OVH: DID in België

vasonline
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 18 keer

Vorige week schakelden we over naar O.V.H.

Zoals in de uitleg, eerst een sip account genomen.
Dan getest, en alles goed bevonden.
Vervolgens het Belgacom telefoonnummer laten porteren.
Dit ging heel goed, en vlot.

Op de dag van de portatie kwam er zelfs iemand van Belgacom thuis langs, om te controleren of alles nog in orde was.
Ik ben voor de internetverbinding, klant bij Scarlet.
Er is geen onderbreking van de Scarlet ADSL geweest. Heel goed :)

Het werkt goed. De geluidskwaliteit is prima.
De domcilieringsbrief hebben we op de post gedaan. Ik hoop dat dit ook gaat werken.

Nu mijn vraag (ik kon het niet zo onmiddelijk vinden in dit topic)

Wat met de telefoongids, het telefoonboek?
----------------------------------------------------------------


Zowel de papieren boek als online 1207.

- Blijft het geporteerde Belgacom nummer hierin staan? Momenteel staat het er in.

Ik heb gebeld naar Truvo (uitgever van de papieren boeken): deze vertellen mij dat het van de provider moet doorgegeven worden aan hun?
Ik heb gebeld naar OVH: zij weten het niet. Ze vertellen me dat ze dat niet doorgeven in België.

Truvo vertelde me wel dat het voor de volgende telefoongids, geen probleem is. Deze gegevens waren al afgesloten in april 2014.

Iemand die er meer over weet?
Staat u met uw OVH nummer in de telefoonboek en 1207 of juist niet?
Of stond u er in, en in de volgende editie van de telefoonboek niet meer?


Alvast bedankt!

:)
matenet
Plus Member
Plus Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 06 aug 2010, 15:21
Bedankt: 26 keer

Ik ben een aantal jaar geleden overgeschakeld naar Weepee en sta nog steeds vermeld in de witte gids en op 1207.be.
Ik heb zelf een adreswijziging doorgegeven (kan via een formulier): http://www.1207.be/node/108

Dus denk dat dit ook bij andere providers gewoon blijft vermeld staan.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Waar heb je die domcilieringsbrief gevonden?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

vasonline schreef:Vorige week schakelden we over naar O.V.H.
Ik ben voor de internetverbinding, klant bij Scarlet.
Er is geen onderbreking van de Scarlet ADSL geweest. Heel goed :)
Dat is interessante info, bedankt.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
vasonline
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 18 keer

De domiciliëring kan je vinden in:
https://www.ovhtelecom.fr/espaceclient/login.html

We hebben deze per postbrief verzonden naar Roubaix.


Ik ben benieuwd of het werkt

Bedankt voor de info van 1207!


:)
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Hier de bestelling afgerond, betaling meteen uitgevoerd en ondertussen een login ontvangen voor de ovh manager.
Echter, wanneer ik daar inlog, staat er nog geen telefonie actief.

Is dit normaal? Hoelang duurt het ongeveer vooraleer deze er vervolgens bijstaat?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Ja , dat is normaal. Eventjes wachten. :wink:
En indien je bij de bestelling gekozen hebt voor de mogelijkheid om van je aankoop af te zien, zal dit uiteraard nog extra lang duren (10 dagen!).
Kwestie, onder andere, van wat je hebt ingevuld bij de bestelling dus.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Klopt, gewoon geduld hebben.
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

wel stom dat ze dit niet gelijk in de mails zetten dan
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Je moet wachten op de mail "Votre forfait est opérationnel". 8 dagen in mijn geval.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Dat is lang.
Indien ik het mij goed herinner was alles telkens binnen de 24 uur in orde, na het sturen van identificatie gegevens (scan van identiteitskaart, factuur van elektriciteit of zo). Dit was wel telkens voor een "Ligne SIP individuelle": geen hardware (IP telefoon of dergelijke).
Een bijkomend nummer op een bestaande account zelfs binnen het uur.
Belangrijk is natuurlijk wel dat je kiest voor de optie van onmiddellijk uitvoeren van het order bij de bestelling natuurlijk...

