Hey Telecom
-
- Starter Plus
- Bedankt: 3 keer
Nee, je behoudt je boost. Ben vorige week ook veranderd naar de 15 euro formule
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
Ik kreeg als antwoord dat de boost opnieuw begint... Ga nog een paar dagen wachten en zien wat er gebeurt... Maar ik vind dit niet logisch. Die boost is er om klanten te binden bij hen, niet aan een formule. Bij elk product is de boost hetzelfde: in stappen van 25% per 3 maanden.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Starter Plus
Ik ben van de 20 euro formule naar de 15 geweest en ben net geen jaar klant. Heb dus al 3 verhogingen gehad en heb deze ook behouden [heb nu 35 GB].
Duurde wel een dag voor dit in orde was.
Duurde wel een dag voor dit in orde was.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
Ik wacht nog even af en laat het nog wel weten. Maar er is nog hoop 
EDIT: ik kreeg zonet sms binnen dat ik de volle boost opnieuw gekregen heb! Top!

EDIT: ik kreeg zonet sms binnen dat ik de volle boost opnieuw gekregen heb! Top!
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ik heb op 2 verschillende momenten problemen gehad bij de verstaanbaarheid bij oproep.
Eerste paar weken terug toen mijn baas mij opbelde..ze hoorde me niet, ik wel.
Ik belde haar terug...idem.
Via whatsapp, geen probleem (dus niet aan mijn micro of zo)
Vorige week collega die me belde, ik terugbellen. Zelfde fenomeen. Zij hoorde mij niet.
Werken ze via voip of zo? Anderen zelfde ervaring?
Eerste paar weken terug toen mijn baas mij opbelde..ze hoorde me niet, ik wel.
Ik belde haar terug...idem.
Via whatsapp, geen probleem (dus niet aan mijn micro of zo)
Vorige week collega die me belde, ik terugbellen. Zelfde fenomeen. Zij hoorde mij niet.
Werken ze via voip of zo? Anderen zelfde ervaring?
- jan5787
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 33 keer
Onder de tab producten als actieve klant kan je nu thuis internet aanvragen.
39 EUR voor 150/10
Wel nog niks terug te vinden op hun site of faq Toegevoegd na 3 minuten 12 seconden:
Momenteel met opstartkost van 59 EUR
39 EUR voor 150/10
Wel nog niks terug te vinden op hun site of faq Toegevoegd na 3 minuten 12 seconden:
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
Vraag me af of dit op coax (Orange) of op Fiber is...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Maar dan zit je wel opgezadeld met een heel schamele upload van 10. Dat vind ik een echte no-go.Gigabit schreef: 01 sep 2023, 11:25 Nice, die 39 euro is volgens mij momenteel de goedkoopste optie voor wie onbeperkt internet wil met meer dan 100 Mbps en nog geen glasvezel of goede VDSL verbinding heeft.
-
- Starter Plus
Ik kan dit nergens vinden. Is blijkbaar nog niet bij iedereen.jan5787 schreef:Onder de tab producten als actieve klant kan je nu thuis internet aanvragen.
39 EUR voor 150/10
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Aangezien ze een afstammeling van Orange op mobiel zijn zullen ze vermoedelijk afnemen van de coax (Orange).
Internet: Hey! 34 Euro
Internet backup: Mobile Vikings 29 Euro
Mobiel: Hey! Mobile S 5 Euro
Internet backup: Mobile Vikings 29 Euro
Mobiel: Hey! Mobile S 5 Euro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
Het is gewoon een dochterbedrijf van Orange en ze gebruiken alles van Orange (zelfs helpdesk). In dit geval wordt dit dus coax of fiber (waar die aanwezig is) via het Wyre-netwerk. Als je kan aansluiten op de fiber betaal je bij Orange maar 1 EUR meer voor een uploadsnelheid van 15Mbps.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
Volgens mij gaat het 15 Mbps upload zijn. Ze gaan toch geen speciale profiel voor Hey! Ontwikkelen. Idem scarlet/edpnet.
Geniet van ultrasnel internet dankzij een downloadsnelheid van 150 Mbps en uploadsnelheid van 7,5 Mbps of 15 Mbps in upload (afhankelijk van je woonregio) .
Kies voor een ultrasnelle internetverbinding (tot 400 Mbps) voor 15 €/maand(extra)
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... e-internet
Geniet van ultrasnel internet dankzij een downloadsnelheid van 150 Mbps en uploadsnelheid van 7,5 Mbps of 15 Mbps in upload (afhankelijk van je woonregio) .
Kies voor een ultrasnelle internetverbinding (tot 400 Mbps) voor 15 €/maand(extra)
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... e-internet
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Je kan zeggen wat je wilt over Hey Telecom, maar hun netwerk (Orange) is tenminste betrouwbaar. Gisteren kon ik in een stad (naam ga ik niet noemen) niemand bereiken die Telenet/Base had. Ze konden ook geen 4G/5G gebruiken, etc. Buiten die stad is ook amper of gewoon geen bereik, en dat terwijl ik de zendmast van Telenet/Base letterlijk kan zien. Ja, als je er 100 meter in de buurt van bent is het fantastisch, ge-cappede 4G/5G snelheid aside. En nee, ik woon niet in een boeregat. En dan nog, daar zijn tenminste wel Orange & Proximus zendmasten. Er is gewoon iets met de range van Telenet's masten, ze zijn weak. "ONE, Overal Onbezorgd Online"?! Dacht het niet.
Ik ben altijd al tevreden Orange klant geweest, maar enkele maanden geleden dacht ik om Telenet eens een kans te geven (big mistake), puur voor de eSIM voor mijn Apple Watch. Grappig, die eSIM voor smartwatches werkt al een tijd niet meer. Alleen maar slechte ervaringen tot nu toe met Telenet, niets werkt bij mij. Hun app niet, "Mijn Telenet"/website niet, One Number (eSIM voor smart watches) niet, facturatie niet, ... (ik kan nog wel even doorgaan). Ja, en dan komen er weer mensen met: "Ja, dan verander je gewoon hé, je bent tot niets verplicht. Er is genoeg concurrentie, ..." Nee. Er ligt hier geen Proximus (koper/fiber) in de straten waar ik woon. Ik ben dus verplicht om Telenet's coax te nemen.
Gelukkig ben ik dan Hey Telecom tegen gekomen, zodat ik toch weer een deftig mobiel netwerk kan gebruiken (dat van Orange is). Ik heb ook de levenslange korting van 5 euro per maand gekregen. In het kort: 160GB voor 20 euro, dat vind je nergens. Ik raad het iedereen aan.
Hier is trouwens nog een speedtestje, van in de trein:

