Hey Telecom
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Identificatieplicht? Je RRN blijft, je identiteitskaartnummer niet.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 336 keer
- Bedankt: 29 keer
Ik zit (zat) zelf ook bij Orange, beetje jammer dat het ofwel 4 GB is ofwel 20 GB, qua data. Dat is echt een gigantisch gat. De schreeuwerige stijl van Hey staat me niet aan, uiteindelijk beslist om bij Edpnet voor 11 € een mobiele combo met 10 GB data te nemen. Bellen via het GSM-netwerk doen we toch nauwelijks meer, dus die 400 minuten moeten ruim volstaan.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 24.10 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 227 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Ik kan me niet herinneren dat ik voor een SIM-kaart ooit een RRN moest geven. Het feit dat je het met BC betaalde, volstond (IIRC).
Computer(k)nul
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Iemand al geprobeerd om de korting van black friday te krijgen voor bestaande klanten?
Ik dacht te upgraden en terug te downgraden, maar dat lukt niet.
Denk dat ik maar gewoon een abonnement neem bij Orange en dan terug Hey! bestel voor 29/11. 5 euro minder per maand is beter dan
mijn promo, 5gb extra, te verliezen.
Ik dacht te upgraden en terug te downgraden, maar dat lukt niet.
Denk dat ik maar gewoon een abonnement neem bij Orange en dan terug Hey! bestel voor 29/11. 5 euro minder per maand is beter dan
mijn promo, 5gb extra, te verliezen.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
In de meeste gevallen moet je minstens 6 maand geen klant zijn eer je telt als nieuwe klant. Geen idee hoe het zit bij Hey, daarvoor ga je eens naar de kleine lettertjes moeten kijken.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 39 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik ga overstappen. Weet iemand hoe het het verloopt bij MV als je je belkrediet teruggestort wil zien?Stiaan schreef: 23 nov 2023, 13:02 Vandaag gezien dat er een mooie Black Friday deal is bij Hey Telecom.
- €10/maand for life voor 20GB (40GB na een jaar)
- €20/maand for life voor 80GB (160GB na een jaar)
Weinig concurrenten doen beter denk ik![]()
- Ptoeneigh
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
- Bedankt: 140 keer
Lees de info hier zorgvuldig: https://support.mobilevikings.be/hc/nl/ ... belwaarde-Nexus1980 schreef: 26 nov 2023, 19:30
Ik ga overstappen. Weet iemand hoe het het verloopt bij MV als je je belkrediet teruggestort wil zien?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Dat €10 abonnement is ook wel ideaal als 4G/5G backup lijn voor die enkele keren per jaar dat het vast internet eens uitvalt en je juist telewerk hebt 

