Ik heb nieuw speelgoed!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Die heb ik ook nog liggen maar deze laad toch wel wat trager.meon schreef:Ik heb zoiets van Jupio en daar kan je de charging plate voor beide kanten individueel wisselen. Zo kan ik simultaan Canon LP-E6 en BP-808 mee laden bijvoorbeeld.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
De A4-SFX wordt vervangen door de Ghost S1 Mk2, en de Mk2 door een Mk3!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Een DeLonghi Autentica ETAM29.510.B
Vorige (Nespresso) toestel heeft de geest gegeven, dus een vervanger moeten kopen...
Vorige (Nespresso) toestel heeft de geest gegeven, dus een vervanger moeten kopen...
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- selder
- Moderator
Ha ja dus, waarom maar 1 Ghost case als je er 2 kan hebben!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Die geraakt daar niet meer in denk ik
EDIT: ik ben ook al x maanden aan het afwachten om een nieuw systeem samen te stellen.
Ik heb altijd intel cpu's gehad, en had het liefst deze ook opnieuw willen gebruiken, echter lees ik veel goeds over de nieuwe 4000 AMD cpu's die de achterstand op gaming performance tov Intel zou wegwerken en direct met PCI 4.0 support (wat me nu tegenhoudt met Intel aangezien de nieuwe GPU's de snellere storage kan aanspreken daardoor).
Het beloven interessante tijden te worden
EDIT: ik ben ook al x maanden aan het afwachten om een nieuw systeem samen te stellen.
Ik heb altijd intel cpu's gehad, en had het liefst deze ook opnieuw willen gebruiken, echter lees ik veel goeds over de nieuwe 4000 AMD cpu's die de achterstand op gaming performance tov Intel zou wegwerken en direct met PCI 4.0 support (wat me nu tegenhoudt met Intel aangezien de nieuwe GPU's de snellere storage kan aanspreken daardoor).
Het beloven interessante tijden te worden
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik ben eigenlijk benieuwd naar een deftige vergelijking ivm het stroomverbruik van de nieuwe intels vs amd, een puntje waar intel (zeker op papier) altijd wel op wist te winnen.Dafke schreef:\Ik heb altijd intel cpu's gehad, en had het liefst deze ook opnieuw willen gebruiken, echter lees ik veel goeds over de nieuwe 4000 AMD cpu's
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Klopt, maar de 10xxx reeks is nu ook niet de meest zuinige cpu.
Daarbij komt dan een 3080 wat ook weer stroom zuipt
Gelukkig heb ik zonnepanelen [emoji16]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Daarbij komt dan een 3080 wat ook weer stroom zuipt
Gelukkig heb ik zonnepanelen [emoji16]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Nieuwe electrische fiets erbij als backup fiets, en nog wat kosten voor de zaak.
https://www.decathlon.be/nl/p/elektrisc ... R-p-168875
voor € 2000 een koopje en nog binnen in XL maat
Het was toch twijfelen met de Specialized Turbo Levo Hardtail, maar die is dus in XL niet leverbaar en heb hier een dealer op 500m in vogelvlucht:
https://www.specialized.com/be/nl/turbo ... 95120-7301
Voor training & conditie heb ik een Canyon Neuron CF SLX 9.0 LTD, maar daar rij ik liever niet mee naar de supermarkt.
https://www.decathlon.be/nl/p/elektrisc ... R-p-168875
voor € 2000 een koopje en nog binnen in XL maat
Het was toch twijfelen met de Specialized Turbo Levo Hardtail, maar die is dus in XL niet leverbaar en heb hier een dealer op 500m in vogelvlucht:
https://www.specialized.com/be/nl/turbo ... 95120-7301
Voor training & conditie heb ik een Canyon Neuron CF SLX 9.0 LTD, maar daar rij ik liever niet mee naar de supermarkt.
-
- Elite Poster
Hybride enduro oriented e-bike, ga nu kunnen afwisselen tussen 2 Canyon's.
Deze is voor de iets meer extreme routes t.o.v. Oost-Vlaanderen waar je alles met een XC fiets kan doen.
Deze is voor de iets meer extreme routes t.o.v. Oost-Vlaanderen waar je alles met een XC fiets kan doen.
- selder
- Moderator
AnD schreef:Ga je nog upgraden naar de nieuwste Nvidia kaart ?
