OVH: DID in België
-
- Pro Member
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 18 keer
Vorige week schakelden we over naar O.V.H.
Zoals in de uitleg, eerst een sip account genomen.
Dan getest, en alles goed bevonden.
Vervolgens het Belgacom telefoonnummer laten porteren.
Dit ging heel goed, en vlot.
Op de dag van de portatie kwam er zelfs iemand van Belgacom thuis langs, om te controleren of alles nog in orde was.
Ik ben voor de internetverbinding, klant bij Scarlet.
Er is geen onderbreking van de Scarlet ADSL geweest. Heel goed
Het werkt goed. De geluidskwaliteit is prima.
De domcilieringsbrief hebben we op de post gedaan. Ik hoop dat dit ook gaat werken.
Nu mijn vraag (ik kon het niet zo onmiddelijk vinden in dit topic)
Wat met de telefoongids, het telefoonboek?
----------------------------------------------------------------
Zowel de papieren boek als online 1207.
- Blijft het geporteerde Belgacom nummer hierin staan? Momenteel staat het er in.
Ik heb gebeld naar Truvo (uitgever van de papieren boeken): deze vertellen mij dat het van de provider moet doorgegeven worden aan hun?
Ik heb gebeld naar OVH: zij weten het niet. Ze vertellen me dat ze dat niet doorgeven in België.
Truvo vertelde me wel dat het voor de volgende telefoongids, geen probleem is. Deze gegevens waren al afgesloten in april 2014.
Iemand die er meer over weet?
Staat u met uw OVH nummer in de telefoonboek en 1207 of juist niet?
Of stond u er in, en in de volgende editie van de telefoonboek niet meer?
Alvast bedankt!
Zoals in de uitleg, eerst een sip account genomen.
Dan getest, en alles goed bevonden.
Vervolgens het Belgacom telefoonnummer laten porteren.
Dit ging heel goed, en vlot.
Op de dag van de portatie kwam er zelfs iemand van Belgacom thuis langs, om te controleren of alles nog in orde was.
Ik ben voor de internetverbinding, klant bij Scarlet.
Er is geen onderbreking van de Scarlet ADSL geweest. Heel goed
Het werkt goed. De geluidskwaliteit is prima.
De domcilieringsbrief hebben we op de post gedaan. Ik hoop dat dit ook gaat werken.
Nu mijn vraag (ik kon het niet zo onmiddelijk vinden in dit topic)
Wat met de telefoongids, het telefoonboek?
----------------------------------------------------------------
Zowel de papieren boek als online 1207.
- Blijft het geporteerde Belgacom nummer hierin staan? Momenteel staat het er in.
Ik heb gebeld naar Truvo (uitgever van de papieren boeken): deze vertellen mij dat het van de provider moet doorgegeven worden aan hun?
Ik heb gebeld naar OVH: zij weten het niet. Ze vertellen me dat ze dat niet doorgeven in België.
Truvo vertelde me wel dat het voor de volgende telefoongids, geen probleem is. Deze gegevens waren al afgesloten in april 2014.
Iemand die er meer over weet?
Staat u met uw OVH nummer in de telefoonboek en 1207 of juist niet?
Of stond u er in, en in de volgende editie van de telefoonboek niet meer?
Alvast bedankt!
Ik ben een aantal jaar geleden overgeschakeld naar Weepee en sta nog steeds vermeld in de witte gids en op 1207.be.
Ik heb zelf een adreswijziging doorgegeven (kan via een formulier): http://www.1207.be/node/108
Dus denk dat dit ook bij andere providers gewoon blijft vermeld staan.
Ik heb zelf een adreswijziging doorgegeven (kan via een formulier): http://www.1207.be/node/108
Dus denk dat dit ook bij andere providers gewoon blijft vermeld staan.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Dat is interessante info, bedankt.vasonline schreef:Vorige week schakelden we over naar O.V.H.
Ik ben voor de internetverbinding, klant bij Scarlet.
Er is geen onderbreking van de Scarlet ADSL geweest. Heel goed
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Pro Member
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 18 keer
De domiciliëring kan je vinden in:
https://www.ovhtelecom.fr/espaceclient/login.html
We hebben deze per postbrief verzonden naar Roubaix.
Ik ben benieuwd of het werkt
Bedankt voor de info van 1207!
https://www.ovhtelecom.fr/espaceclient/login.html
We hebben deze per postbrief verzonden naar Roubaix.
