Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

Zolang je geen nikon en canon gelijk oplaad :lol:
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

meon schreef:Ik heb zoiets van Jupio en daar kan je de charging plate voor beide kanten individueel wisselen. Zo kan ik simultaan Canon LP-E6 en BP-808 mee laden bijvoorbeeld.
Die heb ik ook nog liggen maar deze laad toch wel wat trager.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

De A4-SFX wordt vervangen door de Ghost S1 Mk2, en de Mk2 door een Mk3!
5921ED5C-237D-4A55-881F-05D0EDB1F30F.jpeg
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Een DeLonghi Autentica ETAM29.510.B

Vorige (Nespresso) toestel heeft de geest gegeven, dus een vervanger moeten kopen...
767112.jpg
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ha ja dus, waarom maar 1 Ghost case als je er 2 kan hebben!
E629F0D4-7F0B-45C2-BDBC-7850C80FACF9.jpeg
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ga je nog upgraden naar de nieuwste Nvidia kaart ?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Die geraakt daar niet meer in denk ik

EDIT: ik ben ook al x maanden aan het afwachten om een nieuw systeem samen te stellen.
Ik heb altijd intel cpu's gehad, en had het liefst deze ook opnieuw willen gebruiken, echter lees ik veel goeds over de nieuwe 4000 AMD cpu's die de achterstand op gaming performance tov Intel zou wegwerken en direct met PCI 4.0 support (wat me nu tegenhoudt met Intel aangezien de nieuwe GPU's de snellere storage kan aanspreken daardoor).
Het beloven interessante tijden te worden :)
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Dafke schreef:\Ik heb altijd intel cpu's gehad, en had het liefst deze ook opnieuw willen gebruiken, echter lees ik veel goeds over de nieuwe 4000 AMD cpu's
ik ben eigenlijk benieuwd naar een deftige vergelijking ivm het stroomverbruik van de nieuwe intels vs amd, een puntje waar intel (zeker op papier) altijd wel op wist te winnen.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Klopt, maar de 10xxx reeks is nu ook niet de meest zuinige cpu.
Daarbij komt dan een 3080 wat ook weer stroom zuipt :)

Gelukkig heb ik zonnepanelen [emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Nieuwe electrische fiets erbij als backup fiets, en nog wat kosten voor de zaak.

https://www.decathlon.be/nl/p/elektrisc ... R-p-168875

voor € 2000 een koopje en nog binnen in XL maat

Het was toch twijfelen met de Specialized Turbo Levo Hardtail, maar die is dus in XL niet leverbaar en heb hier een dealer op 500m in vogelvlucht:
https://www.specialized.com/be/nl/turbo ... 95120-7301

Voor training & conditie heb ik een Canyon Neuron CF SLX 9.0 LTD, maar daar rij ik liever niet mee naar de supermarkt.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Hybride enduro oriented e-bike, ga nu kunnen afwisselen tussen 2 Canyon's.
Deze is voor de iets meer extreme routes t.o.v. Oost-Vlaanderen waar je alles met een XC fiets kan doen.
full_2020_spectral-on-cf-7-0_2260_P02_P5.png
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

AnD schreef:Ga je nog upgraden naar de nieuwste Nvidia kaart ?
Dafke schreef:Die geraakt daar niet meer in denk ik
De 3080 zou wel passen, maar ik heb nog nooit de nVidia kaarten gekocht - te duur, veel meer opties bij een Board Integrator. Deze hebben ook geen USB-C dus kan ik ze al niet gebruiken.

De PCB van de 3000 reeks is perfect, we moeten nu alleen afwachten of er een aftermarket cooler voor SFF komt et voila :-) Even geduld dus :-)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

CO2-datalogger voor op kantoor.

Afbeelding
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Nieuw fietslampke, toen ik er in vol daglicht naar iemand mee scheen vonden ze het al niet zo leuk, dus 1100 lumen is asociaal veel maar voor trails 's nachts is dit wel nuttig.

Om gezien te worden heb ik nog een 0.5 Watt voorlampke als backup.

https://www.blackburndesign.com/p/daybl ... ike-light/
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Is inderdaad nuttig. Ik ga in de winter altijd in het donker MTB'en.

2 lampen op het stuur. 1tje met diffuser (gespreid licht dichtbij) en 1tje verstraler.
1 lamp verstraler op helm.

