ADSL2fit vragen/klachten/...
-
- Administrator
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
- Locatie: Herzele
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
We, op Interc zijn reply kan ik maar 1 ding zeggen : Amen!
Het is misschien een raar voorbeeld, maar je zal het er mee moeten doen. Wat is het nut van een auto te hebben waarmee je 300km/u kan rijden, maar er maar 100km ver mee mag rijden. A2F levert u een auto die 70/u rijdt, maar waar je zo ver mee mag rijden als je maar kan. Wat ga jij kiezen? Ik weet het hoor.
En ja hoor, voor de mensen die het niet snel genoeg kan gaan zitten meestal met veel illegale dingen bezig. Terwijl het in het contract staat dat het niet mag. En zoiets heet contractbreuk you know. Dus als A2F u pakt omdat je illegaal bezig bent, dan is het hun volste recht.
Oude discussie ik weet het, maar ik kon het toch niet laten.
Cheers
Het is misschien een raar voorbeeld, maar je zal het er mee moeten doen. Wat is het nut van een auto te hebben waarmee je 300km/u kan rijden, maar er maar 100km ver mee mag rijden. A2F levert u een auto die 70/u rijdt, maar waar je zo ver mee mag rijden als je maar kan. Wat ga jij kiezen? Ik weet het hoor.
En ja hoor, voor de mensen die het niet snel genoeg kan gaan zitten meestal met veel illegale dingen bezig. Terwijl het in het contract staat dat het niet mag. En zoiets heet contractbreuk you know. Dus als A2F u pakt omdat je illegaal bezig bent, dan is het hun volste recht.
Oude discussie ik weet het, maar ik kon het toch niet laten.
Cheers
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Sub, en wat doe je met mensen die betalen voor een auto die maximaal 300km/u kan rijden, onbeperkt aantal km. - die voor minder geld een auto zouden kunnen gekocht hebben die 150km/u rijdt, ook onbeperkt aantal km... en die met beide auto's max. 70 kunnen rijden ?!?
Ook dit vergeten mensen hier nogal eens heb ik de indruk....
En ja, deze discussie is ook al gevoerd
En in het topic waar ik beloofd heb niet meer te postten daar staat toch een vb. van iemand die al 3x is afgesloten... Is dat normaal ? En als die persoon echt zo'n verschrikkelijke illegale downloader/poortscanner/wanbetaler is, waarom sluit A2F hem dan altijd opnieuw aan ? Voor zijn schoon ogen ? Of omdat ze eigenlijk feitenlijk toch wel een foutje gemaakt hebben bij zijn meervoudig afsluiten ?
En ja, ook deze discussie is al gevoerd
Soit, de waarheid zal ergens in het midden liggen (waar ze steeds ligt), maar naar mijn gevoel duren de problemen nu toch al behoorlijk lang. En van Scarlet/A2F kant komt enkel maar een "er wordt aan gewerkt", en dan -na een paar maand- komt er een "communicatiestop"... Tja, véél vertrouwen kun je daar als klant niet uit putten, en dan begrijp ik de reacties van sommigen van de klanten.
CueBoy, /me probeert alles te vatten.
Ook dit vergeten mensen hier nogal eens heb ik de indruk....
En ja, deze discussie is ook al gevoerd
En in het topic waar ik beloofd heb niet meer te postten daar staat toch een vb. van iemand die al 3x is afgesloten... Is dat normaal ? En als die persoon echt zo'n verschrikkelijke illegale downloader/poortscanner/wanbetaler is, waarom sluit A2F hem dan altijd opnieuw aan ? Voor zijn schoon ogen ? Of omdat ze eigenlijk feitenlijk toch wel een foutje gemaakt hebben bij zijn meervoudig afsluiten ?