- Ptoeneigh
- Elite Poster
Nog even als tip meegeven voor wie overstapt van Orange naar Hey: ik had problemen met m’n voicemail, de sms notificaties daarvan kwamen niet meer aan (gemiste oproep, nieuw voicemail bericht, persoon is terug beschikbaar notificaties).
Dit kwam omdat ik bij Orange Visual Voicemail had welke nog niet beschikbaar is bij Hey. Een 2e en 3e lijn (backoffice en netwerk ingenieurs) zijn er aan te pas gekomen om dit recht te zetten.
Nu zou je denken, wat maakt die voicemail uit, maar ik vind het wel handig om een bericht te krijgen als ik een oproep heb gemist terwijl ik onbereikbaar was of een voicemail heb ontvangen. Want als mensen een voicemail inspreken, dan is het meestal belangrijk genoeg om niet te willen missen.
Keurig opgelost door Orange / Hey. Mogelijk zijn er nog overstappers die hier zonder dat ze zich hiervan bewust zijn last van ondervinden. Dus bij deze.
Dit kwam omdat ik bij Orange Visual Voicemail had welke nog niet beschikbaar is bij Hey. Een 2e en 3e lijn (backoffice en netwerk ingenieurs) zijn er aan te pas gekomen om dit recht te zetten.
Nu zou je denken, wat maakt die voicemail uit, maar ik vind het wel handig om een bericht te krijgen als ik een oproep heb gemist terwijl ik onbereikbaar was of een voicemail heb ontvangen. Want als mensen een voicemail inspreken, dan is het meestal belangrijk genoeg om niet te willen missen.
Keurig opgelost door Orange / Hey. Mogelijk zijn er nog overstappers die hier zonder dat ze zich hiervan bewust zijn last van ondervinden. Dus bij deze.
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Vervolg op viewtopic.php?t=64815:
Mijn vader is eergisteren veranderd van Mobile Vikings en dit is oke verlopen. (Ik regel dat voor hem, want ik snap dat het moeilijk en vervelend kan zijn etc.) De nummeroverdracht zelf was geen probleem, dit ging redelijk vlot (12u later van MV -> Orange). Maar er was wel een irritant probleem met de simkaart van Orange zelf. Ik heb hem eerst van MV naar een Orange GO Light laten overzetten omdat 'ie een eSIM nodig heeft voor dual sim (hey biedt dit nog niet aan, maar je kan je eSIM behouden als je van Orange naar hey gaat). Toen begonnen de problemen, de eSIM kwam maar niet toe, verschillende keren gebeld en berichten via Messenger gestuurd zonder resultaat. Ik rijd een halfuur naar een Orange winkel met de ID van m'n vader, klantennummer, order nummer, ... Mevrouw wilt me absoluut niet helpen (ze krijgt waarschijnlijk geen aanzien thuis en wilt macht uitoefenen ofso), omdat ze me niet vertrouwt... Belachelijk, want altijd als ik bel naar Orange moet ik gewoon geboortedatum en adres bevestigen, maar fysiek naar de winkel gaan is blijkbaar onbetrouwbaarder. Ik helemaal naar daar gereden voor niks, bel dan nog eens naar de klantendiesnt en krijg eindelijk iemand aan de lijn met wat technisch verstand. Na wat getreuzel krijg ik eindelijk de eSIM in m'n inbox. Nu, heb ik een Orange eSIM en wil ik die naar hey veranderen, na een dag is de abonnementswijziging nog steeds niet gebeurd. To be continued.
Mijn vader is eergisteren veranderd van Mobile Vikings en dit is oke verlopen. (Ik regel dat voor hem, want ik snap dat het moeilijk en vervelend kan zijn etc.) De nummeroverdracht zelf was geen probleem, dit ging redelijk vlot (12u later van MV -> Orange). Maar er was wel een irritant probleem met de simkaart van Orange zelf. Ik heb hem eerst van MV naar een Orange GO Light laten overzetten omdat 'ie een eSIM nodig heeft voor dual sim (hey biedt dit nog niet aan, maar je kan je eSIM behouden als je van Orange naar hey gaat). Toen begonnen de problemen, de eSIM kwam maar niet toe, verschillende keren gebeld en berichten via Messenger gestuurd zonder resultaat. Ik rijd een halfuur naar een Orange winkel met de ID van m'n vader, klantennummer, order nummer, ... Mevrouw wilt me absoluut niet helpen (ze krijgt waarschijnlijk geen aanzien thuis en wilt macht uitoefenen ofso), omdat ze me niet vertrouwt... Belachelijk, want altijd als ik bel naar Orange moet ik gewoon geboortedatum en adres bevestigen, maar fysiek naar de winkel gaan is blijkbaar onbetrouwbaarder. Ik helemaal naar daar gereden voor niks, bel dan nog eens naar de klantendiesnt en krijg eindelijk iemand aan de lijn met wat technisch verstand. Na wat getreuzel krijg ik eindelijk de eSIM in m'n inbox. Nu, heb ik een Orange eSIM en wil ik die naar hey veranderen, na een dag is de abonnementswijziging nog steeds niet gebeurd. To be continued.
Laatst gewijzigd door VossyGamer 06 dec 2023, 10:43, in totaal 1 gewijzigd.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Haha, zo zijn er nog teveel iddVossyGamer schreef: 06 dec 2023, 08:56 ze krijgt waarschijnlijk geen aanzien thuis en wilt macht uitoefenen ofso