Wat zijn jullie ervaringen met Hey Telecom en het Telenet/Base netwerk?
Ik ben altijd al tevreden Orange klant geweest, maar enkele maanden geleden dacht ik om Telenet eens een kans te geven (big mistake), puur voor de eSIM voor mijn Apple Watch. Grappig, die eSIM voor smartwatches werkt al een tijd niet meer. Alleen maar slechte ervaringen tot nu toe met Telenet, niets werkt bij mij. Hun app niet, "Mijn Telenet"/website niet, One Number (eSIM voor smart watches) niet, facturatie niet, ... (ik kan nog wel even doorgaan). Ja, en dan komen er weer mensen met: "Ja, dan verander je gewoon hé, je bent tot niets verplicht. Er is genoeg concurrentie, ..." Nee. Er ligt hier geen Proximus (koper/fiber) in de straten waar ik woon. Ik ben dus verplicht om Telenet's coax te nemen.
Gelukkig ben ik dan Hey Telecom tegen gekomen, zodat ik toch weer een deftig mobiel netwerk kan gebruiken (dat van Orange is). Ik heb ook de levenslange korting van 5 euro per maand gekregen. In het kort: 160GB voor 20 euro, dat vind je nergens. Ik raad het iedereen aan.
Hier is trouwens nog een speedtestje, van in de trein:

