Het is natuurlijk nog vroeg, maar het is een zeer goede case. Ik zou zeggen: probeer het in de gaten te houden en informeer ons.bralm schreef: 5 maanden geleden Mijn vader heeft op 29 december 2024 een aanvraag gedaan. Tot op heden zit hij niet in de witte gids.![]()
Vermelding in de Witte Gids
- KKS
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 25 dec 2021, 19:49
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 10 keer
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4368
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Als we de optelling van de klantennrs. mogen geloven, dan zitten ze al rond de 40-45.000, minstens, mobiele klanten.
45.000 x 5 EUR = 225.000 EUR die vanaf 1/1/25 zal aangerekend worden.
- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15063
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
- Recent bedankt: 38 keer
Je kan tot max 6 sim-kaarten op één klantnummer zetten. Dus jouw inschatting zal een minimum zijn. Op voorwaarde inderdaad dat ze van klantnummer 1 zijn gestart
.

- Data technicus
- Elite Poster
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 110 keer
Iemand op Facebook heeft mijn post van hier opgenomen zelfs met zelfde screenshot van algemene voorwaarde en op Facebook geplaatst. Digi heeft daar gisteren op gereageerd zie ik.
- KKS
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 25 dec 2021, 19:49
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik heb mijn gegevens uit de witte gids gekregen 
Deze mail had ik op 27/12/2024 18:54 gestuurd naar [email protected]
Onderwerp: gegevens laten schrappen
Voorlopig althans

Deze mail had ik op 27/12/2024 18:54 gestuurd naar [email protected]
Onderwerp: gegevens laten schrappen
Het antwoord op 30/12 15:49Beste medewerker,
Graag zou ik mijn gegevens willen laten verwijderen uit de witte gids.
Mijn nieuwe telecomoperator heeft deze, zonder mijn toestemming, doorgegeven aan de witte gids.
Ook bij de klantendienst bij Digi heb ik dit gemeld, maar het verwijderen lukt blijkbaar niet (eenvoudig/snel).
Ik wil in de volledigheid geschrapt worden uit de witte gids.
Het gaat om volgend entry:
(en dan een copy paste van wat er op de witte gids stond)
Ik heb gecheckt, de gegevens zijn uit de witte gids!Beste,
We hebben je vraag om je gegevens aan te passen goed ontvangen. De aangepaste gegevens zijn ondertussen zichtbaar op wittegids.be.
Neem zeker ook contact op met je telefoonoperator, om te vermijden dat de aangepaste gegevens binnenkort opnieuw worden overschreven door de informatie uit de Centrale Nummerdatabank (CNDB). Als we gegevens publiceren op wittegids.be, moeten we ons namelijk verplicht baseren op de CNDB. Jouw gegevens in die databank komen van je telefoonoperator.
Graag nagaan welke gegevens over jou in de CNDB te vinden zijn? Surf naar https://www.centralnumberdatabase.be/nl.
Zijn je gegevens in de databank niet correct, breng dan zo snel mogelijk je telecomaanbieder (Telenet, Proximus, Orange ...) op de hoogte. Die doet dan de nodige aanpassingen, zodat de correcte data in de CNDB terechtkomen en vervolgens ook op wittegids.be te zien zijn.
Op de resultatenlijst van Google kan dit langer vermeld staan, hier hebben wij echter geen impact op.
Alvast bedankt voor je medewerking!
Voorlopig althans
-
- Plus Member
- Berichten: 134
- Lid geworden op: 31 okt 2013, 20:45
- Locatie: In de buurt van een ROP
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 9 keer
En dan is het nu hopen dat ze niet met bv. een "daily sync" werken waardoor straks je gegevens opnieuw gepubliceerd staan
Ik ga toch pas bestellen als het langs Digi's zijde in orde is, I guess

Ik ga toch pas bestellen als het langs Digi's zijde in orde is, I guess

ISP: EDPnet VDSL XL (100/40 Mbps (down/up), 100/40 sync)
Modem/Router: Fritzbox 7530 met OpenWRT (als modem + router)
Wifi: TP-Link Omada
Mobiel: Samsung Galaxy S20 FE met Hey!
