Het grote Cityconnect topic - Deel1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

r2504 schreef:De grote vraag is of er compatibiliteit is en fallback tussen met of zonder annex M. Ook al heb je absoluut geen voordeel aan annex M vanwege de afstand, als er geen compatibiliteit is dan zal je alsnog een dergelijke modem moeten hebben.


De DSLAMs die Dommel gebruikt zijn auto-negotating wat betekent dat je ook met een gewone ADSL2+ modem kan werken als je geen Annex M hebt. Uiteraard val je dan terug op 1Mbit upload ipv 3.

Als je een modem hebt waar je zelf kan instellen of ie Annex A of Annex M gebruikt kan je zelfs dwingen dat ie een bepaalde Annex gebruikt.

Dus in principe heb je genoeg aan een gewone ADSL2+ modem maar uiteraard gaat dan één van de voordelen van CityConnect verloren.
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

deej schreef:De DSLAMs die Dommel gebruikt zijn auto-negotating wat betekent dat je ook met een gewone ADSL2+ modem kan werken als je geen Annex M hebt. Uiteraard val je dan terug op 1Mbit upload ipv 3.


Dat is dus ook hetgeen ik wil zeggen fieldoxide. Je sprak van 1.3Mbps, maar die kan je zonder annex-m nooit halen. Dat bekom je na berekening van 3Mbps - verlies door afstand.
Om je snelheidverlies te berekenen zonder annex-m moet je dus zoiezo van 1Mbps vertrekken. From there the only way is down :)
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

m0djo schreef:From there the only way is down :)


Nochtans is op 3 km van de centrale 1 Mbit up perfect mogelijk. De download is degene die het hardst wordt geraakt met de toenemende afstand.
KingsMonkeys
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 dec 2007, 19:55
Locatie: Heverlee

m0djo schreef:
deej schreef:De DSLAMs die Dommel gebruikt zijn auto-negotating wat betekent dat je ook met een gewone ADSL2+ modem kan werken als je geen Annex M hebt. Uiteraard val je dan terug op 1Mbit upload ipv 3.


Dat is dus ook hetgeen ik wil zeggen fieldoxide. Je sprak van 1.3Mbps, maar die kan je zonder annex-m nooit halen. Dat bekom je na berekening van 3Mbps - verlies door afstand.
Om je snelheidverlies te berekenen zonder annex-m moet je dus zoiezo van 1Mbps vertrekken. From there the only way is down :)


Wat ik me nog kan herinneren van telecomunnicatie is dat de voornaamste beperking van bandbreedte de Signal-to-Noise Ratio (SNR) is aan het einde van de lijn. Deze is afhankelijk van de signaalsterkte (de hoeveelheid energie dat op de lijn wordt gezet) en de verzwakkingskarakteristiek van de lijn (glasvezel is hier beter dan coax is beter dan telefoon kabels).

Op wikipedia staat er het volgende te lezen over Annex M
The main difference between this specification and ITU G.992.5 (ADSL2+) is that the upstream/downstream frequency split has been shifted from 138kHz up to 276kHz, allowing upstream bandwidth to be increased from 1 Mbit/s to 3.5 Mbit/s, with a corresponding decrease in download bandwidth


Hiervan kan ik opmaken dat de SNR van de uploadband ruwweg hetzelfde blijft (frequenties verschuiven niet zoveel, dus de lijnkarakteristiek blijft ongeveer hetzelfde). Aangezien de ADSL2+ downloadfrequenties tot 12MHz gaan en boven deze van de uploadband liggen, zal de SNR van de uploadband hoger liggen dan deze van de downloadband (hogere frequenties worden normaalgezien sterker verzwakt dan lagere).

Conclusie: mss heb je meer dan 1.3mbps upload :-)
(Dit is ook een deel wishfull thinking, want zit ook 2800m van de centrale :wink: )
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

r2504 schreef:De grote vraag is of er compatibiliteit is en fallback tussen met of zonder annex M. Ook al heb je absoluut geen voordeel aan annex M vanwege de afstand, als er geen compatibiliteit is dan zal je alsnog een dergelijke modem moeten hebben.

Op de site van Dommel staat toch dat zowel annex a als m gaan werken: adsl-modem (adsl2+ annexa/m compatibel, te voorzien door de klant).
Ik hoop maar dat dit klopt, want anders ben ik serieus int zak gezet. Pas een nieuwe adsl2+ wireless modem/router van bijna 200 euro...
Trouwens is er eigenlijk al iemand die effectief cityconnect heeft?
Ik zit hier al 2 maand zonder internet dankzij de geweldige communicatie van Dommel :S
De helpdesk schept ook niet veel duidelijkheid... t zit mij hoog, amai!
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

Die modem moet toch geen 200EUR kosten? Ik heb de modem van Dommel zelf besteld, die is ook Annex M, en kostte 60EUR. Naar verluidt kon je diezelfde modem ook goedkoper kopen in de Belgacom winkels, maar dan moest je zelf nog manueel iets flashen.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

bmantra schreef:
r2504 schreef:De grote vraag is of er compatibiliteit is en fallback tussen met of zonder annex M. Ook al heb je absoluut geen voordeel aan annex M vanwege de afstand, als er geen compatibiliteit is dan zal je alsnog een dergelijke modem moeten hebben.

