@ The_Borg: Je hebt een 2/3 + 1 meerderheid nodig
We zijn hier geen grondwetswijziging aan het doorvoeren, meer dan 50% lijkt mij redelijk bepalend. Zelfs in Frankrijk vinden ze 57% al genoeg, lijkt mij dus redelijk eerlijk.
@ The_Borg: Je hebt een 2/3 + 1 meerderheid nodig
The_Borg schreef:@ The_Borg: Je hebt een 2/3 + 1 meerderheid nodig
We zijn hier geen grondwetswijziging aan het doorvoeren, meer dan 50% lijkt mij redelijk bepalend. Zelfs in Frankrijk vinden ze 57% al genoeg, lijkt mij dus redelijk eerlijk.
poohbeer schreef:inderdaad, is zowat 2/3 voor afschaffing van die gastaccounts dus weg met die troep!
meon schreef:Ik vind de argumenten om guestposting te behouden eigenlijk wel vrij zwaar doorwegen hoor.
meon schreef:@The_Borg; ja, maar we hebben het doelpubliek monddood gemaakt, hoe kan je dat dan representatief noemen?
En verder ben ik het eens met r2504; ik heb argumenten gelezen VOOR guestposting, maar geen steekhoudende TEGEN ...
meon schreef:@The_Borg; ja, maar we hebben het doelpubliek monddood gemaakt, hoe kan je dat dan representatief noemen?
En verder ben ik het eens met r2504; ik heb argumenten gelezen VOOR guestposting, maar geen steekhoudende TEGEN ...
poohbeer schreef:Als dat publiek zo graag wil blijven posten dan is een registratie snel gedaan hoor. Maak desnoods de registratie nog simpeler als je de drempel laag wil houden.
Sub Zero schreef:poohbeer schreef:Als dat publiek zo graag wil blijven posten dan is een registratie snel gedaan hoor. Maak desnoods de registratie nog simpeler als je de drempel laag wil houden.
En hoe dan? Al wat je moet invullen is een login, paswoord en mailadres. De rest van de velden zijn niet verplicht. Echt veel eenvoudiger kan het niet denk ik.
Cheers
wem schreef:127 stemmen kunnen anders ook wel niet representatief genomen worden, dat is een goeie 5% van de geregistreerden hier
lijkt me dat met zo'n laag aantal stemmen, het beter is gewoon de mods de beslissing te laten nemen, zij hebben er meestal het beste oog op, vermits zij zien hoeveel berichten ze al dan niet moeten verwijderen enzo
NuKeM schreef:Misschien moeten we het stilletjes afbouwen.
In bepaalde onderdelen nog guestposts toelaten (news enzo), maar andere delen voor hun enkel leesbaar maken.
Maar kom, ik vind dat guestposts momenteel nog even moeten blijven.
Bij de ontwikkeling/afwerking van de nieuwe site zullen veel keuzes gemaakt moeten worden en deze zal er waarschijnlijk één van zijn.
Anonymous schreef:- rara, wie ben ik? Als admin weet je het (mod ook), maar de leden niet.
Anonymous schreef:Als 2 of meer gasten die anonym zijn beginnen discusieren in hetzelfde topic (waar forum toch voor dient) dan kan geen kat volgen, want niemand weet wie wat gepost heeft.
Anonymous schreef:- nog eentje, mijn cookies worden dagelijks gewist (bij afsluiten browser), dus ik kom hier telkens als gast terug, en soms (lees veel) vergeet ik in te loggen voor ik reply. Ik kan de guest posting dan niet editten.
Nob schreef:(ik vind het zelf heel vervelend als ik op een forum kom en ik moet registreren omdat ik is 1 antwoord wil geven)
Ik zie er eigenlijk alleen voordelen in zoals het nu is (ze kunnen enkel replien, dus enkel een antwoord geven (helpen dus) en geen vragen stellen).
poohbeer schreef:geen idee, moet je nu eerst nog je mail lezen om echt ingeschreven te worden? If so, dat droppen. If not, moet het echt nóg makkelijker gemaakt worden dan?!
PS: ik zou'tr graag zien verdwijnen niet omdat de huidige gast users zovel onzin posten (ben nieuw en heb nog geen onzin gezien) maar omdat het zo veel te makkelijk is om jezelf te vergissen als je om 1 of andere reden eens niet ingelogged bent.
Sub Zero schreef:'k Zou het dan net andersom doen. Beginnen met het nieuws read-only te maken. Soit, we zien wel
satori. schreef:Yup, anders krijgt ge users met fake emailadressen (dan kunt ge trouwens xtreem snel enorm veel fake users aanmaken met ne bot)
en dat is een heel pak minder interessant dan een paar guestposts...
poohbeer schreef:En wat is er zo verschrikkelijk aan een fake user dat niet kan met gastaccount nu?
satori @ work schreef:poohbeer schreef:En wat is er zo verschrikkelijk aan een fake user dat niet kan met gastaccount nu?
Omdat mensen met valse identiteit over het algemeen meer
problemen veroorzaken dan mensen met onbekende identiteit...
Lukse schreef:Denk nie da ge kunt registreren met een fake email adres.
Ge krijgt immers een email met een bevestigingslink in, dacht ik.
meon schreef:Lukse schreef:Denk nie da ge kunt registreren met een fake email adres.
Én als ge uw adres wijzigt wordt uw account disabled tot ge terug activeert via de link die gestuurd wordt.
Lukse schreef:Denk nie da ge kunt registreren met een fake email adres.
SIR schreef:En wat is dat waard?????
De gegevens die gelinkt zijn aan dat e-mail adres kunnen eveneens geen ballen waard zijn.
Ge kunt bij de aanmaak van uw hotmail adres ook invullen wat ge wilt.
Vraagje aan de crew: Kan men niet controleren via de statistieken hoeveel gastposters er gebruik maakten op userbase, zo zou men toch een percentage kunnen vaststellen?ZMD schreef:Moesten guests nu ook kunnen stemmen zouden we kunnen zien hoeveel guests er eigenlijk wel zijn
Anonymous schreef:ik heb dus met mijn account op neen gestemd daarstraks maar had geen tijd meer om een reply te geven, nu zit hier ik bij een vriend op zijn pc te tokkelen en ik wil hier gewoon niet inloggen gewoon omdat je nooit zeker bent wat er allemaal op andere puters voor rommel staat dat alles kan loggen en vind ik het dus zeer handig om als gast te kunnen replyen.