Het grote Cityconnect topic - Deel1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Lord Utopia schreef:
KK schreef:
xenne schreef:met hoeveel werken ze daar nu ondertussen?

Blijkbaar nog niet met genoeg, want als je een ticket opent kan het gemakkelijk 2 weken duren voor je antwoord krijgt.
Here's news for you, je bent niet de enige klant :-o
Wil je direct antwoorden op je vragen, bel dan naar hen.

Dus bij Dommel is het normaal dat je pas na 2 weken antwoord krijgt op een ticket? Als het bij Belgacom of Telenet moest zijn zouden de meesten hier al zitten roepen wat voor schande het is :roll:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

fieldoxide schreef:
ketter schreef:Wat willen jullie ?? een DUUR abbo waar de kosten al inzitten voor het geval je is zou moeten bellen of goedkoper abbo en een betaalnr ?
Ik heb op 26 maanden 3 keer gebeld naar Dommel , 1 keer voor een probleem en 2 keer voor iets anders . :lol:

@xenne gisteren waren ze met 4 maar als ik sommige hun berichten hier lees dan lijkt het erop dat ze daar met 4 een kaartje aan het leggen zijn. Maar vergeet dat maar want er word wel degelijk hard gewerkt .
Ik durf gerust zeggen dat Sandra slaap te kort komt door al het werk.


Ik geloof je wel hoor maar het zou goed zijn moesten er in de toekomst nog wat mensen bijkomen kwestie voor de anderen wat te ontzien van hun werk .


fieldoxide je zou is moeten weten hoeveel tickets er geopend worden met vragen waar je zelf dan de antwoorden kan terug vinden bij de 10 meest gestelde vragen op hun eigen website :roll: .Trouwens als iemand een vraag stelt en ze hebben er op dat ogenblik geen antwoord op dan kan je beter niks zeggen dan iets te gaan verzinnen om de vragende partij toch maar tevreden te stellen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

KK schreef:
Lord Utopia schreef:
KK schreef:
xenne schreef:met hoeveel werken ze daar nu ondertussen?

Blijkbaar nog niet met genoeg, want als je een ticket opent kan het gemakkelijk 2 weken duren voor je antwoord krijgt.
Here's news for you, je bent niet de enige klant :-o
Wil je direct antwoorden op je vragen, bel dan naar hen.

Dus bij Dommel is het normaal dat je pas na 2 weken antwoord krijgt op een ticket? Als het bij Belgacom of Telenet moest zijn zouden de meesten hier al zitten roepen wat voor schande het is :roll:
Wij zitten al te roepen dat het een schande is na 1 week, weet je niet met hoeveel mensen zij daar werken ;)
Genghis
Pro Member
Pro Member
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 dec 2003, 21:32

ketter schreef:fieldoxide je zou is moeten weten hoeveel tickets er geopend worden met vragen waar je zelf dan de antwoorden kan terug vinden bij de 10 meest gestelde vragen op hun eigen website :roll: .Trouwens als iemand een vraag stelt en ze hebben er op dat ogenblik geen antwoord op dan kan je beter niks zeggen dan iets te gaan verzinnen om de vragende partij toch maar tevreden te stellen.


Ik blijf erbij, IETS laten weten is beter dan NIETS.
Duurt het 2 weken vooraleer ze een antzoord kunnen geven?
Laat dat dan tenminste weten!

Zeker als je van de mensen die willen aansluiten verwacht dat ze al geld beginnen over te maken nog voor het product opgeleverd is.

Het komt er dus op neer dat dommel zeer interessante producten heeft, die zeer competitief zijn op de belgische isp markt, maar ze mogen is dringend iets doen aan hun communicatie en hun helpdesk.
Als ze ni kunnen volgen, dan moeten ze maar meer mensen in dienst nemen... Als ze da ni kunnen, da ze dan hun online ticketsysteem sluiten he, dan weet ge tenminste als klant op voorhand waar ge aan toe zijt (wilt ge een anntwoord? bel dan naar een betalend 070 nummer).
Gebruikersavatar
mala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 apr 2007, 17:44

ketter schreef:
fieldoxide schreef:
ketter schreef:Wat willen jullie ?? een DUUR abbo waar de kosten al inzitten voor het geval je is zou moeten bellen of goedkoper abbo en een betaalnr ?
Ik heb op 26 maanden 3 keer gebeld naar Dommel , 1 keer voor een probleem en 2 keer voor iets anders . :lol:

@xenne gisteren waren ze met 4 maar als ik sommige hun berichten hier lees dan lijkt het erop dat ze daar met 4 een kaartje aan het leggen zijn. Maar vergeet dat maar want er word wel degelijk hard gewerkt .
Ik durf gerust zeggen dat Sandra slaap te kort komt door al het werk.


