Internet on Mobile aanbod aangepast

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Ik heb een s7 edge.

Proximus had ik ervoor, stabieler en waar ik kom op de meeste plaatsen toch nog beetje beter dan mobistar hoor.
Het hangt mss van regio tot regio af dat kan maar de x tal plaatsen waar ik kom is proximus het beste, allen miserie dus dat proximus geen 4GB aanbied aan 15 euro. Ik moet helaas wat inbinden in het budget, sinds ik alleen woon ppff. ;). Ik ga nog effe afwachten en vooral eens zien wat dat heeft op andere plaatsen maar als het daar ook zo is tja........
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Eekhoorn schreef:Ik heb een s7 edge.
dat proximus geen 4GB aanbied aan 15 euro.
off-topic: aanbiedt

Samsung is gekend voor zijn slechte ontvangstmodule. Toen ik van Note 3 naar moto X style overstapte, had ik asap 2 streepjes bij (en soms 4G 1 streepje, terwijl met note 3 Edge). Ook op de trein veel betere ontvangst. Alleen daarvoor zou ik al geen samsung meer nemen.

De verkoper van de moto was technieker bij Proximus (en kocht zelf veel telefoons) en zei dat Motorola gekend is voor de beste ontvangst.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Als ik al een nieuwe zou kopen word het de iPhone 7.
De iPhone 6s plus was top qua ontvangst, alleen wilde ik na zoveel jaren eens iets anders, moet wel zeggen ik er geene spijt van heb, die S7 edge is echt een topper hoor. Dat scherm is 100 keer beter en de foto's zijn ook duidelijk beter.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

juist even gaan kijken via hun app hoeveel data ik nog over zou hebben.
Vreemd niet toegankelijk een sim-kaart symbool met een kruis en de melding je hebt geen orange sim kaart terwijl ik wel aan t werken ben via hun 4G.

Wel een toestel met 2 SIMS, echter er kan er maar 1 data-actief zijn.
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

Eekhoorn schreef:Ik heb een s7 edge
Ik ken weinig van Samsung, maar ik zou toch veronderstellen dat het dan zou moeten werken.
Volgens satsurfer staat Samsung blijkbaar gekend om slechtere ontvangsmodules...
Eekhoorn schreef:dat proximus geen 4GB aanbiedt aan 15 euro.
Heel jammer inderdaad. Zal volgens mij ook helaas niet in de nabije toekomst gebeuren (je weet maar nooit, maar ja, Proximus...).
Eekhoorn schreef:Als ik al een nieuwe zou kopen wordt het de iPhone 7.
Een S7 Edge kan je natuurlijk met weinig telefoons vergelijken. Prachtig scherm.
Toen ik pas de 6 Plus had (die toen veel te groot leek voor mij), had die ook zo een beetje het effect van de S6/S7 Edge, omdat het scherm afgerond was.
En dan natuurlijk het OLED-display.

Qua resolutie zit ik goed met m'n iPhone, ik kan geen pixels zien, dus hoeft het niet hoger, en voor foto's blijf ik natuurlijk #TeamiPhone
Kan niet wachten op de iPhone 7 Plus (of hoe dat ding ook heet).

Maar in ieder geval, ik, met mijn gewone iPhone 6 (2014) zéér goed 4G-ontvangst. Geen 4G+, maar 4G zelf is toch al snel genoeg.
Ik denk dus wel dat je op vlak van 4G goed zal zitten, tenzij Orange daar gewoon slechte dekking heeft (hun dekkingskaart is echt niet zó nauwkeurig, hoor).
Blond doesn't mean stupid :roll:
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Dar kan best zijn dat samsung minder goed is qua ontvangst maar wrm merk ik dan toch een verschil tussen proximus en orange hier? Ik zeg niet dat het verschil extreem groot is dat niet maar ik merk toch een verschil, bij orange heb ik ook vaak buiten mee moeite 2 blokjes, is uiteraard voldoende dat wel maar toch, ook dat verspringen heb je niet bij proximus dat van eerst 4G dan H+ en dan nog eens naar edge, dan weer naar H+of 4G, ook dat heb ik op meerdere plaatsen al tegen gekomen.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Uiteindelijk is dat heel persoonlijk, want op de 5 plekken waar je het meeste komt (of waar je dit merkt) kan het goed zijn dat de Proximus mast gewoon dichter (of idealer) staat. Dan mag Orange nog beter zijn in de 99%* van de rest van het land, voor jou heeft dat exact 0 effect.
Ik heb erg goede ervaringen met Orange 4G, tegenover Base (MV) 4G is het in ieder geval een pak beter.

*niet dat dit effectief ook zo is.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

@Eekhoorn: Je kan alleen maar oordelen als je 2 of 3 verschillende toestellen probeert op dezelfde locatie. Moet ik eens passeren? :-D (helaas niet in de buurt)

eens googlen op bad reception samsung..... :-D

http://forum.xda-developers.com/galaxy- ... n-t3090339
http://forums.androidcentral.com/samsun ... issue.html

http://forum.xda-developers.com/moto-x- ... d-t3203543
Motorola and Nokia are renowned for how good reception their phones get

http://www.phonearena.com/news/How-to-t ... on_id69459
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

Eekhoorn schreef:Dar kan best zijn dat samsung minder goed is qua ontvangst maar wrm merk ik dan toch een verschil tussen proximus en orange hier? Ik zeg niet dat het verschil extreem groot is dat niet maar ik merk toch een verschil, bij orange heb ik ook vaak buiten mee moeite 2 blokjes, is uiteraard voldoende dat wel maar toch, ook dat verspringen heb je niet bij proximus dat van eerst 4G dan H+ en dan nog eens naar edge, dan weer naar H+of 4G, ook dat heb ik op meerdere plaatsen al tegen gekomen.
Ze investeren enorm en gaan echt voor de 100% dekking, no matter where, and no matter how many people need service over there.
Zo heb je op verlaten plekken 4G met Orange en E met Proximus, omdat er eigenlijk niet echt bereik nodig is.

Mobistar stond vroeger bekend als de provider die lang niet in het netwerk heeft geïnvesteerd, en het slechtste 3G-netwerk had. In sommige boerengaten heb je dan ook slecht tot geen bereik met Orange, en wel 3G met Proximus. Omdat Mobistar tot ieders verbazing ineens zo'n geweldig 4G-netwerk heeft uitgebouwd, bleef Proximus natuurlijk niet achter.

Ik denk dat het in jouw geval echt gewoon een toevalstreffer is. Orange is redelijk slecht in afgelegen gebieden, maar dankzij hun aanpak qua 4G staan ze zoveel verder nu.

En over het verspringen: heel vreemd. Een gsm verbindt nauwelijks met een netwerk dat zwak is (tenzij dat Samsung echt zo slecht is?). Bij Proximus in het begin had je dit wel vaker omdat je gsm nog een sterke 4G-verbinding heeft, en dan plots niets (omdat het signaal zo snel gestoord is door gebouwen en andere factoren), waardoor hij vaak op 2G terugvalt. Mobistar begon praktisch meteen met de 800 MHz-frequentie, waardoor je makkelijker op een lagere frequentie van hetzelfde netwerk wordt geplaatst.

en wat AndRo555 zegt: BASE is gewoon slecht qua 4G. Ze hebben veel geïnvesteerd in 3G, wat nu overvol zit, en het lijkt wel alsof hun geld nu op is om nog in 4G te investeren.

Maar voor Eekhoorn: ik vrees dat het bij jou nu even jammer is dat Orange dat gebied is vergeten te dekken, zo ken ik nog wel enkele gaatjes die ze vergeten zijn. Sommige locaties denken ze immers gedekt te hebben, terwijl dit niet zo is.
Blond doesn't mean stupid :roll:
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

Afbeelding

Ik weet niet wat jullie van een mobiel netwerk verwachten vandaag de dag maar dit haal ik 'op de boerenbuiten' (Malle, provincie Antwerpen). Lijkt me meer dan voldoende. Ik heb ook 95% van de tijd gewoon 4G maar als ik dit topic weer lees heb ik blijkbaar abnormaal veel geluk met de plaatsen waar ik kom.

Geloof graag dat iedereen hier zijn slechte ervaringen met diverse netwerken meegeeft om anderen te helpen maar de beste optie om te weten welke snelheid een provider op de voor jou belangrijke plaatsen haalt is gewoon iemand die op dat netwerk zit even een speedtest laten doen.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Mijn ervaring is dat orange beter is dan proximus.
Heb op mee plaatsen veel snellere 4g dan proximus.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Om mijn resterend volume te cumuleren. Moet ik op 12/7 (vandaag) herladen, of mag ik nog op 13/7 herladen? Vermoed laatste....