Alle 3 1000 lumen/stuk.

En idd: als ik occasioneel een auto als tegenligger tegenkom en ik mijn verlichting niet rap genoeg afgezet krijg, wordt er zeker met de grootlichten geflasht.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

pfuhu schreef:Is inderdaad nuttig. Ik ga in de winter altijd in het donker MTB'en.-
't is de max, had niet gedacht dat dit zo'n kick zou geven
userbase_lite.jpg
Heb net 54 km gedaan met meer dan de helft in 't donker.
Geen paarden / wandelaars / fietsers op de trails, en dus de natuur voor u alleen.


Heb een simpel 0.5 Watt lampke als backup die ook als flashlight gebruik voor in de rugzak te kunnen zien.
En GSM heeft ook redelijk felle LED voor te zien rondom fiets als ge even stopt of ge niks kwijt zijt.

Van zodra ik op openbare weg met tegenliggers zit, zet ik die grote lamp af, en zet ik mijn backup lampke in knipper mode zolang ik zelf de weg nog voldoende zie.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Voor niet verblind te worden en toch genoeg licht hoeveel lumen heb je dan nodig voor in het donker te rijden?
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

boonpwnz schreef:Voor niet verblind te worden en toch genoeg licht hoeveel lumen heb je dan nodig voor in het donker te rijden?
Je koopt een lamp die staffer is dan wat je nodig hebt, die max stand gebruik je dan niet altijd, waardoor in de normale of eco stand je een veel grotere duur hebt.

> 1000 lumen is vrij asociaal

De 1100 die nu uit dit lampje komt, schijnt feller dan mijn halogeen verstralers die rondom de woning hangen.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Vandaag mijn gratis Galaxy Buds Live ontvangen.

Afbeelding

Ben geen fan van oortjes.
Ik heb een paar Ultimate Ears IEM's die ik alleen in het vliegtuig of op de trein gebruik, een half dozijn keer per jaar in pre-Corona tijden.
Maar deze bevallen beter dan IEM's die vast in je oor gepropt zitten.
Benieuwd of de open ANC voldoet in een vliegtuig, maar het zal nog even duren vooraleer ik dat kan testen.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Eindelijk de knoop doorgehakt, 2209,- betaald bij VDB gezien ze prijs volgen zoals andere shops, volgens prijzen tweakers:

Afbeelding

https://www.vandenborre.be/lcd-led-oled ... led65cx6la

En zeggen dat het vorig C9 model vaak duurder stond, CX is dus de C10 ;)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Een Garmin Edge Explore fiets GPS, ongeveer de standaard onder de MTB'ers.
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

ub4b schreef:Eindelijk de knoop doorgehakt, 2209,- betaald bij VDB gezien ze prijs volgen zoals andere shops, volgens prijzen tweakers:

Afbeelding

https://www.vandenborre.be/lcd-led-oled ... led65cx6la

En zeggen dat het vorig C9 model vaak duurder stond, CX is dus de C10 ;)
Waarom voor LG gegaan en niet voor Sony ?
Reden dat ik het vraag is omdat ikzelf twijfel tussen LG en Sony maar dan wel het 55" model
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

stevenvs schreef:Waarom voor LG gegaan en niet voor Sony ?
Reden dat ik het vraag is omdat ikzelf twijfel tussen LG en Sony maar dan wel het 55" model
't is aan mekaar gewaagd, ik wou al lang de C9 kopen en de CX is dan de logische opvolger

[youtube]_IqeDTdT4Nc[/youtube]

In de 2019 shootout was de sony wel de winnaar.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik wacht hoopvol de review af :banana:
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 16 keer

ub4b schreef:Een Garmin Edge Explore fiets GPS, ongeveer de standaard onder de MTB'ers.
Moest je nu de 130plus/530/830/1030plus hebben gezegd zou ik geen bezwaar bij de opmerking gehad hebben.
Deze bevatten MTB-specifieke opties: integratie Trailforks, Airtime bij sprongen, ClimbPro om je klim beter in te delen.
Ook de GPS is iets minder betrouwbaar onder bladerdek vanwege gebrek aan Glonass en Galileo. Een barometrische hoogtemeter ontbreekt eveneens.