Ik ben benieuwd of het werkt
Bedankt voor de info van 1207!
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Hier de bestelling afgerond, betaling meteen uitgevoerd en ondertussen een login ontvangen voor de ovh manager.
Echter, wanneer ik daar inlog, staat er nog geen telefonie actief.
Is dit normaal? Hoelang duurt het ongeveer vooraleer deze er vervolgens bijstaat?
Echter, wanneer ik daar inlog, staat er nog geen telefonie actief.
Is dit normaal? Hoelang duurt het ongeveer vooraleer deze er vervolgens bijstaat?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Ja , dat is normaal. Eventjes wachten.
En indien je bij de bestelling gekozen hebt voor de mogelijkheid om van je aankoop af te zien, zal dit uiteraard nog extra lang duren (10 dagen!).
Kwestie, onder andere, van wat je hebt ingevuld bij de bestelling dus.
En indien je bij de bestelling gekozen hebt voor de mogelijkheid om van je aankoop af te zien, zal dit uiteraard nog extra lang duren (10 dagen!).
Kwestie, onder andere, van wat je hebt ingevuld bij de bestelling dus.
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
wel stom dat ze dit niet gelijk in de mails zetten dan
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Dat is lang.
Indien ik het mij goed herinner was alles telkens binnen de 24 uur in orde, na het sturen van identificatie gegevens (scan van identiteitskaart, factuur van elektriciteit of zo). Dit was wel telkens voor een "Ligne SIP individuelle": geen hardware (IP telefoon of dergelijke).
Een bijkomend nummer op een bestaande account zelfs binnen het uur.
Belangrijk is natuurlijk wel dat je kiest voor de optie van onmiddellijk uitvoeren van het order bij de bestelling natuurlijk...
Afin, ja, misschien zitten die daar nu ook een vakantie mode.
Indien ik het mij goed herinner was alles telkens binnen de 24 uur in orde, na het sturen van identificatie gegevens (scan van identiteitskaart, factuur van elektriciteit of zo). Dit was wel telkens voor een "Ligne SIP individuelle": geen hardware (IP telefoon of dergelijke).
Een bijkomend nummer op een bestaande account zelfs binnen het uur.
Belangrijk is natuurlijk wel dat je kiest voor de optie van onmiddellijk uitvoeren van het order bij de bestelling natuurlijk...
Afin, ja, misschien zitten die daar nu ook een vakantie mode.
-
- Plus Member
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 13 mei 2013, 19:33
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 11 keer
Wel tof dat we van OVH een compensatie krijgen voor de problemen die er zouden geweest zijn (persoonlijk geen last van gehad).
Ze hebben hiervoor een mail gestuurd.
Ze hebben hiervoor een mail gestuurd.
.....
Nous tenons particulièrement à remercier nos clients pour leur
collaboration active dans la résolution de cet incident, sans
laquelle ce défi aurait été plus difficile à relever.
Ayant conscience de la forte gêne occasionnée, nous vous invitons
à choisir le dédommagement qui sera le plus adapté à votre besoin.
Pour cela, rendez-vous dans votre manager téléphonie :
Assistance / Geste commercial
ou via le lien direct :
https://www.ovh.com/managerv3/#tel/page ... al_gesture
Vous avez jusqu'à la fin du mois d'août pour valider votre choix.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Inderdaad, zomaar spontaan een commerciële geste doen zijn we hier in België niet gewoon.
Bovendien lijkt het ook nog eens cumulatief te zijn (ook op dezelfde account):
En dan heb ik nog niet eens last gehad van de problemen die er zouden geweest zijn.
Nu nog kiezen ...
Bovendien lijkt het ook nog eens cumulatief te zijn (ook op dezelfde account):
- één OVH lijntje => één commerciële geste;
- twee OVH lijntjes => twee commerciële gestes;
- etc.
En dan heb ik nog niet eens last gehad van de problemen die er zouden geweest zijn.
Nu nog kiezen ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Mail ook ontvangen. Zelf eigenlijk niks ondervonden van de problematiek maar zoals een paar andere UB'ers hier schrijven, een mooi gebaar van OVH. Daar kunnen de Belgische providers nog veel van leren.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
lol, daar zal het probleem liggen dat ik niet voor die optie heb gekozen (frans is niet mijn moedertaal he)eternum schreef:Belangrijk is natuurlijk wel dat je kiest voor de optie van onmiddellijk uitvoeren van het order bij de bestelling natuurlijk...
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Pro Member
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 18 keer
Inderdaad, de optie van 10 dagen bedenktijd, had ik ook gezien bij het bestellen.
De domiciliëeringsbrief is ontvangen door OVH, en de rekening staat nu in de "espace client"
Of het effectief werkt, kan ik je pas vertellen bij de volgende facturatieperiode.
Ik heb het cadeautje ook gekregen. Erg netjes
Greetz
De domiciliëeringsbrief is ontvangen door OVH, en de rekening staat nu in de "espace client"
Of het effectief werkt, kan ik je pas vertellen bij de volgende facturatieperiode.
Ik heb het cadeautje ook gekregen. Erg netjes
Greetz
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Dus, het duurt eigenlijk 10 dagen vooraleer het actief is?
Stel dat je later toch nog zou willen opzeggen, hoe doe je dit dan?
Zover ik weet staat er nu geen automatische betaling actief.
Op welke manier zullen mijn betalingen dan verlopen?
Stel dat je later toch nog zou willen opzeggen, hoe doe je dit dan?
Zover ik weet staat er nu geen automatische betaling actief.
Op welke manier zullen mijn betalingen dan verlopen?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Neen, nogmaals: dat is niet noodzakelijk zo...tommekentom schreef:Dus, het duurt eigenlijk 10 dagen vooraleer het actief is?
Enkel indien jij daar zelf voor gekozen hebt bij de bestelling!
In onderstaande figuur onder "Droit de rétraction" (herroepingsrecht / recht van verzaking) is de optie aangevinkt waarbij de bestelling NIET onmiddellijk uitgevoerd zal worden.
Je krijgt dus "bedenktijd" betreffende je bestelling.
Je bestelling zal wel uitgevoerd worden binnen de 10 dagen, maar niet "onmiddellijk".
Mijn inschatting is dat "binnen de 10 dagen" feitelijk rond de 8 dagen of zo zal zijn, rekening houdende met praktische zaken zoals weekends, feestdagen, etc.
Kies je voor de laatste optie dan zal de bestelling "onmiddellijk" uitgevoerd worden.
Online via de manager.tommekentom schreef:Stel dat je later toch nog zou willen opzeggen, hoe doe je dit dan?
En dit zowel voor een bestelling waarvan de dienst nog niet geactiveerd is (bedenktijd) als wel voor een dienst die reeds geactiveerd is (een SIP lijn, een bijkomend nummer, ...).
Normaliter via dezelfde weg als je gebruikt hebt tijdens de bestelling.tommekentom schreef:Op welke manier zullen mijn betalingen dan verlopen?
Hier vind je alle informatie van OVH betreffende betalingen.
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
ok, alvast bedankt voor de opheldering en mijn excuses dat ik het misschien dubbel vraagde maar nogmaals, het frans is niet mijn moedertaal dus vandaar dat het me niet 100% duidelijk was.
wat de did betrefd, houdt ovh rekening met de zone's of kan je eender welke belgische zone een nr. aanvragen?
[ Post made via mobile device ]
wat de did betrefd, houdt ovh rekening met de zone's of kan je eender welke belgische zone een nr. aanvragen?
[ Post made via mobile device ]
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Je mag enkel voor eigen zone aanvragen. Je moet ook copy van factuur, pass enzo opsturen. Of ze het echt controleren weet ik niet maar ze kunnen het wel.
Zelf een nummer kiezen zoals hier aangegeven ging precies niet meer maar wij hebben wel een heel makkelijke gehad. Ik ben slecht in tel nrs onthouden en deze met 00 ertussen zat er van de eerste keer in!
Zelf een nummer kiezen zoals hier aangegeven ging precies niet meer maar wij hebben wel een heel makkelijke gehad. Ik ben slecht in tel nrs onthouden en deze met 00 ertussen zat er van de eerste keer in!
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Op mijn iMac lukt het perfect met Linphone, op iPhone krijg ik 'Registration failed'.
Weet iemznd of hun aanbod beperkt is tot 1 client? Moet je na het afmelden bepaalde tijd,tussenlaten voor je in een andere client kan?
[ Post made via mobile device ]
Weet iemznd of hun aanbod beperkt is tot 1 client? Moet je na het afmelden bepaalde tijd,tussenlaten voor je in een andere client kan?
[ Post made via mobile device ]
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Ok, en na het uitloggen, komt die registratie onmiddellijk vrij of niet ?