En ja, ook deze discussie is al gevoerd
Soit, de waarheid zal ergens in het midden liggen (waar ze steeds ligt), maar naar mijn gevoel duren de problemen nu toch al behoorlijk lang. En van Scarlet/A2F kant komt enkel maar een "er wordt aan gewerkt", en dan -na een paar maand- komt er een "communicatiestop"... Tja, véél vertrouwen kun je daar als klant niet uit putten, en dan begrijp ik de reacties van sommigen van de klanten.
CueBoy, /me probeert alles te vatten.
If you can't beat them, confuse them.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Geen kritiek meer op de diensten van A2Fmogen leveren omdat er een (groot?) aantal mensen gelukkig zijn met de 300-400GB/maand die ze kunnen downloaden?
Die mensen vergeten dat er ook nog ander soort gebruikers zijn die A2F om andere redenen genomen hebben: Het vrije gebruik van servers, hoge upload snelheid, IP >36 uur vast.
Mijn gebruik ligt altijd onder de 5GB. Ik verwacht echter wel een redelijke snelheid, niet de 400-500kbit/s van de laatste avonden.
Zo langzamerhand raak ik er van overtuigd dat de formule adsl2fit niet kan werken. Het netwerk trekt door de manier van adverteren: "onbeperkt downloaden" dermate zware gebruikers, die zichzelf geen enkele beperking opleggen, dat er geen netwerk tegen bestand is, hoe je daarin ook investeert.
Ik vermoed ook dat er bij de opzet van de formule A2F geen rekening is gehouden met downloadgedrag van 3-400GB/maand.
We zien de afgelopen week weer een duidelijk teruglopen van de downloadsnelheid, ik weet het, het is een niet gegarandeerde snelheid, maar 1/8 tot 1/10 van de verkochte snelheid is echt te langzaam.
Sinds 1 februari hou ik een dagboekje bij met de gemeten snelheid, dit is als tekstfile bijgevoegd.
Waar zijn de dagen dat ik 2680kbits/s download had....(september 2003)
Die mensen vergeten dat er ook nog ander soort gebruikers zijn die A2F om andere redenen genomen hebben: Het vrije gebruik van servers, hoge upload snelheid, IP >36 uur vast.
Mijn gebruik ligt altijd onder de 5GB. Ik verwacht echter wel een redelijke snelheid, niet de 400-500kbit/s van de laatste avonden.
Zo langzamerhand raak ik er van overtuigd dat de formule adsl2fit niet kan werken. Het netwerk trekt door de manier van adverteren: "onbeperkt downloaden" dermate zware gebruikers, die zichzelf geen enkele beperking opleggen, dat er geen netwerk tegen bestand is, hoe je daarin ook investeert.
Ik vermoed ook dat er bij de opzet van de formule A2F geen rekening is gehouden met downloadgedrag van 3-400GB/maand.
We zien de afgelopen week weer een duidelijk teruglopen van de downloadsnelheid, ik weet het, het is een niet gegarandeerde snelheid, maar 1/8 tot 1/10 van de verkochte snelheid is echt te langzaam.
Sinds 1 februari hou ik een dagboekje bij met de gemeten snelheid, dit is als tekstfile bijgevoegd.
Waar zijn de dagen dat ik 2680kbits/s download had....(september 2003)
- Bijlagen
-
- A2Fspeedlog.txt
- log 2feb-nu, zowel naar ftp belnet als naar adslbox
- (7.02 KiB) 66 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Limburg 20 feb 2004, 11:49, in totaal 1 gewijzigd.
Lion schreef:Sorry inter
Denk dat je niet iedereen over dezelfde kam moogt sleuren
Als je echt zo'n groot gebruiker bent zul je ook wel af en toe zaken binnenhalen die beetje aangebrand zijn
Dit wou ik even zeggen want uw reactie lijkt dat alle anderen hier die negatieve reactie of hun problemen neerpennen illegale dingen doen
Ik weet zeker dat hier een aantal mensen echt problemen hebben en gelukkig daarvoor prijs ik de userbase crew dat zij proberen om te achterhalen wat er allemaal aan de hand is en wat er mogelijks aan verholpen kan worden
neen, ik wil zeker niet iedereen over dezelfde kam scheren, waar het mij om gaat is dat veel mensen hier nodeloos posten.
CueBoy schreef:Sub, en wat doe je met mensen die betalen voor een auto die maximaal 300km/u kan rijden, onbeperkt aantal km. - die voor minder geld een auto zouden kunnen gekocht hebben die 150km/u rijdt, ook onbeperkt aantal km... en die met beide auto's max. 70 kunnen rijden ?!?
Ook dit vergeten mensen hier nogal eens heb ik de indruk....
En ja, deze discussie is ook al gevoerd
En in het topic waar ik beloofd heb niet meer te postten daar staat toch een vb. van iemand die al 3x is afgesloten... Is dat normaal ? En als die persoon echt zo'n verschrikkelijke illegale downloader/poortscanner/wanbetaler is, waarom sluit A2F hem dan altijd opnieuw aan ? Voor zijn schoon ogen ? Of omdat ze eigenlijk feitenlijk toch wel een foutje gemaakt hebben bij zijn meervoudig afsluiten ?
En ja, ook deze discussie is al gevoerd
Soit, de waarheid zal ergens in het midden liggen (waar ze steeds ligt), maar naar mijn gevoel duren de problemen nu toch al behoorlijk lang. En van Scarlet/A2F kant komt enkel maar een "er wordt aan gewerkt", en dan -na een paar maand- komt er een "communicatiestop"... Tja, véél vertrouwen kun je daar als klant niet uit putten, en dan begrijp ik de reacties van sommigen van de klanten.
CueBoy, /me probeert alles te vatten.
1) sommige mensen rijden met een mercedes, andere met een 2pk, als er file is kunnen ze maar allebei even snel. Ik vind het idd ook spijtig dat die mensen nu meer betalen voor hetgeen ze krijgen. Dat die mensen hier reageren kan ik ten volle begrijpen
2) wie zonder zonden is werpe de eerste steen ... Cueboy, als je de perfecte isp kent, weet het me te zeggen! Ik denk dat iedereen wel es een fout maakt, niet soms?
3) idd, de waarheid zal ergens in de midden liggen, blijkbaar verwacht iedereen ineens van a2f dat die alles gaat vertellen. Persoonlijk vind ik dat er meer nfo gegeven wordt van a2f dan van BGC bv.
A2FLimburg schreef:Geen kritiek meer op de diensten van A2Fmogen leveren omdat er een (groot?) aantal mensen gelukkig zijn met de 300-400GB/maand die ze kunnen downloaden?
Die mensen vergeten dat er ook nog ander soort gebruikers zijn die A2F om andere redenen genomen hebben: Het vrije gebruik van servers, hoge upload snelheid, IP >36 uur vast.
Mijn gebruik ligt altijd onder de 5GB. Ik verwacht echter wel een redelijke snelheid, niet de 400-500kbit/s van de laatste avonden.
Zo langzamerhand raak ik er van overtuigd dat de formule adsl2fit niet kan werken. Het netwerk trekt door de manier van adverteren: "onbeperkt downloaden" dermate zware gebruikers, die zichzelf geen enkele beperking opleggen, dat er geen netwerk tegen bestand is, hoe je ook daarin investeert.
Ik vermoed ook dat bij de opzet van de formule A2F er geen rekening is gehouden met downloadgedrag van 3-400GB/maand.
We zien de afgelopen week weer een duidelijk teruglopen van de downloadsnelheid, ik weet het, het is een niet gegarandeerde snelheid, maar 1/8 tot 1/10 van de verkochte snelheid is echt te langzaam.
Sinds 1 februari hou ik een dagboekje bij met de gemeten snelheid, dit is als tekstfile bijgevoegd.
Waar zijn de dagen dat ik 2680kbits/s download had....(september 2003)
Probeer goed te interpreteren wat ik typ ! Nog maar eens voor alle duidelijkheid : trek alle nodeloze posts af en je komt bij het probleem dat hier besproken MOET worden, nl de snelheid !
btw, hier de gemiddelde hoeveelheid datatransfer door a2f medegedeeld :
[8:28pm] <06+misterjo> wat is het gemiddelde verbruik van een a2f-er? 50GB?
