Pagina 11 van 24
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 18:18
door lucdec
Kan mij iemand uitleggen waarom ze geen vowifi hebben? Ik zit bij Yoin en daar heb ik vowifi via het Proximus netwerk met m'n gsm. Waarom zou ik dan geen vowifi hebben bij Digi, dat ook Proximus gebruikt....
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 18:20
door Belgissschenaap
Trpuwens, volte en vowifi is ook niet beschikbaar bij de grote providers.
Ondersteunen toestel niet en de mensen die je er over te pakken krijgen hebben geen idee zelfs dat deze config ook bij de provider gedaan moet worden.
En +1 splinter.
'T is maar wat je nodig hebt...
Ik ga waarschijnlijk overstappen. Ze bieden wat ik zoek, aan een leuke prijs en wil wel gerustvproefkonijn zijn

Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 18:27
door blidi
Via mail kreeg ik het volgende antwoord ivm Vowifi
"Bedankt voor uw interesse in DIGI Belgium.
Vowifi is beschikbaar afhankelijk van de gebruikte telefoon."
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 18:28
door boulder
Ik ga het proberen, ik heb de €5/maand optie aangevraagd.
Meestal gebruik ik weinig gigabytes per maand, heel af en toe wat meer, maar 30 Gb of meer is zeldzaam.
Tot hiertoe zat ik bij Hey Telecom op het abonnement van €14/maand, omdat ik wou op mijn gemak zijn qua aantal telefoons en ook omdat ik heel af en toe wat extra volume nodig had.
Ik vermoed dat ik met 15 Gb/maand ik bijna altijd zal voldoende hebben, waardoor ik bijna iedere maand zal besparen, die paar keer dat ik er wel over zal zitten, zal ik waarschijnlijk nog altijd onder de €14/maand zitten.
Benieuwd hoe het uitdraait.
Uiteindelijk kan ik nog altijd terugkeren, veronderstel ik.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 18:28
door Stroper
Belgissschenaap schreef: 11 dec 2024, 18:20
Trpuwens, volte en vowifi is ook niet beschikbaar bij de grote providers.
VoWifi is aanwezig bij de meeste providers(maar inderdaad enkel voor de meer courante merken), en aangezien ik in een nieuwbouw woon, heb ik dat sowieso nodig, anders is mijn verbinding onwerkbaar wegens de goeie isolatie.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 18:32
door Belgissschenaap
blidi schreef: 11 dec 2024, 18:27
Bedankt voor uw interesse in DIGI Belgium.
Vowifi is beschikbaar afhankelijk van de gebruikte telefoon
Amai, dat is het eerlijkste antwoord dat ik ooit heb gekregen
Meestal zeggen ze, ja we hebben vowifi, punt.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 18:39
door Jozs
Ik reis regelmatig naar de VS en neem steeds een eSIM voor mijn data. Maar zoals hierboven al reeds gemeld, staat er op de website bij roaming voor de VS 0,0005 euro per MB. Dat is 10gb voor 5 euro. Heb moeite met dit te geloven, dat is goedkoper dan eender welke eSIM provider. Als dit toch correct zou zijn, vind ik dit ongelofelijk straf.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 18:45
door bollegijs
Natuurlijk is dat roaming tarief foutief. Het moet niet gekker worden
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 18:52
door blidi
Ik denk er ook aan om over te stappen. Zal wel nog enkele weken wachten want ik verwacht toch wel een reactie van Hey, Yoin, Undo of mega.
Daar zitten de prijsbewuste consumenten en daar zal men het verloop wel proberen te counteren.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 19:04
door JarneChris
Ik heb net Telefonisch mijn bestelling geplaatst voor hun Mobile aanbod. Eerst en vooral mag het zeker gezegd worden, zeer vriendelijke medewerkers daar. Kunnen sommige andere providers nog wat van leren
Nu in mijn bevestiging mail zat een bijlage en uit die bijlage kan je wel vrij makkelijk maken dat ze binnenkort met meerdere gsm abonnementen komen...

Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 19:13
door Avenger 2.0
Wel bizar dat ze dit niet ineens aangekondigd hebben vandaag. Maar ziet er wel top uit. Hopelijk wat meer druk op de andere providers nu.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 19:21
door boulder
Benieuwd of we binnen zoveel maanden nog eens lezen dat Telenet en Proximus 'vanwege de inflatie' hun producten met zoveel procent verhogen.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 19:34
door bvhalst
tuurlijk dat... de Belg is honkvast... zoals het stockholm syndroom.