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Vrij snel naar mijn idee toen ik teste, maar het is lang geleden ik durf er mij niet op vastpinnen. In de manager kan je het laatste ip (soms internal ip) en poort zien vanaf waar je ingelogged bent op hun platform.
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Heb wel interesse om alles over te schakelen wat vaste diensten betrefd naar hun.
Alhoewel de tarievenjungle bij Telenet me niet echt duidelijk maakt hoeveel voordeel ik hierbij zou doen.
Bij Telenet kost dezelfde internetformule zonder een pakket stukken duurder, dus ik ben echt aan het vergelijken nu, aangezien ik in België al unlimited calls heb met mijn mobiele toestel, wordt de Telenetlijn eigenlijk enkel nog gebruik voor inboundgesprekken, uitzonderlijk wanneer er eens moet worden buiten België gebeld.
Alhoewel de tarievenjungle bij Telenet me niet echt duidelijk maakt hoeveel voordeel ik hierbij zou doen.
Bij Telenet kost dezelfde internetformule zonder een pakket stukken duurder, dus ik ben echt aan het vergelijken nu, aangezien ik in België al unlimited calls heb met mijn mobiele toestel, wordt de Telenetlijn eigenlijk enkel nog gebruik voor inboundgesprekken, uitzonderlijk wanneer er eens moet worden buiten België gebeld.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Elite Poster
- Berichten: 874
- Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
Is er nog iemand die problemen heeft ivm toetsdetectie bij keuzemenus?
Vroeger werkte dit zonder problemen voor mij, en dit werkt nog steeds voor mij als ik uitbel via InternetCalls, maar bij OVH worden toetsaanslagen niet herkend door de andere kant van de lijn.
(voor alle duidelijkheid, ik heb het ove keuzemenus, druk 1 voor X, 2 voor Y etc....)
Vroeger werkte dit zonder problemen voor mij, en dit werkt nog steeds voor mij als ik uitbel via InternetCalls, maar bij OVH worden toetsaanslagen niet herkend door de andere kant van de lijn.
(voor alle duidelijkheid, ik heb het ove keuzemenus, druk 1 voor X, 2 voor Y etc....)
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Zou het niet kunnen dat je enkele keren moet drukken?
Ik heb ook al gemerkt dat dit niet meer van de eerste keer lukt.
Na het drukken krijg ik hetzelfde menu te horen. De 2e/3e keer lukt het dan meestal wel.
Ik heb ook al gemerkt dat dit niet meer van de eerste keer lukt.
Na het drukken krijg ik hetzelfde menu te horen. De 2e/3e keer lukt het dan meestal wel.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Member
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 09 dec 2010, 20:39
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik bel al sinds 2 jaar zonder problemen met OVH. De laatste weken melden mijn correspondenten mij dat zij een hortend geluid horen en mij dus moeilijk kunnen verstaan. Ik bel via de Siemens C610 IP. Iemand een idee?
Edpnet (90/30) - Mobile Vikings - Netflix - Amazon Prime Video - Streamz
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Gebruik je OVH toevallig over een Telenet internetbreedbandverbinding?
Edit:
Wacht, ik zal het antwoord op mijn vraag even zelf geven.
Jouw signature niet gezien natuurlijk.
Verder zou je de VoIP test van Visualware, die hier vermeld wordt, eens kunnen uitvoeren.
Je kan verschillende test servers in verschillende landen selecteren (waaronder Frankrijk).
Mogelijks is er een technische tekortkoming in de route naar OVH (Frankrijk) zoals packet-loss, jitter tehoog, ...
Je zou deze Visualware test ook kunnen uitvoeren terwijl je gelijktijdig via OVH belt...
Edit:
Wacht, ik zal het antwoord op mijn vraag even zelf geven.
Jouw signature niet gezien natuurlijk.
Heb je dit probleem enkel bij OVH? Dus niet bij Voiptiger?Belgacom Comfort Pack Internet/tv met Proximus Smart+ 15 - OVH Sip - Voiptiger
Verder zou je de VoIP test van Visualware, die hier vermeld wordt, eens kunnen uitvoeren.
Je kan verschillende test servers in verschillende landen selecteren (waaronder Frankrijk).
Mogelijks is er een technische tekortkoming in de route naar OVH (Frankrijk) zoals packet-loss, jitter tehoog, ...
Je zou deze Visualware test ook kunnen uitvoeren terwijl je gelijktijdig via OVH belt...
