Problemen mobiel netwerk na update Android 13/One UI 5

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
deman3417
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 28 aug 2013, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 6 keer

Ter Info
Had met mijn S21 hetzelfde probleem.
Ben intussen overgestapt op S23 en die heeft dat probleem niet.
EiDrk
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2023, 14:25

Na de update van afgelopen weekend is het probleem nog altijd niet opgelost.
Je hebt nu een GSM met 5G ondersteuning maar je kan er geen gebruik van maken. Zodra ik de 5G activeer kan ik geen android auto gebruiken omdat deze geen positie kan bepalen via mobiele gegevens. Er komen onderweg ook gene berichten binnen.
Dit probleem ligt dan toch ook deels aan Proximus en niet aan de software van Samsung?

Iemand al een oplossing?
Laatst gewijzigd door EiDrk 17 mei 2023, 12:48, in totaal 1 gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”