Voorlopig nog even bij MV (puntjes, betaal al jaren niets)... maar nu de deal met booking.com afgelopen is, binnen een tijdje zijn de puntjes op... heel interessant zijn die roamingtarieven voor USA, Zwitserland,... Hoe doen ze dat???
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 19:39
door ddd
boulder schreef: 11 dec 2024, 18:28
Ik vermoed dat ik met 15 Gb/maand ik bijna altijd zal voldoende hebben, waardoor ik bijna iedere maand zal besparen, die paar keer dat ik er wel over zal zitten, zal ik waarschijnlijk nog altijd onder de €14/maand zitten.
Je blijft op €5 zitten als ik het zo lees. Alleen na de 15GB surf je aan verlaagde snelheid. (of data bijkopen)
https://webflow.digi-belgium.be/nl/terms-and-conditions
Als het inbegrepen datavolume is bereikt, wordt de surfsnelheid verlaagd tot 512 kbps, maar kunt u nog onbeperkt blijven surfen.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 19:40
door Avenger 2.0
Verwacht niet dat Proximus / Telenet veel klanten zal verliezen. De meeste klanten weten niet eens dat er iets anders dat die twee bestaat.
Zullen eerder de Mobile Vikings / Base / Hey / etc klanten zijn die eerder geneigd zijn om snel te veranderen. Hopelijk zien we daar ook wat concurrentie.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 19:40
door boulder
bvhalst schreef: 11 dec 2024, 19:34
tuurlijk dat... de Belg is honkvast... zoals het stockholm syndroom.
Er was ook niet veel keuze, nietwaar?
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 19:53
door dragonflo
ddd schreef: 11 dec 2024, 19:39
Je blijft op €5 zitten als ik het zo lees. Alleen na de 15GB surf je aan verlaagde snelheid. (of data bijkopen)
https://webflow.digi-belgium.be/nl/terms-and-conditions
Als het inbegrepen datavolume is bereikt, wordt de surfsnelheid verlaagd tot 512 kbps, maar kunt u nog onbeperkt blijven surfen.
Hun contractsamenvatting vermeldt niets over tegen verlaagde snelheid verder surfen. Je moet gewoon betalen zoals ook op hun website staat.
https://www.digi-belgium.be/nl/contract-samenvattingen
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 19:56
door Splitter
ik denk dat jij op mobiel kijkt, en nog op een oude pagina komt (die webflow is de oude site, voor zover ik het zie)
ga je naar de correcte terms (
https://www.digi-belgium.be/en/contract-summaries ) zie je voor mobile dit:
(3) After using the data included in the mobile plan, the extra data consumption is charged at 0,0006€ /MB (or 0,6€ per
GB)
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 19:57
door ddd
Dat is dan weer anders dan de screenshot van JarneChris hierboven.
Neen, niet op mobile.
En bij JarneChris zat het zo in de bevestigingsmail.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 20:00
door Splitter
ja, klopt inderdaad ook....
dus ze spreken zichzelf op een aantal plaatsen dus tegen qua wat er zou gebeuren als je over de limiet gaat.
vermoedelijk omdat ze het zelf nog aan het uitvogelen waren, en ergens niet geupdate zou zijn?
ofwel kan je dat ergens instellen in hun klantenzone? (verlaagde snelheid zonder extra kost als default zou natuurlijk niet slecht zijn, dan jaag je klanten niet zomaar op onaangekondigde kosten)
anderzijds, 50 cent voor een extra gb is dan weer minder dan de 60 cent waarvan eerder sprake

Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 20:04
door zaf
Stroper schreef: 11 dec 2024, 17:48
* Geen 5G
* Geen Voicemail, laat staan Visual Voicemail
* Geen eSim
* Geen VoWifi, mogelijks geen VoLTE
Pay peanuts, get monkeys lijkt mij in deze van toepassing. Ik blijf toch gewoon bij MV.
Waar vind je die info terug?