-
- Member
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 09 dec 2010, 20:39
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 12 keer
Bedankt eternum voor de hulp. Ik doe de test wanneer ik een 'gewone' laptop in huis heb. De test werkt blijkbaar niet via mijn chromebook. Ik heb ondertussen het toestel (fysiek) ontkoppeld en even offline gezet. Voorlopig geen klachten aan de andere kant van de lijn.
Edpnet (90/30) - Mobile Vikings - Netflix - Amazon Prime Video - Streamz
-
- Pro Member
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik kan melden/bevestigen dat domiciliëring bij OVH werkt, bij een Belgische bank
We hebben het bedrag van de rekening zien gaan.
Eén week op voorhand kreeg je een bevestiging dat de nieuwe domiciliëring ging uitgevoerd worden.
Instellen van de domicile doe je in de 'escpace client', niet in de 'manager'.
Daar staat een brief die je moet afdrukken, invullen en naar Roubaix terugsturen.
Enige tijd later staat uw rekeningnummer in de 'escpace client'. Betalingen gaan vandanaf automatisch via de domcile.
We hebben het bedrag van de rekening zien gaan.
Eén week op voorhand kreeg je een bevestiging dat de nieuwe domiciliëring ging uitgevoerd worden.
Instellen van de domicile doe je in de 'escpace client', niet in de 'manager'.
Daar staat een brief die je moet afdrukken, invullen en naar Roubaix terugsturen.
Enige tijd later staat uw rekeningnummer in de 'escpace client'. Betalingen gaan vandanaf automatisch via de domcile.
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Kan je bij OVH ook een simpele IVR opzetten of lukt dit niet?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
eventjes melden dat je geen ander nummer kan laten meesturen dan een geporteerd of nieuw nummer bij ovh (wat wel bij betamax/voiptiger mogelijk is):
met mijn 'beste' Frans:
"Est-ce que c'est possible de présenter un autre numéro 'non-géografique' que celui de OVH (00325xxxxxxx) que j'ai?
preuve que j'ai le numéro 00325xxxxxxx ou 05xxxxxxx (en Belgique). Vous pouvez me téléphoner et verifier...
preuve:
https://app.box.com*********************
Donc numéro zonale est identique que celui de OVH....'05x'xx xx xx
dit was hun antwoordje:
"Pour être présenté sur une ligne SIP (Individuelle ou Entreprise) OVH, le numéro doit être porté chez OVH.
Je me permets de vous confier le lien vers le guide utile à cet effet : http://guides.ovh.net/TelFaqPortabilite
Seules les offres Trunk SIP OVH permettent la présentation de numéro externe, néanmoins, ces offres restent fournies sans matériel Plug'n'phone."
met mijn 'beste' Frans:
"Est-ce que c'est possible de présenter un autre numéro 'non-géografique' que celui de OVH (00325xxxxxxx) que j'ai?
preuve que j'ai le numéro 00325xxxxxxx ou 05xxxxxxx (en Belgique). Vous pouvez me téléphoner et verifier...
preuve:
https://app.box.com*********************
Donc numéro zonale est identique que celui de OVH....'05x'xx xx xx
dit was hun antwoordje:
"Pour être présenté sur une ligne SIP (Individuelle ou Entreprise) OVH, le numéro doit être porté chez OVH.
Je me permets de vous confier le lien vers le guide utile à cet effet : http://guides.ovh.net/TelFaqPortabilite
Seules les offres Trunk SIP OVH permettent la présentation de numéro externe, néanmoins, ces offres restent fournies sans matériel Plug'n'phone."
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
die heb ik inderdaad, maar het is met niet echt duidelijk waar en hoe ik de ivr kan instellenraf1 schreef:Ja, IVR is mogelijk met de Ligne SIP Entreprise: http://www.ovhtelecom.fr/telephonie/ser ... us/svi.xml
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Ja, en in die guide staat een link naar uitleg over ivr. Maar als die link niet werkt geraak.ik er ook niet wijzer uit.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 30 keer
Heeft iemand al eens een account aangemaakt op naam van een Nederlands persoon/bedrijf?
Ik was hier net mee bezig waarna de pagina geredirect naar ovh.nl werd. .nl heeft voor zover ik weet geen VoIP aanbod.
Is dit dus niet mogelijk?
Ik was hier net mee bezig waarna de pagina geredirect naar ovh.nl werd. .nl heeft voor zover ik weet geen VoIP aanbod.
Is dit dus niet mogelijk?