Afin, ja, misschien zitten die daar nu ook een vakantie mode. :wink:
leohein
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 mei 2013, 19:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 11 keer

Wel tof dat we van OVH een compensatie krijgen voor de problemen die er zouden geweest zijn (persoonlijk geen last van gehad).
Ze hebben hiervoor een mail gestuurd.
.....
Nous tenons particulièrement à remercier nos clients pour leur
collaboration active dans la résolution de cet incident, sans
laquelle ce défi aurait été plus difficile à relever.

Ayant conscience de la forte gêne occasionnée, nous vous invitons
à choisir le dédommagement qui sera le plus adapté à votre besoin.

Pour cela, rendez-vous dans votre manager téléphonie :

Assistance / Geste commercial

ou via le lien direct :

https://www.ovh.com/managerv3/#tel/page ... al_gesture

Vous avez jusqu'à la fin du mois d'août pour valider votre choix.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Inderdaad, zomaar spontaan een commerciële geste doen zijn we hier in België niet gewoon. :-D
Bovendien lijkt het ook nog eens cumulatief te zijn (ook op dezelfde account):
  • één OVH lijntje => één commerciële geste;
  • twee OVH lijntjes => twee commerciële gestes;
  • etc.
Ook hieraan kunnen onze Belgische providers best eens een voorbeeld nemen van hoe OVH de zaken aanpakt. :mrgreen:
OVH_geste_commercial.png
En dan heb ik nog niet eens last gehad van de problemen die er zouden geweest zijn. :lol: :lol:
Nu nog kiezen ...
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Mail ook ontvangen. Zelf eigenlijk niks ondervonden van de problematiek maar zoals een paar andere UB'ers hier schrijven, een mooi gebaar van OVH. Daar kunnen de Belgische providers nog veel van leren.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

eternum schreef:Belangrijk is natuurlijk wel dat je kiest voor de optie van onmiddellijk uitvoeren van het order bij de bestelling natuurlijk...
lol, daar zal het probleem liggen dat ik niet voor die optie heb gekozen (frans is niet mijn moedertaal he)
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
vasonline
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 18 keer

Inderdaad, de optie van 10 dagen bedenktijd, had ik ook gezien bij het bestellen.

De domiciliëeringsbrief is ontvangen door OVH, en de rekening staat nu in de "espace client"
Of het effectief werkt, kan ik je pas vertellen bij de volgende facturatieperiode.

Ik heb het cadeautje ook gekregen. Erg netjes :)

Greetz
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Dus, het duurt eigenlijk 10 dagen vooraleer het actief is?
Stel dat je later toch nog zou willen opzeggen, hoe doe je dit dan?

Zover ik weet staat er nu geen automatische betaling actief.
Op welke manier zullen mijn betalingen dan verlopen?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

tommekentom schreef:Dus, het duurt eigenlijk 10 dagen vooraleer het actief is?
Neen, nogmaals: dat is niet noodzakelijk zo...
Enkel indien jij daar zelf voor gekozen hebt bij de bestelling!
In onderstaande figuur onder "Droit de rétraction" (herroepingsrecht / recht van verzaking) is de optie aangevinkt waarbij de bestelling NIET onmiddellijk uitgevoerd zal worden.
Je krijgt dus "bedenktijd" betreffende je bestelling.
Je bestelling zal wel uitgevoerd worden binnen de 10 dagen, maar niet "onmiddellijk".
Mijn inschatting is dat "binnen de 10 dagen" feitelijk rond de 8 dagen of zo zal zijn, rekening houdende met praktische zaken zoals weekends, feestdagen, etc.

Kies je voor de laatste optie dan zal de bestelling "onmiddellijk" uitgevoerd worden.
OVH_order_11.png
tommekentom schreef:Stel dat je later toch nog zou willen opzeggen, hoe doe je dit dan?
Online via de manager.
En dit zowel voor een bestelling waarvan de dienst nog niet geactiveerd is (bedenktijd) als wel voor een dienst die reeds geactiveerd is (een SIP lijn, een bijkomend nummer, ...).
tommekentom schreef:Op welke manier zullen mijn betalingen dan verlopen?
Normaliter via dezelfde weg als je gebruikt hebt tijdens de bestelling.
Hier vind je alle informatie van OVH betreffende betalingen.
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

ok, alvast bedankt voor de opheldering en mijn excuses dat ik het misschien dubbel vraagde maar nogmaals, het frans is niet mijn moedertaal dus vandaar dat het me niet 100% duidelijk was.

wat de did betrefd, houdt ovh rekening met de zone's of kan je eender welke belgische zone een nr. aanvragen?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Je mag enkel voor eigen zone aanvragen. Je moet ook copy van factuur, pass enzo opsturen. Of ze het echt controleren weet ik niet maar ze kunnen het wel.

Zelf een nummer kiezen zoals hier aangegeven ging precies niet meer maar wij hebben wel een heel makkelijke gehad. Ik ben slecht in tel nrs onthouden en deze met 00 ertussen zat er van de eerste keer in!
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Op mijn iMac lukt het perfect met Linphone, op iPhone krijg ik 'Registration failed'.

Weet iemznd of hun aanbod beperkt is tot 1 client? Moet je na het afmelden bepaalde tijd,tussenlaten voor je in een andere client kan?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Ja 1 sip registratie tegelijk maximum.
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Ok, en na het uitloggen, komt die registratie onmiddellijk vrij of niet ?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Vrij snel naar mijn idee toen ik teste, maar het is lang geleden ik durf er mij niet op vastpinnen. In de manager kan je het laatste ip (soms internal ip) en poort zien vanaf waar je ingelogged bent op hun platform.
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Heb wel interesse om alles over te schakelen wat vaste diensten betrefd naar hun.
Alhoewel de tarievenjungle bij Telenet me niet echt duidelijk maakt hoeveel voordeel ik hierbij zou doen.
Bij Telenet kost dezelfde internetformule zonder een pakket stukken duurder, dus ik ben echt aan het vergelijken nu, aangezien ik in België al unlimited calls heb met mijn mobiele toestel, wordt de Telenetlijn eigenlijk enkel nog gebruik voor inboundgesprekken, uitzonderlijk wanneer er eens moet worden buiten België gebeld.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 874
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

Is er nog iemand die problemen heeft ivm toetsdetectie bij keuzemenus?

Vroeger werkte dit zonder problemen voor mij, en dit werkt nog steeds voor mij als ik uitbel via InternetCalls, maar bij OVH worden toetsaanslagen niet herkend door de andere kant van de lijn.

(voor alle duidelijkheid, ik heb het ove keuzemenus, druk 1 voor X, 2 voor Y etc....)
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Heb dit probleem ook als ik Betamax gebruik. Op te lossen door DTMF InBand te laten sturen.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Zou het niet kunnen dat je enkele keren moet drukken?
Ik heb ook al gemerkt dat dit niet meer van de eerste keer lukt.
Na het drukken krijg ik hetzelfde menu te horen. De 2e/3e keer lukt het dan meestal wel.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
petervm
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 09 dec 2010, 20:39
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 12 keer

Ik bel al sinds 2 jaar zonder problemen met OVH. De laatste weken melden mijn correspondenten mij dat zij een hortend geluid horen en mij dus moeilijk kunnen verstaan. Ik bel via de Siemens C610 IP. Iemand een idee?
Edpnet (90/30) - Mobile Vikings - Netflix - Amazon Prime Video - Streamz
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Gebruik je OVH toevallig over een Telenet internetbreedbandverbinding?

