Tomby schreef:Iemand al gevonden hoe je op de nieuwe Orange site kunt vinden hoeveel belwaarde je staan hebt en tot hoe lang je huidige bundel loopt ? Via My Mobistar was dat direct terug te vinden maar wanneer ik inlog op de nieuwe Orange site, krijg ik totaal niets van info. Ik krijg enkel een foutmelding met betrekking tot facturen: "Helaas, we konden de gegevens met betrekking tot je facturen niet ophalen. Gelieve het later nog eens te proberen." Maar gezien dit prepaid is, is er volgens mij zelfs geen sprake van facturen.
Bon, mijn Klantenzone werkt terug, maar is volgens mij nog altijd niet wat het moet zijn. Ik krijg welliswaar geen errors meer, maar ik kan nog altijd nergens zien hoeveel belwaarde of data er nog over is en hoe lang die geldig is. Enige referentie naar het pre-paid kaartje is onder 'Mijn toestellen' waar de iPad 4G staat met het telefoonnummer van het SIM kaartje.
Ik vermoed dat het onder 'Overzicht - Mijn resterend saldo' moet staan, maar daar staat enkel een melding 'Geen prepaid details'.
EDIT: heb eens Support gebeld. Na navraag bleek dat Klantenzone enkel voor postpaid klanten is. Ik legde hem uit dat ik onder Mobistar toch wel degelijk alle details kon zien in de Klantenzone. Maar hij kon me verder dus niet helpen. Dus, mja, mij niet gezien, dacht ik. Heb een 2de IoM kaartje en heb dus voor dat kaartje gewoon een nieuwe MyOrange account aangemaakt met een ander e-mail adres. Wel, wat blijkt, met dat account net hetzelfde: "Mijn resterend saldo" heeft dezelfde melding en nergens is mijn resterende belwaarde, data, SMS, etc... te vinden.
Ik vind het wel raar, want een tijd terug, bij de overgang van Mobistar naar Orange, hebben verschillende mensen hier gemeld dat hun Klantenzone nog gewoon werkte en ze effectief hun details konden zien. Dus ofwel is dat ondertussen verdwenen, of het kan natuurlijk ook dat wie toen reageerde eigenlijk niet naar een IoM keek, maar naar hun Mobistar/Orange abonnement.
Soit, vind het wel spijtig, want via de site vond ik het toch veel gemakkelijker om alles bij te houden en te herladen dan via de app. Om te beginnen moet ge via de app dus op het data-netwerk zitten wat thuis betekent dat je je wifi effen moet afzetten.
EDIT2: die Klantenzone is overigens gewoon een draak. Zelfs met mijn nieuw account is er geen enkele mogelijkheid om de Thank You of Nieuwsbrieven onder 'Mijn profiel' aan te passen. Er zijn wel checkboxes, maar je kan nergens saven en als je van tab verandert zijn ze allemaal weer gereset.