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 20:04
door dragonflo
Ze zullen dat vergeten aanpassen zijn. Mocht dat echt hun tarieven zijn dan zou het beter zijn om het 5 euro abonnement te nemen en dan de bundel van 3 euro i.p.v. het essentials of max abonnement te nemen.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 20:17
door Splitter
JarneChris schreef: 11 dec 2024, 19:04
Ik heb net Telefonisch mijn bestelling geplaatst voor hun Mobile aanbod. Eerst en vooral mag het zeker gezegd worden, zeer vriendelijke medewerkers daar. Kunnen sommige andere providers nog wat van leren
maar niet allemaal even goed getraind dan.
toen ik vanmiddag vroeg hoe het zat met alternatieven voor itsme (via whatsapp) kreeg ik gewoon te lezen dat er geen andere mogelijkheden waren:
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 20:18
door Goztow
hallo, ik zou graag een digi mobile nemen voor mijn kinderen maar dan zou ik graag hebben dat de mobiele data gewoon stopt eens de 15 GB opgebruikt is, en er niet extra wordt aangerekend. kan dit ingesteld / aangevraagd worden? Dank
Ik heb deze vraag op whatsapp gesteld, ik zal het antwoord hier posten zodra ik het krijg.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 20:32
door splinterbyte
Splitter schreef: 11 dec 2024, 20:17whatsapp
Geen itsme maar wel whatscrapp

itsme is bij mij gewoon 1x een winblows VM starten om te activeren, daarna steeds op de android app te doen.
Maar ik snap je punt, itsme is brol en Digi zou beter gewoon CSAM pakken, of desnoods met goeie middleware zoals Orange doet met e-contract.be (dat zelfs op Linux werkt).
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 20:34
door JarneChris
zaf schreef: 11 dec 2024, 20:04
Geen Voicemail, laat staan Visual Voicemail
Het klopt inderdaad dat Digi geen Voicemail aanbiedt. Dit staat vermeld op hun FAQ-pagina. Dat is iets wat ik over het hoofd heb gezien, voor mij dus ook een reden om mijn herroepingsrecht te gebruiken en mijn bestelling te annuleren. Ik zelf sta aan de vooravond van een belangrijke opleiding die op mij te wachten staat en moet er zeker van zijn als iemand mij niet kan bereiken dat hij toch een voicemail kan achterlaten. Ik blijf dus (voorlopig) toch maar bij Yoin.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 21:19
door fibonacci
Zelf zonet het formulier online ingevuld om over te stappen van Hey! (heb Orange geselecteerd bij huidige provider).
Zoals in een eerdere post vermeld, werkt de activatie link in de email niet, om je online DIGI account te activeren: ze zijn namelijk de taal in de URL vergeten toevoegen in de mail. Gelukkig kan je dat zelf fixen, door je URL te wijzigen van:
Code: Selecteer alles
https://www.digi-belgium.be/activate-account?i=xxxxxxx&code=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
naar:
Code: Selecteer alles
https://www.digi-belgium.be/nl/activate-account?i=xxxxxxx&code=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
En dan kan je je account gewoon activeren en meteen gebruiken.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 21:31
door lithion
De prijs is precies aangepast ondertussen?
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 22:01
door Splitter
lijkt me een fout die soms idd verschijnt.... dat zou al helemaal interessant zijn, maar ik denk dat ze die er wel zullen uitfilteren achteraf

hell, dan zou ik een abbo nemen voor mijn alarmsysteem ipv dat met een base0 te doen

Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 22:02
door michaelbelgium
fibonacci schreef: 11 dec 2024, 21:19
Zelf zonet het formulier online ingevuld om over te stappen van Hey! (heb Orange geselecteerd bij huidige provider).
Zoals in een eerdere post vermeld, werkt de activatie link in de email niet, om je online DIGI account te activeren: ze zijn namelijk de taal in de URL vergeten toevoegen in de mail. Gelukkig kan je dat zelf fixen, door je URL te wijzigen van:
Code: Selecteer alles
https://www.digi-belgium.be/activate-account?i=xxxxxxx&code=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
naar:
Code: Selecteer alles
https://www.digi-belgium.be/nl/activate-account?i=xxxxxxx&code=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
En dan kan je je account gewoon activeren en meteen gebruiken.
Dikke merci!
lithion schreef: 11 dec 2024, 21:31
De prijs is precies aangepast ondertussen?
Schermafbeelding 2024-12-11 om 21.30.02.png
Amai? Nen euro? Bij mij staat er nog steeds 5€
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 22:21
door gunnix
Heb dat besteld met prijs aan 1€ maar zal wel te mooi zijn om waar te zijn
Hoop dat de roaming tarieven van Zwitserland wel kloppen.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 22:43
door telemans
volgens VTM nieuws was een installatie bezig te Lichtervelde
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 22:50
door lithion
gunnix schreef: 11 dec 2024, 22:21
Heb dat besteld met prijs aan 1€ maar zal wel te mooi zijn om waar te zijn
Ik heb die ook rap besteld aan 1EUR. Ik heb wel bevestiging gekregen en ik geraak ook aangemeld op hun portaal (mis taal toe te voegen aan activatielink).
