Het grote Homeconnect topic - deel 1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Een pci netwerkkaart kost nog geen 20€. En dan heb je zelfs een 10/100/1000 kaart. Best één van linksys of intellinet of een ander bekend merk nemen. Dlink heb je ook maar had ze overlaatst nodig voor support en ze deden geen e-mailsupport alleen bellen naar betaalnummer. Dus dit merk laat ik voortaan links liggen.
Afbeelding
bollie
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jul 2008, 07:14

Ik heb nu zo een 3 weken dommel.

Telenet klanten kunnen mij nog altijd niet bellen, al 5 mails verstuurd naar dommel maar geen antwoord op.
Ook al 3 keer gebeld en laten weten dat er aan gewerkt word.

Mailadres kan ik ook niet aan maken, ik heb de nieuwste software geinstalleerd en de wizart doorlopen.

Elke keer ik moet inloggen met mailadres en paswoord, ga ik weer naar het begin voor actievatie code in te geven.
Wie kent dit probleem ?
Titaniumx
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 jul 2008, 19:54

Een volgend probleem, omdat onze belgacom lijn te ver geplaatst is van onze huidige modem (telenet), die aangesloten is op de pc's

Kunnen we wanneer we de dommel modem willen aansluiten niet met de internet kabel verbinden. Omdat deze modem via de telefoon lijn moet worden geplaats ipv een aparte lijn zoals bij telenet.

Maar er komt een belgacom medewerker een copper cable instaleren bij het homeconnect packet had ik gehoord.

Is het nu eerst nodig dat ik de telefoon kabel door de muur haal via het dak en zo bij de huidige modem (telenet) zet, zodat achteraf de nieuwe modem waarvoor er een telefoon aansluiting bij de internet kabel van de computers kan?


of hoeft dit niet voor de nieuwe copper cable die ze komen plaatsen want dan doen zij het misschien zelf?

is hier misschien nog ergens meer informatie over te vinden of weet iemand het antwoord toevallig? Thx

ik heb het een beetje veranderd.
Laatst gewijzigd door Titaniumx op 12 jul 2008, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Gebruik ne keer leestekens en AN, want euhm ik begrijp de ballen van wat jij hier juist getypt hebt...
bollie
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jul 2008, 07:14

thamar schreef:Gebruik ne keer leestekens en AN, want euhm ik begrijp de ballen van wat jij hier juist getypt hebt...


Leer eens quote te gebruiken thamar.
Dan weten we tegen wie je het hebt.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

bollie schreef:
thamar schreef:Gebruik ne keer leestekens en AN, want euhm ik begrijp de ballen van wat jij hier juist getypt hebt...


Leer eens quote te gebruiken thamar.
Dan weten we tegen wie je het hebt.

vrij obvious dat hij het tegen titanium heeft
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Terug On-Topic alstublieft ;)
:banana:
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

bij ons telefoonlijn is er ne algemene splitter die dan 2 telefoonlijnen doet vertrekken. Ik zou dat bakje wegdoen, en de inkomende telefoonlijn zo'n connector op doen->dit kan je niet zelf wrs, dus dat moet je door iemand laten doen? En die dan op de ADSL poort in die gigaset steken. Daarna een kabeltje trekken van de voip 1 van router naar die splitter, en voip 2 naar het alarm. Dit geeft geen problemen als je een splitter achter je router nog eens steekt? Want het alarm zou op een aparte poort moeten zitten..
Onze alarminstallateur komt donderdag: die kunnen wel zulke connectors maken zeker? En zijn dit dat gewoon alle kabelkes op die connectors, of enkel bepaalde? Ik denk dat er 4 voor telefoon, en 4 voor adsl zijn zeker? Moet ik dan die 4 van adsl nemen, of zal het telefoon worden?
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

nonkie schreef:Een pci netwerkkaart kost nog geen 20€. En dan heb je zelfs een 10/100/1000 kaart. Best één van linksys of intellinet of een ander bekend merk nemen.


Intel 4 life ;)
Nee serieus, als ik een tip kan geven aan iedereen hier dan is het toch wel om Intel NIC's te kopen. Ik heb zelf in elke pc (behalve laptops) een Intel Pro 1000PT zitten en ik moet zeggen, 80-95MB/s over Gbit is geen uitzondering.

Edit:

Uloga schreef:Terug On-Topic alstublieft ;)


Sorry dude, had niet echt opgelet bij het lezen van het topic :?
Anyway, back on track zou ik zo zeggen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
illyism
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jul 2008, 20:57

Hallo, Ik heb een probleem met de installatie van Dommel Homelink. De CD die je bij Dommel Homeconnect zit, na het downloaden van het programma open ik Dommel.com homelink, kies ik de taal, kies "dit is de eerste keer dat ik de wizard gebruik" en krijg het bericht.

Afbeelding

oplossingen?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

de nieuwe setup afhalen. Met die van de cd ging het bij mij ook niet... Zorg wel dat je framework ebt
illyism
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jul 2008, 20:57

en waar heb je die gehaald? Ik heb de framework.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

illyism schreef:en waar heb je die gehaald? Ik heb de framework.

Bedoel je deze setup?
(staat in de eerste post van deze thread)
...
illyism
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jul 2008, 20:57

oeps, direct naar de Faqs onder de installer gekeken, sorry en bedankt
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb na meer dan een week online te kunnen nog steeds mijn vaste username nog niet gekregen in de siemens modem. Ook de VOIP is nog niet ingesteld. Dommel heeft er dus nog niet in zitten prutsen. Dit is toch niet normaal?
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

hmmm, ik zie net in men email de eerste factuur voor HomeConnect (Due to 3 augustus),

MAAR ik heb nog geen activatie brief gehad lol. als die niet snel komt eens bellen of ze de factuur niet willen uitstellen

Straks eens kijken of ik een brief heb
guess_who
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 31 jul 2003, 20:29
Contacteer:

Yogi schreef:hmmm, ik zie net in men email de eerste factuur voor HomeConnect (Due to 3 augustus),

MAAR ik heb nog geen activatie brief gehad lol. als die niet snel komt eens bellen of ze de factuur niet willen uitstellen

Straks eens kijken of ik een brief heb


van wanneer ben jij al aan het wachten? mijn lijn is al geactiveerd van vorige week maandag, volgens dommel was mijn brief allang verzonden, maar komt ie blijkbaar niet toe... andere brieven deden er ook meer dan een week over om aan te komen bij ons adres, maar nu wordt het toch echt te lang.

Moet ik mij misschien bij de post inschrijven om brieven op tijd te ontvangen ofzo? Ik heb nu al 3 klachten ingediend bij de post, en bij geen enkele klacht lijken ze te begrijpen waarover het gaat (een brief die veel te laat aankomt...). Openbare diensten :roll:
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

guess_who schreef:
Yogi schreef:hmmm, ik zie net in men email de eerste factuur voor HomeConnect (Due to 3 augustus),

MAAR ik heb nog geen activatie brief gehad lol. als die niet snel komt eens bellen of ze de factuur niet willen uitstellen

Straks eens kijken of ik een brief heb


van wanneer ben jij al aan het wachten? mijn lijn is al geactiveerd van vorige week maandag, volgens dommel was mijn brief allang verzonden, maar komt ie blijkbaar niet toe... andere brieven deden er ook meer dan een week over om aan te komen bij ons adres, maar nu wordt het toch echt te lang.

Moet ik mij misschien bij de post inschrijven om brieven op tijd te ontvangen ofzo? Ik heb nu al 3 klachten ingediend bij de post, en bij geen enkele klacht lijken ze te begrijpen waarover het gaat (een brief die veel te laat aankomt...). Openbare diensten :roll:

Wauw, jij krijgt je post tenmiste - ik krijg van de hele wijk post en volgens mij de hele wijk van mij.... Ik dacht dat je moest kunnen lezen om postbode te worden maar ik heb me precies vergist :evil:
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Hey Sniffie (of iemand anders die rond 30 juni zijn homeconnect soft moest installeren en online kon met homeconnect) kan je al inloggen in de software, ik krijg nu nog altijd:

Afbeelding
Bijlagen
04-inloggen.JPG
(14.99 KiB) 2 keer gedownload
...
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

guess_who schreef:
Yogi schreef:hmmm, ik zie net in men email de eerste factuur voor HomeConnect (Due to 3 augustus),

MAAR ik heb nog geen activatie brief gehad lol. als die niet snel komt eens bellen of ze de factuur niet willen uitstellen

Straks eens kijken of ik een brief heb


van wanneer ben jij al aan het wachten? mijn lijn is al geactiveerd van vorige week maandag, volgens dommel was mijn brief allang verzonden, maar komt ie blijkbaar niet toe... andere brieven deden er ook meer dan een week over om aan te komen bij ons adres, maar nu wordt het toch echt te lang.