Op de site van Dommel staat toch dat zowel annex a als m gaan werken: adsl-modem (adsl2+ annexa/m compatibel, te voorzien door de klant).
Ik hoop maar dat dit klopt, want anders ben ik serieus int zak gezet. Pas een nieuwe adsl2+ wireless modem/router van bijna 200 euro...
Trouwens is er eigenlijk al iemand die effectief cityconnect heeft?
Ik zit hier al 2 maand zonder internet dankzij de geweldige communicatie van Dommel :S
De helpdesk schept ook niet veel duidelijkheid... t zit mij hoog, amai!


Ik heb ook besteld op 15 november en nog steeds aan het wachten, de oplevering zou volgens de laatste berichten voor deze week gepland staan(alhoewel met dommel weet je nooit natuurlijk ).
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

fieldoxide schreef:Ik heb ook besteld op 15 november en nog steeds aan het wachten, de oplevering zou volgens de laatste berichten voor deze week gepland staan(alhoewel met dommel weet je nooit natuurlijk ).


Idem hier ...
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

Epo schreef:Die modem moet toch geen 200EUR kosten? Ik heb de modem van Dommel zelf besteld, die is ook Annex M, en kostte 60EUR. Naar verluidt kon je diezelfde modem ook goedkoper kopen in de Belgacom winkels, maar dan moest je zelf nog manueel iets flashen.

Ja ok, maar als op de site staat annexa/m dan ga ik ervan uit dat a evengoed werkt als m :(
Ben met andere woorden weer goed met mijne kop tegen de lamp gelopen.
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

KingsMonkeys schreef:Conclusie: mss heb je meer dan 1.3mbps upload :-)
(Dit is ook een deel wishfull thinking, want zit ook 2800m van de centrale :wink: )


Ik begrijp wel wat je wil zeggen, maar hoe kan je hogere uploadsnelheden halen als je modem slechts tot 1Mbps maximum kan ondersteunen (annex-a)? Dat is toch net de bestaansreden van de annex-m modems, ze kunnen die hogere uploadsnelheden aan.
Dat staat trouwens ook zo op de website van dommel, meen ik mij te herinneren (schiet mij niet af). Annex-a modems zijn perfect te gebruiken, maar als je van de hogere upload van annex-m wil genieten, moet je gebruik maken van een annex-m modem.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

m0djo schreef:
KingsMonkeys schreef:Conclusie: mss heb je meer dan 1.3mbps upload :-)
(Dit is ook een deel wishfull thinking, want zit ook 2800m van de centrale :wink: )


Ik begrijp wel wat je wil zeggen, maar hoe kan je hogere uploadsnelheden halen als je modem slechts tot 1Mbps maximum kan ondersteunen (annex-a)? Dat is toch net de bestaansreden van de annex-m modems, ze kunnen die hogere uploadsnelheden aan.
Dat staat trouwens ook zo op de website van dommel, meen ik mij te herinneren (schiet mij niet af). Annex-a modems zijn perfect te gebruiken, maar als je van de hogere upload van annex-m wil genieten, moet je gebruik maken van een annex-m modem.


daar heb je inderdaad wel een punt maar die hoge uploadsnelheden van boven de 3 Mbps ga je op een afstand van 2800 meter zelfs met een annex m modem niet meer halen, aangezien ik op die afstand zit heb ik met een gezone adsl2 modem voldoende .
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

fieldoxide schreef:daar heb je inderdaad wel een punt maar die hoge uploadsnelheden van boven de 3 Mbps ga je op een afstand van 2800 meter zelfs met een annex m modem niet meer halen, aangezien ik op die afstand zit heb ik met een gezone adsl2 modem voldoende .


Cityconncect is toch maar een 24Mbit/3Mbit product? Kan ADSL2+ eigenlijk wel sneller als dat?

Van Wikipedia, ADSL standards:

ITU G.992.5 Annex M ADSL2+M 24 Mbit/s 3.5 Mbit/s
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

In ideale omstandigheden haal je 3.5 Mbit up met Annex M. Maar dan moet je bijna bovenop de centrale wonen en een hyper modern koperpaar hebben en een nagenoeg perfecte binnenbekabeling.

