Pagina 16 van 24
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 16 dec 2024, 12:04
door metoyou
Ik heb een 'kort' antwoord mogen ontvangen op mijn vragen, zie foto's.
Klinkt heel goed dat je je volledige bundel binnen de EER kan gebruiken.
Bij vele andere providers, ( yoin ) is dit beperkt.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 16 dec 2024, 12:13
door metoyou
Volgens de informatie op de website van "BIPT" heeft proximus de beste mobiele dekking waar ik woon. Dus voor mij is het een uitgemaakte zaak om te kiezen voor providers die werken met het netwerk van proximus.
Momenteel zit ik bij Yoin, het abonnement met 12GB, 200 minuten bellen en 500 smsen.
Ik kom momenteel nooit aan 12GB, dus het aanbod van Digi is zeker voor mij voldoende, en gewoon de helft goedkoper.
Ik merk dat de app van Yoin niet echt goed werkt qua weergave verbruik mobiel internet, dus ik heb op mijn samsung ingesteld om een melding te krijgen per maand, als ik aan 10GB verbruik zit.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 16 dec 2024, 12:16
door johan.devos
Voor het ogenblik kan in niet inloggen op MyDigi omdat ik de inlogcode via mail niet krijg.
Dan maar eens de technische dienst gebeld en na een Nederlandse keuzemenu te doorlopen een operator aan de lijn gekregen die bevestigde dat er problemen zijn met hun mailsysteem.
De operator liet me ook weten dat mijn SIMkaart vandaag of morgen op de post gaat.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 16 dec 2024, 15:09
door satsurfer
Unavailable
This map is no longer available due to a violation of our Terms of Service and/or policies.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 16 dec 2024, 17:19
door Flying
Antwoord gekregen op mijn vraag over VoLTE, VoWiFi en eSim. De eerste twee zijn beschikbaar afhankelijk van het toestel, eSim is begin 2025 te bestellen. Allemaal goed nieuws dus.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 16 dec 2024, 17:36
door telemans
satsurfer schreef: 5 maanden geleden
Unavailable
This map is no longer available due to a violation of our Terms of Service and/or policies.
Zo jammer
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 16 dec 2024, 18:28
door metoyou
Net telefonisch contact gehad met de klantendienst, zeer vriendelijke dame.
Vragen :
1/ Is het mogelijk dat je niet elke keer, als je wil inloggen op " My DIGI " , een bevestigingsmail ontvangt met een code die je moet ingeven. De dame kon daar geen antwoord op geven. Ze zijn dit nog aan het updaten, dus mogelijks komt daar een verandering in.
2/ Op mijn contract staat als voorkeurstaal " English " .
Volgens de dame is dit momenteel standaard en zou dit later kunnen aangepast worden.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 08:29
door karine
Gisteren een aanvraag gedaan om klant te worden maar nog niets van DIGI vernomen.
Vandaag mijn man een aanvraag gedaan bij Hey, onmiddellijk bevestiging hiervan gekregen.
Ze zullen nog mail problemen hebben bij DIGI veronderstel ik ofwel zijn het de massa's nieuwe klanten die ze nog niet verwerkt krijgen wat me ook normaal lijkt.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 08:57
door metoyou
karine schreef: 5 maanden geleden
Gisteren een aanvraag gedaan om klant te worden maar nog niets van DIGI vernomen.
Vandaag mijn man een aanvraag gedaan bij Hey, onmiddellijk bevestiging hiervan gekregen.
Ze zullen nog mail problemen hebben bij DIGI veronderstel ik ofwel zijn het de massa's nieuwe klanten die ze nog niet verwerkt krijgen wat me ook normaal lijkt.
Heb onmiddellijk 2 bevestigingsmails ontvangen van Digi. Bij mij zaten deze in postvak in, best dus je spam mail eens bekijken.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 09:20
door blidi
Ook gisteren overgestapt naar Digi. Mail in spam.
Mijn zoon is gisteren ook overgestapt en ook niets ontvangen.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 09:39
door fluppie
Gisteren avond om 22.23H nog een mail ontvangen van Scarlet, men gaat inderdaad zijn mobile abonnementen aanpassen dit is dan de eerste die zich zal aanpassen aan DIGI.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 09:42
door karine
fluppie schreef: 5 maanden geleden
Gisteren avond om 22.23H nog een mail ontvangen van Scarlet, men gaat inderdaad zijn mobile abonnementen aanpassen dit is dan de eerste die zich zal aanpassen aan DIGI.
Hey is vandaag ook al aangepast.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 09:55
door fluppie
Ik vind het vrij bizar dat de goedkopere aanbieders het eerst reageren mss. omdat hun klanten meer prijsbewust zijn??
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 10:00
door ddd
Dat denk ik wel ja.