Van 25 juni... maar onze 'Account' is nix aan gedaan tot we de 7de juni belden om te vragen hoe het zit.
ze gingen het in orde maken & de 9de stond er 'no prolongation' bij de huidige netconnect. en vandaag krijg ik een factuur.

Ik zie net: Factuur due to 3 / 08
datum van factuur: 9 / 07
renew date: 9 / 08

Waarschijnlijk gaat onze maand dus van de 9de tot de 8ste van elke maand, wat zou betekenen dat ze woensdag dus netconnect hebben verandert naar Homeconnect, en brief hebben opgestuurd. Nu zit ik op het werk, dus kan niet kijken of vandaag brief is aangekomen...
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Yogi schreef:
guess_who schreef:van wanneer ben jij al aan het wachten? mijn lijn is al geactiveerd van vorige week maandag, volgens dommel was mijn brief allang verzonden, maar komt ie blijkbaar niet toe... andere brieven deden er ook meer dan een week over om aan te komen bij ons adres, maar nu wordt het toch echt te lang.


Van 25 juni... maar onze 'Account' is nix aan gedaan tot we de 7de juni belden om te vragen hoe het zit.
ze gingen het in orde maken & de 9de stond er 'no prolongation' bij de huidige netconnect. en vandaag krijg ik een factuur.

Ik zie net: Factuur due to 3 / 08
datum van factuur: 9 / 07
renew date: 9 / 08

Waarschijnlijk gaat onze maand dus van de 9de tot de 8ste van elke maand, wat zou betekenen dat ze woensdag dus netconnect hebben verandert naar Homeconnect, en brief hebben opgestuurd. Nu zit ik op het werk, dus kan niet kijken of vandaag brief is aangekomen...

Ik heb vandaag (eindelijk) de brief ontvangen, homeconnect zelf is online vanaf 12 juli en er is nog geen pro-forma factuur aangemaakt. Op de 16de zou mijn telefoonnummer worden overgezet en als dat zonder al te veel problemen verloopt, moet ik enkel nog de maand netconnect die ze teveel hebben aangerekend proberen terug te krijgen.

Wordt vervolgd...

PS. Ze veranderen je Netconnect abo niet in Homeconnect, ze maken gewoon een nieuwe Homeconnect account aan. Waarom dat laatste een week langer duurt dan bij een niet-bestaande klant is mij een raadsel.
Niki_
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jul 2008, 19:11

Dat is omdat het verwerven van nieuwe klanten voor dommel belangrijker is dan een bestaande klant een andere dienst aan te bieden, perkele. Wat in feite best betreurenswaardig is, maar er zijn compensaties.

Bij mij is dommel al 6 dagen actief, waarvan ik er al 5 dagen gebruik heb van gemaakt. De snelheid is nog steeds 3.6 mbps heb ik zo de indruk, en dat is jammer.
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

Niki_ schreef:Dat is omdat het verwerven van nieuwe klanten voor dommel belangrijker is dan een bestaande klant een andere dienst aan te bieden, perkele. Wat in feite best betreurenswaardig is, maar er zijn compensaties.

Bij mij is dommel al 6 dagen actief, waarvan ik er al 5 dagen gebruik heb van gemaakt. De snelheid is nog steeds 3.6 mbps heb ik zo de indruk, en dat is jammer.


