Kijk jij ook TV met een kaartje (CI+)?

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
pina
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 jul 2008, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

thnx!

is wel nog deftig, leunt sterk aan die van telenet qua structuur. Kan je eigenlijk met CI+ ook nog terugspoelen?
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Neen, dat is niet mogelijk.
Met de CI+ module kan men live geen TV programma's terugspoelen noch pauzeren en evenmin progragramma's opnemen hoogtens herinneringen instellen zodat de TV automatisch op het afgesproken uur naar de desbetreffende zender zapt.
Natuurlijk is deze module ook niet interactief.
pina
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 jul 2008, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

ik dacht net dat opnemen wel mogelijk zou zijn, mits de tv native een opnamefunctie heeft?
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

pina schreef:thnx!

is wel nog deftig, leunt sterk aan die van telenet qua structuur. Kan je eigenlijk met CI+ ook nog terugspoelen?
Ik kan met al mijn toestellen met CI+ opnemen, pauzeren en terugspoelen. Dit heeft niets te maken met de CI+ module maar wel met je toestel.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

johan.devos schreef:Ik kan met al mijn toestellen met CI+ opnemen, pauzeren en terugspoelen. Dit heeft niets te maken met de CI+ module maar wel met je toestel.
Dat klopt, maar je TV is niet de enige factor. In theorie laat CI+ toe dat content providers (lees vmma, vrt, ...) een signaal kunnen meesturen van wat wel of niet opgenomen mag worden. Het kan zelf zover gaan (als ik me goed herinner) dat als het opgenomen mag worden ze kunnen meegeven of je zaken mag doorspoelen of niet. De CI+ standaard is daarvoor net ontwikkeld (nadat hier grote vraag naar was door providers in oa Duitsland). De + in dit geval is eigenlijk meer een marketing truuk om de laten lijken dat CI+ beter is dan het "gewone" CI maar in feite laat het meer beperkingen toe.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

bollewolle schreef:
johan.devos schreef:Ik kan met al mijn toestellen met CI+ opnemen, pauzeren en terugspoelen. Dit heeft niets te maken met de CI+ module maar wel met je toestel.
Dat klopt, maar je TV is niet de enige factor. In theorie laat CI+ toe dat content providers (lees vmma, vrt, ...) een signaal kunnen meesturen van wat wel of niet opgenomen mag worden.
Zoals je zelf schrijft "in theorie" ....
In praktijk wordt er (op dit ogenblik) niets geblokkeerd.
Het juiste antwoord op de vraag is dus inderdaad wat johan.devos schrijft ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Uiteraard, daarmee dat ik de "in theorie" erbij schrijf. Ik zeg ook nergens dat hij geen gelijk heeft, ik wilde gewoon het volledige beeld schetsen. En eerlijk gezegd denk ik dat dit ook zo een tijdje zal blijven zolang CI+ niet enorm populair wordt. Dus best die optie van Telenet niet al te veel promoten :twisted:
pina
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 jul 2008, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

idd, niet te veel ruchtbaarheid aan geven dus :beerchug:

Toch nog een kleine vraag: als je tv een twin tuner heeft, kan het dan opnemen van zender A en kijken naar zender B? Of gaat dat enkel wanneer 1 van de 2 niet gecodeerd zijn?
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

pina schreef:Toch nog een kleine vraag: als je tv een twin tuner heeft, kan het dan opnemen van zender A en kijken naar zender B? Of gaat dat enkel wanneer 1 van de 2 niet gecodeerd zijn?
Enkel als de kanalen niet allebei gecodeerd zijn, tenzij je toestel de mogelijkheid biedt om gecodeerd op te nemen en de opname op een later tijdstip te decoderen. De meeste toestellen met twin tuners hebben twee CI-sleuven.

Sent from my Xperia Z using Tapatalk
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

Mijn Panasonic met dubbele tuner heeft 2 CI+ slots maar ik heb er voor het ogenblik maar 1 kaartje in. Dit betekent dat hij maar 1 kanaal tegelijkertijd kan decoderen maar er kunnen 2 geencrypteerde kanalen tegelijkertijd worden opgenomen. Als het ene kanaal is gedecodeerd, dan wordt de andere opname daarna gedecodeerd. Enkel als een kanaal gedecodeerd is kun je er naar kijken.

Voorbeeld 1
Je kijkt naar VTM
Je kunt VIER opnemen maar pas als de opname gedaan is en er niet meer gekeken wordt naar VTM wordt het decoderen gestart en pas na volledige decodatie kun je kijken naar de opname.

Voorbeeld 2
Je kijkt naar VTM
Je kunt EEN opnemen en er direct naar kijken

Voorbeeld 3
Je neemt VTM op. Dit wordt realtime gedecodeerd als het toestel anders niet te doen heeft.
Je kunt naar EEN kijken en opnemen. Je kunt VIER opnemen maar moet wachten op decodatie. Je kunt niet kijken naar VIER terwijl de opname van VTM loopt.