De 3080 zou wel passen, maar ik heb nog nooit de nVidia kaarten gekocht - te duur, veel meer opties bij een Board Integrator. Deze hebben ook geen USB-C dus kan ik ze al niet gebruiken.Dafke schreef:Die geraakt daar niet meer in denk ik
De PCB van de 3000 reeks is perfect, we moeten nu alleen afwachten of er een aftermarket cooler voor SFF komt et voila Even geduld dus
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Elite Poster
Nieuw fietslampke, toen ik er in vol daglicht naar iemand mee scheen vonden ze het al niet zo leuk, dus 1100 lumen is asociaal veel maar voor trails 's nachts is dit wel nuttig.
Om gezien te worden heb ik nog een 0.5 Watt voorlampke als backup.
https://www.blackburndesign.com/p/daybl ... ike-light/
Om gezien te worden heb ik nog een 0.5 Watt voorlampke als backup.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
Is inderdaad nuttig. Ik ga in de winter altijd in het donker MTB'en.
2 lampen op het stuur. 1tje met diffuser (gespreid licht dichtbij) en 1tje verstraler.
1 lamp verstraler op helm.
Alle 3 1000 lumen/stuk.
En idd: als ik occasioneel een auto als tegenligger tegenkom en ik mijn verlichting niet rap genoeg afgezet krijg, wordt er zeker met de grootlichten geflasht.
2 lampen op het stuur. 1tje met diffuser (gespreid licht dichtbij) en 1tje verstraler.
1 lamp verstraler op helm.
Alle 3 1000 lumen/stuk.
En idd: als ik occasioneel een auto als tegenligger tegenkom en ik mijn verlichting niet rap genoeg afgezet krijg, wordt er zeker met de grootlichten geflasht.
-
- Elite Poster
't is de max, had niet gedacht dat dit zo'n kick zou gevenpfuhu schreef:Is inderdaad nuttig. Ik ga in de winter altijd in het donker MTB'en.-
Heb net 54 km gedaan met meer dan de helft in 't donker.
Geen paarden / wandelaars / fietsers op de trails, en dus de natuur voor u alleen.
Heb een simpel 0.5 Watt lampke als backup die ook als flashlight gebruik voor in de rugzak te kunnen zien.
En GSM heeft ook redelijk felle LED voor te zien rondom fiets als ge even stopt of ge niks kwijt zijt.
Van zodra ik op openbare weg met tegenliggers zit, zet ik die grote lamp af, en zet ik mijn backup lampke in knipper mode zolang ik zelf de weg nog voldoende zie.
-
- Elite Poster
Je koopt een lamp die staffer is dan wat je nodig hebt, die max stand gebruik je dan niet altijd, waardoor in de normale of eco stand je een veel grotere duur hebt.boonpwnz schreef:Voor niet verblind te worden en toch genoeg licht hoeveel lumen heb je dan nodig voor in het donker te rijden?
> 1000 lumen is vrij asociaal
De 1100 die nu uit dit lampje komt, schijnt feller dan mijn halogeen verstralers die rondom de woning hangen.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Vandaag mijn gratis Galaxy Buds Live ontvangen.
Ben geen fan van oortjes.
Ik heb een paar Ultimate Ears IEM's die ik alleen in het vliegtuig of op de trein gebruik, een half dozijn keer per jaar in pre-Corona tijden.
Maar deze bevallen beter dan IEM's die vast in je oor gepropt zitten.
Benieuwd of de open ANC voldoet in een vliegtuig, maar het zal nog even duren vooraleer ik dat kan testen.
Ben geen fan van oortjes.
Ik heb een paar Ultimate Ears IEM's die ik alleen in het vliegtuig of op de trein gebruik, een half dozijn keer per jaar in pre-Corona tijden.
Maar deze bevallen beter dan IEM's die vast in je oor gepropt zitten.