-
- Starter Plus
Het is een soep bij Orange. Nummeroverdrachten gaan traag of zitten vast. Bij Hey! is het al niet beter. Berichten via Social Media (Facebook Messenger) worden pas dagen later beantwoord en chats worden ook niet opgevolgd. Het excuus is altijd dat het druk is.
Zelf twijfel ik of het niet beter is om gewoon weer BASE of Mobile Vikings klant te worden ongeacht dat die duurder zijn.
Zelf twijfel ik of het niet beter is om gewoon weer BASE of Mobile Vikings klant te worden ongeacht dat die duurder zijn.
Laatst gewijzigd door on4bam 06 dec 2023, 12:57, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Full Quote verwijderd
Reden: Full Quote verwijderd
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Bij Mobile Vikings ook niet veel beter, wacht al 8 dagen op een antwoord ... er staat ook bij dat het druk is.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Starter Plus
Kom je van Orange want dan is een nieuwe SIM niet nodig. Als de nummeroverdracht langer duurt dan een dag dan wel.mgo72 schreef: 06 dec 2023, 20:13 Heb met BF ingeschreven, maar nog niets gekregen. Ik veronderstel dat dit niet normaal is en ik de helpdesk in moet?
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ik heb vandaag mijn dochters over gezet van youfone naar hey.
Online activatie en een tiental minuten erna kon ik de SIM-kaarten wisselen en werkt alles zoals het hoort.
Leuk dat het liep zoals het zou moeten lopen.
Online activatie en een tiental minuten erna kon ik de SIM-kaarten wisselen en werkt alles zoals het hoort.
Leuk dat het liep zoals het zou moeten lopen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
- Bedankt: 114 keer
Ook hier alles goed gegaan: mezelf en twee kennissen met mobiel + internet van Orange naar Hey, niemand problemen gehad.
Daarnast nog twee mobiele nummers van Proximus naar Hey overgezet, ook prima verlopen.
Daarnast nog twee mobiele nummers van Proximus naar Hey overgezet, ook prima verlopen.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Tsja, soms heb je gewoon pech.
Mijn overdracht ging ook niet perfect. Als ik mijn sim wilde activeren kreeg ik altijd een foutmelding. Blijkbaar was de SIM die ze mij stuurden niet "in hun systeem". Na een aantal keer over en weer chatten zagen ze plots dat het aan hen lag en niet aan mij en was het binnen de 10 minuten opgelost.
Mijn overdracht ging ook niet perfect. Als ik mijn sim wilde activeren kreeg ik altijd een foutmelding. Blijkbaar was de SIM die ze mij stuurden niet "in hun systeem". Na een aantal keer over en weer chatten zagen ze plots dat het aan hen lag en niet aan mij en was het binnen de 10 minuten opgelost.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 315 keer
- Bedankt: 26 keer
Hier werden 3 nummers overgedragen waarvan eentje wat moeizamer doordat bpost 12-13d extra nodig had voor het leveren van de 1ste simkaart.
Gestart met mijn nummer op 16/11, uiteindelijk in orde op 06/12.
Hier is het gewoon fout gegaan doordat bpost de eerste simkaart niet leverde. Vanaf 20/11 was er geen beweging meer in de tracking dus ben ik al eens in de chat gaan hangen wat we hier konden aan doen. Ik kreeg alvast een klantennummer zodat ik bijkomende bestellingen kon plaatsen en er werd gevraagd voor nog even af te wachten.
Een dag of 2 later nog steeds geen beweging in de tracking en er werd een dossier geopend voor het opsturen van een nieuwe simkaart. Nadat deze aankwam (Brief in Orange huisstijl), kon ik deze niet activeren via de hey website.
Terug in de chat, gemeld met screenshotje met foutmelding en dossier 2 werd geopend. Enkele dagen later, door nog eens in de chat te hangen status update beweerde de hey Live Agent dat die wel zou moeten werken.. Na screenshotje vulde ze het dossier aan met mijn ontvangen simkaartnummer.
06/12:
- Enkele pogingen gedaan in de chat
- Ik word opgebeld door Hey met de vraag of het past dat ze simkaart activeren. 10min later, simkaart actief.
- ik word door een andere medewerken opgebeld met de melding dat het wel de bedoeling is om de chat open te houden... Nuja, intussen was mijn simkaart actief, maar ik heb bij hem wel mijn 3de dossier geopend omtrent My Hey account. ik zie voorlopig enkel mijn eerste bestelling, maar ik zou alle mijn overgedragen nummers in de omgeving willen zien.
07/12: Bpost krijgt het voor elkaar en levert de 1ste verstuurde simkaart waar sinds 20/11 geen beweging is was..
Bestelling 2 en 3: Geplaatst 21/11 en waren in orde op 24/11
Mijn nichtje heeft haar nummer ook overgedragen, en dat ging ook zonder problemen.
Gestart met mijn nummer op 16/11, uiteindelijk in orde op 06/12.
Hier is het gewoon fout gegaan doordat bpost de eerste simkaart niet leverde. Vanaf 20/11 was er geen beweging meer in de tracking dus ben ik al eens in de chat gaan hangen wat we hier konden aan doen. Ik kreeg alvast een klantennummer zodat ik bijkomende bestellingen kon plaatsen en er werd gevraagd voor nog even af te wachten.
Een dag of 2 later nog steeds geen beweging in de tracking en er werd een dossier geopend voor het opsturen van een nieuwe simkaart. Nadat deze aankwam (Brief in Orange huisstijl), kon ik deze niet activeren via de hey website.
Terug in de chat, gemeld met screenshotje met foutmelding en dossier 2 werd geopend. Enkele dagen later, door nog eens in de chat te hangen status update beweerde de hey Live Agent dat die wel zou moeten werken.. Na screenshotje vulde ze het dossier aan met mijn ontvangen simkaartnummer.
06/12:
- Enkele pogingen gedaan in de chat
- Ik word opgebeld door Hey met de vraag of het past dat ze simkaart activeren. 10min later, simkaart actief.
- ik word door een andere medewerken opgebeld met de melding dat het wel de bedoeling is om de chat open te houden... Nuja, intussen was mijn simkaart actief, maar ik heb bij hem wel mijn 3de dossier geopend omtrent My Hey account. ik zie voorlopig enkel mijn eerste bestelling, maar ik zou alle mijn overgedragen nummers in de omgeving willen zien.
07/12: Bpost krijgt het voor elkaar en levert de 1ste verstuurde simkaart waar sinds 20/11 geen beweging is was..