Wat zijn jullie ervaringen met Hey Telecom en het Telenet/Base netwerk?
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
-
- Starter Plus
Ben 2 maand geleden overgestapt van de 25 euro formule [was met 5 euro korting voor 2 jaar, dus betaalde 20 euro] naar de 15 euro formule [160 GB heb ik niet nodig].
Vorige maand kreeg ik een correctie, moest toen maar 2,5 euro betalen dus dacht dat ik nu normaal terug 15 euro ging moeten betalen.
Kreeg vandaag factuur en moet maar 10 euro betalen.
Contractueel Klanten voordeel -5 euro staat er
Vreemd maar ik zal zeker niet klagen.
Waar vind je 40GB voor 10 euro, nergens denk ik !?
Vorige maand kreeg ik een correctie, moest toen maar 2,5 euro betalen dus dacht dat ik nu normaal terug 15 euro ging moeten betalen.
Kreeg vandaag factuur en moet maar 10 euro betalen.
Contractueel Klanten voordeel -5 euro staat er

Vreemd maar ik zal zeker niet klagen.
Waar vind je 40GB voor 10 euro, nergens denk ik !?
- devilkin
- Administrator
Ze hebben bij Hey! wel hun mails nog niet aangepast. Kreeg net een mailtje dat ik '2.5gb extra' ga krijgen binnenkort (de Hey! boost), maar wel het 20gb plan, dus moet 5gb zijn (en staat zo ook in de app).
Ik zou het hun melden, maar gezien de traagheid van hun chatbox... vermoedelijk zal er wel iemand anders over zagen
Ik zou het hun melden, maar gezien de traagheid van hun chatbox... vermoedelijk zal er wel iemand anders over zagen

- Ptoeneigh
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
- Bedankt: 140 keer
Ik overweeg ook van Orange naar Hey over te stappen, kleine moeite natuurlijk.
De -€5 levenslang actie zoals nu bij black Friday, hebben ze die op andere momenten van het jaar nog gehad?
Ik ben een beetje door het topic gegaan maar kom meestal 6 maanden promo’s tegen.
Hoe zijn jullie ervaringen met blokkeringen / budget beheer houden? Net als bij Orange dat je kunt instellen om niet buiten je bundel te gaan? Thx!
Toegevoegd na 51 minuten 6 seconden:
De chat lijkt niet te werken / laden.
Reageren ze op DM via social media?
De -€5 levenslang actie zoals nu bij black Friday, hebben ze die op andere momenten van het jaar nog gehad?
Ik ben een beetje door het topic gegaan maar kom meestal 6 maanden promo’s tegen.
Hoe zijn jullie ervaringen met blokkeringen / budget beheer houden? Net als bij Orange dat je kunt instellen om niet buiten je bundel te gaan? Thx!
Toegevoegd na 51 minuten 6 seconden:
De chat lijkt niet te werken / laden.
Reageren ze op DM via social media?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
- Bedankt: 114 keer
Hier werkte de chat ook niet door adblockers. In een privévenster zonder blokkeringen heb ik ze wel via de chat kunnen bereiken.
- Ptoeneigh
- Elite Poster
Inderdaad vlot geholpen via X, DM, top!
Zouden ze het tariefverschil voor -26 / +26 hebben laten vallen? Ik zie het nu niet meer staan.
Op m'n orderbevestiging staat in ieder geval de prijs van 15 euro en dan levenslang de promo -5 euro dus dat is prima.
Ik verbruik nu maar 10 gig per maand dus zeker met de boost naar uiteindelijk 40 gig voelt het als onbeperkt.
Al kan ik me wel voorstellen dat de TikTok verslaafden blij zullen zijn met een grotere databundel