Benieuwd of de open ANC voldoet in een vliegtuig, maar het zal nog even duren vooraleer ik dat kan testen.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
-
- Elite Poster
Eindelijk de knoop doorgehakt, 2209,- betaald bij VDB gezien ze prijs volgen zoals andere shops, volgens prijzen tweakers:
https://www.vandenborre.be/lcd-led-oled ... led65cx6la
En zeggen dat het vorig C9 model vaak duurder stond, CX is dus de C10
-
- Elite Poster
Een Garmin Edge Explore fiets GPS, ongeveer de standaard onder de MTB'ers.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 11 keer
Waarom voor LG gegaan en niet voor Sony ?ub4b schreef:Eindelijk de knoop doorgehakt, 2209,- betaald bij VDB gezien ze prijs volgen zoals andere shops, volgens prijzen tweakers:
Reden dat ik het vraag is omdat ikzelf twijfel tussen LG en Sony maar dan wel het 55" model
-
- Elite Poster
't is aan mekaar gewaagd, ik wou al lang de C9 kopen en de CX is dan de logische opvolgerstevenvs schreef:Waarom voor LG gegaan en niet voor Sony ?
Reden dat ik het vraag is omdat ikzelf twijfel tussen LG en Sony maar dan wel het 55" model
[youtube]_IqeDTdT4Nc[/youtube]
In de 2019 shootout was de sony wel de winnaar.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 16 keer
Moest je nu de 130plus/530/830/1030plus hebben gezegd zou ik geen bezwaar bij de opmerking gehad hebben.ub4b schreef:Een Garmin Edge Explore fiets GPS, ongeveer de standaard onder de MTB'ers.
Deze bevatten MTB-specifieke opties: integratie Trailforks, Airtime bij sprongen, ClimbPro om je klim beter in te delen.
Ook de GPS is iets minder betrouwbaar onder bladerdek vanwege gebrek aan Glonass en Galileo. Een barometrische hoogtemeter ontbreekt eveneens.
ps: beter laat dan nooit: ik kocht mezelf een Garmin Edge 530 Bundle in April.
-
- Elite Poster
Dat zijn vooral enduro related zaken. Ik kan er nog eentje bijkopen voor mijn nieuwe Canyon Spectral, maar wou met iets beginnen wat vrij common is.Nr10 schreef:Deze bevatten MTB-specifieke opties: integratie Trailforks, Airtime bij sprongen, ClimbPro om je klim beter in te delen.ub4b schreef:Een Garmin Edge Explore fiets GPS, ongeveer de standaard onder de MTB'ers.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 25 keer
Was ook aan't twijfelen tussen deze 2 merken in 55" tot men me op de Philips wees voor ambilight. Ik was niet zo voor dat gadget, maar nu ik het een paar weken in bezit heb zou ik het niet willen missen.stevenvs schreef: Waarom voor LG gegaan en niet voor Sony ?
Mooi design ook en draaibaar op de voet; wat voor mezelf ook handiug uit kwam.
Kwestie van je nog een optie bij te geven .
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe gaat de ambilight om met de widescreen aspect ratio, maw de zwarte rand boven en onder in het beeld?AfAX schreef:Was ook aan't twijfelen tussen deze 2 merken in 55" tot men me op de Philips wees voor ambilight. Ik was niet zo voor dat gadget, maar nu ik het een paar weken in bezit heb zou ik het niet willen missen.stevenvs schreef: Waarom voor LG gegaan en niet voor Sony ?
Ikzelf heb de LG CX 55" versie gekocht en ook nog geen moment spijt van gehad.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
al 1,5 jaar deze. 1800 lumen.ub4b schreef:dus 1100 lumen is asociaal veel
https://www.lezynestore.be/lezynevoorli ... -7890.html
de 'standaard' oogkleppen?ub4b schreef:Een Garmin Edge Explore fiets GPS, ongeveer de standaard onder de MTB'ers.
no offence, maar ik zou zonder nadenken deze besteld hebben.
serieus beter dan vorige versie...beest van hardware specs.
heb ook nog garmin 1000.
https://www.hammerhead.io/products/karoo2-preorder
https://www.dcrainmaker.com/2020/08/ham ... rides.html
-
- Premium Member
Het licht(kleur) wordt gevormd op basis van een veel bredere band dan de zwarte band, dit houdt dus het effect absoluut niet tegen.texarcanaa schreef: Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe gaat de ambilight om met de widescreen aspect ratio, maw de zwarte rand boven en onder in het beeld?
Ikzelf heb de LG CX 55" versie gekocht en ook nog geen moment spijt van gehad.
waar ik een issue mee had was dat geel, groen en oranje iets te fel waren op mijn lichtgele muur (niet storend voor mijn echtgenote, maar wel voor mij) , maar je kan de muurkleur instellen in de settings en dan was het opgelost.
