Je kan dat manueel terug aanzetten in Win10 maar .. veilig is anders

https://learn.microsoft.com/en-us/archi ... 59320d5c33
Dus je wil de analfabeten bij de post ? is dat nu al niet het geval ?
Voor mij is het gewoon logica en een vorm van beleefdheid om snellere weggebruikers plaats te geven en door te laten. En of dat nu tussen auto's, fietsers, lopers, wandelaars,... onderling is of in een combinatie daarvan maakt voor mij niet uit. Ikzelf heb ook niet graag een hele stoet achter mij terwijl ik op mijn gemak mijn ding wil doen en mijn ego is ook niet zo ingesteld dat ik vind dat iedereen zich maar moet aanpassen aan mijn snelheid.Dizzy schreef: 21 nov 2024, 08:52 De fietsstraten zijn beperkte uitzonderingen op de bevoorrechte positie die we de wagen gegeven hebben in onze steden. Mensen zijn inderdaad zo geïndoctrineerd daardoor dat ze hun gedrag spontaan aanpassen als de king opdaagt, snel ergens aan de kant gaan staan want de king moet door![]()
In dit geval eindigt de fietsstraat... op een fietspad naast de Schelde, het is dus een logische keuze.Joe de Mannen schreef: 21 nov 2024, 10:08Ik verbaas me er telkens van dat zo'n fietsstraat bij het volgende kruispunt eindigt, er verder niks is veranderd aan de situatie, geen fietspad ofzo, en dan mogen auto's plots wel de fietser voorbij. is het daar dan plots wel veilig ? niet echt doordacht lijkt me dat allemaal.
Als dat dezelfde is dan mijn Peugeot is het te hopen dat moderne wagens nooit in de buurt komen... zo brak die leeuwensoftware.boran_blok schreef: 21 nov 2024, 11:04 Mijne peugeot van 2008 heeft een user interface waar 90% van de moderne wagens nog niet eens in de buurt komt.
Bedankt voor de voorzet!Dizzy schreef: 21 nov 2024, 13:14
Merk ook op dat de auto niet geband wordt maar dat men enkel wordt gevraagd om even rekening te houden met fietsers voor maximum 700 meter. Je kan ook gewoon de N445 nemen of één van de andere straten waar de king nog altijd heerst.
Mijn frustratie is eerder dat en deze week één fietser voor onze deur is doodgereden
Oh maar de bromfietser die mij -reglementair- rechts mocht inhalenDizzy schreef: 21 nov 2024, 20:03 Als je afslaat moet je de anderen voor laten, dat is ook zo voor wagens en heeft dus weinig met fietsers te maken.
Stond al in de gazet:
Zou het niet kunnen dat die handelaar intussen weet dat je daarvoor de Gentbruggestraat moet nemen?Dizzy schreef: 23 nov 2024, 13:55 Wat een dwaas van een handelaar is me dat? Die zegt een levering af omdat hij max 700 m mogelijk achter een fietser zou moeten blijven,
in realiteit zal het nog wat minder ver zijn.