractvernieuwing.
Grtz,
Sasuke
Laatst gewijzigd door Sasuke 04 mei 2004, 13:49, in totaal 1 gewijzigd.
-
ubremoved_539
- Deel van't meubilair

- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
In een scenario waar het voor de huidige klanten absoluut niet werkt, en waar duidelijk naar voor is gekomen dat unlimited een van de grote oorzaken is, vind jij het normaal dat zij nog dergelijke formules verkopen ?Sasuke schreef:En dat Webvisie nog steeds klanten aanneemt tegen "unlimited" voorwaarden is vrij normaal hé
Ben je nu serieus, of wat ? Wat mij betreft zijn dit gangsterpraktijken waarbij A2F er alles aan doet om nog onwetende potentiele klanten met misleidende informatie binnen te halen.
Als A2F een ernstig bedrijf was zou men dergelijke praktijken niet hanteren
- Sasuke
- userbase crew

- Berichten: 5719
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
r2504,
Aangezien we hier dan toch allemaal "theoretisch" bezig zijn, want zowel jij als ik weten de ware toedracht niet, zal ik even een andere theorie geven.
Laten we er vanuit gaan dat het probleem ECHT bij scarlet ligt én dat we het officieel standpunt van Webvisie geloven dat op korte termijn Scarlet de gevraagd aanpassingen uitvoert én dat de problemen opgelost zullen geraken, zullen klanten die tot 15/05/2004 een contract afsluiten hier veel meer mee zijn, dan de reeds huidige klanten die dan nog maar een paar maanden/weken gebruik kunnen maken van een ongelimiteerd abbo. Waar de gangsterpraktijken dan zijn (buiten dan misschien het zwijgen op de website over de huidige problemen , waar niet HEEL het netwerk last van heeft trouwens) zie ik toch niet.
Grtz,
Sasuke
PS: Mag ik je complimenteren met het weeral strategische gebruik van de quote functie. De volledige zin was te moeilijk misschien, zodoende stond de argumentatie er ook bij.
Aangezien we hier dan toch allemaal "theoretisch" bezig zijn, want zowel jij als ik weten de ware toedracht niet, zal ik even een andere theorie geven.
Laten we er vanuit gaan dat het probleem ECHT bij scarlet ligt én dat we het officieel standpunt van Webvisie geloven dat op korte termijn Scarlet de gevraagd aanpassingen uitvoert én dat de problemen opgelost zullen geraken, zullen klanten die tot 15/05/2004 een contract afsluiten hier veel meer mee zijn, dan de reeds huidige klanten die dan nog maar een paar maanden/weken gebruik kunnen maken van een ongelimiteerd abbo. Waar de gangsterpraktijken dan zijn (buiten dan misschien het zwijgen op de website over de huidige problemen , waar niet HEEL het netwerk last van heeft trouwens) zie ik toch niet.
Grtz,
Sasuke
PS: Mag ik je complimenteren met het weeral strategische gebruik van de quote functie. De volledige zin was te moeilijk misschien, zodoende stond de argumentatie er ook bij.
-
ubremoved_539
- Deel van't meubilair

- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Bespaar me je theorieen... het enige wat waar is dat A2F meer dan 6 maanden allerhande beloftes maakt en deze absoluut niet nakomt. Da's nu eens geen theorie, maar keiharde realiteit (en bespaar me wie er schuldig is of niet).Sasuke schreef:Aangezien we hier dan toch allemaal "theoretisch" bezig zijn, want zowel jij als ik weten de ware toedracht niet, zal ik even een andere theorie geven.
De enige theorie die ik daar aan toevoeg is dat het niet snel zal opgelost zijn, en ik vrees dat dat binnen de korste keren ook weer keiharde realiteit zal worden (als ik jouw datum van midden mei moet geloven).
Over je hypoteses van wat klanten allemaal zullen kunnen veronderstel ik dat we best zwijgen zolang dit geen realiteit is. Nogmaals een fair bedrijf zou dit duidelijk vermelden (en aantonen dat de "unlimited" - voor zover deze zal werken - een compensatie is voor de klanten die op dit moment aansluiten - en daarmee een niet werkende dienst 'krijgen').
Mijn contract is vandaag opgestuurdSasuke schreef:r2504,r2504 schreef: Denken jullie nu echt dat dit nu plotseling in een week tijd zal opgelost worden ? Dergelijke netwerkaanpassingen zullen weken, zoniet maanden duren.
Ondertussen zwijgt A2F trouwens als de dood op zijn website over de huidige problemen, en zijn toekomstige limieten. Het neemt dus nog iedere dag klanten aan tegen "unlimited" voorwaarden !
De aanpassingen zouden normaal gezien vrij snel moeten gebeuren. Ik verwacht de eerste resultaten in de 2de helft van mei
(interne info, niet van webvisie)
En dat Webvisie nog steeds klanten aanneemt tegen "unlimited" voorwaarden is vrij normaal hé ... het is pas vanaf 15 mei 2004 dat nieuwe contracten gelimiteerd worden. Dus nieuwe contracten tot dan zullen nog altijd NIET gelimiteerd zijn tot de volgende contractvernieuwing.
Grtz,
Sasuke
Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?
-
ubremoved_539
- Deel van't meubilair

- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Inderdaad... proficiat ermee.RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd
Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?
Gezien je dit forum leest weet je ook waar je voor staat, en is het dus je eigen beslissing.
Yeah thxr2504 schreef:Inderdaad... proficiat ermee.RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd
Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?
Gezien je dit forum leest weet je ook waar je voor staat, en is het dus je eigen beslissing.
Ik zit nu met een telenet abo die mij 72 € per maand koste, voor een limiet van 30 Gb.
Snelheden waren de laatste maanden echt soms heel zwak, alle dagen zat ik x aantal keren zonder verbinding.
Pings in games zijn bijna nooit onder de 100, tenzij ik eens heeeeel veel geluk heb.
Dusja, keuze was snel gemaakt e
-
ubremoved_539
- Deel van't meubilair

- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Heb je daar ooit met TN contact over gehad ? Mijn ervaring is dat wanneer je echt zonder internet zit (modem leds branden niet meer, duidelijk een technisch defect), je haast dezelfde of de volgende dag een technieker aan je deur hebt als je dit meldt.RaDa schreef:Snelheden waren de laatste maanden echt soms heel zwak, alle dagen zat ik x aantal keren zonder verbinding.
oooo ja zer2504 schreef:Heb je daar ooit met TN contact over gehad ? Mijn ervaring is dat wanneer je echt zonder internet zit (modem leds branden niet meer, duidelijk een technisch defect), je haast dezelfde of de volgende dag een technieker aan je deur hebt als je dit meldt.RaDa schreef:Snelheden waren de laatste maanden echt soms heel zwak, alle dagen zat ik x aantal keren zonder verbinding.
ik eb genoeg gebeld, tlag altijd aan mijn instellingen
ma dan een half uurke later ofzo werkt alles weer ze
dus instellingen mijn reet. Helpdesk van telenet zuigt, enige wa ze doen is het probleem op de klant steken, en ze weten der zelf geen reet van!
Nee, ik was was vroeger een tevreden klant, ma de laatste maandan moet ik niemeer teveel weten van telenet.
Als gij der content van zijt, des te beter voor u e
edit: en 1 keer lag het aan de modem, en idd , een WEEK later had ik een nieuwe
-
Gast
erm, een beetje respect graag... Als snelheid niet bovenaan je verlanglijstje staat zijn er nog tal van redenen om voor a2f te kiezen, zeker als het abo nog minstens een jaar ongelimiteerd blijft.Jean-Luc schreef:Rada
voor uw aanvraag voor A2F kan ik maar 1 ding zeggen
Stommekloot
-
ubremoved_539
- Deel van't meubilair

- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Bij A2F doet men zelfs niet de moeite om de telefoon op te nemen, en Trouble tockets worden gewoon gesloten met als melding 'Line reset done'. De snelheid is er momenteel trouwens onwerkbaar.RaDa schreef:Helpdesk van telenet zuigt, enige wa ze doen is het probleem op de klant steken, en ze weten der zelf geen reet van!
Ik begrijp echter je frustraties ivm Telenet, en ik ga zeker niet beweren dat het daar hemel op aarde is, maar ik vrees dat je emotionele reactie niet veel beterschap gaat brengen.
Het minste wat ik had gedaan was gewacht tot de problemen bij A2F definitief van de baan waren (anders moet ik JL bijtreden). Voor zijn prijs en zelfs met de limiet van 40 GB/maand is het alsnog een zeer competitieve aanbieding.
-
Gast
- IP : 81.89.99.** --> speed 5 K/s
- Line Reset
- IP :81.89.118.** --> Speed 40 - 50K/s
- Pc Restart
- IP : 81.89.99.** --> Speed 5 K/s
I this Normal ?
- Line Reset
- IP :81.89.118.** --> Speed 40 - 50K/s
- Pc Restart
- IP : 81.89.99.** --> Speed 5 K/s
I this Normal ?
Ik heb ffe het verhaal van R2504 en Sasuke gelezen en ik moet mij toch aansluiten bij R2504 dit spelletje duurt nu al 6 maanden en altijd komen ze met smoesjes af dat het tegen het einde zou moeten afgelopen zijn.
Ze verzwijgen dat ze problemen hebben met hun netwerk dat in mijn inziens toch een inbreuk is in de wet van verborgen gebreken (neem me niet kwalijk ik ben geen rechter dus ken ook niet al mijn rechten en plichten lol).
Ook sluiten ze klanten aan die van niets afweten dat het gedaan is na 15 mei met ongelimiteerd internet
Dit zijn toch verkoopspraktijken die niet door de beugel kunnen
Ik vraag mij af of ze dit ook zeggen bij aansluiting van een nieuwe klant ?
Ik ga "afzien" wat er allemaal nog in de 7 maanden gaat gebeuren en dan ga ik zien of ik nog blijf ja of nee
Btw wennen doet het nooit die trage dloads maar mijn sociaal leven begint terug beter te worden
toch iets positiefs hieraan lol
Ze verzwijgen dat ze problemen hebben met hun netwerk dat in mijn inziens toch een inbreuk is in de wet van verborgen gebreken (neem me niet kwalijk ik ben geen rechter dus ken ook niet al mijn rechten en plichten lol).
Ook sluiten ze klanten aan die van niets afweten dat het gedaan is na 15 mei met ongelimiteerd internet
Ik ga "afzien" wat er allemaal nog in de 7 maanden gaat gebeuren en dan ga ik zien of ik nog blijf ja of nee
Btw wennen doet het nooit die trage dloads maar mijn sociaal leven begint terug beter te worden
- spacekiek
- Elite Poster

- Berichten: 1205
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Kan iemand dit expliceren:
Ik zit meestal op range 98.* -> crappy snelheden ...
Als ge dan belt of TT voor een linereset zetten ze mij vaak op 112.* -> Speeds !! Waw ... Tegen de 250KB/s ... Daarmee ben ik al héél blij!
Nu HEEL toevallig hou ik deze IP range niet langer vast dan 12u ... Elke keer springt dat terug op 98.* en dat IP hou ik dan voor een aantal dagen!!
Ik zit meestal op range 98.* -> crappy snelheden ...
Als ge dan belt of TT voor een linereset zetten ze mij vaak op 112.* -> Speeds !! Waw ... Tegen de 250KB/s ... Daarmee ben ik al héél blij!
Nu HEEL toevallig hou ik deze IP range niet langer vast dan 12u ... Elke keer springt dat terug op 98.* en dat IP hou ik dan voor een aantal dagen!!
-
Gast
Pas op, ik zeg niet dat r2504 niet gelijk heeft dat dit spelletje al lang genoeg duurt, daar geef ik iedereen gelijk in. Zelf ben ik ook sinds 09/2003 abbonnee en heb ik ook al genoeg last gehad van de trage snelheden. Wat mij gewoon altijd steekt is dat de ISP als zich door geruchten en halve waarheden onderuit word gehaald wanneer die zelfde mensen ook in een ambetante onmachtspositie zitten.Tae schreef: Ze verzwijgen dat ze problemen hebben met hun netwerk dat in mijn inziens toch een inbreuk is in de wet van verborgen gebreken (neem me niet kwalijk ik ben geen rechter dus ken ook niet al mijn rechten en plichten lol).
Ook sluiten ze klanten aan die van niets afweten dat het gedaan is na 15 mei met ongelimiteerd internetDit zijn toch verkoopspraktijken die niet door de beugel kunnen
Ik vraag mij af of ze dit ook zeggen bij aansluiting van een nieuwe klant ?
Ook denk ik dat niet duidelijk genoeg geweest ben, ofdat de mensen die het statement gelezen hebben dit verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Vanaf 15 mei worden de nieuwe abbonnementen gelimiteerd (contractueel.) Alle abbonnementen die VOOR 15 mei worden of zijn afgesloten hebben recht op een ongelimiteerde verbinding tot het einde van de contracttermijn (1jaar). Dus iemand die op 14 mei 2004 een abbo afsluit bij Webvisie zal tot 14 mei 2005 ongelimiteerd zijn. Waarom dit verkeerd is snap ik dan ook niet.
Vanaf 15 mei zullen zij wel op hun website die limieten inzetten, afin, dat zou toch moeten .. maar tot aan 15 mei zie ik niet in waarom zij moeten reppen over die limieten ...
Grtz,
Sasuke
-
unicomplex
- Member

- Berichten: 89
- Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
- Locatie: oostende
same problem here,Spacekiek schreef:Kan iemand dit expliceren:
Ik zit meestal op range 98.* -> crappy snelheden ...
Als ge dan belt of TT voor een linereset zetten ze mij vaak op 112.* -> Speeds !! Waw ... Tegen de 250KB/s ... Daarmee ben ik al héél blij!
Nu HEEL toevallig hou ik deze IP range niet langer vast dan 12u ... Elke keer springt dat terug op 98.* en dat IP hou ik dan voor een aantal dagen!!
in de centrale wordt je IP toegewezen, als je op de 98 zit dan zit je op een andere pipe - connectielijn dan de 112. waarom de 98 dan minder snelheden geeft weet ik ook niet, volgens mij puur hardware probleem, ondergedimensioneerd zijn vd centrales.
mvg Uni
-
Kurt
Goed nieuws,
Gisterenavond heb ik windows kunnen updaten met snelheid van 300
ik viel bijna omver, direct naar keuken achter een bak bier gehold
was niet te doen omg
Laten we hopen dat het vandaag gaat om drivers af te halen
1 uur full speed maakt een hele week goed van problemen
echt waar
Mvg Kurt
Gisterenavond heb ik windows kunnen updaten met snelheid van 300
ik viel bijna omver, direct naar keuken achter een bak bier gehold
was niet te doen omg
Laten we hopen dat het vandaag gaat om drivers af te halen
1 uur full speed maakt een hele week goed van problemen
echt waar
Mvg Kurt
- AnD
- Elite Poster

- Berichten: 4056
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
- Bedankt: 113 keer
Toen ik ADSL2Fit had bestelt wist ik ook dat er problemen waren met de snelheid en er waren er ook veel die zeiden dat ik A2F beter niet kon nemen, maar mij interesseert die snelheid niet, het gaat me vooral om de andere zaken die zij aanbieden en wat andere ISP's niet hebben.r2504 schreef:Inderdaad... proficiat ermee.RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd
Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?
Gezien je dit forum leest weet je ook waar je voor staat, en is het dus je eigen beslissing.
voilaAnD schreef:Toen ik ADSL2Fit had bestelt wist ik ook dat er problemen waren met de snelheid en er waren er ook veel die zeiden dat ik A2F beter niet kon nemen, maar mij interesseert die snelheid niet, het gaat me vooral om de andere zaken die zij aanbieden en wat andere ISP's niet hebben.r2504 schreef:Inderdaad... proficiat ermee.RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd
Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?
Gezien je dit forum leest weet je ook waar je voor staat, en is het dus je eigen beslissing.
eindelijk lees ik een verstandige reply
Wel, ik weet niet hoe het echt zit, maar ik heb hetvolgende gemerkt: Ik zit op de 118, en als ik via http of ftp download haal ik meestal maar 15kb. Ik gebruikte vandaag echter Downloadaccelerator en ik heb de 3 cds van redhat alle 3 aan bijna een constante 280kb binnengehaald...Anonymous schreef:- IP : 81.89.99.** --> speed 5 K/s
- Line Reset
- IP :81.89.118.** --> Speed 40 - 50K/s
- Pc Restart
- IP : 81.89.99.** --> Speed 5 K/s
I this Normal ?
Tja.. idd, de kans om een ftp-server/Webserver en zoveel mensen als je wil aan te mogen sluiten, dat krijg je niet snel...RaDa schreef:voilaAnD schreef:Toen ik ADSL2Fit had bestelt wist ik ook dat er problemen waren met de snelheid en er waren er ook veel die zeiden dat ik A2F beter niet kon nemen, maar mij interesseert die snelheid niet, het gaat me vooral om de andere zaken die zij aanbieden en wat andere ISP's niet hebben.r2504 schreef:Inderdaad... proficiat ermee.RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd
Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?
Gezien je dit forum leest weet je ook waar je voor staat, en is het dus je eigen beslissing.
eindelijk lees ik een verstandige reply