ps: beter laat dan nooit: ik kocht mezelf een Garmin Edge 530 Bundle in April.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Nr10 schreef:
ub4b schreef:Een Garmin Edge Explore fiets GPS, ongeveer de standaard onder de MTB'ers.
Deze bevatten MTB-specifieke opties: integratie Trailforks, Airtime bij sprongen, ClimbPro om je klim beter in te delen.
Dat zijn vooral enduro related zaken. Ik kan er nog eentje bijkopen voor mijn nieuwe Canyon Spectral, maar wou met iets beginnen wat vrij common is.
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 25 keer

stevenvs schreef: Waarom voor LG gegaan en niet voor Sony ?
Reden dat ik het vraag is omdat ikzelf twijfel tussen LG en Sony maar dan wel het 55" model
Was ook aan't twijfelen tussen deze 2 merken in 55" tot men me op de Philips wees voor ambilight. Ik was niet zo voor dat gadget, maar nu ik het een paar weken in bezit heb zou ik het niet willen missen.
Mooi design ook en draaibaar op de voet; wat voor mezelf ook handiug uit kwam.
Kwestie van je nog een optie bij te geven ;-).
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

AfAX schreef:
stevenvs schreef: Waarom voor LG gegaan en niet voor Sony ?
Reden dat ik het vraag is omdat ikzelf twijfel tussen LG en Sony maar dan wel het 55" model
Was ook aan't twijfelen tussen deze 2 merken in 55" tot men me op de Philips wees voor ambilight. Ik was niet zo voor dat gadget, maar nu ik het een paar weken in bezit heb zou ik het niet willen missen.
Mooi design ook en draaibaar op de voet; wat voor mezelf ook handiug uit kwam.
Kwestie van je nog een optie bij te geven ;-).
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe gaat de ambilight om met de widescreen aspect ratio, maw de zwarte rand boven en onder in het beeld?
Ikzelf heb de LG CX 55" versie gekocht en ook nog geen moment spijt van gehad.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

ub4b schreef:dus 1100 lumen is asociaal veel
https://www.blackburndesign.com/p/daybl ... ike-light/
al 1,5 jaar deze. 1800 lumen. :eek:
https://www.lezynestore.be/lezynevoorli ... -7890.html
ub4b schreef:Een Garmin Edge Explore fiets GPS, ongeveer de standaard onder de MTB'ers.
de 'standaard' :eek: oogkleppen?
no offence, maar ik zou zonder nadenken deze besteld hebben.
serieus beter dan vorige versie...beest van hardware specs.
heb ook nog garmin 1000.

https://www.hammerhead.io/products/karoo2-preorder

https://www.dcrainmaker.com/2020/08/ham ... rides.html
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 25 keer

texarcanaa schreef: Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe gaat de ambilight om met de widescreen aspect ratio, maw de zwarte rand boven en onder in het beeld?
Ikzelf heb de LG CX 55" versie gekocht en ook nog geen moment spijt van gehad.
Het licht(kleur) wordt gevormd op basis van een veel bredere band dan de zwarte band, dit houdt dus het effect absoluut niet tegen.
waar ik een issue mee had was dat geel, groen en oranje iets te fel waren op mijn lichtgele muur (niet storend voor mijn echtgenote, maar wel voor mij) , maar je kan de muurkleur instellen in de settings en dan was het opgelost.
Heb de ambilight nu zelfs al op een van de setting iets feller gezet (PS: we kijken wel degelijk in een donkere omgeving).
En als het om een bepaalde reden zou storen (weet niet echt een reden te vinden) kan je het ook uit zetten. Je kan deze ook gewoon op een bepaalde achtergrondkleur zetten, of laten mee beaten op je muziek (zelf nog geen behoefte aan gehad).
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

AfAX schreef:
stevenvs schreef: Waarom voor LG gegaan en niet voor Sony ?
Reden dat ik het vraag is omdat ikzelf twijfel tussen LG en Sony maar dan wel het 55" model
Was ook aan't twijfelen tussen deze 2 merken in 55" tot men me op de Philips wees voor ambilight. Ik was niet zo voor dat gadget, maar nu ik het een paar weken in bezit heb zou ik het niet willen missen.
Mooi design ook en draaibaar op de voet; wat voor mezelf ook handiug uit kwam.
Kwestie van je nog een optie bij te geven ;-).
Bedankt voor de extra optie maar ik ben niet echt een fan van ambilight.