Modem/Router: Fritzbox 7530 met OpenWRT (als modem + router)
Wifi: TP-Link Omada
Mobiel: Samsung Galaxy S20 FE met Hey!
-
- Member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik heb net nog eens naar de Witte Gids gekeken. Mijn gegevens zijn ondertussen verwijderd. Ik heb geen mail naar de Witte Gids gestuurd, wel naar Digi. Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn mail naar Digi, dus ik weet niet of ze het alleen voor mij of voor iedereen in orde hebben gebracht.
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
Mail gestuurd naar digi nog geen reactie en sta nog steeds in witte gids. ( wel met origineel nr digi en niet overgezet nr )
Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Berichten: 982
- Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Hier jammergenoeg nog steeds online
- Data technicus
- Elite Poster
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 110 keer
Op Facebook pagina in één van de berichten heeft DIGI geantwoord dat ze met terugwerkende kracht alle gegevens van iedereen die al gepubliceerd is te laten verwijderen uit de wittegids.be.
- KKS
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 25 dec 2021, 19:49
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik heb mijn digi nummer ook nog eens gecheckt in de centrale nummerdatabase.
ter zijde: de sms die daarvoor nodig is, die kwam onmiddellijk aan.
ter zijde: de sms die daarvoor nodig is, die kwam onmiddellijk aan.
Dus ook achterliggend heeft Digi het weten recht te zetten. Ik moet dus geen schrik hebben dat een sync het weer om zeep zou helpen.Uw naam- en adresgegevens worden niet gedeeld met telefoongids -en inlichtingendiensten.
U kunt niet worden gevonden in een zoekopdracht op basis van uw telefoonnummer.
-
- Premium Member
- Berichten: 641
- Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 52 keer
Op Reddit hebben ze het volgende gepost gisteren:
Indeed, an error occurred, which led to the publication of contact details on the wittegids.be/pageblanches.be.
Please be assured that we are fully committed to resolving this issue. A first round of deletions was carried out yesterday, and we are continuing our efforts today. All contact details should normally be removed from the white pages by the end of the day.
Best regards, DIGI
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Heb vandaag mijn digi simkaart aangekregen, heb naar 0800 nr gebeld om de nummeroverdracht te doen, een 15 min later verdween mijn oude netwerk , heb mijn digi simkaart ingestoken en alles werkte direct. Als ik nu kijk op de witte gids staan mijn gegevens er (nog) niet op, hopelijk blijft het zo
-
- Elite Poster
- Berichten: 1065
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Blijkbaar heeft dit Witte Gids verhaal de krant gehaald vandaag.
Deze van De Morgen zit achter een betaalmuur, maar via mijn lokale bibliotheek kon ik het artikel wel opvragen via het krantenarchief online:
https://www.demorgen.be/nieuws/nog-geen ... oogle.com/
HLN:
https://www.hln.be/binnenland/kinderzie ... a61ea6bfc/
Deze van De Morgen zit achter een betaalmuur, maar via mijn lokale bibliotheek kon ik het artikel wel opvragen via het krantenarchief online:
https://www.demorgen.be/nieuws/nog-geen ... oogle.com/
HLN:
https://www.hln.be/binnenland/kinderzie ... a61ea6bfc/
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Berichten: 982
- Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Vandaag gecheckt en gegevens niet meer op de witte gids
Wel nog de klapper en infobel, aanvraag verstuurd naar de websites die hiervoor een mogelijkheid aanbieden.
Wel nog de klapper en infobel, aanvraag verstuurd naar de websites die hiervoor een mogelijkheid aanbieden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1065
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
- Recent bedankt: 3 keer
https://tweakers.net/nieuws/230348/belg ... -gids.html
"Tweakers is onderdeel van DPG Media". Zou het nu in de media verschenen zijn omdat ik het naar 4040 gestuurd had?
"Tweakers is onderdeel van DPG Media". Zou het nu in de media verschenen zijn omdat ik het naar 4040 gestuurd had?
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 29 jul 2024, 14:25
- Bedankt: 5 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Zo leer je nog eens wat.
Ik heb mijn telefoonnummers allemaal er doorheen gehaald en constateer:
- Mijn vaste nummer wordt inderdaad niet meer vermeld in de Witte Gids. Het stond er vroeger wel in. Ik heb nooit gevraagd om het te verwijderen.
- Mijn zakelijk telefoonnummer heeft ook netjes een 'adres voor de hulpdiensten', maar dat is het adres van de Belgische hoofdzetel. Praktisch...
Ik heb mijn telefoonnummers allemaal er doorheen gehaald en constateer:
- Mijn vaste nummer wordt inderdaad niet meer vermeld in de Witte Gids. Het stond er vroeger wel in. Ik heb nooit gevraagd om het te verwijderen.
- Mijn zakelijk telefoonnummer heeft ook netjes een 'adres voor de hulpdiensten', maar dat is het adres van de Belgische hoofdzetel. Praktisch...
Vermelding in Witte Gids inderdaad ongedaan gemaakt. Op infobel.com en De Klapper nog steeds beschikbaar!
Weet iemand hoe je die gegevens kan laten verwijderen? Gaat Digi hier ook achteraan of houden ze het bij de Witte Gids?
Hoewel ik Digi graag als prijsbreker steun, overweeg ik sterk om terug over te schakelen naar Hey. Ik vind dit geen zo'n kleine fout en vind dat het veel te lang duurt om dit recht te zetten.
Weet iemand hoe je die gegevens kan laten verwijderen? Gaat Digi hier ook achteraan of houden ze het bij de Witte Gids?
Hoewel ik Digi graag als prijsbreker steun, overweeg ik sterk om terug over te schakelen naar Hey. Ik vind dit geen zo'n kleine fout en vind dat het veel te lang duurt om dit recht te zetten.
-
- Moderator
- Berichten: 18369
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
- Recent bedankt: 19 keer
Bedoel je dat jouw nieuwe DIGI nummer op Infobel staat? Dat is in principe een Bedrijvengids dacht ik.
Ben je zeker dat je nummmer er niet in stond, nog voor dat je de overgang naar DIGI hebt gemaakt?
Je kan ook contact nemen met Infobel:
https://www.infobel.com/nl/belgium/UpdateData/Index
Ben je zeker dat je nummmer er niet in stond, nog voor dat je de overgang naar DIGI hebt gemaakt?
Je kan ook contact nemen met Infobel:
https://www.infobel.com/nl/belgium/UpdateData/Index
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- nerph
- Plus Member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 11:18
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Zo net gekeken en ik sta er ook in op infobel.com, en heb dus via die link een aanvraag gedaan voor het verwijderen van mijn gegevens.
Zoals bij de Witte Gids, de nummer dat er bij mij stond was eentje van DIGI zelf (0451), dus dit komt wel degelijk door DIGI.
Zoals bij de Witte Gids, de nummer dat er bij mij stond was eentje van DIGI zelf (0451), dus dit komt wel degelijk door DIGI.
- heist_175
- Moderator
- Berichten: 16261
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Overstap aangevraagd op 31/12 en op 2/1.
SIM-kaarten geactiveerd op 6/1 en 8/1 en geen van die nummers (of namen, of adressen) staan in DeKlapper, WitteGids noch Infobel.
SIM-kaarten geactiveerd op 6/1 en 8/1 en geen van die nummers (of namen, of adressen) staan in DeKlapper, WitteGids noch Infobel.
-
- Plus Member
- Berichten: 149
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 13 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Is er nog iemand die zijn nummer in de cndb databank gekoppeld zit aan zijn vorigr operator? In mijn geval staat er nog steeds mobile vikings dus het lijkt erop dat DIGi de overgedragen nummers niet update richting cndb.
- KKS
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 25 dec 2021, 19:49
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 10 keer
Yep, in CNDB staat er nog steeds "youphone" terwijl mijn abonnement bij Yoin op inactief staat, en mijn nummer succesvol is overgezet naar Digi.gvo7 schreef: 4 maanden geleden Is er nog iemand die zijn nummer in de cndb databank gekoppeld zit aan zijn vorigr operator? In mijn geval staat er nog steeds mobile vikings dus het lijkt erop dat DIGi de overgedragen nummers niet update richting cndb.
Zeer zeker. Naam, adres en het dummy nummer dat aanvankelijk werd toegewezen door Digi.philippe_d schreef: 4 maanden geleden Bedoel je dat jouw nieuwe DIGI nummer op Infobel staat? Dat is in principe een Bedrijvengids dacht ik.
Ben je zeker dat je nummmer er niet in stond, nog voor dat je de overgang naar DIGI hebt gemaakt?
Je kan ook contact nemen met Infobel:
https://www.infobel.com/nl/belgium/UpdateData/Index
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Kan deze ontbrekende data een nummeroverdracht van DIGI naar een andere provider verhinderen (gezien bij mij nog op MV staat)?KKS schreef: 4 maanden geledenYep, in CNDB staat er nog steeds "youphone" terwijl mijn abonnement bij Yoin op inactief staat, en mijn nummer succesvol is overgezet naar Digi.gvo7 schreef: 4 maanden geleden Is er nog iemand die zijn nummer in de cndb databank gekoppeld zit aan zijn vorigr operator? In mijn geval staat er nog steeds mobile vikings dus het lijkt erop dat DIGi de overgedragen nummers niet update richting cndb.
-
- Plus Member
- Berichten: 197
- Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Heeft er al iemand naar 1207 gebeld om te checken of het nummer daar ook niet is doorgegeven, want dat verschilt met de Witte Gids.
1207 geeft geen geheime nummers door, maar wel nummers die niet in de Witte Gids staan en niet geheim zijn.
Bij de meeste providers is je GSM-nummer geheim tenzij je anders aangeeft.
Zie bvb de uitleg bij Telenet: https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... publiceerd
1207 geeft geen geheime nummers door, maar wel nummers die niet in de Witte Gids staan en niet geheim zijn.
Bij de meeste providers is je GSM-nummer geheim tenzij je anders aangeeft.
Zie bvb de uitleg bij Telenet: https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... publiceerd
Laatst gewijzigd door Perkele 4 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Member
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 14:51
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 12 keer
Ook een hardnekkige:
https://de1212.be/
in alle taalvarianten (1313.be, 1414.be)
mailtje naar [email protected] brengt soelaas en ze verwijderen de entry onmiddellijk.
Alle telefoongidsen verwijzen naar de verplichtingen van de operatoren om de gegevens aan te passen/verwijderen. Ik denk dat dit voor DIGI nog fout zit gezien mijn gegevens nog regelmatig opduiken op zo'n sites.
https://de1212.be/
in alle taalvarianten (1313.be, 1414.be)
mailtje naar [email protected] brengt soelaas en ze verwijderen de entry onmiddellijk.
Alle telefoongidsen verwijzen naar de verplichtingen van de operatoren om de gegevens aan te passen/verwijderen. Ik denk dat dit voor DIGI nog fout zit gezien mijn gegevens nog regelmatig opduiken op zo'n sites.
-
- Premium Member
- Berichten: 555
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 33 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Vandaag bericht gehad van digi i.v.m. de vermelding in de witte gids:
Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de situatie die zich heeft voorgedaan. Wij begrijpen dat dit ongemak heeft veroorzaakt en willen u verzekeren dat wij ons uiterste best hebben gedaan om het probleem zo snel mogelijk recht te zetten.
Door de recente lancering van Digi hebben wij momenteel te maken met een groot aantal aanvragen. Hierdoor kan het iets langer duren voordat we alle aanvragen verwerken. Wij doen echter ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.
Wij waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie.
Met vriendelijke groet, Pedro
Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de situatie die zich heeft voorgedaan. Wij begrijpen dat dit ongemak heeft veroorzaakt en willen u verzekeren dat wij ons uiterste best hebben gedaan om het probleem zo snel mogelijk recht te zetten.
Door de recente lancering van Digi hebben wij momenteel te maken met een groot aantal aanvragen. Hierdoor kan het iets langer duren voordat we alle aanvragen verwerken. Wij doen echter ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.
Wij waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie.
Met vriendelijke groet, Pedro
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .