Zoals in de uitleg, eerst een sip account genomen.
Dan getest, en alles goed bevonden.
Vervolgens het Belgacom telefoonnummer laten porteren.
Dit ging heel goed, en vlot.
Op de dag van de portatie kwam er zelfs iemand van Belgacom thuis langs, om te controleren of alles nog in orde was.
Ik ben voor de internetverbinding, klant bij Scarlet.
Er is geen onderbreking van de Scarlet ADSL geweest. Heel goed

Het werkt goed. De geluidskwaliteit is prima.
De domcilieringsbrief hebben we op de post gedaan. Ik hoop dat dit ook gaat werken.
Nu mijn vraag (ik kon het niet zo onmiddelijk vinden in dit topic)
Wat met de telefoongids, het telefoonboek?
----------------------------------------------------------------
Zowel de papieren boek als online 1207.
- Blijft het geporteerde Belgacom nummer hierin staan? Momenteel staat het er in.
Ik heb gebeld naar Truvo (uitgever van de papieren boeken): deze vertellen mij dat het van de provider moet doorgegeven worden aan hun?
Ik heb gebeld naar OVH: zij weten het niet. Ze vertellen me dat ze dat niet doorgeven in België.
Truvo vertelde me wel dat het voor de volgende telefoongids, geen probleem is. Deze gegevens waren al afgesloten in april 2014.
Iemand die er meer over weet?
Staat u met uw OVH nummer in de telefoonboek en 1207 of juist niet?
Of stond u er in, en in de volgende editie van de telefoonboek niet meer?
Alvast bedankt!