Dommel klanten moeten wachten op de volgende wave die belgacom overzet op 12 Mbit/s
guess_who
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 31 jul 2003, 20:29
Contacteer:

wanneer is eigenlijk een goed moment om te bellen naar de helpdesk?

ik heb nu al 4 keer geprobeerd te bellen op het gratis nummer, maar er neemt niets of niemand op...

toen ik op een avond belde, nam er een antwoordapparaat op, die de kantooruren vertelde... was ik ook niets mee... nu neemt er zelfs niemand op :cry:
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

guess_who schreef:wanneer is eigenlijk een goed moment om te bellen naar de helpdesk?

ik heb nu al 4 keer geprobeerd te bellen op het gratis nummer, maar er neemt niets of niemand op...

toen ik op een avond belde, nam er een antwoordapparaat op, die de kantooruren vertelde... was ik ook niets mee... nu neemt er zelfs niemand op :cry:

De beste manier is (volgens mij) direct na elkaar blijven proberen, en dan ben je op +/- 1 uur binnen.
Het kan natuurlijk zijn door af en toe is een keer te proberen dat je geluk hebt.
...
guess_who
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 31 jul 2003, 20:29
Contacteer:

BBB schreef:
guess_who schreef:wanneer is eigenlijk een goed moment om te bellen naar de helpdesk?

ik heb nu al 4 keer geprobeerd te bellen op het gratis nummer, maar er neemt niets of niemand op...

toen ik op een avond belde, nam er een antwoordapparaat op, die de kantooruren vertelde... was ik ook niets mee... nu neemt er zelfs niemand op :cry:

De beste manier is (volgens mij) direct na elkaar blijven proberen, en dan ben je op +/- 1 uur binnen.
Het kan natuurlijk zijn door af en toe is een keer te proberen dat je geluk hebt.


als er iets of iemand opneemt, wat is het dan? een automaat, die je de keuze stelt tussen talen, of direct een persoon? is het best om te laten rinkelen, of moet ik na enkele keren al dichtleggen?
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

FullHD,

ik wil je langs deze weg alvast bedanken voor het vele werk dat je in deze topic (bijgewerkte starter-comment) hebt gestoken.

Dat verdient een bloemetje (of een pluim op je hoed) :bdaysmile:
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

guess_who schreef:
BBB schreef:
guess_who schreef:wanneer is eigenlijk een goed moment om te bellen naar de helpdesk?

ik heb nu al 4 keer geprobeerd te bellen op het gratis nummer, maar er neemt niets of niemand op...

toen ik op een avond belde, nam er een antwoordapparaat op, die de kantooruren vertelde... was ik ook niets mee... nu neemt er zelfs niemand op :cry:

De beste manier is (volgens mij) direct na elkaar blijven proberen, en dan ben je op +/- 1 uur binnen.
Het kan natuurlijk zijn door af en toe is een keer te proberen dat je geluk hebt.


als er iets of iemand opneemt, wat is het dan? een automaat, die je de keuze stelt tussen talen, of direct een persoon? is het best om te laten rinkelen, of moet ik na enkele keren al dichtleggen?

Op de 0800-nr direct een persoon.
Op de 7777 (via VoIP) krijg je eerst muziek te horen en kan het zijn dat nadien ingehaakt wordt omdat er niemand opneemt.
En met de 070-nr heb ik geen ervaring.
...
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Gent32m schreef:FullHD,

ik wil je langs deze weg alvast bedanken voor het vele werk dat je in deze topic (bijgewerkte starter-comment) hebt gestoken.

Dat verdient een bloemetje (of een pluim op je hoed) :bdaysmile:

Graag gedaan. Fijn dat het wordt gewaardeerd... :-)
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

FullHD schreef:
Gent32m schreef:FullHD,

ik wil je langs deze weg alvast bedanken voor het vele werk dat je in deze topic (bijgewerkte starter-comment) hebt gestoken.

Dat verdient een bloemetje (of een pluim op je hoed) :bdaysmile:

Graag gedaan. Fijn dat het wordt gewaardeerd... :-)

Inderdaad ik denk dat er veel mensen zijn die hier iets aan hebben.
Dus ook bedankt in mijn naam.

FullHD schreef:bijeengezocht en getest door BBB

Ik heb dit wel getetst maar ik heb dit hier op userbase gevonden als ik mij niet vergis, dus eigenlijk is er iemand anders die hier de credit voor verdient.