Edit:
Wacht, ik zal het antwoord op mijn vraag even zelf geven. :oops:
Jouw signature niet gezien natuurlijk. :bang:
Belgacom Comfort Pack Internet/tv met Proximus Smart+ 15 - OVH Sip - Voiptiger
Heb je dit probleem enkel bij OVH? Dus niet bij Voiptiger?
Verder zou je de VoIP test van Visualware, die hier vermeld wordt, eens kunnen uitvoeren.
Je kan verschillende test servers in verschillende landen selecteren (waaronder Frankrijk).
Mogelijks is er een technische tekortkoming in de route naar OVH (Frankrijk) zoals packet-loss, jitter tehoog, ...
Je zou deze Visualware test ook kunnen uitvoeren terwijl je gelijktijdig via OVH belt...
petervm
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 09 dec 2010, 20:39
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 12 keer

Bedankt eternum voor de hulp. Ik doe de test wanneer ik een 'gewone' laptop in huis heb. De test werkt blijkbaar niet via mijn chromebook. Ik heb ondertussen het toestel (fysiek) ontkoppeld en even offline gezet. Voorlopig geen klachten aan de andere kant van de lijn.
Edpnet (90/30) - Mobile Vikings - Netflix - Amazon Prime Video - Streamz
vasonline
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 18 keer

Ik kan melden/bevestigen dat domiciliëring bij OVH werkt, bij een Belgische bank :)

We hebben het bedrag van de rekening zien gaan.

Eén week op voorhand kreeg je een bevestiging dat de nieuwe domiciliëring ging uitgevoerd worden.

Instellen van de domicile doe je in de 'escpace client', niet in de 'manager'.
Daar staat een brief die je moet afdrukken, invullen en naar Roubaix terugsturen.

Enige tijd later staat uw rekeningnummer in de 'escpace client'. Betalingen gaan vandanaf automatisch via de domcile.

:) :) :)
jorisx
Premium Member
Premium Member
Berichten: 480
Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

betaalde vroeger automatisch via VISA, maar omdat ik deze kredietkaart heb opgezegd, ook omgeschakeld op domiciliering en nog geen problemen ondervonden.
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Kan je bij OVH ook een simpele IVR opzetten of lukt dit niet?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Ja, IVR is mogelijk met de Ligne SIP Entreprise: http://www.ovhtelecom.fr/telephonie/ser ... us/svi.xml
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

eventjes melden dat je geen ander nummer kan laten meesturen dan een geporteerd of nieuw nummer bij ovh (wat wel bij betamax/voiptiger mogelijk is):

met mijn 'beste' Frans: :-D
"Est-ce que c'est possible de présenter un autre numéro 'non-géografique' que celui de OVH (00325xxxxxxx) que j'ai?

preuve que j'ai le numéro 00325xxxxxxx ou 05xxxxxxx (en Belgique). Vous pouvez me téléphoner et verifier...
preuve:
https://app.box.com*********************

Donc numéro zonale est identique que celui de OVH....'05x'xx xx xx

dit was hun antwoordje:

"Pour être présenté sur une ligne SIP (Individuelle ou Entreprise) OVH, le numéro doit être porté chez OVH.
Je me permets de vous confier le lien vers le guide utile à cet effet : http://guides.ovh.net/TelFaqPortabilite

Seules les offres Trunk SIP OVH permettent la présentation de numéro externe, néanmoins, ces offres restent fournies sans matériel Plug'n'phone."
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

raf1 schreef:Ja, IVR is mogelijk met de Ligne SIP Entreprise: http://www.ovhtelecom.fr/telephonie/ser ... us/svi.xml
die heb ik inderdaad, maar het is met niet echt duidelijk waar en hoe ik de ivr kan instellen
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Er staat nochtans een link naar een "guide" op die productpagina.
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Ja, en in die guide staat een link naar uitleg over ivr. Maar als die link niet werkt geraak.ik er ook niet wijzer uit.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Heeft iemand al eens een account aangemaakt op naam van een Nederlands persoon/bedrijf?
Ik was hier net mee bezig waarna de pagina geredirect naar ovh.nl werd. .nl heeft voor zover ik weet geen VoIP aanbod.
Is dit dus niet mogelijk?
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”