Ik geloof je wel hoor maar het zou goed zijn moesten er in de toekomst nog wat mensen bijkomen kwestie voor de anderen wat te ontzien van hun werk .


fieldoxide je zou is moeten weten hoeveel tickets er geopend worden met vragen waar je zelf dan de antwoorden kan terug vinden bij de 10 meest gestelde vragen op hun eigen website :roll: .Trouwens als iemand een vraag stelt en ze hebben er op dat ogenblik geen antwoord op dan kan je beter niks zeggen dan iets te gaan verzinnen om de vragende partij toch maar tevreden te stellen.


@ketter
Zit ook in een soort helpdesk en mijn ervaring is dat als je onmiddelijk geen antwoord weet je dit beter aan de klant laat weten. Dan is je klant ten minste op de hoogte dat je met zijn probleem bezig bent .... En dan zal hij/zij ook meer geduld hebben.
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Gebruikersavatar
Zerror
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 mar 2005, 13:35
Locatie: Herent

Kan er terug gefocust worden op de aansluitingskwestie en vooral de ervaringen van de mensen met Cityconnect.
Snelheid, down & up en graag ook de vermelding hoever zij van de centrale wonen/ of waar ze wonen.

Start desnoods een klachtenthread op, als jullie dan toch moeten klagen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Zerror schreef:Snelheid, down & up en graag ook de vermelding hoever zij van de centrale wonen/ of waar ze wonen.


En welke modem ... :)
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ditCh schreef:
Zerror schreef:Snelheid, down & up en graag ook de vermelding hoever zij van de centrale wonen/ of waar ze wonen.


En welke modem ... :)


Zijn er al mensen die aangesloten zijn die een speedtest kunnen posten? :roll:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Heeft er ondertussen iemand nog iets gehoord van de 2 nieuwe posters die sinds vrijdag al cityconnect hebben, ik vind het er toch maar stilletjes rond,als ik er bij zou zijn dan zou ik heel het weekend toch regelmatig mijn bevindingen gepost hebben,nu hebben ze maar 1 berichtje gepost,vreemd,misschien zijn het wel 'insiders' van dommel zelf . :wink:
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

ketter schreef:L-army je zal er van verschieten moest je nu is wat meer weten van Dommel ;).


Jij zou er van verschieten hoe goed ik Dommel wel ken ;) bepaalde mensen hier weten wie ik nu net ben ;)
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Ketter en L-army, wat zijn jullie banden dan met Dommel?
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

L-army schreef:Jij zou er van verschieten hoe goed ik Dommel wel ken ;) bepaalde mensen hier weten wie ik nu net ben ;)


Burny schreef:Ketter en L-army, wat zijn jullie banden dan met Dommel?


Inderdaad want anders komen we hier in een kleuterklas-discussie van het niveau "En mijne papa is polies".

Ik begrijp wel dat ze overstelpt worden met vragen en dat er niet veel mensen werken. Maar in godsnaam, pas u dan aan (personeelsbeleid; dan kan Sandra misschien ook terug slapen) of stuur om de x dagen/weken een soort van nieuwsbrief rond om de mensen die aan het wachten zijn op de hoogte te houden. Ge gaat mij niet wijsmaken dat ge daar langer dan een half uur aan zou bezig zijn hè.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Tis vrij simpel wie ik ben, vroeger was mijn nickname ANARCHY92, tot ik dat heb laten veranderen :)

Maar neen, ik ben andere horizonen gaan verkennen ;) dus bepaalde topics zijn niet meer van toepassing;)
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

L-army schreef:
Maar neen, ik ben andere horizonen gaan verkennen ;) dus bepaalde topics zijn niet meer van toepassing;)


reden?
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

laurens7 schreef:reden?


Ik heb een voor mij betere opportuniteit gevonden. Ik ben als vriend op dommel vertrokken, als dat is wat je wilt horen ;)
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Burny schreef:Ketter en L-army, wat zijn jullie banden dan met Dommel?