- Marsmillo
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 19 keer
Hoe zit het met het netwerkbereik bij Hey!
Ik weet dat ze Orange zijn, maar met Orange heb ik ook geen ervaring.
Momenteel mobiel via EDPnet, (12 euro onbeperkt bellen/sms’en en 2GB data) Mobile Vikings (10 euro voor X-min bellen/onbeperkt sms’en en 2GB data) en Nextel via werk (7,24 euro voor onbeperkt bellen/sms’en en 2GB data).
EDP en Viking zijn beide dacht ik Proximus netwerk en hebben we geen klagen over. Nextel is Telenet/Base netwerk en toch niet altijd even goed. Overwegen dus allen naar Hey te gaan. 30 euro is 0,76 euro duurder, maar krijgen er heel wat meer voor terug.
Wat zijn de Hey! / Orange ervaringen in West-Vlaanderen?
Momenteel mobiel via EDPnet, (12 euro onbeperkt bellen/sms’en en 2GB data) Mobile Vikings (10 euro voor X-min bellen/onbeperkt sms’en en 2GB data) en Nextel via werk (7,24 euro voor onbeperkt bellen/sms’en en 2GB data).
EDP en Viking zijn beide dacht ik Proximus netwerk en hebben we geen klagen over. Nextel is Telenet/Base netwerk en toch niet altijd even goed. Overwegen dus allen naar Hey te gaan. 30 euro is 0,76 euro duurder, maar krijgen er heel wat meer voor terug.
-*-
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 38 keer
EDPnet is ook (nog) Orange hoor, dus je kan naar je eigen ervaringen kijken,Marsmillo schreef: 17 nov 2023, 15:07 Hoe zit het met het netwerkbereik bij Hey!
Momenteel mobiel via EDPnet,
EDP en Viking zijn beide dacht ik Proximus netwerk
dat zal hetzelfde zijn als met je EDPnet SIM.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1934 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Je hebt dus ervaring met alle mobiele netwerken:
Je kan dit ook voor jouw adres eens nakijken op https://www.bipt-data.be/nl/projects/atlas/mobile
- EDPnet = Orange-netwerk
- Mobile Vikings = Proximus-netwerk
- Nextel = Telenet-netwerk
Je kan dit ook voor jouw adres eens nakijken op https://www.bipt-data.be/nl/projects/atlas/mobile
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Waar ik hier woon (w-vl) hadden we op PX netwerk bijna geen bereik (1 streepje, nu 5 met hey!) ook de steden waar ik meestal kwam flauw bereik met px, nu is alles beter qua ontvangst ... voor mij is/was de switch dus een goeie zaak.Marsmillo schreef: 17 nov 2023, 15:07 Hoe zit het met het netwerkbereik bij Hey!
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- Ptoeneigh
- Elite Poster
Ik had deze namiddag de order geplaatst als Orange klant en ben deze avond al omgezet.
Alles bleef werken.
Ik vraag me enkel af: kan ik ook blokkeringen instellen zodat er geen verbruik buiten het abonnement kan worden gedaan?
Bij orange kon dat in de klantenzone online.
Thx
Toegevoegd na 10 uren 49 minuten 7 seconden:
Ik heb dit hele topic nog eens doorgenomen, vroeger kon men de blokkeringen blijkbaar via de Orange app nog instellen, maar dit lijkt bij mij niet te werken, misschien omdat ik van Orange kom?
Alles bleef werken.
Ik vraag me enkel af: kan ik ook blokkeringen instellen zodat er geen verbruik buiten het abonnement kan worden gedaan?
Bij orange kon dat in de klantenzone online.
Thx
Toegevoegd na 10 uren 49 minuten 7 seconden:
Ik heb dit hele topic nog eens doorgenomen, vroeger kon men de blokkeringen blijkbaar via de Orange app nog instellen, maar dit lijkt bij mij niet te werken, misschien omdat ik van Orange kom?
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
Vandaag een speedtest gedaan in Tielt (West-Vlaanderen), waar vroeger de snelheid altijd 30 down & 20 up was (via 4G).
Maar sinds deze week is er dus plots 5G, en de snelheid is fantastisch! Ik zit bij hey! en heb 160GB voor maar 20 euro.
Screenshot:

Maar sinds deze week is er dus plots 5G, en de snelheid is fantastisch! Ik zit bij hey! en heb 160GB voor maar 20 euro.