Morgen nog een laatste maal gaan kijken in de winkel en dan beslissen. Voorkeur gaat momenteel naar de Sony.

Verder is het momenteel ook het moment om te kopen prijzen zijn 300€ - 400€ lager dan vorige week. Kan zijn dat de -18% actie van mediamarkt hiermee iets te maken heeft.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Een Vandenborre medewerker vertelde ons (in 2016) inderdaad dat ze MediaMarkt volgen -- toen was het een cashback actie die ze nadeden. Misschien zit de zwakkere dollar/sterkere euro er ook wat tussen?

Staat er bij Ambilight ook een minimum lichtsterkte op zodat je niet in totale duisternis valt bij een donkere scene of zwart beeld?
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 25 keer

cptKangaroo schreef: Staat er bij Ambilight ook een minimum lichtsterkte op zodat je niet in totale duisternis valt bij een donkere scene of zwart beeld?
Inderdaad, zelfs bij een volledig zwart scherm is er nog steeds lichtprojectie.



@StevenVS, kwestie van fan zijn: omdat ik dat kende van bij kennissen in zijn beginfase was ik eerder anti. Ondertussen onderging het natuurlijk een hele evolutie. Ik heb me laten overhalen op t werk door een enthousiaste fanen ook iemand die spijt had dat hij een ander merk gekocht had.
Anyway, ik ben er zeker van dat je sowieso met elke Oled aankoop tevreden kan zijn. En zolang je ambilight niet kent zal je het ook niet missen ;-)

Ow ja, en ook AndroidTV op de Philips vond ik leuk meegenomen, geen bijkomende Shield meer nodig :-)


'k Ga nu eens uitzoeken of het de moeite is om hue lampen aan te schaffen vermits deze kunnen samenwerken met de Ambilight.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

cptKangaroo schreef:Een Vandenborre medewerker vertelde ons (in 2016) inderdaad dat ze MediaMarkt volgen -- toen was het een cashback actie die ze nadeden.
Komen cashback acties niet altijd van de fabrikant zelf, en zijn ze bijgevolg niet automatisch bij alle retailers van toepassing ?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Mogelijk zat er nog een constructie tussen want ik geloof niet dat men ergens specifiek LG vermeldde. De actie was ook op schermgrootte gebaseerd, niet op merk (kopie van de aankoopbon moest erbij). De medewerker zei wel dat men MediaMarkt volgde en ik had de indruk dat dat algemeen bedoeld was en niet enkel voor die actie.
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 08 mar 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 16 keer

Werkt die ambilight ook op een gekleurde muur.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

frodo schreef:Werkt die ambilight ook op een gekleurde muur.
Da’s gewoon fysica. Als je muur bvb rood is, ga je nooit blauw of groen krijgen met je ambilight. En met een zwarte muur, ga je al helemaal geen effect hebben.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

stevenvs schreef:
Waarom voor LG gegaan en niet voor Sony ?
Reden dat ik het vraag is omdat ikzelf twijfel tussen LG en Sony maar dan wel het 55" model
Ik zou de E9 nemen dan.
stybola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 04 sep 2019, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

Vorige week mijn nieuwe smartphone gaan ophalen. Gekocht via dit forum.

Xiaomi Mi 10. Nu pas deftig tijd om dit te posten. :-D
IMG_20200920_103220_975.jpg
119445716_2673157066282158_2056466282149966545_n.jpg
119939462_1627150487465219_2817644932554418435_n.jpg
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Tomby schreef:
frodo schreef:Werkt die ambilight ook op een gekleurde muur.
Da’s gewoon fysica. Als je muur bvb rood is, ga je nooit blauw of groen krijgen met je ambilight. En met een zwarte muur, ga je al helemaal geen effect hebben.
Voor ambilight gebruik je best een witte achtergrond. Ik heb een wandpaneel laten maken om alle kabels achter weg te werken en het is perfect voor ambilight. Ambilight is de enige reden waarom ik opnieuw voor Philips zou kiezen. Anderzijds zie ik soms mensen die een ambilight-TV gewoon voor een raam zetten, dan werkt dat toch amper?
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”