Maw het gros van de gebruikers zal gaan syncen tussen de 1.5 en 2.5 Mbit up afhankelijk van afstand, kwaliteit van de lijn en kwaliteit van de binnenbekabeling.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

deej schreef:Maw het gros van de gebruikers zal gaan syncen tussen de 1.5 en 2.5 Mbit up afhankelijk van afstand, kwaliteit van de lijn en kwaliteit van de binnenbekabeling.


Maar voorlopig synct er nog niemand bij Dommel ... *zucht*
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ditCh schreef:Maar voorlopig synct er nog niemand bij Dommel ... *zucht*


I know :cry:.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

ditCh schreef:
deej schreef:Maw het gros van de gebruikers zal gaan syncen tussen de 1.5 en 2.5 Mbit up afhankelijk van afstand, kwaliteit van de lijn en kwaliteit van de binnenbekabeling.


Maar voorlopig synct er nog niemand bij Dommel ... *zucht*


De netconnecters wel :wink:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ljd schreef:
ditCh schreef:
deej schreef:Maw het gros van de gebruikers zal gaan syncen tussen de 1.5 en 2.5 Mbit up afhankelijk van afstand, kwaliteit van de lijn en kwaliteit van de binnenbekabeling.


Maar voorlopig synct er nog niemand bij Dommel ... *zucht*


De netconnecters wel :wink:


En we wachten 'geduldig ' af op de activaties .
We wachten toch nog niet zo lang he . :wink:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

fieldoxide schreef:
ljd schreef:
ditCh schreef:
deej schreef:Maw het gros van de gebruikers zal gaan syncen tussen de 1.5 en 2.5 Mbit up afhankelijk van afstand, kwaliteit van de lijn en kwaliteit van de binnenbekabeling.


Maar voorlopig synct er nog niemand bij Dommel ... *zucht*


De netconnecters wel :wink:


En we wachten 'geduldig ' af op de activaties .
We wachten toch nog niet zo lang he . :wink:


Neen jullie zijn al heel geduldig geweest. :wink:
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

'k Zou met jullie wachttijden willen lachen, maar ik weet hoezeer het het wachten waard is, dus 't is eerder om te bleiten :cry:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

nogChoco schreef:'k Zou met jullie wachttijden willen lachen, maar ik weet hoezeer het het wachten waard is, dus 't is eerder om te bleiten :cry:


Ik vrees dat het weer niet meer voor vandaag zal zijn,enfin tomorrow is another day.
:|
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

@fieldoxide
Ga je nu echt elke dag 5 berichten posten om te melden dat je nog niet aangesloten bent op cityconnect? We weten het ondertussen al hoor :roll:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Mr.T schreef:@fieldoxide
Ga je nu echt elke dag 5 berichten posten om te melden dat je nog niet aangesloten bent op cityconnect? We weten het ondertussen al hoor :roll:


Je weet nooit of er hier mensen zijn van dommel zelf he die onze berichten meelezen,kwestie van er een 'klein ' beetje druk achter te zetten maar we mogen natuurlijk niet te hard klagen he , we hebben nog maar een 6 tal weken geleden onze bestelling geplaatst voor cityconnect. :wink:
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ge moogt zoveel klagen als je wilt of ge beelt u in dat je al op cityconnect zit :lol: .
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

fieldoxide schreef:
Mr.T schreef:@fieldoxide
Ga je nu echt elke dag 5 berichten posten om te melden dat je nog niet aangesloten bent op cityconnect? We weten het ondertussen al hoor :roll:


Je weet nooit of er hier mensen zijn van dommel zelf he die onze berichten meelezen,kwestie van er een 'klein ' beetje druk achter te zetten maar we mogen natuurlijk niet te hard klagen he , we hebben nog maar een 6 tal weken geleden onze bestelling geplaatst voor cityconnect. :wink:


Je mag gerust zijn dat de mensen van Dommel zeker niet onder de indruk zijn van U geklaag hier. :roll:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

e mag gerust zijn dat de mensen van Dommel zeker niet onder de indruk zijn van U geklaag hier. Rolling Eyes


Wat Mr.T zei was beleefd, dit is gewoon natrappen. Weer typerend voor u mentaliteit.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ketter schreef:
fieldoxide schreef:
Mr.T schreef:@fieldoxide
Ga je nu echt elke dag 5 berichten posten om te melden dat je nog niet aangesloten bent op cityconnect? We weten het ondertussen al hoor :roll:


Je weet nooit of er hier mensen zijn van dommel zelf he die onze berichten meelezen,kwestie van er een 'klein ' beetje druk achter te zetten maar we mogen natuurlijk niet te hard klagen he , we hebben nog maar een 6 tal weken geleden onze bestelling geplaatst voor cityconnect. :wink:


Je mag gerust zijn dat de mensen van Dommel zeker niet onder de indruk zijn van U geklaag hier. :roll:


Allee,
dat is tof voor te horen als ze zo over al hun 'nieuwe ' klanten denken.Dat we klagers en zagers zijn. :|
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Goendi schreef:Wat Mr.T zei was beleefd, dit is gewoon natrappen. Weer typerend voor u mentaliteit.