Screenshot:

Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 38 keer
Waw, dat zijn bijna prijzen en performanties van een vaste intenet verbindingVossyGamer schreef: 18 nov 2023, 14:22 Maar sinds deze week is er dus plots 5G, en de snelheid is fantastisch! Ik zit bij hey! en heb 160GB voor maar 20 euro.![]()
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 41 keer
Hier haalde ik met Orange 888Mbps down en eens 150Mbps up (niet op dezelfde test, maar de download lag niet veel lager op die met 150Mbps).
Edit: Wat ik wel opmerk is dat jij die snelheden op Hey! ook haalt, normaal hebben die max 500Mbit, dan ga ik de overstap ook maken
Edit: Wat ik wel opmerk is dat jij die snelheden op Hey! ook haalt, normaal hebben die max 500Mbit, dan ga ik de overstap ook maken

Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters
maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters

- Ptoeneigh
- Elite Poster
De klantenservice van Hey zegt doodleuk dat het niet mogelijk is om de limieten van 50-60 euro voor buiten bundel gebruik aan te passen.
Nochtans lukt u dat bij Orange wel, ook zijn er mensen hier die dit eerder al hebben voor elkaar gekregen via de Orange app toen dat nog werkte, en ze schrijven op hun site “bij hey!, geen verrassingen op je factuur”
Heb je als klant niet gewoon het recht om die zaken te blokkeren als je dat niet wilt?!
Nochtans lukt u dat bij Orange wel, ook zijn er mensen hier die dit eerder al hebben voor elkaar gekregen via de Orange app toen dat nog werkte, en ze schrijven op hun site “bij hey!, geen verrassingen op je factuur”
Heb je als klant niet gewoon het recht om die zaken te blokkeren als je dat niet wilt?!
- devilkin
- Administrator
Ik zou zeggen, kijk eens naar de algemene voorwaarden of ze het aanbieden... Indien niet vermeld in de AV (welke je geaccepteerd hebt bij het aangaan van het contract) heb je gewoon pech.
Indien dit een service is die je nodig hebt zal je naar een andere provider moeten overstappen, of gebruik maken van de features die in vrijwel elk smartphone OS aanwezig zijn om je gebruik binnen de perken te houden.
Je kan dit verwachten, maar men is absoluut niet verplicht om dit aan te bieden zover ik weet.
Indien dit een service is die je nodig hebt zal je naar een andere provider moeten overstappen, of gebruik maken van de features die in vrijwel elk smartphone OS aanwezig zijn om je gebruik binnen de perken te houden.
Je kan dit verwachten, maar men is absoluut niet verplicht om dit aan te bieden zover ik weet.
- Ptoeneigh
- Elite Poster
Volgens het BIPT zijn ze verplicht die limieten aan te passen op verzoek van de klant:
https://www.bipt.be/consumenten/faq/hoe ... ole-houden
https://www.bipt.be/consumenten/faq/hoe ... ole-houden
“Je kunt altijd contact opnemen met jouw operator om de limiet van 60,50 EUR (incl. btw) voor roamingdatadiensten te verhogen of te verlagen. Hij moet dit gratis doen en het uiterlijk de volgende werkdag in orde brengen.”
Laatst gewijzigd door Ptoeneigh 20 nov 2023, 21:11, in totaal 1 gewijzigd.
- devilkin
- Administrator
Sterk, wist enkel van de harde cap. Dan zou ik stellen dat je ze in gebreke moet stellen, via ombudsdienst?
- Ptoeneigh
- Elite Poster
Ja inderdaad dat is altijd een manier maar het voelt een beetje als de vervelende klant uithangen natuurlijk.devilkin schreef: 20 nov 2023, 19:17 Sterk, wist enkel van de harde cap. Dan zou ik stellen dat je ze in gebreke moet stellen, via ombudsdienst?
Laatst zei iemand hier (@Dizzy denk ik) dat de ombudsman de klantendienst van de operatoren begint te worden. En daar lijkt het inderdaad op.
Want die medewerkers zullen het wellicht gewoon niet weten en geen moeite willen doen.
Want reken maar dat het kan, sowieso omdat ik weet dat het bij Orange kan, en natuurlijk als je een dossier opmaakt richting een backoffice die mensen kunnen alles. Maar natuurlijk zo’n dossier opmaken daar hebben ze geen zin in want het is al zo druk.
Dan moet ik zeggen, de online klantenzone van Base vind ik dan wel zeer duidelijk en handig, kun je werkelijk alles instellen en blokkeren dat je wilt. Die van hey is de meest eigenaardige en beperkte.
Nu goed, de deal die je nu krijgt maakt veel goed maar er is nog wat werk aan de winkel.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 9 keer
Iemand ervaring met het overdragen van 2 mobiele nummers in 1 bestelling? Vond hier niet meteen een mogelijkheid om een 2de abo toe te voegen aan het winkelmandje.
- Ptoeneigh
- Elite Poster
Ik had hetzelfde probleem en heb twee aparte bestellingen moeten doen.A teaspoon of baking schreef: 20 nov 2023, 22:04 Iemand ervaring met het overdragen van 2 mobiele nummers in 1 bestelling? Vond hier niet meteen een mogelijkheid om een 2de abo toe te voegen aan het winkelmandje.
En nog leuker daarna, als ze geactiveerd zijn moet je ook twee keer apart registreren in de klantenzone.

Je kunt ze niet samen bekijken.
Ik had wel gevraagd of ze op dezelfde factuur konden komen, en dat schijnt wel het geval te zijn omdat ze blijkbaar kijken naar het zelfde ID-kaart nummer.
Nog een troost: je kunt per order wel Shopbuddies gebruiken om weer een paar euro tegoed te verdienen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Vandaag gezien dat er een mooie Black Friday deal is bij Hey Telecom.
- €10/maand for life voor 20GB (40GB na een jaar)
- €20/maand for life voor 80GB (160GB na een jaar)
Weinig concurrenten doen beter denk ik
- €10/maand for life voor 20GB (40GB na een jaar)
- €20/maand for life voor 80GB (160GB na een jaar)
Weinig concurrenten doen beter denk ik

- Ptoeneigh
- Elite Poster
Nog een update van de communicatie met Hey vanwege het aanpassen van de nationale en internationale limieten voor buiten de bundel surfen, dus om onverwacht extra verbruik / kosten te genereren zet ik die limieten gaat op nul.
Zoals geschreven zijn hiervoor EU en BIPT regels waar men stelt dat de klant deze standaard 50/60 euro limieten kan laten verlagen of verhogen naar wens.
Na wat aandringen bij Hey en ze te wijzen op de BIPT regels met daarbij het vriendelijke verzoek dit intern na te vragen / te regelen via een dossier naar de backoffice kwam men er vandaag op terug…. Met de mededeling dat men van hogerhand beslist had dat… het niet mogelijk is om dit aan te passen!
Nu zou ik de vervelende klant kunnen uithangen en naar de ombudsdienst kunnen stappen omdat ze niet meewerken maar dat kan altijd nog.
Het frappante is trouwens dat ik ze had gewaarschuwd dat ik soortgelijke issues bij Orange heb gehad, dat die SMS’en met waarschuwingen soms niet of met vertraging aankomen. En toevallig of niet heb ik dat nu dus aan de hand: geen voicemail SMS, geen roaming welkom SMS, dus ik mag er vanuit gaan dat die SMS’en van “je hebt verbruik buiten je bundel” of “je limiet werd bijna bereikt” ook niet aankomen.
Ik snap werkelijk waar niet waarom operatoren zo moeilijk en arrogant moeten doen door klanten te negeren, zich niet aan de regels te houden, en dan ook nog verrast zijn als ze dan zelf het gezaag krijgen van klanten die gaan reclameren als er iets mis gaat, dat voorkomen had kunnen worden.
Ze mogen op dat punt een voorbeeld nemen aan de klantenzone van Base (misschien Telenet ook geen ervaring mee) daar kun je alles mooi instellen.
Nu uiteindelijk: voor 10 euro per maand heb ik zo’n goede deal, dat weten ze zelf ook, mensen gaan nu niet rap weg, zelfs al is de service niet optimaal.
Zoals geschreven zijn hiervoor EU en BIPT regels waar men stelt dat de klant deze standaard 50/60 euro limieten kan laten verlagen of verhogen naar wens.
Na wat aandringen bij Hey en ze te wijzen op de BIPT regels met daarbij het vriendelijke verzoek dit intern na te vragen / te regelen via een dossier naar de backoffice kwam men er vandaag op terug…. Met de mededeling dat men van hogerhand beslist had dat… het niet mogelijk is om dit aan te passen!

Nu zou ik de vervelende klant kunnen uithangen en naar de ombudsdienst kunnen stappen omdat ze niet meewerken maar dat kan altijd nog.
Het frappante is trouwens dat ik ze had gewaarschuwd dat ik soortgelijke issues bij Orange heb gehad, dat die SMS’en met waarschuwingen soms niet of met vertraging aankomen. En toevallig of niet heb ik dat nu dus aan de hand: geen voicemail SMS, geen roaming welkom SMS, dus ik mag er vanuit gaan dat die SMS’en van “je hebt verbruik buiten je bundel” of “je limiet werd bijna bereikt” ook niet aankomen.
Ik snap werkelijk waar niet waarom operatoren zo moeilijk en arrogant moeten doen door klanten te negeren, zich niet aan de regels te houden, en dan ook nog verrast zijn als ze dan zelf het gezaag krijgen van klanten die gaan reclameren als er iets mis gaat, dat voorkomen had kunnen worden.
Onze medewerkers zijn gemotiveerd net als jij... ze willen een oplossing vinden!

Ze mogen op dat punt een voorbeeld nemen aan de klantenzone van Base (misschien Telenet ook geen ervaring mee) daar kun je alles mooi instellen.
Nu uiteindelijk: voor 10 euro per maand heb ik zo’n goede deal, dat weten ze zelf ook, mensen gaan nu niet rap weg, zelfs al is de service niet optimaal.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Het verdienmodel is ook gewoon mensen die regelmatig over de limiet gaan en moeten bijbetalen.
Op het werk hebben we ook een contract met een provider waarbij we voor enkele € veel mobiele data krijgen.
Maar al genoeg mensen gehad die een keer over de limiet gaan en dan moeten ze tot 1000-den euro bijbetalen...
Op het werk hebben we ook een contract met een provider waarbij we voor enkele € veel mobiele data krijgen.
Maar al genoeg mensen gehad die een keer over de limiet gaan en dan moeten ze tot 1000-den euro bijbetalen...
- Ptoeneigh
- Elite Poster
Goedkoop is in dat geval duurkoop. Hekel aan.Avenger 2.0 schreef: 24 nov 2023, 07:29 Het verdienmodel is ook gewoon mensen die regelmatig over de limiet gaan en moeten bijbetalen.
Daarom dat ik me als een controle freak een beetje probeer in te dekken.
Ook als je hun roaming tarieven ziet. God zij dank bestaat er eSIM (Airalo etc) van zodra je buiten Europa gaat want anders ga je echt genaaid worden.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 227 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Na het wegvallen van WiFree wou ik mijn vrouw overzetten van JIMMobile naar Hey, maar waarom hebben die én ID-kaart én RRN nodig?
Ik vind dat zo snel niet terug op hun website.
Ik ben meteen een stuk minder happig om over te stappen...
Ik vind dat zo snel niet terug op hun website.
Ik ben meteen een stuk minder happig om over te stappen...
Computer(k)nul