Burny wat L-army zijn banden zijn weet ik niet maar ikzelf heb warme contacten bij Dommel :lol: :lol:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ketter schreef:
Burny schreef:Ketter en L-army, wat zijn jullie banden dan met Dommel?


Burny wat L-army zijn banden zijn weet ik niet maar ikzelf heb warme contacten bij Dommel :lol: :lol:


Vertel ons dan maar eens wanneer de activatie van onze cityconnect start .
Want er waren hier 2 mensen die reeds hun activatie gekregen hadden maar sindsdien niks meer van gehoord . :roll:
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

fieldoxide schreef:
ketter schreef:
Burny schreef:Ketter en L-army, wat zijn jullie banden dan met Dommel?


Burny wat L-army zijn banden zijn weet ik niet maar ikzelf heb warme contacten bij Dommel :lol: :lol:


Vertel ons dan maar eens wanneer de activatie van onze cityconnect start .
Want er waren hier 2 mensen die reeds hun activatie gekregen hadden maar sindsdien niks meer van gehoord . :roll:


Geen idee, ik werk niet meer voor dommel. En ik ben daar ook niet mee bezig. Der zijn wel interessantere dingen in het leven ;)
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ok mensen,
alweer een nieuwe week,laat ons hopen dat ze nu toch beginnen met de activatie van de cityconnect klanten,het zou een mooi 'eindejaars' kadootje zijn moesten ze vandaag toch nog een groot deel van de abonnees activeren.
Als er mensen zijn die bij de gelukkigen zouden zijn gelieve dan jullie eerste bevindingen hier te posten,ik ga dat zeker ook doen.
Voor de rest wil ik iedereen al een 'snel ' en gelukkig 2008 cityconnect dommel jaar toewensen . :wink:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Ik reken niet op vandaag :) Veel bedrijven zijn gesloten ... Maar van mij hoeft het vandaag niet meer :)
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ditCh schreef:Ik reken niet op vandaag :) Veel bedrijven zijn gesloten ... Maar van mij hoeft het vandaag niet meer :)


Voor mij mag het wel vandaag hoor. :lol:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

fieldoxide schreef:
ditCh schreef:Ik reken niet op vandaag :) Veel bedrijven zijn gesloten ... Maar van mij hoeft het vandaag niet meer :)


Voor mij mag het wel vandaag hoor. :lol:


Ik denk wel dat dommel vandaag open is hoor, er zal toch wel permanentie zijn op de helpdesk.
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

Ik hoop ook niet op vandaag hoor. De meeste bedrijven zijn wel open maar de meesten stoppen in de vroege namiddag of draaien op minimumbezetting.

Dus niet hopen op vandaag, dan blijft de bloeddruk ook laag :)
Freekje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2007, 16:07

Afbeelding

komt van dees forum maar geen flauw idee waar ;o
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

komt van 9lives, van een persoon die al cityconnect heeft ontvangen :)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Lord Utopia schreef:komt van 9lives, van een persoon die al cityconnect heeft ontvangen :)
is hier vorige vrijdag gepost door Dommel.aar

heb m'n twijfels over de echtheid btw
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

xenne schreef:
Lord Utopia schreef:komt van 9lives, van een persoon die al cityconnect heeft ontvangen :)
is hier vorige vrijdag gepost door Dommel.aar

heb m'n twijfels over de echtheid btw
tzal een dommel technieker zijn he :P
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Lord Utopia schreef:
xenne schreef:
Lord Utopia schreef:komt van 9lives, van een persoon die al cityconnect heeft ontvangen :)
is hier vorige vrijdag gepost door Dommel.aar

heb m'n twijfels over de echtheid btw
tzal een dommel technieker zijn he :P
zoiets denk ik :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

xenne schreef:
Lord Utopia schreef:
xenne schreef:
Lord Utopia schreef:komt van 9lives, van een persoon die al cityconnect heeft ontvangen :)
is hier vorige vrijdag gepost door Dommel.aar

heb m'n twijfels over de echtheid btw
tzal een dommel technieker zijn he :P
zoiets denk ik :wink:


Ben benieuwd wat we morgen mogen verwachten,hopelijk komen ze weer niet af met het verhaaltje van ' we zijn onze testen volop aan het afronden en we beginnen met de activatie VOLGENDE WEEK ' ,wat moet een mens nog allemaal gaan geloven,dat ze al maar eens beginnen met hun goede voornemens voor 2008 en eerlijk zeggen wanneer ze met de oplevering kunnen beginnen .
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Tsjah, zal afhangen wanneer de blauwe jongens en meisjes weer aan de slag gaan he, zij zijn het die het in de centrale moeten/mogen doen.
Een groot deel van de BGC medewerkers heeft een week verlof gekregen met de feestdagen, dus afwachten maar.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

[twised mode]
Anders kunnen jullie met een nieuwe actie starten, "Music for Cityconnect" :twisted:
[/twised mode]
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Dommel.aar schreef:Ik ben aangesloten!!!