Heb de ambilight nu zelfs al op een van de setting iets feller gezet (PS: we kijken wel degelijk in een donkere omgeving).
En als het om een bepaalde reden zou storen (weet niet echt een reden te vinden) kan je het ook uit zetten. Je kan deze ook gewoon op een bepaalde achtergrondkleur zetten, of laten mee beaten op je muziek (zelf nog geen behoefte aan gehad).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 11 keer
Bedankt voor de extra optie maar ik ben niet echt een fan van ambilight.AfAX schreef:Was ook aan't twijfelen tussen deze 2 merken in 55" tot men me op de Philips wees voor ambilight. Ik was niet zo voor dat gadget, maar nu ik het een paar weken in bezit heb zou ik het niet willen missen.stevenvs schreef: Waarom voor LG gegaan en niet voor Sony ?
Morgen nog een laatste maal gaan kijken in de winkel en dan beslissen. Voorkeur gaat momenteel naar de Sony.
Verder is het momenteel ook het moment om te kopen prijzen zijn 300€ - 400€ lager dan vorige week. Kan zijn dat de -18% actie van mediamarkt hiermee iets te maken heeft.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Een Vandenborre medewerker vertelde ons (in 2016) inderdaad dat ze MediaMarkt volgen -- toen was het een cashback actie die ze nadeden. Misschien zit de zwakkere dollar/sterkere euro er ook wat tussen?
Staat er bij Ambilight ook een minimum lichtsterkte op zodat je niet in totale duisternis valt bij een donkere scene of zwart beeld?
Staat er bij Ambilight ook een minimum lichtsterkte op zodat je niet in totale duisternis valt bij een donkere scene of zwart beeld?
-
- Premium Member
Inderdaad, zelfs bij een volledig zwart scherm is er nog steeds lichtprojectie.cptKangaroo schreef: Staat er bij Ambilight ook een minimum lichtsterkte op zodat je niet in totale duisternis valt bij een donkere scene of zwart beeld?
@StevenVS, kwestie van fan zijn: omdat ik dat kende van bij kennissen in zijn beginfase was ik eerder anti. Ondertussen onderging het natuurlijk een hele evolutie. Ik heb me laten overhalen op t werk door een enthousiaste fanen ook iemand die spijt had dat hij een ander merk gekocht had.
Anyway, ik ben er zeker van dat je sowieso met elke Oled aankoop tevreden kan zijn. En zolang je ambilight niet kent zal je het ook niet missen
Ow ja, en ook AndroidTV op de Philips vond ik leuk meegenomen, geen bijkomende Shield meer nodig
'k Ga nu eens uitzoeken of het de moeite is om hue lampen aan te schaffen vermits deze kunnen samenwerken met de Ambilight.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Komen cashback acties niet altijd van de fabrikant zelf, en zijn ze bijgevolg niet automatisch bij alle retailers van toepassing ?cptKangaroo schreef:Een Vandenborre medewerker vertelde ons (in 2016) inderdaad dat ze MediaMarkt volgen -- toen was het een cashback actie die ze nadeden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Mogelijk zat er nog een constructie tussen want ik geloof niet dat men ergens specifiek LG vermeldde. De actie was ook op schermgrootte gebaseerd, niet op merk (kopie van de aankoopbon moest erbij). De medewerker zei wel dat men MediaMarkt volgde en ik had de indruk dat dat algemeen bedoeld was en niet enkel voor die actie.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Da’s gewoon fysica. Als je muur bvb rood is, ga je nooit blauw of groen krijgen met je ambilight. En met een zwarte muur, ga je al helemaal geen effect hebben.frodo schreef:Werkt die ambilight ook op een gekleurde muur.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Voor ambilight gebruik je best een witte achtergrond. Ik heb een wandpaneel laten maken om alle kabels achter weg te werken en het is perfect voor ambilight. Ambilight is de enige reden waarom ik opnieuw voor Philips zou kiezen. Anderzijds zie ik soms mensen die een ambilight-TV gewoon voor een raam zetten, dan werkt dat toch amper?Tomby schreef:Da’s gewoon fysica. Als je muur bvb rood is, ga je nooit blauw of groen krijgen met je ambilight. En met een zwarte muur, ga je al helemaal geen effect hebben.frodo schreef:Werkt die ambilight ook op een gekleurde muur.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen