Lion schreef:Sorry inter
Denk dat je niet iedereen over dezelfde kam moogt sleuren
Als je echt zo'n groot gebruiker bent zul je ook wel af en toe zaken binnenhalen die beetje aangebrand zijn
Dit wou ik even zeggen want uw reactie lijkt dat alle anderen hier die negatieve reactie of hun problemen neerpennen illegale dingen doen
Ik weet zeker dat hier een aantal mensen echt problemen hebben en gelukkig daarvoor prijs ik de userbase crew dat zij proberen om te achterhalen wat er allemaal aan de hand is en wat er mogelijks aan verholpen kan worden
neen, ik wil zeker niet iedereen over dezelfde kam scheren, waar het mij om gaat is dat veel mensen hier nodeloos posten.
CueBoy schreef:Sub, en wat doe je met mensen die betalen voor een auto die maximaal 300km/u kan rijden, onbeperkt aantal km. - die voor minder geld een auto zouden kunnen gekocht hebben die 150km/u rijdt, ook onbeperkt aantal km... en die met beide auto's max. 70 kunnen rijden ?!?
Ook dit vergeten mensen hier nogal eens heb ik de indruk....
En ja, deze discussie is ook al gevoerdEn in het topic waar ik beloofd heb niet meer te postten
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
daar staat toch een vb. van iemand die al
3x is afgesloten... Is dat normaal ? En als die persoon echt zo'n verschrikkelijke illegale downloader/poortscanner/wanbetaler is, waarom sluit A2F hem dan altijd opnieuw aan ? Voor zijn schoon ogen ? Of omdat ze eigenlijk feitenlijk toch wel een foutje gemaakt hebben bij zijn meervoudig afsluiten ?
En ja, ook deze discussie is al gevoerdSoit, de waarheid zal ergens in het midden liggen (waar ze steeds ligt), maar naar mijn gevoel duren de problemen nu toch al behoorlijk lang. En van Scarlet/A2F kant komt enkel maar een "er wordt aan gewerkt", en dan -na een paar maand- komt er een "communicatiestop"... Tja, véél vertrouwen kun je daar als klant niet uit putten, en dan begrijp ik de reacties van sommigen van de klanten.
CueBoy, /me probeert alles te vatten.
1) sommige mensen rijden met een mercedes, andere met een 2pk, als er file is kunnen ze maar allebei even snel. Ik vind het idd ook spijtig dat die mensen nu meer betalen voor hetgeen ze krijgen. Dat die mensen hier reageren kan ik ten volle begrijpen
2) wie zonder zonden is werpe de eerste steen ... Cueboy, als je de perfecte isp kent, weet het me te zeggen! Ik denk dat iedereen wel es een fout maakt, niet soms?
3) idd, de waarheid zal ergens in de midden liggen, blijkbaar verwacht iedereen ineens van a2f dat die alles gaat vertellen. Persoonlijk vind ik dat er meer nfo gegeven wordt van a2f dan van BGC bv.
A2FLimburg schreef:Geen kritiek meer op de diensten van A2Fmogen leveren omdat er een (groot?) aantal mensen gelukkig zijn met de 300-400GB/maand die ze kunnen downloaden?
Die mensen vergeten dat er ook nog ander soort gebruikers zijn die A2F om andere redenen genomen hebben: Het vrije gebruik van servers, hoge upload snelheid, IP >36 uur vast.
Mijn gebruik ligt altijd onder de 5GB. Ik verwacht echter wel een redelijke snelheid, niet de 400-500kbit/s van de laatste avonden.
Zo langzamerhand raak ik er van overtuigd dat de formule adsl2fit niet kan werken. Het netwerk trekt door de manier van adverteren: "onbeperkt downloaden" dermate zware gebruikers, die zichzelf geen enkele beperking opleggen, dat er geen netwerk tegen bestand is, hoe je ook daarin investeert.
Ik vermoed ook dat bij de opzet van de formule A2F er geen rekening is gehouden met downloadgedrag van 3-400GB/maand.
We zien de afgelopen week weer een duidelijk teruglopen van de downloadsnelheid, ik weet het, het is een niet gegarandeerde snelheid, maar 1/8 tot 1/10 van de verkochte snelheid is echt te langzaam.
Sinds 1 februari hou ik een dagboekje bij met de gemeten snelheid, dit is als tekstfile bijgevoegd.
Waar zijn de dagen dat ik 2680kbits/s download had....(september 2003)
Probeer goed te interpreteren wat ik typ ! Nog maar eens voor alle duidelijkheid : trek alle nodeloze posts af en je komt bij het probleem dat hier besproken MOET worden, nl de snelheid !
btw, hier de gemiddelde hoeveelheid datatransfer door a2f medegedeeld :
[8:28pm] <06+misterjo> wat is het gemiddelde verbruik van een a2f-er? 50GB?
[8:29pm] <06+A2F> tussen de 20 en de 30 ja