Hoop dat de roaming tarieven van Zwitserland wel kloppen.
Die roamingtarieven kunnen op zich wel hoor. Zeker als je kijkt wat operatoren in Frankrijk maar vragen. Professioneel betalen we bij Telenet ook maar peanuts voor 300GB roamingtraffiek Zwitserland. Zijn gewoon de Belgische operatoren die zwaar willen cashen.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 23:08
door TOA
Kijk eens goed in het contract in de myDigi zone:
"DIGI Mobile (1 GB - Onbeperkt MIN & SMS)"
Er staat: 1GB !!
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 23:10
door TheCeet
telemans schreef: 11 dec 2024, 22:43
volgens VTM nieuws was een installatie bezig te Lichtervelde
Citymesh is toch al een tijdje bezig met masten te plaatsen ze. Zoals op pagina 10 onder jouw post werd verteld door iemand anders kan je opzoeken waar er al masten zijn, of aanvragen tot installatie.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 23:17
door nezriel
Gratis bellen naar VS
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 23:19
door TOA
fibonacci schreef: 11 dec 2024, 21:19
Zelf zonet het formulier online ingevuld om over te stappen van Hey! (heb Orange geselecteerd bij huidige provider).
Zoals in een eerdere post vermeld, werkt de activatie link in de email niet, om je online DIGI account te activeren: ze zijn namelijk de taal in de URL vergeten toevoegen in de mail. Gelukkig kan je dat zelf fixen, door je URL te wijzigen van:
Code: Selecteer alles
https://www.digi-belgium.be/activate-account?i=xxxxxxx&code=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
naar:
Code: Selecteer alles
https://www.digi-belgium.be/nl/activate-account?i=xxxxxxx&code=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
En dan kan je je account gewoon activeren en meteen gebruiken.
Bedankt!
Zouden ze dit bij Digi zelf al doorhebben?
Toegevoegd na 6 minuten 3 seconden:
Amai, dus ik kan met mijn Digi simkaart in Thailand tegen 10 cent/min lokaal bellen , én ook voor 10 cent/min naar België bellen.
Land Thailand
Lokale Gesprekken € 0,1000 /min
Gesprekken Naar België € 0,1000 /min
Gesprekken Naar Andere Eer-Landen € 1,0000 /min
Ontvangen Gesprekken € 0,1000 /min
Verstuurde Sms € 0,0900 /SMS
Ontvangen Sms Free
Mobiel Internet € 0,0009 /MB
Internationale Gesprekken Naar Andere Niet-Eer Landen € 1,0000 /min
Internationale Gesprekken Naar Vk € 1,0000 /min
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 11 dec 2024, 23:59
door satsurfer
https://datanews.knack.be/nieuws/orange ... ging-digi/
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 78490.html
"Nog geen twaalf uur nadat de nieuwe telecomspeler Digi haar aanbod bekendmaakt, laat het low cost merk van Orange haar prijzen zakken."
Laat de domme mensen maar vlug overstappen, zonder veel na te denken. En de kinderziektes, facturatieproblemen,...
Hey overtroeft al voor de lancering met 80 GB voor 14 € of 9 € levenslange korting,....
Stroper schreef: 11 dec 2024, 17:48
* Geen 5G
* Geen Voicemail, laat staan Visual Voicemail
* Geen eSim
* Geen VoWifi, mogelijks geen VoLTE
Pay peanuts, get monkeys lijkt mij in deze van toepassing. Ik blijf toch gewoon bij MV.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 12 dec 2024, 00:21
door bogon
satsurfer schreef: 11 dec 2024, 23:59
Laat de domme mensen maar vlug overstappen, zonder veel na te denken. En de kinderziektes, facturatieproblemen,...
Hey overtroeft al voor de lancering met 80 GB voor 14 € of 9 € levenslange korting,....
Ik neem de kinderziektes er met plezier bij. De huidige drie hebben een pandoering verdiend.
Re: DIGI Belgium
Geplaatst: 12 dec 2024, 00:26
door Data technicus
Ze maken op Google al reclame als de " eerlijke telecom operator" .