Als je nog bij Telenet of Proximus zit, is het door een pack, of niet beter weten.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 10:22
door Dizzy
Mensen die niet graag betalen zaten al bij de kleinere aanbieders, de kans dat zijn opnieuw veranderen is dus aannemelijker en dat verklaart waarom zij eerst reageren. Dat is ook de rol van die providers voor de grote eigenaars, een deel van de klanten tevredenstellen met lagere prijzen maar ze toch aan boord van het moederschip houden, uiteindelijk gaat het toch naar dezelfde zak.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 11:08
door Avenger 2.0
fluppie schreef: 5 maanden geleden
Ik vind het vrij bizar dat de goedkopere aanbieders het eerst reageren mss. omdat hun klanten meer prijsbewust zijn??
Voila omdat ze sneller weg zijn. Laten we eerlijk zijn, de klanten bij de grote spelers (die te lui of onwetend zijn) zullen enkel een prijsverhoging krijgen...
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 11:33
door karine
Velen voornamelijk ouderen zitten bij de grote spelers en zullen daar ook altijd blijven zitten ongeacht hun prijsstijgingen.
Ikzelf zit ook nog steeds bij Telenet voor tv omdat andere gezinsleden het gemak van de digicorder niet kunnen missen.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 11:46
door Strange Entity
Gisteren rond 18u mijn gegevens ingevuld om over te stappen naar DIGI. Ik heb nog steeds een pre-paid sim-kaart omdat ik amper bel, amper sms en ik gebruik ook amper mobiel internet. Met 15 euro om de 2 of 3 maanden kwam ik ruimschoots toe. Maar 5 euro per maand voor onbeperkt bellen, sms'en en 15GB mobiel internet is toch wel een heel goede deal. Het probleem is dat ik, net zoals veel anderen blijkbaar, nog geen bevestigingsmail heb ontvangen. Ook niet in mijn spam.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 11:47
door karine
Digi is toch enkel telefonisch bereikbaar veronderstel ik?
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 12:02
door metoyou
Strange Entity schreef: 5 maanden geleden
Gisteren rond 18u mijn gegevens ingevuld om over te stappen naar DIGI. Ik heb nog steeds een pre-paid sim-kaart omdat ik amper bel, amper sms en ik gebruik ook amper mobiel internet. Met 15 euro om de 2 of 3 maanden kwam ik ruimschoots toe. Maar 5 euro per maand voor onbeperkt bellen, sms'en en 15GB mobiel internet is toch wel een heel goede deal. Het probleem is dat ik, net zoals veel anderen blijkbaar, nog geen bevestigingsmail heb ontvangen. Ook niet in mijn spam.
Oh, dat is vreemd dat je niets van een bevestigingsmail hebt ontvangen.
Dan zou ik eens bellen met de klantendienst, misschien hebben ze een antwoord waarom je geen mail hebt ontvangen. Hopelijk!
Toegevoegd na 1 minuut 13 seconden:
karine schreef: 5 maanden geleden
Digi is toch enkel telefonisch bereikbaar veronderstel ik?
Neen hoor!
Zowel via :
E-mail
Messenger
Instagram
Telefoon
WhatsApp
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 12:16
door karine
Kan iemand die gegevens hier posten van mail en WhatsApp?
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 12:22
door Strange Entity
metoyou schreef: 5 maanden geleden
Strange Entity schreef: 5 maanden geleden
Gisteren rond 18u mijn gegevens ingevuld om over te stappen naar DIGI. Ik heb nog steeds een pre-paid sim-kaart omdat ik amper bel, amper sms en ik gebruik ook amper mobiel internet. Met 15 euro om de 2 of 3 maanden kwam ik ruimschoots toe. Maar 5 euro per maand voor onbeperkt bellen, sms'en en 15GB mobiel internet is toch wel een heel goede deal. Het probleem is dat ik, net zoals veel anderen blijkbaar, nog geen bevestigingsmail heb ontvangen. Ook niet in mijn spam.
Oh, dat is vreemd dat je niets van een bevestigingsmail hebt ontvangen.
Dan zou ik eens bellen met de klantendienst, misschien hebben ze een antwoord waarom je geen mail hebt ontvangen. Hopelijk!
Heb net eens gebeld. Ze konden zien dat ik effectief geregistreerd ben, maar blijkbaar zijn er problemen met hun mailservice. Ik kreeg bij het begin van het gesprek te horen dat het 'drukker dan normaal' zou zijn. Als ik dit bij andere providers hoor, bereid ik me al voor om minstens een half uur aan de lijn te hangen, dus ik hield mijn hart al vast... Nog geen 2 minuten later hing er al een vriendelijke meneer aan de lijn die mij heel snel heeft geholpen. Daar kunnen andere providers nog wat van leren!
Alles bleek bevestigd te zijn, alleen de mail laat op zich wachten. Die heb ik ondertussen nog altijd niet gekregen.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 12:23
door cadsite
een cursus "google voor beginners" is hier toch echt wel nodig hoor...