Bonus Resterend volume Geldig tot
Surfvolume 3,38 GB 13/07/2016
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

Bij mij gebeurt de automatic reload telkens de 8ste van de maand terwijl de app als periode 09/XX/2016 weergeeft.
Tomby schreef:
satsurfer schreef:Surfvolum: 984,4 MB Geldig tot 11/06/2016. Volgens mij is het 11/6 inbegrepen, dus herladen kan nog op 11/6.
Gaat bij 'Automatic Reload' hij niet op 12/6 00:00 herladen en foetsie resterende data/sms?
Tenzij het ondertussen veranderd is, kan ik uit ervaring zeggen dat het zeker niet zo is. Als er staat geldig tot 11/06 en je doet een reload op 11/06 ga je je overschot kwijt zijn en exact 4 GB hebben. Die datum is overigens je reload datum + 31 dagen, dus het zou ook logisch zijn, want je geldigheidsduur is 31 dagen en vandaag+31d is dus al voorbij die 31 dagen.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

satsurfer schreef:Om mijn resterend volume te cumuleren. Moet ik op 12/7 (vandaag) herladen, of mag ik nog op 13/7 herladen? Vermoed laatste....

Bonus Resterend volume Geldig tot
Surfvolume 3,38 GB 13/07/2016
Zoals ik hierboven al gepost heb: het is 'tot' en niet 'tot en met'. Je hebt dus nog 45' de tijd om je resterend volume niet kwijt te spelen :D.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Bedankt Tomby, verkeerd gegokt dus :-(
tommydnp
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Kan je de Mail&Surf opties ook activeren ( €5 voor 150mb en €10 voor 500 ) met gsm via sms of zo? Op het moment dat je al meer dan een maand niet hebt herladen natuurlijk, anders is het zot om dit te doen.

Op de site van Orange staat dat dit enkel via de app of online kan, maar met de app moet je al internet hebben ( er staat wel dat de app geen data verbruikt ).

Ik wil gewoon weten of dit kan in gevallen dat je niet even online kan of herladen en je hebt dringend internet (bundel) nodig.

Iemand ervaring hiermee.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/meer-surfen
Mobile Mail&Surf

Hoe activeren of stopzetten?

1. Via je Klantenzone
In "Mijn tariefplan", selecteer "Opties activeren". Klantenzone

2. Via de My Orange-app
In "Tarief en opties", klik op "Mobiel internet". My Orange

3. In een Orange-shop

Dus nee, niet via sms mogelijk. :eek:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Nadat ik al een hele tijd IOM heb voor de iPad van mijn vrouw, ga ik er nu ook eentje nemen voor mezelf voor een dual-SIM phone die op komst is. Dus opnieuw gaat er nagenoeg geen belwaarde gebruikt worden om te bellen. Tot nu toe zette ik de belwaarde over naar mijn PSN wallet, maar met 2 SIM kaartjes gaat dat toch wat teveel worden want zo een frequente gamer ben ik nu ook weer niet.

Daarom 2 vraagjes:
1) Wat is de minimum reload die je moet doen om je resterende data te kunnen behouden ? Met €10 werkt het in elk geval (doe al een paar maand €10 voor mijn vrouw en ze staat nog altijd boven de 2.5GB), maar iemand al eens geprobeerd met minder dan €10 ?
2) Zijn er buiten thoorn.nl (als dat nog werkt?) en Google Apps nog dingen die je kunt betalen met je belwaarde ?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Tomby schreef:Iemand al gevonden hoe je op de nieuwe Orange site kunt vinden hoeveel belwaarde je staan hebt en tot hoe lang je huidige bundel loopt ? Via My Mobistar was dat direct terug te vinden maar wanneer ik inlog op de nieuwe Orange site, krijg ik totaal niets van info. Ik krijg enkel een foutmelding met betrekking tot facturen: "Helaas, we konden de gegevens met betrekking tot je facturen niet ophalen. Gelieve het later nog eens te proberen." Maar gezien dit prepaid is, is er volgens mij zelfs geen sprake van facturen.
Bon, mijn Klantenzone werkt terug, maar is volgens mij nog altijd niet wat het moet zijn. Ik krijg welliswaar geen errors meer, maar ik kan nog altijd nergens zien hoeveel belwaarde of data er nog over is en hoe lang die geldig is. Enige referentie naar het pre-paid kaartje is onder 'Mijn toestellen' waar de iPad 4G staat met het telefoonnummer van het SIM kaartje.
Ik vermoed dat het onder 'Overzicht - Mijn resterend saldo' moet staan, maar daar staat enkel een melding 'Geen prepaid details'.

EDIT: heb eens Support gebeld. Na navraag bleek dat Klantenzone enkel voor postpaid klanten is. Ik legde hem uit dat ik onder Mobistar toch wel degelijk alle details kon zien in de Klantenzone. Maar hij kon me verder dus niet helpen. Dus, mja, mij niet gezien, dacht ik. Heb een 2de IoM kaartje en heb dus voor dat kaartje gewoon een nieuwe MyOrange account aangemaakt met een ander e-mail adres. Wel, wat blijkt, met dat account net hetzelfde: "Mijn resterend saldo" heeft dezelfde melding en nergens is mijn resterende belwaarde, data, SMS, etc... te vinden.
Ik vind het wel raar, want een tijd terug, bij de overgang van Mobistar naar Orange, hebben verschillende mensen hier gemeld dat hun Klantenzone nog gewoon werkte en ze effectief hun details konden zien. Dus ofwel is dat ondertussen verdwenen, of het kan natuurlijk ook dat wie toen reageerde eigenlijk niet naar een IoM keek, maar naar hun Mobistar/Orange abonnement.
Soit, vind het wel spijtig, want via de site vond ik het toch veel gemakkelijker om alles bij te houden en te herladen dan via de app. Om te beginnen moet ge via de app dus op het data-netwerk zitten wat thuis betekent dat je je wifi effen moet afzetten.

EDIT2: die Klantenzone is overigens gewoon een draak. Zelfs met mijn nieuw account is er geen enkele mogelijkheid om de Thank You of Nieuwsbrieven onder 'Mijn profiel' aan te passen. Er zijn wel checkboxes, maar je kan nergens saven en als je van tab verandert zijn ze allemaal weer gereset. :bang:
Lorias
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 aug 2016, 20:45
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 1 keer

Vaganzza schreef:
satsurfer schreef:1.ja, ook tempokaart zelfs mee kopen via beltegoed.nl of games/abbo's in playstation store of apps in google play store (100% cashback)
Werkt dat bij jou nog? Deze week was die 0904-nr ineens geblokkeerd op mijn IOM sim (1e keer sinds Orange dat ik wou bellen) en met MV lukte het direct...
Kunnen er op dit moment met de resterende belwaarde van Internet on Mobile (of van Dolfijn) Orange-herlaadcodes betaald worden via beltegoed.nl ?

Ik neem aan dat de transactiekosten van bv. 7,49 euro op 15 euro niet te vermijden/verminderen zijn? Of is er iets beters op de markt?

Kan met IOM (of Doflijn) 50% gecasht worden via Thoorn.nl of is die betaallijn ook geblokkeerd ?

Alternatieven ?

Ik ben van plan een nummer over te zetten naar Orange, maar wil mijn resterende belwaarde (deels) kunnen recupereren zoals dat voorheen gebeurde met Mobile Vikings via Thoorn.nl.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Thoorn zou nog gewoon moeten werken, denk ik. Kan momenteel niet uittesten omdat ik alle belkrediet op een PSN account gezet heb, maar volgende maand gebruik ik wellicht weer Thoorn, tenzij er inderdaad andere opties zijn om het belkrediet te consumeren. Een prepaid kaart via beltegoed.nl is zo een mogelijk alternatief, maar nog nooit geprobeerd.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Beltegoed.nl werkt weeral niet meer met telefoon... Eergisteren nog geprobeerd met Orange kaartje... :|
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Sinister
Premium Member
Premium Member
Berichten: 584
Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Spijtig, maar logisch, ze zullen de mazen in het net altijd proberen te fixen uiteraard.
Lorias
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 aug 2016, 20:45
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 1 keer

Dank voor de info. Toch een domper op de feestvreugde.

Kan iemand bevestigen dat Thoorn.nl wel / niet werkt met Orange. Kans is misschien groot dat Orange deze ook blokkeert (?)

Zijn er betrouwbare alternatieven voor Thoorn, met meer dan 50% recup?
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

Op 11/07 heeft thoorn in ieder geval gewerkt bij mij. Als niemand het tussentijds kan testen zal ik het volgende woensdag zelf eens proberen, dan komt de automatic reload hier voorbij.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
Sinister
Premium Member
Premium Member
Berichten: 584
Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Ik heb ook een maand geleden mijn MV kaart leeggepluimd via Thoorn.nl, deze werkt nog wel volgens mij.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik heb de indruk dat Orange veel meer blokkeert dan MV.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Sinister
Premium Member
Premium Member
Berichten: 584
Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Thoorn.nl heeft 2 nummers recent, beiden geblokkeerd dan via Orange?
stijnkoppelmans
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 02 jun 2014, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 8 keer

Nu getest, Thoorn.nl per gesprek lijn werkt met Orange momenteel. :)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Ik heb mij terug van Dolfijn (abbo) naar IOM laten overzetten. Nu zie ik 2 dagen later in mijn klantenzone:
'Tempo Giga' :???: Update: bij mijn dochter zie ik ook Tempo Giga!!!
'Je krijgt gigantisch veel GB om via 4G te surfen en sms'jes bij elke herlaadbeurt van 15 € of meer" ???
=> zal de 10 € herlading wegvallen?

vind er niets van terug
http://www.orange.be/nl/aanbod/shop/her ... tempo-giga

Ik kreeg 3 sms'en na overzetting:

'Orange gift: Double your data volume by topping up for at least 15 €. For one year and for maximum 6 top ups.'

'Orange info: welcome! With IOM tariff you get free texts and surfing with every top up of min. 10 eur'

'Orange info: Je Internet On Mobile herlaadkaart werd herladen. Bovenop de 15 € belwaarde,..."
Laatst gewijzigd door satsurfer 12 aug 2016, 09:27, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

Staat hier ook Tempo Giga aangegeven als tarief in de app, enkele dagen geleden stond er nog IOM dus niks om zorgen over te maken.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

bij tarieven efkes geklikt?
'Je krijgt gigantisch veel GB om via 4G te surfen en sms'jes bij elke herlaadbeurt van 15 € of meer"

dus 10 € herlading valt weg? Of de bonus en sms van de 10 € bij de 15 € versie? no clue.

vraag gesteld aan Orange. Keep you posted. :-D

update: gevonden: :-D dus blijft hetzelfde...melding in de app klopt gewoon niet.
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... tempo-giga
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

satsurfer schreef:Nu zie ik 2 dagen later in mijn klantenzone:
'Tempo Giga' :???: Update: bij mijn dochter zie ik ook Tempo Giga!!!
Ik dacht al, hoe zie jij dat in je Klantenzone, want mijn prepaid/IOM informatie was niet in mijn klantenzone te zien (dat was een week of 2 geleden). Toen Helpdesk gebeld en zeiden ze dat Klantenzone enkel voor abonnees is. Ik geloofde er eigenlijk weinig van en probeerde 2 dagen later met een nieuwe IOM kaartje dat ik besteld had voor mijn nieuwe OnePlus 3. En effectief, nieuwe account aangemaakt (want je kon geen 2 prepaid kaartjes op 1 account registereren :bang: ) en inderdaad, ook daar geen info over mijn belwaarde e.d.
Ik check nu, en inderdaad, ik krijg weer gewoon mijn IOM..erm..Giga informatie te zien (belwaarde, resterend volume, etc...). Dus dat was wellicht gewoon een tijdelijke bug (aangezien het vroeger onder Mobistar ook gewoon werkte) en klopte de uitleg van de Helpdesk dus simpelweg niet.

JoskeVermeulen schreef:Staat hier ook Tempo Giga aangegeven als tarief in de app, enkele dagen geleden stond er nog IOM dus niks om zorgen over te maken.
Dat verklaart waarom de app sinds gisteren en tot ergens vanmorgen een leeg scherm gaf. Blijkbaar waren ze een en ander aan het updaten in hun backend, want nu werkt de app terug en zie ik inderdaad ook 'Tempo Giga'.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

ik heb dus een extra Kangoeroe 8 (nieuw nr.) genomen (puur om geen 15 € penalisatie te moeten betalen als ik internet+tv wens), maar ik zie dat niet in mijn klantenzone waar mijn oude gsmnr. in staat. :-(
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

"Orange gaat concurrentie aan met Mobile Vikings"

"Met de nieuwe prepaidportfolio" :-D :-D :-D

niets nieuws onder de zon hé....

20 aug. 2012 (toen weliswaar met 2 GB)
http://www.standaard.be/cnt/dmf20120816_142
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

Idd Tempo Giga zelfde als Internet On Mobile , enkel de naam is anders ;)

Verliest Orange zoveel klanten aan MobileVikings dan?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

en binnenkort aan Lycamobile :-D
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Wel raar, een naamsverandering zonder verandering van het product zelf... Of zou die verandering er nog moeten komen?? :p
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ook raar dat het Giga noemt terwijl je maar 750MB krijgt als je voor €10 herlaadt :P. Lijkt Telenet wel :P.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”