Nog een opmerking rond de CI+ features die nog niet actief zijn. Ik kan een opname of live stream van VTM gemaakt op een Panasonic bekijken via DLNA op een ander toestel van Panasonic maar niet op een anderen DLNA client en zelfs niet op de Panasonic APP op IOS of android. Canvas,... heeft geen beperkingen. Ik heb nog niet uitgevist of dit een CI+ beperking is of een Panasonic "feature".
schizm
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 jun 2013, 09:22
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Ik ben gisteren overgeschakeld van mijn samsung TV/monitor naar een LG TV (42LB670V). De CI+ module installeren ging vlot, maar Eurosport HD ontvangen lukt, in tegenstelling tot mijn oude Samsung, niet (hij geeft dan de melding "geen signaal"). BBC One HD ontvang ik bijvoorbeeld wel prima en voor zenders zoals Discovery Channel Vl HD geeft hij (gewoon) aan dat ik daarop niet geabonneerd ben.

Ik heb al geprobeerd om kanalen te laten zoeken nadat de CI+ module geïnstalleerd was (origineel had ik dit gedaan voor de installatie, zoals het ook staat op de telenet site), maar het resultaat was identiek.

Weet er iemand of er een manier is om deze zender alsnog te ontvangen op een LG ? (liefst zonder dat ik alle zenders manueel ga moeten toewijzen).
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Het kan zijn dat je bepaalde zenders in het dubbel ontvangt, ik zou nog eens alle TV kanalen doorlopen, het is best mogelijk dat je Eurosport HD nog eens op een ander kanaal ontvangt waar er dan wel een signaal opzit.
Ikzelf heb op mijn Sony TV een aantal zenders die ik dubbel ontvang en waar op de ene kanaal geen signaal aanwezig en op de andere wel.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Heb je 'Overige operators' gekozen en de juiste parameters ingegeven?
http://klantenservice.telenet.be/conten ... mijn-lg-tv
schizm
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 jun 2013, 09:22
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Met "overige operatoren" werkt het inderdaad wel, daar had ik over gekeken , bedankt voor je reactie.
pina
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 jul 2008, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Vandaag CI+ aangekocht en geïnstalleerd. Werkt perfect en een pak sneller dan die logge digicorder. Die tvgids 2 dagen vooruit is meer dan voldoende en opnemen via harde schijf. Ik neem zelfs zelden iets op. Perfect dus.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ter info:
  • - welk toestel?
    - werkt opnemen via USB?
Eventueel toevoegen aan de topic: Bij deze tv's werkt TV met een (Telenet) kaartje zeker
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
pina
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 jul 2008, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Samsung F6500
Opnames via USB werken. Na de opname moet ik niet wachten tot hij het materiaal heeft geëncodeerd, zoals iemand hierboven zei dat zou moeten? Ik kan na de opname het materiaal direct bekijken.

Staat intussen ook in de topic.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Sony BRAVIA W655A

Opnemen op een USB HDD heb ik uitgetest en het werkt wel, maar ik gebruik het niet meer omdat het enkele serieuze nadelen heeft t.o.v. mijn HD Digicorder DC-AD2100:

- Slechts één tuner, dus je kan niet naar iets anders kijken terwijl je aan het opnemen bent, zelfs niet naar een analoog kanaal. De Digicorder daarentegen heeft drie tuners.
- Tv-gids: slechts twee dagen i.p.v. twee weken
- Series programmeren gaat niet, je moet elke aflevering afzonderlijk programmeren. Zeker in combinatie met de tv-gids van maar twee dagen is dat erg vervelend.
- Voor zover ik weet kunnen opnames niet worden gedeeld met andere apparaten in huis. De Digicorder kan wel opnames delen met andere Digicorders en Digiboxen.
- Je kan programma's wel pauzeren, maar terugspoelen gaat enkel als je voordien al op 'TV Pause' had gedrukt en de tv dus nog in timeshifting-modus werkt. In live-modus wordt er niets geregistreerd en kan je dus ook niet terugspoelen.

Verder gaat zappen via de CI+ module ook aanzienlijk langzamer dan via de HD Digicorder DC-AD2100.

@pina: Dat decoderen van opnames is enkel bij toestellen met twee tuners waar maar één CI+ module in zit. Als je dan tijdens de opname van een (gecodeerd) programma al naar een ander (gecodeerd) programma aan het kijken bent is de CI+ module al in gebruik en moet het andere programma gecodeerd worden opgenomen. De decodering kan dan pas gebeuren op een moment dat er niet wordt gekeken of opgenomen van een gecodeerde zender en de CI+ module dus vrij is.

Sent from my Xperia Z using Tapatalk
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Sony W656A

Opmerkingen van voorgaande poster gelden voor intensief gebruik van opname functies. Voor occasionele toepassingen vind ik dat deze bravia reeks snel en eenvoudig opnemen toelaat...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Kan je aan zo'n sony TV een usb2 schijf hangen van het type zonder extra voeding (dus voeding via USB) ?
Lijkt me het handigst en zuinigst als je voor deze oplossing gaat ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

sorry, ik gebruik hiervoor uitsluitend USB sticks van min. 32 GB...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
bartd
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 29 aug 2010, 11:50
Bedankt: 6 keer

fredo66 schreef:Kan je aan zo'n sony TV een usb2 schijf hangen van het type zonder extra voeding (dus voeding via USB) ?
Lijkt me het handigst en zuinigst als je voor deze oplossing gaat ...
Jawel, Bij mij hangt er een Medion 500Gb schijf aan. Werkt perfect.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

En als je iets opneemt in de toekomst (je bent niet thuis), schakelen scherm en geluid van tv dan aan of neemt hij gewoon op 'in de achtergrond' zonder scherm en geluid te laten horen (wat in dat geval het meest aangewezen is natuurlijk) ? Tv moet allicht in waakstand staan ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

bij tv met een kaartje kan je bij mij weten geen opnames programmeren ?
..enkel manueel opnemen....corrigeer me wanneer ik fout ben...

Tenzij je een kabelreceiver hebt met daarin een CI+ met een kaartje, dan kan je max 48u op voorhand programmeren, bij een digicorder is dit 2 weken tov 2 dagen..
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

laroyj schreef:bij tv met een kaartje kan je bij mij weten geen opnames programmeren ?
..enkel manueel opnemen....corrigeer me wanneer ik fout ben...
Dat hangt af van je hardware.
Met mijn Samsung TV kan ik opnames programmeren.
Er bestaan ook DVD-recorders waar je een CI+ module kan insteken.

Je hebt inderdaad maar een beperkte programmagids in vergelijking met een interactieve digicorder.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Er zijn zelfs blu ray recorders waar men een CI+ module kan insteken maar deze toestellen zijn in België zeer moeilijk of niet te vinden en bovendien zeer duur zoiets van € 600 à € 800.
En bovendien is er geen garantie dat men van alle zender kan opnemen, dus een risicovolle investering en dus grote kans op weggegooid geld. :x
De beste en goedkoopste oplossing is dus de digicorder.
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

600 a 800 is overdreven. Voor het ogenblik kost de Panasonic DMR-BCT730 nog geen 400 euro. Dit is de prijs van 4 jaar huur van een Digibox en je heb er gratis een blu ray player en recorder bij. Ik heb dit toestel all een half jaar en ik kan er alle zenders mee opnemen :-D

In het buitenland vind men het maar normaal dat men keuzevrijheid heeft van decoders maar in Belgie is men zo gebrainwashed dat zelfs de fabrikanten geen poging meer doen om deze toestellen in hun gamma aan te bieden.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

ik verkoop nochtans kabeldecoders klaar voor tv met een kaartje voor 149 euro...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Iemand die dat ci+ kaartje soms verkoopt tweedehands? :)
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

denk niet dat je dat makkelijk 2de hands zal vinden, koop dat gewoon nieuw, wat is 69 euro....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Ik heb er 1 gevonden voor 45-50 eur incl. Shipping :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

laroyj schreef:wat is 69 euro....
Graag €69 naar mijn rekeningnr aub, het is toch niets :bang:
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
Joris84
Pro Member
Pro Member
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 mar 2006, 18:09
Bedankt: 2 keer

Ik heb daarnet tv met een kaartje geïnstalleerd. Alles werkt prima. Ik heb alleen veel meer zenders dan ik verwacht had. Prime, sporting telenet zitten er ook op. Ik had enkel het basisaanbod gevraagd en de verkoopster heeft me ook bevestigd dat dit per maand niets extra kost tov kabeltv. Zijn de extra zenders de eerste maand gratis of zo?

[Mod Edit] verplaatst naar correcte Forum (Kabel TV i.p.v. Telenet Internet) & toegevoegd aan bestaande topic
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Ik geloof dat het enkel de eerste 14 dagen zijn.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Normaal 14 dagen. Dan vallen alle betaalzenders weg.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Als je die betaalzenders daarna terug wil, moet je deze terug activeren en dat kan op 2 manieren nl via www.telenet.be en dan klikken op "Mijn Telenet", je moet dan wel eerst een account maken en je kan dat ook telefonisch die zenderpakketten laten activeren, natuurlijk zal er dan extra abonnementsgeld aangerekend worden bovenop de maandelijkse kabelabonnement.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Tenzij recent gewijzigd krijg je bij activatie 1 maand alle zenders van de betaalpaketten gratis.
Je kan opteren met of zonder de xxx zenders.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Heb niemand geweten die dit langer kreeg dan 14 dagen, vanwaar haal jij 1 maand?
Heb zelf ook maar 14 dagen gehad, mijn vader, mijn neef, mijn schoonbroer, etc...
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

OK, ik zal het verkeerd voor hebben, sorry :(.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Zou beter zijn als Telenet dit ergens vermeld! Dan moeten de mensen zich niet afvragen waarom ze in begin zoveel zenders hebben en dat er achteraf een hoop wegvallen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”