Je typt "digi whatsapp" en je krijgt dit:

Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 12:27
door fluppie
karine schreef: 5 maanden geleden
Velen voornamelijk ouderen zitten bij de grote spelers en zullen daar ook altijd blijven zitten ongeacht hun prijsstijgingen.
Ikzelf zit ook nog steeds bij Telenet voor tv omdat andere gezinsleden het gemak van de digicorder niet kunnen missen.
Mss. heeft dit ook te maken met het sociaal tarief?? dat bedraagt een 10 Euro per maand die van uw Gsm Abonnement gaat, plus nog een paar Euro gesprekskosten.
Oudere mensen zien er op tegen om te veranderen van provider omdat er dan mss. ook een soc. Assistent(e) nog eens de zaak moet herbekijken.In het geval van DIGI zal er in den beginne geen soc. tarief zijn (te weinig klanten).
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 12:27
door metoyou
karine schreef: 5 maanden geleden
Kan iemand die gegevens hier posten van mail en WhatsApp?
Mail :
[email protected]
Telefoon : 0800/ 41 041
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 12:41
door on4bam
fluppie schreef: 5 maanden geleden
In het geval van DIGI zal er in den beginne geen soc. tarief zijn (te weinig klanten).
Is het sociaal tarief lager dan de tarieven van DIGI?
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 13:47
door ddd
Als je naar Spanje gaat, zou je dan wel op de Digi 5G daar ziten?
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 13:50
door karine
In ieder geval een super snelle klantendienst, daarnet mail gestuurd en twee minuten later deze reactie :
Beste,
Er is momenteel een technisch probleem bij het versturen van de emails. Onze technische dienst is er van op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 14:17
door Nexus1980
on4bam schreef: 5 maanden geleden
fluppie schreef: 5 maanden geleden
In het geval van DIGI zal er in den beginne geen soc. tarief zijn (te weinig klanten).
Is het sociaal tarief lager dan de tarieven van DIGI?
Quote : Er bestaat momenteel nog geen sociaal tarief voor mobiele telefonie, al kan dit in de toekomst wel gebeuren als de huidige marktsituatie erg verandert.
Voor internet kan je in vlaanderen alleen terecht bij proximus of telenet voor sociaal tarief. Officieus als je een korting kreeg bij pakweg scarlet, MV, …voor 03/2024 van 8,4 euro op je internet abbo, behoud je deze wel.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 14:41
door Flippi
5 € per maand voor mobiel is op zich al een sociaal tarief.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 14:48
door Stiaan
Heeft er ondertussen al iemand zijn simkaart ontvangen? Ik heb nog niets in de bus, hopelijk duurt dat bij een simswap niet even lang…

Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 14:48
door Rke
Nog altijd geen simkaart gezien… Bestelling werd vorige week woensdag geplaatst. Duurt wel erg lang, toch?
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 14:52
door Fallschirmjaeger
Jullie beseffen toch dat gewone briefpost maar 2 keer in de week wordt geleverd tegenwoordig en dat je dus anderhalve week mag rekenen voor non prior brieven?
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 14:53
door boulder
Zal vanavond laat eens kijken of de SIM al in de brievenbus zit, anders zal het later op de week zijn.
Ik weet niet uit het hoofd op welke dagen bPost langskomt, en ik weet ook niet of dit met een extra levering komt.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 15:15
door karine
Bij Hey kreeg ik de melding, simkaart binnen de 48u geleverd.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 15:25
door Stiaan
Fallschirmjaeger schreef: 5 maanden geleden
Jullie beseffen toch dat gewone briefpost maar 2 keer in de week wordt geleverd tegenwoordig en dat je dus anderhalve week mag rekenen voor non prior brieven?
Anderhalve week? Dat is toch enorm lang. Indien dit zo is dan mogen ze de simkaarten wel prior versturen. Zonder fysieke verkooppunten zijn dat wachttijden die niet iedereen apprecieert denk ik.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 15:28
door Dizzy
Ik vind het raar dat men nog zoveel steunt op die fysieke sims terwijl de meeste smartphones al met minstens 1 esim kan werken.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 15:32
door openaf
Stiaan schreef: 5 maanden geleden
Heeft er ondertussen al iemand zijn simkaart ontvangen? Ik heb nog niets in de bus, hopelijk duurt dat bij een simswap niet even lang…
Donderdag besteld maar vandaag nog niks in de brievenbus.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 15:39
door charlez
Is het mogelijk om abonnement af te sluiten, waar facturatie naar vennootschap gebeurt? Heb de aanvraag eens gestart maar kreeg dan vraag om verder te gaan met itsme en dan maar gestopt.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 17 dec 2024, 15:47
door freddie
Ja, in 1 vd stappen na itsme.