Kreeg paar uur geleden telefoon van dommel dat ik als één van de eerste vandaag zou aangesloten worden. Paar uur nadien zaten de inloggegevens in men mail. Al een geluk had ik vandaag verlof waardoor ik uiteraard alles direct heb ingesteld. Alles werkt vlot en heb dan ook al een speedtest kunnen doen, zie onderaan op de screenshot. Ik woon op 730m van de centrale dus ben heel tevreden over de resultaten, de upload mocht misschien nog iets hoger maar klagen ga ik er niet over doen! Geen enkele provider is in staat iets beter te leveren, toch zeker niet voor dat geld...

Toen ik die technieker van Dommel aan de lijn had wist hij me te vertellen dat de volgende klanten vanaf ongeveer 2 januari aangesloten zouden worden, logisch aangezien 1 januari een vrije dag is. Nog even geduld dus en we zitten allemaal full speed op internet.

Grts


Ok,als ik me niet vergis is het vandaag 2 januari,komaan jongens als het glaasje champagne leeg is begin dan met activeren aub. :wink:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Dit zat net in mijn mailbox:



Geachte,

Allereerst onze excuses voor het lange wachten en
dank voor uw geduld en begrip!

Wij hebben een aantal problemen gehad met de oplevering
van de cityconnect apperatuur.
Deze zijn nu van de baan en we gaan de orders doorzenden
om de actiavtie aan te vragen.
Vanaf dan moeten we wachten op de effectieve activatie datum.

u kan dit volgen door in te loggen op :
https://crm.schedom-europe.net >> my packages >> I >> expected activation date


Mocht dit niet duidelijk zijn, kan u onze helpdesk
telefonisch contacteren tijdens kantooruren.

Zij helpen u hier graag mee verder!
U kan hen bereiken op het nummer 070 224 305.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

ditCh schreef:de cityconnect apperatuur.
...
de actiavtie aan te vragen.

:?

En dan waren de 2 "gelukkige aangeslotenen" effectief dummies vanuit Dommel zelf? Beetje triest. :|
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

ditCh schreef:Dit zat net in mijn mailbox:


Eindelijk toch wat communicatie dus. Heb je in je CRM ook een expected date gekregen?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Burny schreef:Eindelijk toch wat communicatie dus. Heb je in je CRM ook een expected date gekregen?


Daar is nog niets op te zien
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ditCh schreef:Dit zat net in mijn mailbox:



Geachte,

Allereerst onze excuses voor het lange wachten en
dank voor uw geduld en begrip!

Wij hebben een aantal problemen gehad met de oplevering
van de cityconnect apperatuur.
Deze zijn nu van de baan en we gaan de orders doorzenden
om de actiavtie aan te vragen.
Vanaf dan moeten we wachten op de effectieve activatie datum.

u kan dit volgen door in te loggen op :
https://crm.schedom-europe.net >> my packages >> I >> expected activation date


Mocht dit niet duidelijk zijn, kan u onze helpdesk
telefonisch contacteren tijdens kantooruren.

Zij helpen u hier graag mee verder!
U kan hen bereiken op het nummer 070 224 305.

Alvast bedankt!


Dit is een standaard email die iedereen krijgt in zin mailbox,ik heb deze vorige week ook gekregen, heb ook meermaals gebeld en normaal gezien zouden ze deze week beginnen met de activaties, die 2 personen die zich hier aangemeld hebben zijn volgens mij mensen van dommel zelf die onze gemoederen een beetje willen temperen,flauw vind ik dat . :|
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

Hier t zelfde.
Zelfde mail gekregen (met ditto fouten :-) ), nog niks te zien in CRM-paneel.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Is toch niet flauw? Zij zijn aangesloten en hebben speedtest gepost. Dat was de bedoeling van deze thread...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

Geen mail gekregen, still waiting.
Gesloten

Terug naar “Dommel”