Bestelling 2 en 3: Geplaatst 21/11 en waren in orde op 24/11
Mijn nichtje heeft haar nummer ook overgedragen, en dat ging ook zonder problemen.
- Ptoeneigh
- Elite Poster
Hebben jullie meerdere GSM nummers onder 1 account staan en op 1 afrekening?
Bij mij staan ze apart.. ben benieuwd of dat de norm is anders moet ik ze eens vragen om ze samen te voegen.
Bij mij staan ze apart.. ben benieuwd of dat de norm is anders moet ik ze eens vragen om ze samen te voegen.
-
- Starter Plus
Je kan wel een vergoeding aanvragen als de nieuwe operator de nummeroverdracht te laat in orde brengt.boonpwnz schreef: 08 dec 2023, 15:15 Ik weet echt niet wat er bij misgelopen is dan.
Vergoeding krijg ik er niet voor jammer genoeg.
Je nummer moet er wel nog actief staan: https://www.bipt.be/consumenten/faq/kan ... mer-houden
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 14 keer
Hier ook perfect met 2 abonnementenNexus1980 schreef: 09 dec 2023, 20:19 Overdracht van MV is ook hier vlekkeloos verlopen. Als je trustpilot leest zou je bijna denken dat er niks goed verloopt.![]()
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 68 keer
Weet iemand of Hey telefonisch bereikbaar is? Ik probeer al sinds Black Friday een sim aan te vragen maar ze raakt maar niet verzonden. Ondertussen via de chat al meerdere keren een nieuwe bestelling geplaatst maar nu krijg ik gewoon geen antwoord meer in de chat.
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
@Zorba , ze zijn telefonisch niet bereikbaar.
Wel via X, Facebook, Instagram
Wel via X, Facebook, Instagram
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

ISP:

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Het probleem is dat je soms een dag moet wachten in die chat. En het ligt niet aan te weinig personeel. Het is soms de chat die echt slecht werkt. Als je dus bv 7 berichten stuurt ipv 1 in de chat loopt de wachtttijd meer op bij 7 dan bij 1 bericht.
Ze zijn bezig om het op te lossen.
Ofwel door de wachttijden fors te verminderen of om te zorgen dat je hen kunt bereiken op een andere manier terwijl je wacht.
Ze zijn bezig om het op te lossen.
Ofwel door de wachttijden fors te verminderen of om te zorgen dat je hen kunt bereiken op een andere manier terwijl je wacht.
Mij mij ging er ook iets mis met de bestelling van de sim-kaart. Ik kreeg eerst een mail en daarna een sms van Hey dat ik dringend moest belle naar een 0800-nr. Dat bleek dus de helpdesk van Orange te zijn en daar wisten ze van toeten of blazen. De dame (met Nederlandse tongval) had precies nog nooit gehoord van Hey en ging hulp zoeken bij haar supervisor. Die zei dat ik via de chat op de website van hey moest gaan.
Op die chat kreeg ik geen respons (venster een uur opengehouden). Ik heb toen een bericht geplaatst op het forum van Hey en daar raadde de community manager mij aan om het via facebook messenger te proberen.
En idd. via dat kanaal werd mijn probleem opgelost. Door de drukte heb ik wel drie dagen moeten wachten (waarvoor ze zich overigens verontschuldigd hebben). Het voordeel van messenger is dat je gewoon een bericht kan sturen en later gaan kijken of er een antwoord is. Je hoeft geen vensters open te houden zoals bij de chat. Nadeel is dat je een facebook-account moet hebben.
Op die chat kreeg ik geen respons (venster een uur opengehouden). Ik heb toen een bericht geplaatst op het forum van Hey en daar raadde de community manager mij aan om het via facebook messenger te proberen.
En idd. via dat kanaal werd mijn probleem opgelost. Door de drukte heb ik wel drie dagen moeten wachten (waarvoor ze zich overigens verontschuldigd hebben). Het voordeel van messenger is dat je gewoon een bericht kan sturen en later gaan kijken of er een antwoord is. Je hoeft geen vensters open te houden zoals bij de chat. Nadeel is dat je een facebook-account moet hebben.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 315 keer
- Bedankt: 26 keer
Ik had hiervoor een ticketje bij hey!Ptoeneigh schreef: 08 dec 2023, 21:43 Hebben jullie meerdere GSM nummers onder 1 account staan en op 1 afrekening?
Intussen zie ik alle 3 nummers onder mijn account.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 174 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Geen klant bij Hey! maar volgens hun site is visual voicemail niet beschikbaar:
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... -voicemail
https://community.heytelecom.be/t5/Bouw ... 108/page/3
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... -voicemail
https://community.heytelecom.be/t5/Bouw ... 108/page/3
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Bedankt: 114 keer
Visual voicemail werkt inderdaad niet bij mij met Hey. (Android)

TV:

ISP:

Tel.:

- TheCeet
- Elite Poster
Naar aanleiding van de prijsverhoging + snelheidsverhoging van Orange, HeyTelecom volgt ook mee.
Jammer voor de Vlamingen, maar de Walen krijgen 200/20 profiel.
Vlaanderen blijft zitten op 150/15
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... eid-van-je
Jammer voor de Vlamingen, maar de Walen krijgen 200/20 profiel.
Vlaanderen blijft zitten op 150/15
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... eid-van-je
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
ISP:
Hey! (modem in bridge)

ISP:

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
stond hier 3 weken geleden al.

viewtopic.php?t=61557&start=120jan5787 schreef: 21 dec 2023, 14:08 Snelheid van Start "Fiber" op Telenet-netwerk gaat niet omhoog gaan naar 200mpbs, enkel op VOO netwerk
Screenshot-2023-12-21-140505.jpg
https://community.orange.be/t5/Tarieven ... m-p/154043
- TheCeet
- Elite Poster
@silencer het antwoord vind u 2 post naar boven.
Door mij dan nog gepost zelfs
Door mij dan nog gepost zelfs

iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
ISP:
Hey! (modem in bridge)

ISP:

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
Ere aan wie ere toekomt, 4 weken terug!!!
jan5787 schreef: 21 dec 2023, 14:08 Snelheid van Start "Fiber" op Telenet-netwerk gaat niet omhoog gaan naar 200mpbs, enkel op VOO netwerk
Screenshot-2023-12-21-140505.jpg
https://community.orange.be/t5/Tarieven ... m-p/154043