[8:29pm] <06+A2F> tussen de 20 en de 30 ja
Als ik alles goed gelezen heb dan zijn er toch wel een pak mensen met snelheidsproblemen bij A2F, ik haal zelf maar een snelheid van 10 Kbyte/sec. Verder lees ik dat ze bij A2F bezig zijn om de problemen op te lossen. Ik veronderstel ook dat ze bij A2F weten dat er zoveel problemen zijn en waarschijnlijk beseffen ze ook dat het zo niet verder kan.
Dus kan ik maar hopen dat er snel een einde komt aan deze problemen.
Momenteel is iedereen hier zijn gal aan het spuwen over die snelheden, terwijl we misschien beter eens wachten en zien wat het resultaat gaat zijn van hun onderhandelingen met Scarlet.
Hopelijk is er een goeie berichtgeving hierrond, ik denk ook niet dat het nodig is om de moderators en elkaar hier af te schieten, ik veronderstel dat we ook maar elkaar proberen te helpen.
Dus kan ik maar hopen dat er snel een einde komt aan deze problemen.
Momenteel is iedereen hier zijn gal aan het spuwen over die snelheden, terwijl we misschien beter eens wachten en zien wat het resultaat gaat zijn van hun onderhandelingen met Scarlet.
Hopelijk is er een goeie berichtgeving hierrond, ik denk ook niet dat het nodig is om de moderators en elkaar hier af te schieten, ik veronderstel dat we ook maar elkaar proberen te helpen.
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
Wat een klucht bij ADSL2Fit
Niet bereikbaar wegens upgrade PABX vanaf 25/02/2004 tot 01/03/2004
Upgrade van telefooncentrale duurt toch geen dagen?
Zelfde verschijnsel was rond Kerstmis en nu terug met Krokusverlof
Raar. Hoe durft men zo iets naar de klanten uitstrooien?
Ik heb upgrades meegemaakt van centrales van 2000 nummers en 500 interconnectlijnen en dat duurde max een halfuur om alles bij te werken
Zo een berichtgeving maakt een provider niet meer geloofwaardig in al zijn berichtgeving
Een overschakeling tussen een oude centrale en indienststelling van nieuwe centrale duurt zelfs bij Belgacom maar een halve dag
Dit moest even van mijn hart zelfs als is dit eigelijk offtopic
Niet bereikbaar wegens upgrade PABX vanaf 25/02/2004 tot 01/03/2004
Upgrade van telefooncentrale duurt toch geen dagen?
Zelfde verschijnsel was rond Kerstmis en nu terug met Krokusverlof
Raar. Hoe durft men zo iets naar de klanten uitstrooien?
Ik heb upgrades meegemaakt van centrales van 2000 nummers en 500 interconnectlijnen en dat duurde max een halfuur om alles bij te werken
Zo een berichtgeving maakt een provider niet meer geloofwaardig in al zijn berichtgeving
Een overschakeling tussen een oude centrale en indienststelling van nieuwe centrale duurt zelfs bij Belgacom maar een halve dag
Dit moest even van mijn hart zelfs als is dit eigelijk offtopic
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
SeNsEi Ze0n schreef:normaal gezien is dit slechts morgen, maar het zou kunnen dat dit uitloopt tot maandag.
ik vemeld het dus ook hé
a2f zei dat het normaal gezien slechts vandaag ging zijn, maar het misschien kon uitlopen tot morgen, ze zetten er liever iets langer op dan at ze klachten binnen krijgen.
dit is info de a2f op het public channel gezegd heeft, dus ik kan alleen zeggen wat hij ons gezegd heeft
Die moeten daar ondertussen nogal een mastodont van een telefooncentrale hebben
Misschien gaan ze binnenkort de helpdesk van Telenet overnemen of zo?
Maar dan moeten ze toch meer dan 1 helpdesker aanemen hoor .. tenminste .. ik krijg toch altijd dezelfde aan de lijn ...
Misschien gaan ze binnenkort de helpdesk van Telenet overnemen of zo?
Maar dan moeten ze toch meer dan 1 helpdesker aanemen hoor .. tenminste .. ik krijg toch altijd dezelfde aan de lijn ...
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Ik ben dus recent overgeschakeld van telenet naar adsl2fit voor de upstream , ik eb dus een small abonnement en de snelheiden zijn hier echt zware s****
Your current download speed:
284kbit/s
or
36kbyte/s Your current upload speed:
391kbit/s
or
49kbyte/s
help pls
Your current download speed:
284kbit/s
or
36kbyte/s Your current upload speed:
391kbit/s
or
49kbyte/s
help pls
HackY schreef:Ik ben dus recent overgeschakeld van telenet naar adsl2fit voor de upstream , ik eb dus een small abonnement en de snelheiden zijn hier echt zware s****age
Your current download speed:
284kbit/s
or
36kbyte/s Your current upload speed:
391kbit/s
or
49kbyte/s
help pls
snap niet goed je reactie, je schrijft dat je het deed voor upstream, die is toch in orde?
ja maar men download is veeeeeels te traag , dit is toch niet normaal , mijn upload is bijna vlugger dan mijn download
da kan toch , ik ben nor adsl2fit gegaan omdat ik dacht dat het beter ging zijn voor de ping , door de upstream , nu de upstream is in orde mor de download is lek mor 10´% van wat het zou moeten zijn !
Hey,
ik zit ook al een dag of 2 aan max 25kb overdag. Savonds haal ik dan wel weer goeie snelheden. Dit is wel degoutant, zeker in een weekend.. als je dan overdag toch ns graag even surf/speelt...
ik zit ook al een dag of 2 aan max 25kb overdag. Savonds haal ik dan wel weer goeie snelheden. Dit is wel degoutant, zeker in een weekend.. als je dan overdag toch ns graag even surf/speelt...
Spacekiek da zullen ze ervoor gedaan hebben om hun systeem niet nog meer te belasten met die honderden troubletickets . Ik vind da ni slecht ze, dan kunnen ze zich concentreren op het oplossen van de problemen. Wel raar dat die problemen telkens voor het weekend vallen zodat ge ni naar den helpdesk kunt bellen int weekend
Greetz
Greetz
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Yep, en ook héééél toevallig dat er vandaag een zogezegde upgrade is van de telefooncentrale die een GANS weekend duurt
Volgens mij zijn ze daar toch 't een en 't ander aan het uitsteken
Volgens mij zijn ze daar toch 't een en 't ander aan het uitsteken
-
- Administrator
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
- Locatie: Herzele
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Spacekiek, de upgrade duurt normaal maar 1 dag. maar ze hebben er het weekend bij genomen om zeker te zijn. En dan nog, ik dacht dat ze in het weekend toch telefonisch niet bereikbaar waren. Dus of ze er het weekend bijpakken of niet, het maakt toch niet uit.
Voor de rest kan ik maar 1 ding zeggen : ik hoop dat jullie snel van de problemen verlost worden.
Cheers
Voor de rest kan ik maar 1 ding zeggen : ik hoop dat jullie snel van de problemen verlost worden.
Cheers
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Gemeten snelheden ADSL2FIT 4Mb/small in de maand februari.
Tijdens metingen was de lijn onbelast en synchroniseerde prima op 4096/512.
Tijdens metingen was de lijn onbelast en synchroniseerde prima op 4096/512.
- Bijlagen
-
- A2Fspeedlog.txt
- (10.66 KiB) 76 keer gedownload
Of ik nu veel mag downen of niet en veel mag uppen of niet staat volledig los van de problemen die we ondervinden.
Ik gebruik deze lijn ook voor mijn werk en ik moet tunnelen (logisch) om aan de server te kunnen.
Ik kan u zeggen dat ik de laatste tijd meer time-outs heb gekregen dan iets anders.
Je moet je eens voorstellen hoe de gesprekken met mijn baas zijn als die vraagt waarom ik dat probleem niet van thuis kan oplossen en dat ik daarom in mijn wagen moet springen om naar Brussel te rijden om daar dan maar een probleem van ongeveer 2 minuten op te lossen.
Kweet niet of velen van jullie met RSA SecureID werken maar als die PIN niet meer werkt kan je niet meer op het Corporate Netwerk. Als je baas dan in US of Shanghai zit en jij moet die PIN resetten duurt een half uur tot een uur lang.
Ik als IT'er kom er dan niet goed uit natuurlijk en dat heeft weerslag op hoe mijn baas mij evalueert en dit in verhouding tot mijn opslag dus.
Ja, het is misschien raar, maar er zijn er die 24/7 beschikbaar zijn.
Als dan s' nachts uit mijn bed moet om iets op te lossen doe ik dat het liefst van achter mijn bureau thuis dan naar Brussel te rijden.
Ik gebruik deze lijn ook voor mijn werk en ik moet tunnelen (logisch) om aan de server te kunnen.
Ik kan u zeggen dat ik de laatste tijd meer time-outs heb gekregen dan iets anders.
Je moet je eens voorstellen hoe de gesprekken met mijn baas zijn als die vraagt waarom ik dat probleem niet van thuis kan oplossen en dat ik daarom in mijn wagen moet springen om naar Brussel te rijden om daar dan maar een probleem van ongeveer 2 minuten op te lossen.
Kweet niet of velen van jullie met RSA SecureID werken maar als die PIN niet meer werkt kan je niet meer op het Corporate Netwerk. Als je baas dan in US of Shanghai zit en jij moet die PIN resetten duurt een half uur tot een uur lang.
Ik als IT'er kom er dan niet goed uit natuurlijk en dat heeft weerslag op hoe mijn baas mij evalueert en dit in verhouding tot mijn opslag dus.
Ja, het is misschien raar, maar er zijn er die 24/7 beschikbaar zijn.
Als dan s' nachts uit mijn bed moet om iets op te lossen doe ik dat het liefst van achter mijn bureau thuis dan naar Brussel te rijden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Seal,
ik hoor hier niemand over maar ik zie al weken een aanzienlijk packetloss op het kpn netwerk, soms 10-20%.
Het is beslist niet het ADSL2Fit gedeelte, t/m de redbacks heb ik geen loss, pas daarna. Dit zou heel goed een reden voor je problemen kunnen zijn.
ik hoor hier niemand over maar ik zie al weken een aanzienlijk packetloss op het kpn netwerk, soms 10-20%.
Het is beslist niet het ADSL2Fit gedeelte, t/m de redbacks heb ik geen loss, pas daarna. Dit zou heel goed een reden voor je problemen kunnen zijn.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Seal schreef:Ik als IT'er kom er dan niet goed uit natuurlijk en dat heeft weerslag op hoe mijn baas mij evalueert en dit in verhouding tot mijn opslag dus.
Dan moet je baas zorgen dat hij je infrastructuur geeft met een SLA als het allemaal zo belangrijk is. Vind het altijd wel grappig dat mensen hier een consumer dienst trachten verantwoordelijk te stellen (los van het feit of die nu naar behoren werkt of niet) voor hun professioneel falen.
Trouwens gebruik al bijna vier jaar TN om te VPN met het werk, en dat allemaal zonder enige problemen... is misschien een tip.
Ik tracht A2F niet verantwoordelijk te stellen hé. Mij niet verkeerd begrijpen. Ik zeg alleen wat ik meemaak en dat ik daar mijn conclusie uit zal moeten trekken. Een SLA is te duur voor de hoeveelheid dat ik het nodig heb.
En ik zeg ook niet dat ik professioneel faal. Duid enkel op het feit dat de downstream voor sommige misschien minder leuk is maar dat het bij mij over andere dingen gaat.
Ik wil enkel een iets of wat serieuse lijn dat ik tenminste s' nachts niet in mijn auto moet.
Mij druk maken in A2F doe ik al even niet meer. Ik kan er toch niets aan veranderen. Afwachten is de boodschap die ik mezelf en zovelen anderen ook wil geven.
En ik zeg ook niet dat ik professioneel faal. Duid enkel op het feit dat de downstream voor sommige misschien minder leuk is maar dat het bij mij over andere dingen gaat.
Ik wil enkel een iets of wat serieuse lijn dat ik tenminste s' nachts niet in mijn auto moet.
Mij druk maken in A2F doe ik al even niet meer. Ik kan er toch niets aan veranderen. Afwachten is de boodschap die ik mezelf en zovelen anderen ook wil geven.
Seal: ik zit met exact probleem kerel Heb die lijn ook nodig voor't werk af en toe en dan zou het mooi zijn dat die het ook doet.
Op mijn trouble ticket waarin ik zeg dat ik constant disconnects heb antwoorden ze: Ja gaat toch specifieker moeten zijn aan de hand van traceroutes en zo.
1° Stel dat ik Jan met de pet ben en niet een sysadmin ... dan heb ik van zijn leven nog gehoord van traceroutes laat staan die opvragen
2° Ik speel nogal veel online games (ET eigenlijk alleen ) en dan krijg ik 'connection interrupted' ... dat gebeurt al eens met online games, geen probleem mee. Een halve minuut later hoor ik door de speakers: 'Link interrupted' van TeamSpeak (nvdr: is programma om met pc met elkaar te spreken)
Dus maw het ligt op dat moment niet aan de gameserver maar aan mijn connectie ... maar bewijs dat ik gedisconnect ben geweest kan ik niet boven halen
Ik moet morgen mijn urenverantwoording doen door de maand februari ... ik houd mijn hart vast want tzal over de VPN moeten gebeuren
Op mijn trouble ticket waarin ik zeg dat ik constant disconnects heb antwoorden ze: Ja gaat toch specifieker moeten zijn aan de hand van traceroutes en zo.
1° Stel dat ik Jan met de pet ben en niet een sysadmin ... dan heb ik van zijn leven nog gehoord van traceroutes laat staan die opvragen
2° Ik speel nogal veel online games (ET eigenlijk alleen ) en dan krijg ik 'connection interrupted' ... dat gebeurt al eens met online games, geen probleem mee. Een halve minuut later hoor ik door de speakers: 'Link interrupted' van TeamSpeak (nvdr: is programma om met pc met elkaar te spreken)
Dus maw het ligt op dat moment niet aan de gameserver maar aan mijn connectie ... maar bewijs dat ik gedisconnect ben geweest kan ik niet boven halen
Ik moet morgen mijn urenverantwoording doen door de maand februari ... ik houd mijn hart vast want tzal over de VPN moeten gebeuren
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
morgen zal het a2f netwerk een 30 minuten down zijn, dit voor verschillende tests uit te voeren ivm die lage snelheid vant weekend
Ze zouden verdorie zelf wel eens mogen verwittingen en een beetje exacter dan 'morgen' en '30 minuten' ... Een tijdstip zou leuk zijn.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
even de log nemen (off topic gefilterd):
need I say more?
[21:39:05] <+A2F> het is de bedoeling dat we morgen
[21:39:15] <+A2F> in overleg met Scarlet heel 't NEtwerk platleggen
[21:39:19] <+A2F> voor 30 minuten
[21:39:31] <+A2F> om een aantal tests uit te voeren
[21:39:43] <+A2F> dit zal normaal ergens in de loop van de dag zijn
[21:39:43] <Cosca> k
[21:39:44] <@Ze0n-> hebt ge een idee van wanneer?
[21:39:49] <+A2F> nope
[21:39:53] <@Ze0n-> k
need I say more?
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
need I say more?
Nope... typisch a2f, I tell you... spijtige zaak..
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Tja ik heb hier niks meer aan toe te voegen zker
Wat ik wil weten is wanneer dit opgelost gaat worden morgen, dinsdag,etc?
Ook zou ik graag willen weten wat het groot nieuws is dat ze gaan verkondigen dat heb ik toch kunnen opvangen in een van jullie topics ????
Of het nu goed of slecht nieuws is ik wel eens weten als klant wat het nieuws ons brengt daar hebben we toch recth op zker????
Wat ik wil weten is wanneer dit opgelost gaat worden morgen, dinsdag,etc?
Ook zou ik graag willen weten wat het groot nieuws is dat ze gaan verkondigen dat heb ik toch kunnen opvangen in een van jullie topics ????
Of het nu goed of slecht nieuws is ik wel eens weten als klant wat het nieuws ons brengt daar hebben we toch recth op zker????
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
Kijk, die outage kan mij zelfs geen worst meer schelen eigenlijk ... als het maar opgelost geraakt
Desnoods leggen ze heel de boel een hele dag plat voor mijn part.
Hebben jullie een idee wat er nu weer juist gaat gebeuren? En of ze er een goed oog in hebben dat het de problemen gaat oplossen?
Desnoods leggen ze heel de boel een hele dag plat voor mijn part.
Hebben jullie een idee wat er nu weer juist gaat gebeuren? En of ze er een goed oog in hebben dat het de problemen gaat oplossen?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
hi
kheb een vraagske
ik zit nu bij telenet en men ouders willen overstappen naar adsl (allicht de go), maar ik ben van plan om van de vakantie na men vakantiejob adsl2fit in huis te halen.
Nu is men vraag kan ik dit dan doen?
2 verschillende adsl's abonnee op 1 lijn?
grz
kheb een vraagske
ik zit nu bij telenet en men ouders willen overstappen naar adsl (allicht de go), maar ik ben van plan om van de vakantie na men vakantiejob adsl2fit in huis te halen.
Nu is men vraag kan ik dit dan doen?
2 verschillende adsl's abonnee op 1 lijn?
grz
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Darky schreef:na men vakantiejob adsl2fit in huis te halen.
Pff... je zuurverdiende centjes weggooien met andere woorden ?
Sommigen blijken hier echt wel naief te zijn he... je leest hier niets anders dan problemen, problemen en nog eens problemen met A2F, en dan zijn er nog die dat normaal vinden.
Oh ja, het is een opstartende ISP... A2F is helemaal geen ISP (heeft geen eigen infrastructuur op een paar dozen na misschien), en een gewone reseller die jullie iedere maand blijven sponseren. Enfin nobele gedachten
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
je kan 2 verschillende abos op 1 lijn hebben, maar niet skynet en a2f tesamen, aangezien beiden een ander netwerk gebruiken (sky: turboline en a2f: scarlet)
dus als je deze 2 samen wil, moet je ofwel een 2e lijn aanvragen, ofwel een adsl connectie waar geen telefoonlijn voor nodig is nemen (deze is dan wel duurder)
de reactie van r2504 is begrijpelijk, maar ik ben tevreden van mijn a2f lijn, aangezien ik deze vooral genomen heb voor de lagere prijs en de upload.
ik kan vlot surfen dus ja
ik zeg niet dat ik heel tevreden ban over a2f op het moment, maar ook niet ontevreden
dus als je deze 2 samen wil, moet je ofwel een 2e lijn aanvragen, ofwel een adsl connectie waar geen telefoonlijn voor nodig is nemen (deze is dan wel duurder)
de reactie van r2504 is begrijpelijk, maar ik ben tevreden van mijn a2f lijn, aangezien ik deze vooral genomen heb voor de lagere prijs en de upload.
ik kan vlot surfen dus ja
ik zeg niet dat ik heel tevreden ban over a2f op het moment, maar ook niet ontevreden