ketter schreef:fieldoxide je zou is moeten weten hoeveel tickets er geopend worden met vragen waar je zelf dan de antwoorden kan terug vinden bij de 10 meest gestelde vragen op hun eigen website
.Trouwens als iemand een vraag stelt en ze hebben er op dat ogenblik geen antwoord op dan kan je beter niks zeggen dan iets te gaan verzinnen om de vragende partij toch maar tevreden te stellen.
Ik blijf erbij, IETS laten weten is beter dan NIETS.
Duurt het 2 weken vooraleer ze een antzoord kunnen geven?
Laat dat dan tenminste weten!
Zeker als je van de mensen die willen aansluiten verwacht dat ze al geld beginnen over te maken nog voor het product opgeleverd is.
Het komt er dus op neer dat dommel zeer interessante producten heeft, die zeer competitief zijn op de belgische isp markt, maar ze mogen is dringend iets doen aan hun communicatie en hun helpdesk.
Als ze ni kunnen volgen, dan moeten ze maar meer mensen in dienst nemen... Als ze da ni kunnen, da ze dan hun online ticketsysteem sluiten he, dan weet ge tenminste als klant op voorhand waar ge aan toe zijt (wilt ge een anntwoord? bel dan naar een betalend 070 nummer).