Ach kom, gun de kindjes ook wat. Hij moet toch even laten weten dat hij de mensen bij Dommel persoonlijk kent hé.

En mijne pa is polies !
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

Ja, ik vind toch ook dat dat niet langer zo kan hoor. Iets aanbieden wat je niet kan waarmaken. Zit verdorie al meer dan 6 weken zonder internet ondertussen... Dat is toch echt niet meer normaal. En even een mailtje sturen met de stand van zaken is blijkbaar te veel gevraagd of een kleine berichtgeving op de site met de stand van zaken. Het zit me serieus hoog. Ik denk dat ik maar eens ga onderzoeken of ik geen juridische stappen kan ondernemen. Of toch op zijn minst contact ga opnemen met testaankoop.
AeroFury
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 nov 2006, 22:27

Neeje, laat Dommel gerust, anders zullen ze het nog lastiger hebben met hun onderbemand hoofdkwartier.
smokem
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 jan 2008, 10:45

De maximale duetime die ik kreeg is nu vrijdag. Verwacht dus dat het vrijdag ten laatste actief is.. na deze berichten gelezen te hebben twijfel ik toch sterk :(
Ook nog steeds de modem niet ontvangen.
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

Wanneer heb jij je bestelling geplaatst smokem?
Afbeelding
Afbeelding
smokem
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 jan 2008, 10:45

m0djo schreef:Wanneer heb jij je bestelling geplaatst smokem?


Ergens midden december, zeg maar 15/17 december. Betaling onmiddelijk gedaan en een bericht gekregen eind december dat het nog tot tien werk dagen kon duren.

Dacht dat de duetimes bij BGC 6 weken waren (om adsl actief te maken), blijkbaar is dit ook veranderd.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

smokem schreef:Ergens midden december, zeg maar 15/17 december. Betaling onmiddelijk gedaan en een bericht gekregen eind december dat het nog tot tien werk dagen kon duren.

Dacht dat de duetimes bij BGC 6 weken waren (om adsl actief te maken), blijkbaar is dit ook veranderd.


Ik heb 15 november besteld ... en nog geen duetime gekreegen :s
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

Ik veronderstel dat ze hem dat gezegd hebben aan telefoon of via mail?
Anders is het wel helemaal mooi. :)
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ditCh schreef:
smokem schreef:Ergens midden december, zeg maar 15/17 december. Betaling onmiddelijk gedaan en een bericht gekregen eind december dat het nog tot tien werk dagen kon duren.

Dacht dat de duetimes bij BGC 6 weken waren (om adsl actief te maken), blijkbaar is dit ook veranderd.


Ik heb 15 november besteld ... en nog geen duetime gekreegen :s


Idem hier.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

LOL! dat is pas balen :twisted: . Ik vind dat dommel er ook stilletjes aan erover gaat ze :roll:.

Weet je, dit kan heel simpel opgelost worden, dommel routeerd hun interne communicatie direct op de main site :D. Sinds het zo moeilijk is om zowel intern als extern tegelijk te hebben.
smokem
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 jan 2008, 10:45

Bij mij staat ook nog steeds 'pending'.

Nu moeten ze maar geen template-mails rondsturen waarin staat dat een internet abo een due heeft van 10 dagen.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

broli schreef:LOL! dat is pas balen :twisted: . Ik vind dat dommel er ook stilletjes aan erover gaat ze :roll:.

Weet je, dit kan heel simpel opgelost worden, dommel routeerd hun interne communicatie direct op de main site :D. Sinds het zo moeilijk is om zowel intern als extern tegelijk te hebben.


Zo denk ik er ook over,gewoon een 'verlossende 'post op hun site zodat we voor eens en altijd weten wanneer de oplevering gaat zijn.
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

Kijk, ik zou het niet zo erg vinden moesten ze me op de hoogte van de gang van zaken houden, maar dit slaat toch werkelijk alles...
Ik heb 15 november besteld, gewacht, mail gestuurd, nog gewacht, gewacht, en nog eens gewacht... heb niet eens een verwachte opleveringsdatum gekregen.
Volgende week zijn we 2 maanden verder... :cry:
Om dan nog maar te zwijgen over de gebrekkige communicatie op de site ivm de modem annexa/m. Als ik had geweten dat ik met annex a niet de maximale snelheid zal kunnen halen, dan had ik die niet gekocht :?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Tja, jullie zitten gevangen tussen "er is geen gelijkwaardig alternatief" en de opleveringsproblemen van Dommel. Veel geluk ermee :(.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gesloten

Terug naar “Dommel”