[edit]
Ken schreef:X-Lite instellingen:
gathering.tweakers.net schreef:Bij User Details:


* Display name: *3
* User name: *3
* Password: *3
* Domain: 192.168.2.1



Bij Domain Proxy:


* Register with domain and receive incoming calls: AAN
* Send Outbound via: PROXY: 192.168.2.1


Dialling plan: Ongewijzigd laten (default = #1\a\a.T;match=1;prestrip=2;)


Bij software die een Realm-instelling vraagt, laat je die LEEG.
Deze instellingen exact overnemen, anders werkt het niet.

Ik heb het hier gevonden.
[/edit]

In alle geval bedankt om alles zo mooi te verzamelen :wink:
Laatst gewijzigd door BBB op 14 jul 2008, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
...
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

BBB schreef:
FullHD schreef:bijeengezocht en getest door BBB

...ik heb dit hier op userbase gevonden als ik mij niet vergis...

Dus je hebt het bijeengezocht... :wink:

Edit: allez, ere wie ere toekomt. Startpost = aangepast.
Laatst gewijzigd door FullHD op 14 jul 2008, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
guess_who
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 31 jul 2003, 20:29
Contacteer:

BBB schreef:
guess_who schreef:wanneer is eigenlijk een goed moment om te bellen naar de helpdesk?

ik heb nu al 4 keer geprobeerd te bellen op het gratis nummer, maar er neemt niets of niemand op...

toen ik op een avond belde, nam er een antwoordapparaat op, die de kantooruren vertelde... was ik ook niets mee... nu neemt er zelfs niemand op :cry:

De beste manier is (volgens mij) direct na elkaar blijven proberen, en dan ben je op +/- 1 uur binnen.
Het kan natuurlijk zijn door af en toe is een keer te proberen dat je geluk hebt.


Die manier heeft me heel goed geholpen. na een 5-tal keer proberen binnen geraakt! Ze hebben mijn contract doorgemaild ipv op te zenden via de post :D
Waren trouwens erg vriendelijk!

zal vanavond online zijn!

verdomde post... grmbl...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Pff... kheb ook gebeld rond 14u30 zo, twee keer geprobeerd, maar na 5 minuten slaat die telefoon vanzelf af :P

DX-adsl heeft wel een vriendelijke dame :P
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

heb eindelijk men brief ontvangen, woensdag word ik geactiveerd
naajk
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jun 2008, 18:09

Mijn Homeconnect software doet het niet meer :
Neemt ongeveer 90% van de resources in beslag als ik wil inloggen en na 5 minuten is dat niet anders....

Weet iemand waar ik eventueel de laatste versie van die software kan afhalen? Ik zie nergens een link op de site van Dommel. Of is er een andere remedie.

Ik vraag me trouwens of wie het slechte idee had bij Dommel om dat in .NET te ontwikkelen. Het was veel beter geweest om dat in bvb Java te ontwikkelen. Dan hadden OSX en Linux gebruikers er ook iets aan gehad.
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

naajk schreef:Weet iemand waar ik eventueel de laatste versie van die software kan afhalen? Ik zie nergens een link op de site van Dommel. Of is er een andere remedie.

http://www.dommel.be/setup.zip
Skelton
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 jun 2008, 22:42

Zonet ben ik opgebeld geweest door een Telenetnummer. Hopelijk werkt het nu dus ook voor Mobistar, Tele2, ...
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

naajk schreef:Weet iemand waar ik eventueel de laatste versie van die software kan afhalen? Ik zie nergens een link op de site van Dommel. Of is er een andere remedie.

FullHD heeft dus zo zijn best gedaan om alles in de eerste post te verzamelen ...
...
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Skelton schreef:Zonet ben ik opgebeld geweest door een Telenetnummer. Hopelijk werkt het nu dus ook voor Mobistar, Tele2, ...

Mobistar werkt nog niet bij ons thuis, telenet kan ik niet zo snel laten testen.
...
guess_who
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 31 jul 2003, 20:29
Contacteer:

Ik ben online :D

wel op twee pc's die homelink mogen installeren vooraleer ik het werkende kreeg... ook niet echt gezond, maar kom, het werkt :D

router heeft éénmaal herstart ondertussen, maar dat was blijkbaar de firmware update.

speedtest ziet er goed uit. ben content.

nu nog de telefoon, maar dat zal waarschijnlijk voor morgen zijn (4 werkuren)
Gesloten

Terug naar “Dommel”