Snelheid adsl? ets...
Dank U voor eventuele reacties.

Zou er iemand al die Box hebben?rockyou schreef: Adsl is reeds ok, maar nu nog wachten op de scarlet box. Wat is de wachttijd voor die box ?
Volgende zaken worden wel niet expliciet vermeld op de scarlet-website : geen ftp/webruimte voor Scarlet One + wat is de grootte van de mailbox ?
Je moet je webruimte aanvragen door een mail te sturen naar Scarlet, standaard word die niet geactiveerd. Zoek maar op de supportsite, hiervoor moet je niks betalen.rockyou schreef:Volgende zaken worden wel niet expliciet vermeld op de scarlet-website : geen ftp/webruimte voor Scarlet One + wat is de grootte van de mailbox ?
Kurtje,Kurt Breezer schreef:Dude ni zeveren hé waarom zij jij dan daar iets anders zetten dan dat je uw provider is vertel me en vooral zo'n stats waarommeon schreef:En als ik daar nu eens m'n versatel-stats zou zetten?
Je mag niet zomaar dingen gaan afleiden hoor
ja, dit is bij mij ook...Anonymous schreef:die mijn scarlet springt bij mij elke keer int frans op
endan moet ik nog is frans aanduiden endan kan ik pas nederlands kiezen... handigzal nog bugje zijn
Regio = LierSoltek schreef:zeven weken? Dan ben je vlug geholpen.
Mijn eerste aanvraag was op 28 november 2004 en heb al gsm en internet van Scarlet.
Kan je vertellen in welke regio je woont?
.
Waarschijnlijk dat je nog een lopend abonnement hebt bij A2F dat je eerst moet uitdoen (of verbreken met hoge kosten tot gevolg).Stijn schreef:Vandaag telefoon gehad van scarlet, omwille van A2F , zou ik dus niet kunnen overstappen naar Scarlet One ....
Ik snap er echt niets van wat Adsl2fit met scarlet one te maken heeft eerlijkgezegt...
Ik ben al meer dan een jaar klant bij hen (1.5j), maar nu ben ik het echt kotsbeu , de snelheden zijn weer enorm laag, het kan me niet schelen dat het contractsbreuk is als ik opzeg, ze gaan ook niet moeten afkomen met hun facturen ,ze mogen blij zijn dat ik meer dan een jaar klant ben gebleven.Maglor schreef:Waarschijnlijk dat je nog een lopend abonnement hebt bij A2F dat je eerst moet uitdoen (of verbreken met hoge kosten tot gevolg).Stijn schreef:Vandaag telefoon gehad van scarlet, omwille van A2F , zou ik dus niet kunnen overstappen naar Scarlet One ....
Ik snap er echt niets van wat Adsl2fit met scarlet one te maken heeft eerlijkgezegt...